Организация, управление и мониторинг по проекта: Дейността ще се реализира от пет членен екип - служители на бенефициента, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции - ръководител на проекта; двама координатори по проекта; технически сътрудник; счетоводител по проекта.
Ръководителят ще следи цялостното управление на проекта. Единият от координаторите ще бъде по-тясно ангажиран с подготовката и реализацията на дейностите за публичност и визуализация, разпространението на информационните материал, а другият с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места, като един координатор ще отговаря за дейностите в гр. София, а другия в гр. Варна. Техническият сътрудник ще осъществява координация на дейностите в двата града. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Управляващия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местна общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Управляващия орган. Лицата, изпълняващи функции на координатори, счетоводител и технически сътрудник ще получават възнаграждение за положения труд по проета и със със същите ще бъдат сключени допълнителни споразумения към трудовите им договори. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. |
29 692.24
|
29 200.28
|
Дейности по публичност и визуализация: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни.
Дейностите по публичност ще се реализират по следния начин.
От една страна се предвижда да бъдат закупени и поставени/разпространени информационни материали, които включват:
- 2 бр. информационни табели 70/100 см, които ще бъде поставени отвън на сградата на фирмата в София и Варна, на мястото на изпълнение на дейностите;
- 2 бр. информационни табела 50/70 см, които ще бъдат поставени вътре в търговската част на видно място в двата обекта - в град София и град Варна;
- 400 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи;
- 40 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването, закупено за целите на проекта.
От друга страна бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неговото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ |
2 632.00
|
2 360.00
|
Подбор на безработни и неактивни лица за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 20 лица: 10 лица на длъжност „Склададжия“; 10 лица на длъжност "Търговски представител".
Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни и неактивни лица до 29-годишна възраст.
Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ в град София и град Варна, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с съответните общини с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени в проекта.
|
0.00
|
0.00
|
Осигуряване на заетост на безработните лица: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на обучените безработни лица в областта на търговията с авточасти за 12 месеца. В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12м. с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден и ще бъдат сключени съгласно трудовото законодателство.
Ще бъдат наети 20 безработни лица на следните длъжности: 10 лица на длъжност "Търговски представител" и 10 лица на длъжност "Склададжия". Длъжностите ще бъдат разпределени, както следва: за град Варна 4 бр. "Търговски представители" и 4 бр. "Склададжия" и съответно 6 бр "Търговски представители" и 6 бр. "Склададжия" в град София.
Лицата на длъжност "Търговски представител" ще поддържат контакт по предварителна схема с търговските обекти по места; ще осъществяват дистрибуцията на фирмените продукти в обектите и директни продажби в търговските обекти. Те трябва да поддържат постоянен контакт с клиента, уточнява информация и детайли по дейността. Склададжиите ще поддържат и подготвят поръчките за доставка.
В рамките на дейността ще се прилага методът на учене чрез опит (experiental learning) – важен метод по проекта, който ще бъде използван при изпълнение на дейността по осигуряване на заетост. Целта на този метод е да се постигне продължаващо обучение на работното място. Това е иновативен метод, все повече използван в съвременните обучителни практики. Основата на този метод е задаване на практически задачи и контрол и подпомагане на работещите в нейното изпълнение. По този начин те ще се учат от грешките си и ще бъдат насърчавани и съветвани кое и как да подобрят. Този метод е създаден и широко използван от психолози и педагози, като ефективността му е доказана в досегашните новонзаначени служители. Методът гарантира бърза адаптация към работата във фирмата.
В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка.
По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат допълнителна квалификация чрез обучение на работното място и обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата.
Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите, като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички двадесет лица, тъй като фирмата има нужда от хора дългосрочно.
Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство.
Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на бенефициента.
|
202 144.80
|
205 046.39
|
Закупуване на оборудване за назначените лица.: Целта на дейността е да се осигури качествено оборудване за новоназначените лица. В рамките на дейността ще се закупи оборудване за извършване на трудова дейност за новназначените безработни лица. Заложеното оборудване е както следва:
За длъжността „Търговски представител" ще бъдат закупени 5 автомобила, като три ще се ползват за служителите в град София и два за служителите в град Варна, тъй като и в двата града има необходимост от коли за извършване на поръчки и доставки, което е от основните услуги, които "Елит кар" ООД извършва. Автомобилите трябва да бъдат с двигател не по-малък от 1.2 и 75 к.с.
Планирано е закупуване на мобилни компютри - 17 бр. с лиценз за софтуер за управление на склад WMS - 17 бр. за употреба, които да бъдат на разположение и на търговските представители и на склададжиите. Компютрите са необходими, тъй като чрез тях и техния софтуер се извършва поръчка в момента на приемането, както и може да се следи дистанционно наличностите в склада. Софтуерът за мобилните компютри позволява да се поддържа on-line режим на работа в склада. Всяко движение на стоки се записва в системата. Системата „знае“ къде са стоките в склада и подава задачи към операторите къде да я поставят и откъде да я вземат. Софтуерът гарантира точно и навременно изпълнени на поръчки, пълна проследимост по цялата верига на доставки. По време на обслужването на клиента, търговския представител може да провери наличностите в съответните складове и да даде срок на доставка. Мобилните компютри са 17, тъй като фирмата разполага с устройства за останалите 3 служители.
Заложеното оборудване е планирано така, че да направи работата на служителите самостоятелна и всеки да има необходимото оборудване за качествено изпълнение на служебните си задачи.
|
97 950.00
|
91 936.00
|