Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The subject of this project proposal is the development of product innovation, namely: "System for customizing multimedia content", which is an innovative mobile app with entertainment, educational and marketing effect, which will study consumer habits and offer them media that they interested in.
The used technology will  give opportunity, users to create a personalized stream of audio-visual content, using the already existing sources.
This is an innovative way of consuming audio-visual content, which saves time for the user, because he watches only what he is interested in at his convenience.
The individually created personalized content can be recorded and stored from every user.
The described innovation falls in priority thematic areas of ISIS and more precisely in the "New technologies in creative and recreational industries" and especially in "computer and mobile applications and games for education, market and/or entertainment."
The main activities to be implemented are:
1) Conducting applied research, testing, testing and measurements (incl. creation of programs and methodologies) related to the development of innovative product or process.
2) Information and publicity of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания (вкл. създаване на програми и методики), свързани с разработването на иновативния продукт или процес. Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 бр. експерти и придобиване на ДМА и ДНА: Изпълнението на дейността се състои в провеждане на съответните изследвания, изпитвания и тествания, свързани с разработването на иновативния продукт предмет на проекта. Етапите на разработката са подробно определени в раздел "Допълнителна информация". Основополагащ за успешната работа и реализация на проекта е ЕТАП 1, който е определен да бъде с продължителност 5 месеца. В този етап са включени всички членове на екипа, като разпределение на задълженията им е представено в раздел Екип. Най-много човеко/часове ще бъдат отработени през този период, в който ще бъде изградена, конфигурирана и оптимизирана структурата на системата с нейните модули и под модулите. Ще бъдат изчистена организация на управлението на потока от информация за получаване на персонализирано мултимедийно съдържание и взаимоотношенията между нивата. След приключването на ЕТАП 1 работа по проекта ще продължат трима от членовете на екипа (ЕТАП 2-4), които ще са отговорни за самото разработване на системата, приложенията, тестването, изчистването на грешки и бъгове. В тази връзка в рамките на дейността ще бъдат осигурени следните необходими ресурси: 1) Човешки ресурси - експерти, които ще отговарят за разработване на Системата, представляваща единно използване на основните ИТ ресурси, включващи хардуер, програмни решения и информация, чрез разработване на приложения и услуги, които да автоматизират търсенето и представянето на информация. Ще бъде сформиран екип, който ще работи по разработването на иновативния продукт. В рамките на един месец след сключване на административния договор, ще бъдат назначени на трудови договор (на 8 или 4 ч. работен ден) следните експерти - 5 броя: - Експерт Бизнес процеси - на 8 ч. тр.дог. за 24 м. (БТВ) = 2600 лв./мес; Осиг. - 462,80 лв.) - Експерт Сложни системи - на 4 ч. тр.дог. за 6 м. (БТВ = 1000 лв./мес; Осиг. - 178 лв.) - Програмист - на 8 ч. тр.дог. за 24 м. (БТВ = 2600 лв./мес; Осиг. - 462,80 лв.) - 2-ма Оператори база данни - на 8 ч. тр.дог. за 24 м. (БТВ = 1800 лв./мес; Осиг. - 320,40 лв.) Екипът ще бъде натоварен с различни задачи, като успоредно ще се работи по изграждането на хардуерната обезпеченост и софтуерното приложение. 2) Техническо осигуряване - закупуване на ДМА и ДНА - сървъри и лиценз за специализиран софтуер, необходими за изграждане на системата и нейното функциониране. Върху тях ще бъдат разработени и тествани отделните модули, осигуряващи функционалността на разработваната система. Сървърите: тип 1 - сървъри с голяма изчислителна мощ предназначени за модулите от системата от типа на Транскодиране, Достъп, Предаване и защита, Анализ и тип 2 - сървъри с големи дискови масиви и сравнително малка изчислителна мощ, предназначени за съхранение на мултимедийно съдържание (модул Запис). В зависимост от постигнатото натоварване при тестовете на един сървър е възможно да бъдат разположени повече от един модул. Например ако се окаже, че транскодирането е по-тежко, ще бъдат отделени повече сървъри, на които ще бъде инсталиран модул транскодиране и ще има един сървър, на който ще бъде инсталирани няколко от оставащите модули: - Сървърна конфигурация - тип 1 - 3 бр.; - Сървърна конфигурация - тип 2 - 1 бр. - Лиценз за неограничен брой профили на библиотека за транскодиране (едновременно възможни канали за транскодиране) - осигурява извършването в реално време на транскодиране, трансрейтинг, смяна на контейнера на източника, смяна на формата на източника, филтриране и др. - 1 бр. Изпълнението на настоящата дейност е необходимо условие за извършване на поредица от анализи, тествания, измервания и разработване на мобилни приложения за работа на системата под операционни системи: Windows, ioS, Android и др., които ще доведат до готов продукт за персонализиране на мултимедийно съдържание, което ще изучава навиците на потребителите и ще им предлага мултимедия, която ги интересува. Екипът активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 431 961.60 424 473.16
Визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ПМС № 118/20.05.2014 г. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на постоянна информационна табела (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (5 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по процедура BG16RFOP002-1.002 „Подкрепа за разработване на иновации от стартиращи предприятия“. Ще бъде популяризиран финансовия принос, предоставен от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФР. Смарт Софт Тех ООД активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 375.00 350.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).