Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

KNN Ltd. was registered in 2005 in the city. Panagyurishte. The main activity is the production and assembly of metal constructions, thermo panels and steel. We provide a full range of metalworking activities to bring raw materials from metal necessary for the performance of metal elements. With the implementation of this project proposal KNN Ltd. aims to provide a better working environment for the employees of the company through a combination of measures to improve the conditions and organization of work and preserve jobs for 8 employees in the Company persons that their jobs are outside the locality in which they live, giving them organized transport to work. Planned for implementation within the project proposal activities, including development and implementation of a system for human resources management aimed at optimizing the management and development of human resources, ensuring healthy and safe working conditions through delivery and installation of exhaust ventilation system the additional production hall, delivery of mobile local suction devices for welders and provide social benefits for people in the KNN Ltd., through equipment room for recreation and nutrition, aimed at creating favorable conditions in KNN Ltd and are fully compliant with the standards and requirements of legislation on safety and health at work. In addition KNN Ltd. provides execution and activities related to the provision of organized transportation to and from work for 8 persons employed in the enterprise who live outside the settlement, which is their job. In this way, through the implementation of project activities and investing in creating a better and safer working conditions and higher levels of sustainable employment will improve the quality of jobs, which will reflect positively on labor productivity in the enterprise and increase its competitiveness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е отговорно администриране и финансово отчитане на настоящия проект, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Условията за кандидатстване по настоящата процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. С правилната организация и управлението на проекта се цели осигуряването на: - Надлежно оформяне на документите свързани с изпълнението на дейностите по проекта; - Законосъобразно и целесъобразно изразходване на предоставената безвъзмездна финансова помощ; - Стриктно спазване на правилата и процедурите по действащите нормативни и поднормативни актове в областта на определянето на изпълнители; - Качествено и точно изготвяне на техническата и финансова отчетност по проекта, съгласно действащото законодателство; - Коректност, валидност и надеждност на информацията за изпълнение на дейностите; - Качествено архивиране и сигурност в съхраняване на документацията по проекта. С оглед успешното управление и изпълнение на проекта се предвижда дейността да се възложи на външна организация, избрана при спазване на изискванията на нормативната уредба и по реда на чл. 9, ал. 1 от Постановление № 118 на МС от 20.05.2014 г. Също така се предвижда да се назначи ръководител на проекта, който да ръководи и координира проектните дейности и дейността на избраната външна организация. Ръководител на проекта ще бъде Кръстьо Нешев Нешев, който е заместник управител на „КНН“ ООД. Избраната организация, съвместно с ръководителя на проекта ще отговаря за изпълнението на дейностите предвидени в проекта, в съответствие с клаузите и срока на сключения с Управляващия орган по програмата – Министерство на труда и социалната политика, договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Задачите свързани с успешната организация и управлението на проекта включват:  Организиране на ежемесечни работни срещи между избраната външна организация, ръководителя на проекта и представители на целевата група. Срещите ще бъдат документирани, като по време на тях ще бъдат обсъждани текущи въпроси свързани с изпълнението на проектните дейности, ще бъдат отчитани извършените такива, както ще се планират и предстоящите задачи.  Текуща отчетност. Ще се извърши текуща отчетност по време на цялостното изпълнение на проекта. Ще бъдат изготвяни междинни технически и финансови доклади, както и окончателен технически и финансов доклад. Те ще дават пълна информация за степента на изпълнение на проектните дейности за съответния период, съгласно изискванията на Общите условия към ДПФП по ОП РЧР. Отчитането на разходите по извършените дейностите, предвидени в проекта, няма да противоречат на правилата, описани в Условията за кандидатстване и ПМС № 119/19.02.2016 г.  Провеждане на процедури по реда на ПМС 118/2014 г. за избор на изпълнители за дейностите по проекта, извършен в съответствие с действащото национално и европейското законодателство. Предвидените конкретни процедури за избор на изпълнители са детайлно представени в рамките на описанието на всяка отделна дейност. Наблюдение и вътрешна оценка на проекта съобразно дефинираните индикатори за изпълнение и резултат включващи: определяне на етапи за наблюдение на всяка отделна дейност, съгласно плана за изпълнение на дейността; определяне на наблюдаващо лице, което извършва предварителна и оперативна работа по наблюдението; изготвяне на оценка на изпълнението на всяка дейност – оценка на изпълнението на посочените индикатори (абсолютни фактори) и субективни фактори, евентуална необходимост от оперативни промени във връзка с изпълнението; комплектоване и проверка на документацията, свързана с изпълнението на дейностите – кореспонденция, доклади, счетоводни документи, снимки и видео материали, мостри на материалите за визуализация и публичност. 22 666.67 22 660.00
Информираност и публичност: С изпълнението на дейността се цели осигуряването на информираност и публичност за широката общественост относно финансовото подпомагане получено от „КНН“ ООД и отпуснато от фондовете на ЕС за изпълнението на настоящия проект в рамките на ОП “РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ” 2014-2020. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта ще бъдат спазвани стриктно условията и изискванията описани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация“ 2014-2020 г. „КНН“ ООД ще предприеме всички необходими комуникационни мерки, за да уведоми обществеността за целта на изпълнявания от него проект и за подкрепата на проекта от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. При всички предприети мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от ЕСФ на проекта, чрез поставяне на минимум следната текстова и визуална информация: - Знака на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - Упоменаване на фонда (ЕСФ), който оказва подкрепа на проекта; - Общото лого за програмен период 2014-2020 г. и наименование на финансиращата програма ОП РЧР в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Основни методи за информиране и публичност на проектното предложение, които ще прилага колективът на „КНН” ООД са: - Отворен тип информационно разпространение - две информационни събития за медии, включващо едно за старта и едно за завършването на дейностите по проекта. Медийна подкрепа ще се осъществява със сътрудничеството с местна преса. - Върху доставеното по проекта ЛПС, оборудване и обзавеждане, както и на вентилационната инсталация, ще бъдат поставени визуализиращи стикери, които да удостоверява, че същите са доставени/модернизирани по проект, изпълняван с подкрепата на ОП РЧР 2014-2020, съфинансирана чрез Европейския социален фонд. - На видимо за обществеността място, пред производствената сграда на предприятието в гр.Панагюрище, ще бъде поставена информационна постоянна табела, която е достатъчно забележима и със значителни размери, подходящи за проекта. Тя ще указва, че в предприятието се реализира проект, финансиран от ЕС. Целта е да се постигне широка информираност относно планираните дейности и постигнатите в последствие резултати по проекта. Комуникационната политика на „КНН” ООД е от съществена важност, тъй като в началната си фаза проектът разчита да достигне до възможно най-много информирани лица: персонал, доставчици, клиенти и широката общественост. По този начин те също ще имат възможност да се запознаят с възможностите за финансиране на дейности свързани с подобряването на условията на труд и мобилност на заетите предоставяни от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР 2014-2020. Успешната реализация на целите на проекта е пряко свързана с постигането на максимална информираност на широката общественост относно изпълнението на предвидените проектни дейности и постигнатите резултати. 2 460.00 2 450.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на иновативна система за управление и развитие на човешките ресурси в КНН ООД и на вътрешни документи, регламентиращи системата: Развитието на „КНН“ ООД – град Панагюрище в условията на негативни демографски тенденции и очертаващи се дефицити на работна сила на пазара на труда в перспектива, изисква осигуряване на човешки ресурси с необходимите численост, структура и ниво на компетентности. Към момента дружеството не разполага със стратегически документ, основан на единен системен подход, в който да са формулирани дългосрочните цели и мерки/дейности за тяхното постигане, свързани с осигуряването и развитието на човешките ресурси, в средносрочна и дългосрочна перспектива. Тези обстоятелства налагат разработването на система за осигуряване и развитие на човешките ресурси, въз основа на която да се изготвят и утвърдят нови вътрешни документи (правила, процедури), чрез които ще се въведе иновативна система за управление и развитие на човешките ресурси, което от своя страна ще допринесе за изпълнението на целите, заложени в стратегията. С проектната дейност чрез въвеждане на нови системи за управление и организационни практики, ще се постигне по-рационално използване на ресурсите, а оттам и запазване на трудовата активност, подобряване достъпа до заетост, по-успешно съчетаване на професионалния, семейния и личния живот и до удължаване на заетостта на по-възрастните работници и служители (над 54-годишна възраст). Разработването на Системата за осигуряване и развитие на човешките ресурси в „КНН“ ООД, ще бъде предшествано от извършването на подробен анализ на системата и практиките за управление на човешките ресурси в дружеството, като се акцентира на идентифицирането на възможностите за използване на потенциала на заетите над 54-годишна възраст, както и на хората с увреждания. За резултатите от извършения анализ ще бъде изготвен доклад, въз основа на който ще се разработи Системата за осигуряване и развитие на човешките ресурси, въз основа на която ще се разработят вътрешни документи, регламентиращи иновативна система за управление на човешките ресурси в КНН ООД, с която се цели да бъде постигнато: • промени в организацията на труда, осигуряващи възможности за използване на потенциала на работещите на възраст над 54 години, в т.ч. чрез ротация на работните места и избор на работни места, съответстващи на техните физически възможности и квалификация; • адаптиране на работните места и работната среда към индивидуалните особености на заетите с предимство за работещите на възраст над 54 год. и хората с увреждания; • усъвършенстване на системата на заплащане, включително въвеждане на бонусна система, основана на трудовото представяне и със специфични поощрения за работещите на възраст над 54 години и хората с увреждания; • оптимизиране на работните графици и режим на труд и почивка, както и на начините на провеждане на почивките (активни, пасивни, полупасивни), включително за работещи над 54 години и хората с увреждания, според условията на работа и здравното им състояние; • разработване на планове за кариерно развитие на лицата над 54-годишна възраст с оглед осигуряване на предвидимост в развитието и удължаване на активния трудов живот; • системно обучение и повишаване на квалификацията, включително за заетите над 54-годишна възраст и хората с увреждания; • осигуряване на възможности за подобряване на вътрешната комуникация, координацията и взаимодействието. 45 750.00 45 070.00
Придобиване на софтуерна система за управление на човешките ресурси: С изпълнението на настоящата дейност „КНН“ ООД има за цел да придобие специализиран софтуер, който да подпомогне Ръководството по отношение на стремежа към оптимизиране на процеса по управление на човешките ресурси в предприятието. Предвиденият за закупуване в рамките на дейността софтуер представлява информационна система позволяваща цялостно управление на човешкия капитал. Софтуерният продукт ще бъде допълнение към разработената в рамките на Дейност 3 "Разработване, адаптиране и въвеждане на иновативна система за управление и развитие на човешките ресурси в КНН ООД и на вътрешни документи, регламентиращи системата" от проекта система за организация на човешките ресурси в предприятието. Посредством комбинацията от иновативната система и софтуера ще се осигури единния подход по отношение ефективното планиране и управление на човешките ресурси в предприятието. В съвременните времена, в които използването на информационните технологии вече се е превърнало не в лукс, а в необходимост в „КНН“ ООД информацията свързана с човешкия капитал се съхранява все още на хартия. До момента в „КНН” ООД не е ползван специализиран софтуер за управление на човешките ресурси. Поради тази причина цялата документация свързана с управление на трудовите възнаграждения съобразено осигурителното и данъчно законодателство и нормативна уредба, подбора и назначаването на персонала, разрешаването на отпуски, оценките за изпълнението, нуждите от обучения, разпределението на длъжностите и отговорностите е изключително труднодостъпна, като при необходимост отнема продължително време същата да бъде открита. Това създава редица проблеми най-вече за Ръководството на компанията и в повечето случаи не позволява своевременно да се реагира при нужда. С прилагането на закупеният в рамките на дейността софтуерен продукт ще се постигне максимално оптимизиране и автоматизиране на дейностите свързани с управлението на човешките ресурси в предприятието. Ръководството и мениджмънтът на дружеството няма да губят излишно време в търсенето на информация тъй като посредством софтуера те ще имат бърз и лесен достъп до данните на служителите, сигурност на информацията и прозрачност при оценяването на изпълнението. Основните дейности на предвидения за закупуване в рамките на дейността софтуер включват: - Структуриране на трудовите досиета съобразно с труд. законодателство – закриване и прехвърляне, архивиране; комплексна справка за цялостната структура на организацията; длъжности и функции, организационна информация, персонални данни на служителите (досие, справки), споделяне на документи с НАП, НОИ и ИТ и съкращаване на времето за отговор на проверки и ревизии, достъп на мениджмънта до всички ведомости за заплати и фишове, начисления свързани със соц. осигуряване, генериране на разчетно – платежни ведомости и документи за заплата, справки за осигурителни вноски и пл. нареждания, на данни за декларация образец 1 и декларация образец 6, на служебни бележки за доход;. - Подбор на персонала, който ще даде възможност от проследяване на кандидати, управление на потока на кандидати, управление и съхранение на автобиографии с търсене по компоненти, на образци (обяви, ДХ и др.). - Управление на трудовото представяне и развитие - ще има опция за следене на кариерното развитие, създаване, управление, изпращане, проследяване на въпросници и анкети и агрегиране на резултати от тях. С помощта на така закупения софтуер ще могат да се автоматизират процесите свързани с управлението на човешките ресурси в „КНН“ ООД. Ръководството на предприятието ще има бърз и лесен достъп до систематизирана информация за персонала на дружеството, която може да се анализира, за да се вземат правилни решения, да се облекчи ръчният труд и да се подобри процеса по предоставянето на данни и информация, както и да се улесни достъпът до услугите в различни направления – както към мениджърите, така и към служителите. 29 890.00 29 880.00
Осигуряване на организиран транспорт до и от работното място от работодателя за служители на „КНН“ ООД: Дейността има за цел да повиши географската мобилност на заетите в „КНН“ ООД лица. Посредством предоставянето на социалната придобивка свързана с осигуряването на транспорт за работещите ще бъдат запазени работните места на тези лица и доходите им от труд, като начин за постигне на устойчивата им заетост. Изпълнението на така формулираната дейност включва планиране, организиране и извършване на транспорт до и от работното място за 8 бр. работници на „КНН“ ООД, за които местоработата е в гр.Панагюрище, но населеното място, в което тези служители са регистрирани по настоящ адрес са град Стрелча, с. Бъта и с. Баня, които са различни от работното им място, в продължение на 12 месеца. Същевременно горецитираните населени места не са отдалечени на повече от 100 км. едно от друго. Превозът на служителите ще се осъществява със следните превозни средства, собственост на дружеството:  1 бр. Лек автомобил Дачия Логан (6+1 места)с рег.№ РА 1259 ВМ и  1 бр. Лек автомобил Опел Зафира (6+1 места)с рег.№ РА 5390 ВМ. Транспортните схеми, по които ще бъде извършван транспортът са следните и включват: 1/ Тръгване в 6:45 часа сутринта от начална точка – гр. Стрелча, обл.Пазарджик, централен площад, пристигане в 7:30 часа в гр.Панагюрище, производствена база КНН ООД (бивш стопански двор). Тръгване в 17:30 часа от гр. Панагюрище, производствена база КНН ООД и пристигане в 18:15 часа в крайна точка – гр. Стрелча, Централен площад. Общият пробег на маршрута в километри в едната посока е 15 км или 30 км в двете посоки на денонощие. Средно при 21 работни дни в месеца за една година в рамките на дейността се планира извършването на пробег равняващ се на 7 560 км. Превозът на служителите включва 4 човека (4 - ма живеещи в град Стрелча), от които 2 лица над 54 години, по веднъж на денонощие. 2/ Тръгване в 6:45 часа сутринта от начална точка – с. Бъта, общ. Панагюрище, обл. Пазарджик, Централен площад, с. Баня, общ. Панагюрище, обл. Пазарджик, Централен площад, пристигане в 7:30 часа в гр. Панагюрище, производствена база КНН ООД (бивш стопански двор). Тръгване в 17:30 часа от гр. Панагюрище, производствена база КНН ООД, през с. Баня, общ. Панагюрище, обл. Пазарджик, Централен площад и пристигане в 18:15 часа в крайна точка – с. Бъта, общ. Панагюрище, обл. Пазарджик, Централен площад,. Общият пробег на маршрута в километри в едната посока е 17 км или 34 км в двете посоки на денонощие. Средно при 21 работни дни в месеца за една година в рамките на дейността се планира извършването на пробег равняващ се на 8 568 км. Превозът на служителите включва 4 човека (3 - ма живеещи в село Бъта и 1 в село Баня), от които 1 лице над 54 години, по веднъж на денонощие. При извършването на дейността кандидатът ще се съобрази с разпоредбите на Наредба № Н-8/2008 г. за условията и реда за извършване на превоз на пътници и товари за собствена сметка и Наредба № 12/05.01.2007 г., издадена от Министерство на транспорта и Държавната агенция за метрологичен и технически надзор, за изискванията за задължителна употреба на контролните уреди за регистриране на данните за движението на автомобилите и работата на екипажите, както и функционалните и техническите изисквания към тях и Закона за автомобилните превози за автомобили, в които броят на местата за сядане, без мястото на водача, е не повече от 8 (съгласно чл.12б, т.1 на ЗАП) 11 826.62 1 454.91
Доставка и монтаж на смукателна вентилационна система за допълнителното производствено хале: Целта на настоящата дейност е да се обезопаси от производствени изпарения допълнителното производствено помещение на КНН ООД, което в момента се използва основно за боядисване на готовите метални елементи, съгласно извършената оценка на риска на работните места и направените препоръки за оптимизация на условията на труд. Изпълнението на дейността предвижда извършване на необходимите дейности свързани с доставката и монтирането на смукателна вентилационна система със съвременните норми и изисквания. Целта е да се постигне необходимата степен на защита от изпарения, както и намаляването на вредните изпарения на разтворители и бои в работното хале при извършване на основните работни операции. Производствената база на „КНН” ООД, в гр. Панагюрище на обща площ от около 8 000 кв.м., са разположени основно производствено хале съответно с площ около 1 750 кв.м., в което се извършват предимно заваръчни и други металообработващи дейности и второто хале, около 800 кв.м, което в момента се използва като допълнително производствено хале и няколко по- малки помещения, за извършване обработка на арматурно желязо и стругаро – фрезистки дейности, административна сграда и двор. Поради нарасналия обем на работа в дружеството в момента в допълнителното халето се извършват основните дейности по боядисване на готовите метални елементи. При извършването на тези дейности се отделят вредни изпарения от бои и разредители. Служители извършващи своята работа ежедневно в допълнителното производствено хале са 11 човека, от които трима над 54 години и един човек с увреждания. Отделените в помещението изпарения оказват неблагоприятно въздействие върху работещите в помещението лица. Към настоящия момент халето е на естествена вентилация, чрез проветряване, което не е достатъчно за пълното им отвеждане. Това е предпоставка за възникване на риск от професионални заболявания. Чрез монтиране на смукателната система ще се даде възможност да се надгради наличното оборудване на дружеството по отношение на осигуряването на безопасен труд и ще подобри процесите, свързани с опазване на околната среда. За тази цел с настоящата дейност в допълнителното производствено хале за боядисване ще бъде изградена смукателната вентилационна система чрез доставката и монтажа на нови мощни вентилатори, вентилационни решетки, оразмерени въздуховоди и табло за управление на инсталацията. Чрез изграждането на съвременна смукателна вентилационна система ще се осъществи пълното отвеждане на вредностите от работното помещение и ще се премахне въздействието на вредните и дразнещи изпарения във въздуха на работната среда. Така ще се постигне среда защитена от опасни изпарения, което ще подобри значително условията на труд в производствените хале. Ефектът от изпълнението на настоящата дейност ще окаже пряко положително влияние върху (11 човека, от които трима над 54 години и един човек с увреждания), представители на целевата група по проекта, но с особен приоритет ще бъде ползата за работещите над 54 години. Поради това, че те представляват рискова възрастова група, ще осигури на тези представители на целевата група по проекта възможност да осъществяват спокойно своите трудови задължения. 39 640.00 0.00
Доставка на 5 броя мобилни аспирационни устройства за очистване на дим и прах, които възникват по време на заваръчни работи : Целта на настоящата дейност е да се постигне необходимата степен на защита от димни газове, аерозоли и прах, както и намаляването на вредните изпарения от заваръчни работи в основното производствено хале на „КНН” ООД, съгласно извършената оценка на риска на работните места и направените препоръки за оптимизация на условията на труд и Наредба №13 от 05.05.2010 г за придобиване на квалификация по професия „заварчик“. Изпълнението на дейността предвижда доставката на 5 броя мобилни аспирационни устройства за очистване на дим и прах, които възникват по време на заваръчни работи, за заварчиците в основното производствено хале. В основното производствено хале (1,750 кв.м) през 2013 година е монтирана смукателна вентилационна система, с която в настоящия момент не може да се ограничи изцяло разпространението на изпарения от заваръчната дейност директно от мястото на възникване. Ежедневно в помещението се изпълняват процеси като заваряване, рязане и боядисване на метални елементи, преместване с транспортни средства, което е предпоставка за възникване на необходимостта от осигуряване на допълнителна защита от прах, изпарения и други вредни вещества. Поради по – големия обем на работа и естеството на работа на заварчиците, които през голямата част от деня извършват заваръчните операции на различни работни места по цялата дължината на металните елементи, които достигат до 12 м., при което разпространението на изпарения от заваръчната дейност директно от мястото на възникване, е трудно постижима със сега съществуващата вентилационна система. В същото време, придобиването на мобилните аспирационни устройства ще доведе до спестяване на разходи за подгряване на въздуха през зимния сезон, тъй като след преминаване през съоръжението, аспирираният въздух се връща обратно в работното помещение. При извършване едновременно на заваръчни работи с аспираторите за очистване, се гарантира висока степен на улавяне на димните газове без това да довежда до прекъсване на защитната струя газ и без да води до охлаждане в зоната на заваряване, което води до съкращаване на времето за работа, а от там и образуването на вредните газове. Доставката на такива аспирационни устройства за очистване на дим и прах, които възникват по време на заваръчни работи за 5 работни места на заварчиците, ще даде възможност от ограничаването на разпространението на изпарения от заваръчната дейност директно от мястото на възникване, както и изпаренията да оказват неблагоприятно въздействие и върху останалите работещи в помещението лица. Това би осигурило допълнителна защита от производствен прах и изпарения в халето и ще надгражда възможностите на наличното оборудване на дружеството по отношение на осигуряването на безопасен труд и ще подобри процесите, свързани с опазване на околната среда Чрез доставката на 5 броя локални смукателни устройства ще се осъществи пълното отвеждане на вредностите от работното помещение и ще се премахне въздействието на вредните и дразнещи изпарения във въздуха на работната среда. Така ще се постигне среда защитена от производствен дим и прах, което ще подобри значително условията на труд за 20 човека заети в производствените хале в т.ч. 7 лица над 54 години, представители на целевата група по проекта, но с особен приоритет ще бъде ползата за работещите над 54 години. Поради това, че те представляват рискова възрастова група, ще осигури на тези представители на целевата група по проекта възможност да осъществяват спокойно своите задължения. 50 000.00 50 131.00
Ремонт и оборудване на помещението за отдих и хранене на работниците и служителите: През последните години интересът на българските фирми към корпоративната социална отговорност значително нараства. Българският бизнес започва да отделя все повече внимание на екологичните и социални аспекти в управлението на компаниите. Ето защо една от основните задачи на фирма „КНН” ООД като дружество е свързана и със социалната отговорност към работниците и служителите, стремеж за модернизация на производствените процеси за подобряване на работната среда като компонент на околната среда и допълнително обезопасяване на работещите. С изпълнение на тази дейност ръководството на „КНН“ ООД показва своята ангажираност към осигуряването на социални придобивки за всичките 38 служители и работници на предприятието чрез оборудване на обособено мястото за отдих и хранене на работниците и служителите. Изпълнението на дейността предвижда извършване на необходимите дейности свързани с ремонта и оборудване на помещението за отдих и хранене в основното производствено хале. Целта е да се подобрят условията и качеството на труд на работниците, както и имиджа на КНН ООД пред обществото и своите партньори. В настоящия момент в основното производствено хале на два етажа се помещават съблекалните на служителите, санитарен възел, инструментален склад, офисна част и помещение предвидено, но не оборудвано към настоящия момент, за отдих и хранене (6.65м Х 2.70м). В помещението има изградени и облицовани стени и таван, подът е на циментова замазка, прекарана ел инсталация и водопровод. Всички работници и служители в „КНН” ООД работят на една смяна, като в обедната си почивка се прибират до домовете си за обяд, търсят близки до производствената ни база места за хранене или носят приготвена храна от вкъщи. Това обстоятелство оказва негативно влияние върху работния процес и невъзможност за пълноценна почивка от страна на работниците. По тази причина с реализацията на настоящата дейност „КНН“ ООД планира да извърши ремонт на пода като се постави гранитогрес – 20 кв.м и закупи ново и напълно отговарящо на изискванията за помещението за отдих и хранене оборудване, включващо: кухненски шкафове и плотове с мивка и смесител, бойлер, микровълнова печка, хладилник, кафе машина, конвекторна печка за отопление на помещението, телевизор, трапезни маси- 2 бр, трапезни столове – 15 бр. Посредством осигуряване и обзавеждане на помещение за краткотраен отдих и хранене на заетите в „КНН“ ООД ще се подобрят значително работоспособността, намаляване на умората и опазване на здравето на работещите. С реализиране на тази дейност ръководството поема дълготрайно ангажимента да развива своята дейност за подобряване условията на труд на своите служители. В дружеството ще се въведат добри практики на корпоративна социална отговорност, което би повлияло положително към устойчивото развитие на своя бизнес, обществото и околната среда. 11 200.00 50 491.95
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за служителите и работниците на „КНН”ООД - 1част: Дейността има за цел да се осигури по-ефективна защита на работещите при установен риск на работното място, с което ще се реализират общите и специфични цели на проекта за подобряване на условията на труд в КНН ООД при спазване на нормативните и законови изисквания по здраве и безопасност при работа, подобряване професионалния и здравен статус на работниците и служителите, както възможността от създаване на предпоставки за повишаване производителността на труда и намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания. Една от основните цели на фирма КНН ООД като социално–отговорно дружество е свързана с постоянната модернизация на производствените процеси за подобряване на работната среда като компонент на околната среда и допълнително обезопасяване на работещите. Ето защо желаем да осигурим на нашите служители здравословни и безопасни условия на труд чрез закупуването на нови, по-модерни и с по-високо ниво на защита лични предпазни средства и специално работно облекло. Новозакупените ЛПС и специално работно облекло ще подменят и надградят осигурените от дружеството и вече амортизирани такива. Към настоящия момент в КНН ООД са закупени и предоставени на работниците следните ЛПС и СРО: -Антифони, които са предназначени да осигурят защита на слуха. При използването на наличните се установи, че те не са достатъчно подходящи при изпълняване на служебните задачи. Поради тази причина е необходимо да бъдат подменени с нови , които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 32 бр. антифони според належащите нужди за 32 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 човека; Електрозаварчик – 5 ч.; Раб-к производство на метални конструкции- 1ч.; Подготвител метални конструкции – 1 ч.; Раб-к строителство -8ч.; Общ раб-к строителство на сгради -2 ч.; Фрезист – 1ч.; Шофьор товарен автомобил – 2 ч.; шофьор лек автомобил до 9 места – 1 ч.; Строителен техник – 1ч.; Посредник бизнес услуги – 1 ч.; Снабдител доставчик- 2 ч.; Чистач производствени помещения -1 ч.).; - Работно облекло- лятно и зимно–което е предназначено да осигури защита на тялото. При използването на наличните раб. облекла се установи, че те не са с подходяща кройка, създаваща необходимия комфорт и сигурност на работещите. Поради тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 25 бр. зимно работно облекло според належащите нужди за 25лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в сл. групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Електрозаварчик - 5 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции - 1ч.; Раб-к строителство -8 ч.; Общ раб-к строителство на сгради - 2ч.; Фрезист - 1ч..;Строителен техник-1ч.) - Работно облекло за заварчици и комплект гамаши и ръкавели - които са предназначени да намаляват потенциалния риск от изгаряне при заваряване и рязане, да предпазва тялото на заварчика от ел. удар, пламъци и искри възникнали при заваряването. При използването на наличните облекла и комплект от гамаши и ръкавели се установи, че поради бързото им износване и повреда, не са от подходящ и с достатъчно добро качество материал. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 5 бр. работно облекло за заварчици и 5 комплекта гамаши и ръкавели според належащите нужди за 5 лица заварчици заети в предприятието, изложени на потенциален риск. 9 520.00 28 515.76
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за служителите и работниците на „КНН”ООД - 2част: - Шлем за заваряване – който е предназначен да осигурява защита на лицето и очите на заварчиците от ултравиолетови и инфрачервени лъчи, от светлинно и топлинно порязване на очите, отхвърчащи частици и пръски разтопен метал. При използването на наличните шлемове за заваряване се установи, че са морално остарели, като технология, размер, тегло. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 5 бр. шлема за заваряване според належащите нужди за 5 лица заварчици заети в предприятието, изложени на потенциален риск - Защитни каски – които са предназначени да осигурят защита на главата на работниците при удар от падащи предмети и срутващи се структури, като ги предпазят по този начин от мозъчни наранявания и травми. При използване на наличните каски обаче, се установи, че те са по-тежки, поради не подходящ материал и създават дискомфорт при носене. Поради тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните предпазни каски с нови такива, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 28 бр. каски според належащите нужди за 28 бр. служители в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции-6 ч.; Електрозаварчик -5 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции -1ч.; Раб-к строителство -8 ч.; Общ раб-к строителство на сгради - 2ч.; Строителен техник- 1ч.; Посредник бизнес услуги -1ч.; Снабдител доставчик -2 ч.; Чистач производствени помещения -1 ч.). - Работни обувки- летни и зимни – които са предназначени са за защита на долните крайници на работещите при работа на открито, при дъжд, вятър и тежки зимни условия, качване по метални конструкции, осигуряващи необходимите опорно-двигателни функции. При използването на наличните работни обувки се установи, че те не са с подходящи качествени материали и покриващи минималните изисквания за защита на ходилото, не създават достатъчен комфорт и сигурност на работещите. Поради тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните обувки с нови, които да отговарят в макс. степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 25 бр. зимни за 25 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Електрозаварчик - 5 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции - 1ч.; Раб-к строителство -8ч.; Общ раб-к строителство на сгради - 2ч.; Фрезист - 1ч.; Строителен техник- 1ч.); - Ботуши ПВЦ водозащитни– които са предназначени са за ремонтни и специфичните работи в условия на дъжд, мокър сняг, наводнени площи. При използването на наличните ботуши се установи, че те не са с подходящи качествени материали и покриващи минималните изисквания за защита на ходилото, не създават достатъчен комфорт и сигурност на работещите. Поради тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 25 бр. ботуши ПВЦ водозащитни според належащите нужди за 25 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Електрозаварчик - 5 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции - 1ч.; Раб-к строителство -8 ч.; Общ раб-к строителство на сгради - 2ч.; Фрезист - 1ч.; Строителен техник- 1ч.); 10 235.00 0.00
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за служителите и работниците на „КНН”ООД - 3част: - Ръкавици за заварчици-които са предназначени да намаляват потенциалния риск от изгаряне при заваряване и рязане, да предпазва ръцете на заварчика от електрически удар, пламъци и искри възникнали при заваряването. При използването на наличните ръкавици се установи, че поради бързото им износване и повреда, не са от подходящ и с достатъчно добро качество материал. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод и срокът на износване (6 мес.) ще бъдат закупени 15 бр. ръкавици за заварчици според належащите нужди за 5 лица заварчици заети в предприятието, изложени на потенциален риск. - Работни ръкавици – които са предназначени за защита на дланта и китката от физични и механични въздействия, причинени от изтриване, срязване и пробождане, предпазват ръцете от повърхности. При използването на наличните ръкавици се установи, че на са съобразени с основните идентифицирани рискове на целевата група при физическо натоварване при работа. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод и срокът на износване (3 мес.) ще бъдат закупени 138 бр. работни ръкавици според належащите нужди за 23 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции -1ч.; Раб-к строителство -8 ч.; Общ раб-к строителство на сгради-2ч.; Фрезист - 1ч.; Шофьор товарен автомобил - 2 ч.; шофьор лек автомобил до 9 места - 1ч.; Строителен техник- 1ч.;). - Противопрахови маски – които са предназначени за ограничаване на възможността за попадането в дихателните органи на пари и малки частици на работещите. При използването на наличните маски се установи, че на са съобразени с основните идентифицирани рискове на целевата група при работа. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод и срокът на износване (6 мес.) ще бъдат закупени 78 бр. противопрахови маски според належащите нужди за 26 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Електрозаварчик - 5 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции - 1ч.; Раб-к строителство -8 ч.; Общ раб-к строителство на сгради - 2ч.; Фрезист - 1ч.; Строителен техник- 1ч.; Чистач производствени помещения -1 ч.;). ; - Колани за височинна защита, с лентов механизъм с шок абсорбер и позициониращ колан за височинна защита– които са предназначени за защита на цялото тяло и за ограничаване на възможността отпадане от височина на работещите. При използването на наличните колани, лентови механизми с шок абсорбери и позициониращите колани се установи, че са амортизирани и не са с подходящата и комбинирана зашита. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод и срокът на износване (9 мес.) ще бъдат закупени 16 бр. колана за височинна защита, с 16 бр. лентов механизъм с шок абсорбер и 16 бр. позициониращи колана за височинна защита според належащите нужди за 8 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции - 1ч.;). 8 145.00 0.00
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за служителите и работниците на „КНН”ООД - 4част: - Защитни очила тип „светли” и тип „затъмнени”- които са предназначени за защита на очите и лицето при работа в запрашена среда, твърди частици и аерозоли. При използването на наличните очила се установи, че са със слаба защита и с не достатъчно качествени материали и ергономичност. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени по 20 бр. защитни очила тип „светли” и 20 бр. защитни очила тип „затъмнени” според належащите нужди за 20 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч; Подготвител метални конструкции - 1ч.; Раб-к строителство -8 ч.; Общ раб-к строителство на сгради - 2ч.; Фрезист - 1ч.;Строителен техник- 1ч.;) - Защитен щит – които са предназначени за защита на очите и лицето при работа в запрашена среда, твърди частици и пръски със струг, фреза и др. При използването на наличните защитни щитове се установи, че са амортизирани и с не достатъчно качествени материали и ергономичност. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 13 бр. защитни щита според належащите нужди за 13 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Електрозаварчик - 5 ч.; Раб-к производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции - 1ч.;). - Термоустойчиви очила за оксиженист - които са предназначени да осигурява защита на лицето и очите на заварчиците от ултравиолетови и инфрачервени лъчи, от светлинно и топлинно порязване на очите, отхвърчащи частици и пръски разтопен метал. При използването на наличните термоустойчиви очила се установи, че са амортизирани и не са с достатъчно добра защита от ползващите. По тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод и срокът на износване (9 месеца) ще бъдат закупени 10 бр. термоустойчиви очила за оксиженист според належащите нужди за 5 електрозаварчици заети в предприятието, изложени на потенциален риск.; - Водозащитни наметала – което е предназначено да осигури защита на тялото от валежи, пръски вода и мокри повърхности. При използването на наличните водозащитни наметала се установи, че те не са с подходящи качествени материали и кройки, за създаването на необходимия комфорт на работещите. Поради тази причина е необходимо да бъдат подменени наличните с нови, които да отговарят в максимална степен на нуждите на целевата група. С оглед направения извод ще бъдат закупени 8 бр. водозащитни наметала според належащите нужди за 8 лица заети в предприятието, изложени на потенциален риск разпределени в следните групи (Монтажник метални конструкции -6 ч.; Работник производство на метални конструкции - 1ч.; Подготвител метални конструкции - 1ч.;); 1 970.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).