Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 728 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project is oriented towards supporting vulnerable elderly people, who have serious difficulties in accessing essential goods, medication, paying utility bills and administrative services in the period of a pandemic crisis from COVID-19. The main goal of the project is to reduce the barriers to social inclusion and improve the quality of life of vulnerable groups who face challenges in satisfying their basic needs in a period of crisis. The realisation of the project will help this group of people (most threatened by COVID-19, as well as people in quarantine) who live at home, to overcome their limitations. The local authorities should react in a flexible way in such a situation, in order to create and develop services to help the vulnerable groups and prevent the spread of the virus among other groups of the community as well. The expected short-term effects from the achievement of the goal are related to ensuring support to vulnerable elderly people in the region of Iskar in Sofia municipality for dealing with their everyday lives. The main activities planned in the project are recruitment of staff for provision of the service and provision of support to the users for independent living. In view of providing access of the users to the service, as well as their safety, possibilities for transport from/to their homes is provided, as well as protective equipment for the staff of the service. 212 users, living at the territory of the Iskar region of Sofia municipality, who are identified by the Managing Authority as acceptable, are planned to be included in the service. A separate space for a dispatch centre is envisioned, where the activities will be coordinated. The duration of the project is 10 months and the services will be provided hourly, depending on the needs of the target groups for 10 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на персонал за предоставяне на услугата: Дейностите по подбор на персонал ще осигурят необходимите човешки ресурси за екипа, предоставящ на услугата. Основната цел е да се гарантира предоставянето на качествена услуга и ефективно изпълнение на проектните дейности за постигане на очакваните резултати. Екипът за предоставяне на услугата ще се състои от 43 човека, осигуряващи подкрепа в 4 квартала/населени места в Столична община, Район „Искър“ - ж.к. Дружба; кв. Абдовица, кв. Димитър Миленков, с. Бусманци. Задълженията им са разпределени, както следва - 1 диспечер и 42 работници по изпълнение на услуги в домашна среда, изпълняващи патронажната грижа, а именно: закупуване на храна, медикаменти, заплащане на битови сметки (със средства на потребителите на услугата) и извършване на необходимите административни услуги. За ефективната координация на услугата работниците по предоставяне на услуги в домашна среда ще осъществяват връзка с диспечера, който ще работи под ръководството на координатора на проекта. Основните етапи от изпълнението на дейността включват: • Изготвяне на работна документация - описание на длъжностните отговорности, обявяване и огласяване сред общността, събиране на заявки за предоставяне на услугите; • Подбор – преглед на заявките избор на членовете на екипите; • Договаряне – сключване на договори, според планирания бюджет и уточняване на задълженията, комуникацията, отчетността и др. 0.00 0.00
Предоставяне на услуги в домашна среда: Дейността включва два основни етапа: - подготовка за стартиране; - стартиране и реализиране на подкрепата. В периода на подготовка ще бъдат определени конкретните 212 ползватели на услугата и локациите на тяхното местоживеене от 4 квартала/населени места в район „Искър“. За набиране на целевата група ще бъде използван комуникационния канал, чрез обявление на сайта на района. Чрез специалистите и екипа на кмета по населени места - град, села и квартали в район „Искър“, както и представителите на социалните служби, ще се идентифицират най-нуждаещите се и ще се осъществят заявките на потребителите след техния избор. Водещ критерий при избора ще бъде степента на уязвимост на потребителите от конкретното населено място, включено в проекта и тяхното желание да получат подкрепа. При възможност от проектния екип ще бъде извършено съобразяване на потребители с членовете на екипа по отношение на пол и възраст. Процесът на подготовка и администриране на услугата ще се извършва в Диспечерския център, обособен за целта на територията на сградата на Столична община - Район „Искър“. За ефективната координация на услугата ще се грижи диспечера под ръководството на координатора на проекта. При реализиране на подкрепата работниците по предоставяне на услуги в домашна среда, членове на екипа на услугата ще работят в рамките на целия период на проекта като средно всеки един ще отговаря за нуждите на 5 потребители. Извършването на покупки на храни и медикаменти със средства на конкретния потребител ще е според неговите нужди и в резултат на общо планиране, съвместно с работника по предоставяне на услугата в домашна среда. Подкрепата за заплащане на битови сметки и осъществяване на спешни административни услуги ще се планира в началото на предоставянето на услугата. При възникване на специфични спешни нужди на конкретния потребител, работниците по предоставяне на услуги в домашна среда ще информират проектния екип, който от своя страна ще търси съдействие от съответните органи и институции. 0.00 0.00
Осигуряване на достъп и безопасност на услугата: По време на изпълнението на проектната дейност ще се осигури защита на доставчиците на услугата (работниците по предоставяне на услуги в домашна среда) и предпазването на потребителите. Осигуряването на транспорт ще подпомогне достъпа до услугата и безпрепятственото снабдяване с необходимите продукти и медикаменти. Проектната дейност ще се осъществи при следните етапи: • Подготовка - чрез осигуряване/закупуване на предпазни средства (маски, костюми, дезинфектанти и ръкавици) за екипа на услугата; • Реализиране - чрез предоставяне за ползване на предпазни средства от членовете на екипа на услугата и на проекта; • Периодичен контрол на ползването на предпазни средства от членовете на екипа на услугата. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).