Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at a lasting integration of unemployed and inactive persons in the labor market. The project will be opened eight jobs in the real estate sector in which it operates company "Maksan" LTD. The company is well established in the market as it employs professionals with years of experience. Due to the need for new employees, the company creates new jobs,  which is a prerequisite for creating  sustainable jobs. The project aims to display the unemployed and inactive persons from the unfavorable situation of social and economic exclusion. The planned activities are set in a way that could provide an opportunities for sustainable employment. Besides the employment of persons are activities planned to conduct training on core competence and professional training, which is planned to newly acquired knowledge and skills in the field to benefit the long-term realization of the labor market. Ensuring long-term employment will be achieved through the purchase of appropriate equipment that employees have to perform work tasks with in a qualitative and efficient manner. This project is aimed at the most vulnerable groups in the labor market, including the unemployed, low level of education, long-term unemployed and inactive persons, unemployed persons aged over 54, young people up to the age of 29, as representatives of these target groups have significant problems caused by the lack of work experience and skills related to business needs. For this reason the project relies employment of at least 12 months to eight persons, during which will provide people the opportunity to gain professional experience and especially practical skills that are necessary for their approval as experienced staff. The selection will be implemented in close cooperation with representatives of labor offices and interaction with the local community to select motivated to implement candidates.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността включва дейности за организация и управление на проекта, които целят качествено управление на проекта и изпълнени и в срок проектни дейности. В рамките на дейността ще се сформира 3-членен екип /Ръководител, Координатор и Счетоводител/ за организация и управление на дейностите по проекта, които ще бъдат ангажирани по следния начин: Ръководител - 560 часа; Координатор - 364 часа и Счетоводител - 336 часа, разпределени в рамките на 14 проектни месеца. Екипът по управление е избран на база квалификация и опит на лицата. Изборът е направен след предварителен подбор на база опит и квалификация. Дейността включва: • Планиране и координиране на оперативните дейности; • Оперативно ръководство съобразно приетия детайлизиран план-график; • Мониторинг и контрол за съответствие на постигнатите резултати със заложените цели; • Проектно счетоводство; • Текущо, междинно и окончателно техническо и финансово отчитане. Екипът по управление на проекта ще действа на базата на действащото в Република България законодателство, изискванията на ОП РЧР и останалите релевантни документи, като ще бъде ангажиран за провеждане на съответния брой процедури за Избор на изпълнители по проекта съгласно ПМС №118/20.05.2014г. 10 371.48 11 117.72
Подбор на 8 безработни и неактивни лица за включване в заетост.: Дейността цели набиране на кандидатури от безработни и неактивни лица и селекция на лицата, които ще сключат трудов договор с „Максън“ ЕООД. В рамките на дейността ще се подберат 8 лица, които ще бъдат назначени на следните длъжности: 3-ма на длъжност „Брокер на недвижими имоти“, 4-ма на длъжност „Сътрудник маркетинг и реклама“ и един на длъжност „Офис мениджър“. Екипът по управление и ръководството на фирмата ще изработят критерии за лицата, които ще назначат. Фирмата поставя акцент на безработни лица с ниска степен на образование, продължително безработни и неактивни лица, безработни лица на възраст над 54г., младежи до 29-годишна възраст, тъй като дава шанс за реализация и на лица без трудов опит и в фирмата към настоящия момент са заето основно млади хора. Критерии за подбор - всички кандидати за длъжностите трябва да имат завършено висше образование, степен „бакалавър“. В процеса на подбор ще се гарантира спазването на недискриминационни принципи. Дейността ще се осъществява от екипа по управление съвместно с представителите на бюрата по труда, като те на база на подадените критерии ще пренасочват кандидати. Освен с представителите на бюрата по труда, с които ще се води кореспонденция, ще се осъществи връзка и с местни общности, с цел привличане на кандидати. 0.00 4 095.36
Закупуване и доставка на оборудване за новоназначените служители: Целта на дейността е да се осигури качествено оборудване за новназначените безработни лица. В рамките на дейността ще се закупи оборудване за извършване на трудова дейност за новназначените безработни лица в офисите в гр. София и гр. Бургас. Заложеното оборудване е както следва: За работникът на длъжност „Офис мениджър“ ще се закупи 1 бр. настолнен компютър заедно с 1бр. монитор. За четиримата служители, които ще бъдат назначени на длъжността „Организатор маркетинг“ ще се закупят 1 бр. настолен компютър, 1 бр. монитор, 4 бр. смартфони и 3 бр. лаптопи. За длъжността „Брокер на недвижими имоти", за която ще се наемат 3 души ще се закупят 3 бр. лаптопи, 2 бр. таблети, 3 бр. смартфони, 2 бр. фотоапарати, 1 бр. дрон. За цялостно ползване от всички новонаети лица ще се закупят 8 бр. бюра, 1 бр. заседателна маса, 8 бр. офис стола, 6 бр. конферентни стола, 1 бр. офис шкаф, 1 бр. контейнер, 1 бр. шкаф с чекмеджета, 1 бр. комбиниран шкаф, 1 бр. шкаф за документи, 1 бр. шкаф с допълнителни чекмеджета, 1 бр. 3 в 1 машина за сканиране, копиране и факс, 3 бр. кошчета за боклуци и 1 бр. безжичен рутер. Заложеното оборудване е планирано така, че да направи работата на служителите самостоятелна и всеки да има необходимото оборудване за качествено изпълнение на служебните си задачи. 29 158.00 27 145.78
Назначаване и трудова заетост на безработните лица.: Целта на дейността е да се създаде и гарантира заетост за 8 безработни лица за минимум 12 месеца. Ще бъдат наети 8 лица на следните длъжности – 3 бр. „Брокер на недвижими имоти“; 4 бр. „Сътрудник маркетинг и реклама“ и 1 бр. „Офис мениджър“. По време на периода, новоназначените служители ще натрупат ценен опит в сферата на недвижимите имоти и ще получат възможността за професионална реализация в „Максън“ ЕООД. В рамките на дейността служителите ще изпълняват трудови и професионални задачи за длъжностите, на които са назначени. Новоназначените служители на длъжност „Брокер на недвижими имоти“ ще работят активно с клиентите на фирмата и ще реализират сделки с недвижими имоти. Служителите на длъжност „Сътрудник маркетинг и реклама“ ще отговарят за рекламата на предлаганите от фирмата имоти. „Офис мениджърът“ ще има отговорността да разпределя задачи и да координира цялостната работа на офиса. Назначените ще имат възможност за работа в динамична сферата, в която ще натрупат и опит в воденето на преговори, комуникацията с директни клиенти, което ще допринесе за дългосрочната им реализация, тъй като тези умения дават ценно предимство. Адаптирането към работния процес и включването им в дейността на фирмата ще осигури трайната им интеграция на пазара на труда. В резултат от дейността ще се намали броя на безработните лица с висше образование и ще се създаде възможност за гъвкава, но устойчива заетост и дългосрочно професионално развитие на представителите на целевата група. Лицата участващи в проекта ще развият специфични умения, ще надградят своите професионални познания и ще натрупат ценен професионален опит. 53 626.85 38 502.54
Провеждане на обучение за професионална квалификация по специалност "Бизнес услуги": Целта на дейността е придобиване на умения и знания в областта на маркетинговите проучвания. В рамките на дейността ще се проведе обучение за придобиване на професионална степен по специалност „Бизнес услуги“ по професия "Сътрудник в бизнес-услуги" В обучението ще се включат четиримата служители на длъжност „Сътрудник маркетинг и реклама“. Обучението ще бъде с практическа и теоретична част, като практическите часове ще бъдат с превес, тъй като те могат да доведат до по-високи резултати и до повишаване на знанията, които ще бъдат използвани в процеса на работа. Часовете по теория не трябва да бъдат по-малко от 300 уч. часа, а практическите - не по-малко от 350 уч. часа. Минимални изисквания за съдържанието на учебната програма: Бизнес комуникации; Обща икономическа теория; Статистика; Икономика на предприятието; Отчитане на външнотърговски сделки. Обученията ще се извършват изнесено от офиса на Кандидата. Обучението ще бъде с продължителност 660 уч. часа. Обученията ще се провеждат в продължение на 5 до 6 месеца, като изпълнителя трябва да представи учебна програма и учебен график. Външният изпълнител ще предостави всички учебни материали, необходими за провеждането на обучението. След преминатото обучение, обучаемите ще придобият умения за • работа в екип, фирмена култура; • съобразяване с пазарните механизми; • работа с правните понятия и документи, свързани с фирмената дейност; • използване на компютърната техника в ежедневната работа: текстообработващи програми, програми за оформяне на електронни таблици; програми за ползване ресурсите на интернет; ползване на електронна поща; • прилагане на нормите за етично поведение и бизнес етикет; • бългаските държавни стандарти (БДС) в областта на деловата кореспонденция и документооборота; • прилагане на различни методи и техники на маркетингови проучвания и анализ; 4 800.00 4 800.00
Провеждане на обучение Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици”: Целта е да се развият ключовите компетенции за английски език с цел адаптация на новите работни места. В обучението ще се включат 7 от новоназначените служители на длъжност "Брокер на недвижими имоти" и „Организатор маркетинг“, за които ползването на английски език е от голяма полза. Тази дейност е свързана с подготовката на младежите по Английски език, тъй като клиентите на „Максън“ ООД в по голямата си част са чужденци. Английският език е най-разпространения бизнес език, поради тази причина в проекта се залага новоназначените да преминат такова обучение. Това ще спомогне на служителите да изпълняват своите трудови задачи и да комуникират без проблем с клиентите на фирмата. Избрания изпълнител ще трябва да предостави учебна програма и учебен график за 300 уч. часа, които ще включват А1, А2 и В 1, разпределени по 100 учебни часа. Часовете ще трябва да имат практически и теоретични часове. Обучението ще покрива нивата А1, А2 и В 1. Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебната програма: - Обучението да стартира с ниво А1, в което се изучават основите на граматиката, елементарни глаголи и времена. - В следващото ниво А2 да се овладяват нови глаголи в минало и продължително време, правилни и неправилни глаголи, бройни и небройни съществителни. - Ниво В1 да включва изучаването на спомагателни глаголи, овладяването на перфектно време и носи нови лингвистични умения, четене и писане на средно ниво. Обучението трябва да се проведе в зала, която има достатъчен капацитет за обучаваните. Обучаващата организация трябва да осигури зала за провеждане на обучението, както и всички необходими материали и консумативи за ефективното му провеждане. 4 900.00 4 900.00
Осигуряване на публичност и визуализация на проекта.: Дейността цели ефективно изпълнение на дейностите по публичност и визуализация и популяризиране на приноса на европейския фонд за изпълнение на проекта сред широката общественост. В рамките на дейността ще бъдат реализирани дейности по осигуряване на публичност и визуализация, изцяло съобразени с изискванията за осигуряване на публичност. Дейността ще бъде реализирана от външен изпълнител с опит в дейността. 2 012.00 2 012.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).