Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The main objective of this project proposal is to establish sustainable work places for unemployed and inactive people. This objective is divided into two specific: 1) forming and functioning of a staff team for servicing of a foreign students dormitory and 2) ensuring proper and safe labor conditions of hired persons. In order to achieve abovementioned objectives, will be realized relevant activities. With the cooperation of the Labor bureau – Pleven and through jobs advertising in jobs.bg will be realized a selection of unemployed and inactive people for their inclusion in the project, as with priority will be young people aged under 29, persons aged over 54, long – term unemployed aged between 30 – 54 and people with low education degree.  With 20 of all candidates will be concluded a labor contract for 12 month period. These all 20 persons will be the staff for servicing the foreign students dormitory. For some of the positions in the project proposal will be applied “shared workplace” where will be hired both young and unexperienced employee as well as experienced adult. For creation of proper working conditions every work place will be equipped. In order to ensure health and safety working conditions, will be signed a contract and will be observed the requirements of the of the occupational health service. All the contracts with external contractors will be signed without tender procedure according to the terms and conditions stipulated in Decree 118 / 05.20.2014. 
Through a proper project management will be achieved planned results as follows: ensuring 12 month employment of 20 unemployed and inactive people with health and safety working conditions. After project finalization for 11 of them will be proposed permanent employment. 
Through the activities for information and publicity the society will be informed about the financial contribution of ESF through OP HRD to the project implementation.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на трудова заетост на 20 безработни и неактивни лица за срок от 12 месеца: Дейността цели да се сформира екип за обслужване на общежитие за чуждестранни студенти и той да функционира в продължение на поне 12 месеца. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 1 на проектното предложение). Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Обявяване на 20 свободни работни места в Бюрото по труда – Плевен и в портала jobs.bg. Обявите ще са със срок на активност 20 дни. С тези две действия проектът цели да обхване както безработните, така и неактивните лица на пазара на труда. Втори етап: След изтичането на 20-дневния период на първия етап ще се направи подбор на най-подходящите кандидати и ще се проведе среща и интервю с тях. Срок – 10 дни Трети етап: Сключване на срочни трудови договори за 12 месеца с 20 от подбраните кандидати. Срок – до края на втория месец от проекта. Четвърти етап: Работа на сформирания екип за обслужване на общежитие за чуждестранни струденти. Продължителност – 12 месеца По време на изпълнение на дейността кандидатите ще бъдат информирани, че участват в проект, финансиран от ЕСФ чрез ОП РЧР. 134 154.37 114 558.11
Обзавеждане и оборудване на работните места на новонаетите лица: Целта на дейността е да се създадат подходящи, безопасни и здравословни условия на труд. (дейност, свързана с постигане на специфична цел 2 на проектното предложение) Всяко новоразкрито работно място (като физическо понятие) ще бъде обзаведено с необходимите мебели, ще бъде оборудвано с необходимата техника, инструменти и софтуер. Някои работни места ще бъдат използвани от повече от едно новонаето лице. С изключение на управителя на общежитието и домакина, на другите новонаети лица ще бъде предоставено подходящо работно облекло. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: Първи етап: Подготовка и сключване на договори с външни изпълнители за доставка на стоки. Възлагането ще бъде без провеждане на процедура, съгласно реда и условията, регламентирани в ПМС №118/20.05.2014 година. Ще бъдат сключени договори за доставка със следните предмети: 1. Договор №1 - Доставка на мебели за обзавеждане на новоразкити работни места; 2. Договор №2- Доставка на компютърни конфигурации и периферни устройства; 3. Договор №3- Доставка на касови апарати и софтуерни продукти 4. Договор №4- Доставка на технически инструменти и уреди 5. Договор №5- Доставка на почистващи уреди и инструменти 6. Договор №6 - Доставка на работно облекло Срок: Първи месец Втори етап: Изпълнение на сключените договори за доставка Срок: Втори месец Трети етап: С цел осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд ще бъде сключен договор със служба по Трудова медицина за период от 12 месеца за обслужване на новонаетите лица Срок: Трети месец 15 084.00 3 919.13
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се осигурят условия за успешно, правилно и прозрачно изпълнение на дейностите, предвидени в проекта. Екипът на проекта включва две позиции: ръководител проект на 4 часов работен ден и счетоводител по проекта с 1 час работа на ден. Етапите на изпълнение на дейността следват етапите на изпълнение на останалите дейности. През първия месец ръководителят на проекта ще подготви необходимите обяви и заявки към jobs.bg и Бюрото по труда- Плевен. Ще участва активно в набирането и подбора на лицата, обхванати от проекта. Счетоводителят ще сключи с избраните лица трудови договори. Ще съхранява и води трудовите досиета на персонала. Ръководителят на проекта ще подготви и сключи договори за доставка на обзавеждане, оборудване, софтуер, работно облекло и изработка на информационни материали. Ще следи за тяхното изпълнение, отчитане и плащане. Счетоводителят на проекта ще извърши тяхното разплащане и осчетоводяване. Ежемесечно счетоводителят по проекта ще изготвя ведомост за заплати и всичките други платежни документи към НАП, свързани с осигуровките на наетите по проекта лица и ще изплаща трудовите възнаграждения. Екипът по проекта ще извършва и подава междинни и окончателен отчети и искания за възстановяване на средства по проекта. По време на изпълнение на проекта Ръководител проект е отговорен за поддържане на комуникацията с Договарящия орган и всички други комуникационни нива на програмата. 15 931.30 13 881.34
Информация и публичност: Дейността цели да информира целевите групи и обществеността за финансовата подкрепа на проекта от ЕСФ чрез ОП РЧР. При публикациите в интернет и в печатните медии, както и при изработката на всички информационни материали ще бъдат спазени изискванията, посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“. Всички бланки по проекта – трудови договори, длъжностни характеристики, заповеди, отчети и т.н. ще бъдат визуализирани според Наръчника. За постигане на максимална информираност за проекта и финансовия принос на ЕСФ към неговото изпълнение ще бъдат изработени следните материали: - Информационна табела 50/70 см, която ще бъде поставена във фоайето на общежитието; - информационни стикери, с които ще бъде обозначено закупеното обзавеждане и оборудване със средства по проекта; - Картонени папки, в които ще се съхранява документацията по проекта; - Тефтери; - Химикалки от биоразградим материал; - Стъклени матирани чаши. Ще бъдат подготвени две публикации: една, която ще информира за наемането на 20 лица (в края на втория месец от стартирането на проекта) и една, която ще информира за приключването на проекта и резултати от него (в края на 14-я месец). Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител. Бланките по проекта ще бъдат разработени със стартирането на проекта. Всички информационни материали ще бъдат изработени до края на третия месец от стартирането на проекта. През втория и четиринадесетия месец ще бъдат направени публикации в местна печатна медия. 1 010.00 1 010.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).