Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The modernization and improvement  of the educational infrastructure, in particular Hristo Smirnenski Secondary School of Gurkovo, is aimed directly at the teenager population of the municipality, which is 422 children, indirectly to their parents, who are looking for a competitive service to the big settlements. And also teachers and support staff working in the educational institution.
Sustainable socio-economic development of rural areas is inextricably linked to existing infrastructure and quality of services provided to rural populations. The shortage of investment to upgrade existing infrastructure and the inadequate quality of services offered (in terms of cities) is the main element that continues to expand the boundaries of development between rural and urban areas in Bulgaria and which is also an obstacle to creating equal opportunities in social -economic development of rural areas.
The investment in the project is aimed at overcoming these differences.
The target group, the direct beneficiary of the investment under the project, is 422 children aged 7 to 18, and the total number of employees in the school is 40. The indirect beneficiary of the investment under the project is the parents of the children using the improved educational infrastructure and the enterprises in the municipality where the graduates are going to work.
The project includes the following activities:
-Construction works;
- Construction Supervision;
-Design supervision;
-Management and administration of the project.
The proposed intervention corresponds to the ever-increasing needs and expectations of the modern society of adequate public services. Given the negative demographic trends characteristic of the municipality as a peripheral towards Stara Zagora, it is of particular importance that the municipality undertakes concrete and accelerated actions for improving the quality of life and increasing the attractiveness of the city.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление и администриране на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: - Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; - Оптимизиране на използването на проектните ресурси; - Постигане на ефективна координация и комуникация с партньори и изпълнители; - Изготвяне на документация по проекта; - Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; - Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението. Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на партньорство, добро управление, отчетност и прозрачност. Проектът ще се управлява от екип в състав: Ръководител проект, Счетоводител, Координатор проект, Юрист и инвеститорски контрол. Екипът ще бъде сформиран след одобрение на проекта. Ръководителят, счетоводителят и инвеститорският контрол ще бъдат служители на Бенефициента, на ниво заместник кмет и главен счетоводител на самата община и технически отдел. Координатора и юриста ще бъдат избрани чрез процедура по ЗОП. Ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Екипът ще следи за осъществяването на план-графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; контрол на заложените индикатори за изпълнение и резултат; осъществява връзка с лица и организации, които са свързани пряко или непряко с реализацията на проекта; анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; осъществява връзката с Управляващия орган на програмата; осъществява вътрешния мониторинг на проекта и съдейства на Управляващия орган при провежданите на мониторинг; осъществява проверка на документите за разплащане – представени от изпълнителите по проекта; организира дейностите по осигуряване информация и публичност по проекта; изготвя междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение; изготвяне на искания за верифициране на разходите, съгласно изискванията на Управляващия орган. Всички документи ще се изготвят, поддържат и използват в съответствие със Закона за защита на личните данни. Същите ще се актуализират и съхраняват подредени в определени за целта шкафове, визуализирани съгласно изискванията на ПРСР 2014-2020 и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 8 950.00 13 439.92
Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Реконструкция и модернизация на СУ „Христо Смирненски“, гр. Гурково“: Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на ЗОП и подзаконовите актове по неговото прилагане. След проведена обществена поръчка Община Гурково е избрала фирма, която е изготвила инвестиционните проекти, на база на които ще се извършват строително монтажните работи. Изпълнителят с необходимата категория за изпълнение на строителни работи, ще бъде изран след открита процедура по ЗОП. Изпълнението на строителството ще включва: - Изпълнение на дейности по всички проектни части; - Изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградата в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хора с увреждания. - Спазване на законодателството в сферата на управление на строителните отпадъци и безопасност на работа; - Осъществяване на подкрепа и съдействие на община Гурково при въвеждането на сгрдата в експлоатация. 896 000.00 895 984.52
Упражняване на строителен надзор по проект „Реконструкция и модернизация на СУ „Христо Смирненски“, гр. Гурково“: Упражняване на строителен надзор: Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; - в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите, съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. 10 000.00 9 600.00
Упражняване на авторски надзор по време на строителство: Тази дейност ще се изпълнява от екипа на "Профпроект България" ЕООД, изготвили инвестиционните проекти за обекта. В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: -авторски надзор при строителството на обекта в рамките на инвестиционния проект- от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; - присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството; - изготвяне на детайли и предписания при поискване от страна на изпълнителя на СМР или строителния надзор; - наблюдение на изпълнението на строежа по време на целия период на изпълнение на СМР за съблюдаване на предписанията на проектанта относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; -съгласуване на промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; -заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите. 8 950.00 31 863.38

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).