Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The main objective of this project is to ensure creation of new jobs, required for the newly created commercial site in the region of Burgas, as well as for the needs of the current trade site in village Benkovski, municipality of Mariza in Plovdiv region.
Specific project objectives are, as follows:
1.18 unemployed or inactive at labor market people, who will meet the target group requirements,  to be identified and included in the project,
2.18 new job places to be equipped,
3.10 sustainable jobs to be created after completion of the subsidized employment, through selection of the best performed and taken part in project people.
All of the objectives mentioned above will be achieved by executing the following project activities:
1.Hiring 18 unemployed or inactive at the labor market people for 12 months to different positions. 
2.Purchasing equipment, furniture and stock related to the creation of 18 new jobs.
3.Organization and management
4.Publicity and visualization
5.Project results: 
5.1.18 people hired to positions, as follows:
1.One factory unarmed guard, up to 29 years of age,
2.One Cleaner/Hygienist, up to 29 years of age,
3.Two office assistants, up to 29 years of age,
4.Two distributors, aged from 30 to 54 years,
5.Six Salesmen, including four of them up to 29 years of age and two of them, aged from 30 to 54 years,
6.Four Warehousemen, up to 29 years of age,
7.One Economic activity expert, older than 54 years old,
8.One Website manager, aged from 30 to 54 years.   
5.2.10 out of 18 people from the target group to retain their job positions for additional 12 months, after completion of the subsidized employment.
5.3. Under the requirements of Government decree № 118/2014, purchase of  equipment, furniture and stock, related to the creation of new jobs 
5.4.Implementation of "Publicity and visualization" activities, covering the requirements of the Guildance for Publicity and Visualization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Наемане на 18 безработни и/или неактивни лица. за период от 12 месеца на различни длъжности, в създадената нова търговска база в област Бургас и разширената съществуваща база в с. Бенковски, община Марица.: Ще бъдат назначени общо 18 лица за 12 месеца на новоразкрит търговски обект на фирмата в град Карнобат, област Бургас, а така също и на съществуващия обект в с.Бенковски, община Марица, област Пловдив. Ще бъде създадена и базата за последваща заетост на 10 лица за нови 12 месеца, след приключване на срока на субсидираната заетост. "Талес 07" ЕООД планира да открие своя база в област Бургас, с цел да обхване югоизточната част на страната. Новият търговски обект ще бъде разположен в хале, намиращо се в близост до гр.Карнобат. За нуждите на новата търговска база, която ще се намира в община Карнобат и с.Драганци , ще бъдат наети общо 11 лица при 12 месечна заетост, на пълен работен ден, на следните длъжности: 1.Пазач, невъоръжена охрана /код 95100003/- един, на възраст под 29 год. . 2.Чистач/Хигиенист /код 91120004/- един, на възраст под 29 год. 3.Асистент, офис /код 33433011/- един, на възраст под 29 год., който ще води кореспонденцията, ще изпраща оферти и ще съхранява документацията. 4.Дистрибутор /код 33223006/- двама- на възраст от 30 до 54 год, които ще доставят стоките, ще информират клиентите за характеристиките, в това число опаковка, окомплектовка и поддържане, цена и количество на продуктите. 5.Търговски агент /код 33223001/-четирима, в т.ч. двама на възраст под 29 год. и двама на възраст между 30 и 54 год. Те ще поддържат контакт по предварителна схема с търговските обекти по места, ще следят дистрибуцията на фирмените продукти в обектите и ще осъществяват директни продажби в търговските обекти. 6.Склададжия /код 43212014/- двама души на възраст под 29 год, които ще отговарят за складовите наличности, ще приемат и предават стока от склада. В резултат на създаването на новата търговска база в област Бургас, както и вследствие на планираното разширение на търговската дейност на съществуващата база в с.Бенковски, ще доведе до разкриването на нови длъжности и работни места и в съществуващата база в с.Бенковски, община Марица, както следва: 1.Асистент, офис /код 33433011/-един, на възраст под 29 год, който ще води кореспонденцията, ще изпраща оферти и ще съхранява документацията. 2.Склададжия /код 43212014/-двама, на възраст под 29 год, които ще отговарят за складовите наличности, ще приемат и предават стока от склада. 3.Търговски агент /код 33223001/-двама, на възраст под 29 год, които ще поддържат контакт по предварителна схема с търговските обекти по места, ще следят дистрибуцията на фирмените продукти в обектите и ще осъществяват директни продажби в търговските обекти. 4.Мениджър, уеб сайт /код 35143004/- един, на възраст от 30 до 54 год. за поддържане на фирмения интернет сайт. 5.Експерт, стопанска дейност, /код 24216001/- един, на възраст над 54 год, който ще ръководи дейността на фирмата в област Бургас, но ще бъде с работно място в с. Бенковски, община Марица. Подробна възрастова и квалификационна характеристика на целевата група е дадена в раздел 11.4."Описание на целевата група". Дейност 1 ще бъде осъществена на следните етапи: 1.Проучване и идентифициране на всички лица, живеещи на територията на община Пловдив, община Марица, община Карнобат и община Айтос, които притежават изискващото се образование и квалификация и отговарят на възрастовите изисквания на целевата група за съответните длъжности,чрез изпращане на заявки, които ще бъдат подадени както в ДБТ "Пловдив", в ДБТ "Марица", ДБТ "Карнобат" и ДБТ "Айтос", така и в електронната трудова борса jobs.bg. 3.Подбор на 18 лица, отговарящи на изискванията на целевата група и заявили желание да участват в процедурите за подбор, 4.Сключване на 18 броя срочни трудови договори за 12 месечен период за посочените длъжности. 5.Работа на субсидирана заетост за срок от 12 месеца на 18 лица на пълен работен ден. 6.Приключване на срока на субсидираната заетост и подбор на 10 лица, с които ще се сключат трудови договори за допълнителни 12 месеца на пълен работен ден. 189 846.48 189 846.48
Дейност 2:Закупуване на оборудване и обзавеждане за нуждите на новосъздадените 18 работни места: За да могат да функционират нормално, новосъздадените работни места в "Талес 07" ЕООД следва да бъдат обзаведени и оборудвани, както следва: 1.За "Пазач, невъоръжена охрана"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на система за видеонаблюдение с възможност за визуализация през интернет- 1 бр, 2.За "Чистач/Хигиенист"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на професионална машина за почистване- 1 бр, 3.За "Асистент, офис"- 1 работно място в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на стационарен компютър с монитор и софтуер- 1 бр, мултифункционално устройство /МФУ/- 1 бр, бюро- 1 бр, стол- 1 бр, контейнер с три чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр, матричен принтер- 1 бр, и сървър- 1 бр, 4.За "Дистрибутор"- 2 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на 2 бр. товарни автомобили с бензинов двигател 1,6 от 100 к.с., 5.За "Търговски агент"- 4 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на 2 бр. леки автомобили с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с., 6.За "Склададжия"- 2 работни места в новата база в община Карнобат, за което е нужно закупуване на палетна електрическа количка- 1 бр. и палетна количка, транспалетна, вилична- 1 бр, 7.За "Експерт стопанска дейност"- 1 работно място, разположено в базата в с.Бенковски, общ. Марица, за което е нужно закупуване на мобилен компютър с лицензен софтуер- 1 бр, лазерно МФУ- 1 бр, бюро- 1 бр, офис стол- 1 бр, контейнер с 3 чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр, делова маса заседателна- 1 бр. и посетителски столове- 6 бр, 8.За "Асистент, офис"- 1 раб. място в базата в с. Бенковски, общ.Марица, за което е нужно да се закупят стационарен компютър с монитор и софтуер- 1 бр, МФУ- 1 бр, бюро- 1 бр, стол- 1 бр, контейнер с три чекмеджета- 1 бр, секция двукрилна- 1 бр. и матричен принтер- 1 бр, 9.За "Склададжия"- 2 раб. места в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за които е нужно закупуване на палетна електрическа количка- 1 бр. и палетна количка, транспалетна, вилична- 1 бр, 10.За "Търговски агент"- 2 раб. места в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за което е нужно да се закупи 1 бр. лек автомобил с бензинов двигател 1,6 от 87 к.с., 11.За "Мениджър, уеб сайт"- 1 раб. място в базата в с. Бенковски, общ. Марица, за което е нужно да се закупят компютър с монитор и софтуер- 1 бр. и лазерно МФУ- 1 бр. Новосъздадените работни места ще обхващат общо 8 по вид длъжности- "Пазач невъоръжена охрана", "Чистач/Хигиенист", "Асистент, офис", "Дистрибутор", "Търговски агент", "Склададжия", "Експерт стопанска дейност" и Мениджър, уеб сайт". От тези длъжности, единствено за нуждите на "Дистрибутор" и "Търговски агент" ще се доставят леки автомобили. 95 077.00 95 077.00
Дейност 3: Организация и управление на проекта: Дейност 3 има за цел обезпечаване ефективното управление на проектните дейности и достигане на проектните цели, посредством сформиране на екип за управление на проекта. Екипът за управление на проекта ще се състои от: ръководител, счетоводител, координатор и координатор тръжни процедури. Първо ще бъде назначен ръководител на проекта на граждански договор, който ще е ангажиран за цялостното изпълнение на проекта. Ръководителят на проекта ще е едновременно с ръководен и експертен опит в организацията и управление на проекти, финансирани по оперативните програми на ЕС. От своя страна, ръководителят на проекта ще назначи на граждански договори счетоводителя и двамата координатори на проекта. Ще се провеждат задължителни ежемесечни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, на които ще се докладва за напредъка по отношение изпълнението на проектните дейности, ще се дискутират евентуално възникнали трудности в хода на изпълнението на проекта, ще се обсъждат текстове от ръководството за изпълнение на дейностите, подготвено от Договарящия орган, ще се прави преглед на извършените разходи и ще се преценява, дали има необходимост от иницииране на допълнителни споразумения към договора с Договарящия орган, в случай на поява на форсмажорни обстоятелства. В случай на необходимост, ръководителят на проекта може да организира и извънредни срещи на членовете на екипа за управление на проекта, с цел решаване на внезапно възникнали трудности по изпълнението на проекта, или в резултат на промяна в нормативните документи, имащи отношение към реализацията на настоящия проект. Друга важна задача на дейност 3 е да въведе успешно в условията на "Талес 07" ЕООД системата за управление на проектите, утвърдена в практиката на ръководителя на проекта и доказала своята жизнеспособност. Тази система е основана на двата основни фактора- експертност и комуникативност. 31 692.72 31 692.72
Дейност 4: Публичност и визуализация: Дейност 4 има за цел да се оповести фактът, че настоящият проект се изпълнява с финансовата подкрепа на ЕС. За изпълнението на дейността ще отговаря координаторът на проекта. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда следните мерки за публичност и визуализация: 1.Поставяне на две постоянни обяснителни табели с размери 0.8 м- 1 м. пред двете складови бази на "Талес 07" ЕООД в с. Бенковски, общ. Марица, област Пловдив и в общ. Карнобат. Табелите ще бъдат изготвени в съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация и ще отразяват логото на ОП "Развитие на човешките ресурси", наименованието на бенефициента и на проекта, сумата на безвъзмездната финансова помощ и всички други елементи, изрично посочени в Единния наръчник. 2.Ще бъдат отпечатани 2000 броя цветни брошури, формат А4, които също ще отговарят на изискванията за визуализация, посочени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Брошурите ще съдържат информация за целите на проекта и основните проектни дейности и ще имат за цел да предоставят първоначална информация на всички заинтересувани лица. 3.В началото и в края на изпълнението на проекта ще се проведат две пресконференции- въведителна пресконференция и заключителна пресконференция. Пресконференциите ще се състоят извън територията на "Талес 07" ЕООД. Въведителната пресконференция ще се проведе в гр. Карнобат, а заключителната- в гр. Пловдив. И двете пресконференции ще имат за цел да информират обществеността относно предвидените за изпълнение и постигнатите цели и резултати на проекта. По време на заключителната пресконференция, ръководителят на проекта ще обяви имената на участниците в проекта, които ще запазят своята заетост за нови 12 месеца. Ще се закупят и 50 броя стикери, които ще бъдат залепени върху закупеното оборудване и обзавеждане за нуждите на новоразкритите работни места. 3 135.00 3 115.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).