Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

In this project are envisioned activities to improve the hydro-technical characteristics through reconstruction and modernization of the M-1-3 highway canal. The main hydro-technical facility from irrigation systems, which supplies water for irrigation of constructed irrigation fields with a total area of 40,000 acres, in the "Kermen-Roza" region. The irrigation canal of M-1-3 has a total length of 16700 m and transmits a water quantity Q = 16m3 / second. Section I from HKM 131 + 30 to HKM 131 + 62 and is 32.00 m long. The section has developed strong cracks on the slope of the canal, but has not damaged the cladding. Eight fields are affected. There is a partial removal of earth masses behind the cladding with a depth of 0.50 m to 1.50 m. The surface water ditch is destroyed, clogged and cannot perform its functions. Section II from HKM 132 + 18.6 to HKM 132 + 50.63 m - with length of the section 32.00 m. The section has a ruined lining on the slopes of the canal. Eight fields are affected, which cannot be restored without the described issues beingremoved. Section III from HKM 133 + 47.86 to HKM 133 + 77.74 - length of the section 29.88 m. The section has a ruined lining on the slopes of the canal. Section IV from HKM138 +11.74 to HKM 138 + 54.77 - length of the section 34.74 m. The section has a ruined lining on the slopes of the canal. Nine fields have been affected, seven of which cannot be restored without the removal of the issues and two have cracks. Section V from HKM 141 +28.88 to HKM 141 + 73.14 - length of the section 44.26 m. The section has highly visible cracks. Twelve fields are affected. According to the terms of reference, is assigned the development of a project for plumbing for repair of the pumping station "Chervenakovo 1"first step. Only one pump unit with a flow rate of 200 l / s is used. The project also covers the reconstruction of an existing switchyard, including the replacement of all MV and LV electrical equipment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Изпълнение на СМР за реконструкция/рехабилитация/ремонт на сгради и друга недвижима собственост, изцяло свързани с напояване, включително такива, използвани за опазване на околната среда на пет участъка от магистрален канал М 1-3 и ремонт на помпена станция"Червенаково 1" от напоителна система „Средна Тунджа”, „Напоителни системи” ЕАД - клон „Средна Тунджа”: С настоящият проект се цели реконструкция и модернизация на пет участъка от магистрален канал М 1-3 и ремонт на помпена станция"Червенаково 1" от напоителна система „Средна Тунджа”, „Напоителни системи” ЕАД - клон „Средна Тунджа”. Ремонтните работи поукрепване и възстановяване на облицовката на канала се извършват по участъци с облицовки както следва : 1.Участък I от хкм 131+30 до хкм 131+62 - облицовка Тип 1-а две крайни полета с дължина по 4.00м и шест полета с облицовка Тип 1-в;2.Участък II от хкм 132+18.6 до хкм 132+50.63 - облицовка Тип II;3.Участък III от хкм 133+47.86 до хкм 133+77. 74 - облицовка Тип II; 4.Участък IV от хкм 138+11.74 до хкм 138+54.77 - облицовка Тип 1 за две крайни полета с дължини по 4.00м и облицовка Тип II заседем полета с дължина по 4.00м; 5.Участък Vот хкм 141+28.88 до хкм 141 + 73.14 - облицовка Тип 1-а две крайни полета с дължина по 4.00м и десет полета с облицовкаТип 1-в; Техническият проект по част водонабдяване за обект „Ремонт на помпена станция "Червенаково 1", с.Червенаково, община Сливен, еразработен на базата на технологично задание за въвеждане в съответсвие с изискванията на актуалните нормативни документи.Проектът разглежда и третира следните видове дейности: Предвижда се подмяна на съществуващите смукателни водопроводи сполиетиленови тръби Ф315 за PN10. Полагането на новите тръби в участъка от машинна зала до черпателния резервоар ще сеосъществи вътре в съществуващите стоманени тръбопроводи Ф529. Предвижда се разкриване на един от смукателите в участъка,където следва да се монтира коляно на 30°, поради наличието на хоризотална чупка по съществуващото тръсе. Вертикалните участъцина смукателните водопроводи, над и в черпателния резервоар ще се изпълнят със стоманени безшевни тръби ф325х5, завършващи снови смукатели ф500х300. Демонтират се всички помпени агрегати, чугунени арматури и фасонни парчета в обсега на сградата.Монтират се нови помпи 110 MTR 45x2 - 2 броя към двата тласкателя. Работейки едновременно двете помпи ще тласкат общо 220л/с доизравнителния резервоар. Разбиват се частично старите фундаменти и се отливат нови. Подменят се фитингите и арматурите натласкателите. В шахтата извън помпената станция на всеки напорен водопровод се монтират два броя удароубиватели Ф400х200. Подновите спирателни кранове, възвратните клапи и удароубивателите в машинна зала и шахтата да се изпълнят опорни блокове за поемане на реакционната сила при възникване на хидравличен удар. Заложена е цялостна подмяна на тръбните и фитингите навакуумната инсталация в машинна зала. Техническият проект по част Електро предвижда реконструкция на съществуващ трафопост на помпена станция "Червенаково 1". Наприложената в проекта еднолинейна схема 20kV са описани и основните данни за апаратурата за реконструкция на трафопоста.Връзката между уредба 20 kV и трансформатора ще стане с кабели САХЕкТ 3x1x50 mm2, положени през кабелния канал и до клемитена страна 20kV на трансформатора. Корпусът на уредба 20kV ще бъде заземен към вградената главна потенциална заземителна шина(РОТ-шина от ивична мед 50/1 Омм) на ТП чрез изолирано медно въже HO7V-K. При изграждане на газоотвеждащата система при КРУ20 kV, трябва да се има в предвид, че използваната модификация е с отвеждане на горещите газове отдолу. Осъществените в проектатехнически решения имат за задача повишаването на безопасността при експлоатация и предотвратяването на аварийни ситуации. Подробно описание на дейностите за изпълнение на СМР са представени в инвестиционния проект, техническата спецификация заизбор на изпълнител, КС. 1 049 273.07 0.00
Закупуване и/или инсталиране на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН.: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на нови машини, съоръжения и оборудване за подобряване на проводимостта на ХМСН. 54 543.00 0.00
Изграждане и/или инсталиране на системи за отчитане и мониторинг на ползваните количества вода, включително свързани с превенция от вредното въздействие върху околната среда: Обект на обществената поръчка, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП, е доставка на стоки, осъществявани чрез покупка на разходомерни устройства за измервания на водни количества при напорни и безнапорни тръбопроводи. Предметът на настоящата поръчката включва: доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на измервателните устройства посочени в Техническата спецификация за рехабилитация на пет участъка от магистрален канал М 1-3 и ремонт на помпена станция "Червенаково 1" от напоителна система „Средна Тунджа”, „Напоителни системи” ЕАД - клон „Средна Тунджа”. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на разходомерни устройства за измервания на водни количества при напорни тръбопроводи - 65 841.00 0.00
Строителен надзор: В изпълнение на дейността Изпълнителят следва да извърши услугите качественото и навременно, в пълно съответствие с действащатанормативна уредба и с изискванията на Възложителя в т.ч. Техническа спецификация - Раздел X от документацията и техническотозадание. 1.Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежа – предмет напоръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относиминормативни документи 2. Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималнитеизисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всичкизадължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба 3.Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежа и изготвянето на документация от Изпълнителя по Договора застроителство за входиране на Заявление по чл. 54 а от ЗКИР в Агенция по геодезия, картография и кадастър, респ. служба по геодезия,картография и кадастър с геодезическото заснемане на изпълненото строителство за нанасянето му в кадастъра. 3. Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. завъвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажниработи, съоръжения и строителни обекти, Технически паспорт за строежа съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. затехническите паспорти на строежите и Отчет за изпълнение на Плана за управление на строителните отпадъци съгласно приложение №6 от Наредба от 05.12.2017 г. за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали 4. Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа до издаване на Разрешение за ползване – предмет на поръчката 5. Изготвяне и представяне на Възложителя на Месечни отчети за изпълнението на поръчката за всеки месец от изпълнението наДоговора, Доклади при откриване на нередност или при подозрение за нередност или измама, Доклади и становища при поискване отВъзложителя 6. Изготвяне и представяне на Възложителя на Окончателен отчет за изпълнението на поръчката след получаване на Разрешение заползване на строежа 7. Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежа в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г.за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни имонтажни работи, съоръжения и строителни обекти 8. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба и правилата на Програма за развитието населските райони 2014 – 2020 г. 17 000.00 0.00
Консултантски услуги за организация и управление: Управлението на проекта се изразява в организиране и управление на ресурсите по такъв начин, че предвидените дейности да сеизвършат при спазване на заложените рамки за бюджет, срок, качество, обхват, рискове и ползи. Оперативното управление се отнася до управлението на бизнес процесите, дейностите в тези процеси и ресурсите с цел постигане нанай-високо ниво на ефективност и ефикасност на работата и максимизиране на ползите и резултатите. Административното управление представлява прилагане на знания, умения, средства и методи за изпълнение на заложените дейности,за да се удовлетворят изискванията на проекта. Основните фази/етапи от административното управление на проекта са: • Иницииране и стартиране на проекта; • Планиране на изпълнението на проекта; • Управление на реализацията на проекта; • Мониторинг и контрол на проектните дейности; • Представяне на работата пред Възложителя; • Административно приключване. Основни дейности по управление на проекта: 1. Подготовка на необходимата кореспонденция, свързана с изпълнението на договора към Държавен фонд „Земеделие“ -Разплащателна агенция (ДФЗ/РА); 2. Координация на документооборота при изпълнението на предвидените дейности в рамките на проекта; 3. Осъществяване на документални проверки, включително проверки на фактури и други документи, представени от Изпълнителите подоговорите за осъществяване на предвидените по проекта дейности; 4. Присъствие при провеждане на проверки на място от страна на финансиращата и одитиращи институции; 5. Подпомага Възложителя при подготовка за отчитане на проекта пред ДФЗ/РА на всеки етап от неговото реализиране; 6. Подготовка и окомплектоване на заявки за авансово и окончателно плащане; Осъществяване на контрол и преглед на документациятапри изпълнението на всеки етап от предвидените строителни работи по проекта, предвидените измервателни устройства които да семонтират на рехабилитираните обекти, както и предвиденото закупуване на специализирана механизация за поддръжка нахидротехническите обекти; 7. Спазване на мерки за информация, публичност и популяризиране на проекта. 5 800.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта, извършвани от служители на кандидата: „Напоителни системи” ЕАД кандидатства с проектни предложения по процедура № BG06RDNP001-4.016 „Проектни предложения от „Напоителни системи“ ЕАД за възстановяване на съществуващи хидромелиоративни съоръжения за напояване“. За реализация на дейностите извършвани от служители на кандидата, както и адекватно и ефективно изпълнение на ангажиментите по администриране, ще да бъдат определени от управителите на клонове и Центално управлене по преценка на изпълнителния директор, служители съобразно Приложение 4 към Условията за кандидатстване - Методика за определяне размера на възнагражденията на лицата, включени в екипи за извършване на дейности по организация и управление на проекта, извършвани от страна на кандидата от раздел 14.1„допустими разходи“ на условията за кандидатстване по процедура № BG06RDNP001-4.016. Размерът на възнаграждението по проект се планира, изхождайки от съответната часова ставка за съответното лице или брой лица. 11 696.57 0.00
АВТОРСКИ НАДЗОР: т.1. „Авторски надзор” е дейността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, която той извършва на строителната площадка, като “Проектант” по смисъла на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авторският надзор включва надзор за точното изпълнение и спазване на проектната документация и по-специално: 1.1. контрол на строителната площадка във връзка с качеството на ремонтно, строително-монтажните работи и стриктното спазване на проекта; 1.2. консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта; 1.3. участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 1.4. съдействие при избор на материали; 1.5. консултации, извършвани на работното място на проектанта или чрез електронните средства за комуникация; 1.6. изработване на допълнителни чертежи на детайли; 1.7. извършване на допустими от закона промени в проекта чрез отразяване в заповедната книга на строежа и в екзекутивните чертежи, когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството; 1.8. участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. т.2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен, в съответствие с изискванията на Закона за устройство на територията и наредбите към него: 2.1. Да упражнява авторския надзор по време на строителството на обекта и до въвеждането му в експлоатация с издаване на разрешение за ползване; 2.2. Да съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ строителен надзор, всички актове и протоколи по време на строителството, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.3. Да спазва всички изисквания на чл. 162 от ЗУТ, Наредба № 2 от 31.07.2003 год. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 2.4. Да изготвя и заверява екзекутивна документация по проекта при необходимост; 2.5. За удостоверяване на извършения авторски надзор да попълва Протокол при всяко посещаване на строежа, в който задължително нанася времето на своя престой по часове. Протоколът за упражняване на авторския надзор се изготвя в два екземпляра и задължително се подписва при всяко посещение на строежа от лицето, упражняващо инвеститорски контрол на обекта; 2.6. Да предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ месечни отчети до 10-то число на месеца, следващ месеца на извършения авторски надзор, в който отразява напредъка на строителните дейности, наличие на възникнали проблеми и съответните мерки за решаването им. Към месечния отчет се прилагат копия от подписаните Протоколи, доказващи реалното упражняване на авторски наздор; 2.7. Да изпълнява предмета на договора с участието на проектантите на съответните части на проекта, като предостави на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ списък на тези лица при сключване на договор. 2.8. Разпорежданията на проектанта, упражняващ авторски надзор, касаещи незначителни промени в инвестиционния проект в процеса на строителството, задължително се съгласуват с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се отразяват в заповедната книга на строежа. 2.9. Да съхранява всички документи по изпълнението на проекта, съгласно разпоредбите на действащото законодателство. 2.10. Да уведоми с писмено известие ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за спиране на изпълнението на този проект поради непреодолима сила. 2.11. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма право да се позове на незнание и/или непознаване на дейностите, свързани с изпълнение на предмета на договора за упражняване на авторски надзор, поради която причина да иска изменение или допълнение на същия. 10 492.73 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).