Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at providing one of the highest priority for the employees of the municipality social benefit, namely the provision of opportunities for hourly care for their children. This will be done through the creation of a children's corner for hourly care near the municipal administration, located in a room part of the community center in Svoge. The room meets all the requirements for providing safe activities for children and has so far been used to organize various children's performances and events, located in close proximity to the municipal administration.
The main benefits that the organization recognizes are related to a higher and social employer image, higher efficiency and productivity of work processes, reduction of absences and leave due to the need to take care of children, higher engagement and motivation of employees, less turnover, and last but not least - raised happy children.
The children's corner will be visited by 41 children, divided into three main categories up to 3 years from 3 to 6 and from 6 to 12 years, and will be thematically divided and separated in the room to avoid conflict situations, and so that different activities can be conducted for the children.
The project proposal envisages two main activities:
- creation of the necessary conditions and creation of a children's playground through the performance of construction and installation activities, as well as the necessary furniture and equipment for conducting the daily classes.
- the provision of qualified staff for day care, by hiring 6 persons registered in the Labor Office, providing appropriate training for child care, according to the application conditions, as well as employment for a period of 12 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на социални придобивки в предприятията: За постигане на целите на проектното предложение е предвидено осигуряването на помещение, общинска собственост, което да бъде обособено за детски кът. Помещението е част от читалището, в което в минали години са провеждани различни детски мероприятия, но поради липса на осъвременяване и ремонт, от години е затворено за ползване. Помещението отговаря на всички изисквания на програмата и целите ни за създаването на детски кът и работа с деца, но поради дългогодишната му експлоатация и остарялост е необходимо да се извърши текущ ремонт, включващ: - премахване на стара облицовка от стени и тавани, изграждане на нов окачен таван; - цялостно шпакловане и пребоядисване на стени, изпозлвайки миеща се и лесно поддържаща се боя; - цялостна подмяна на осветителна система с нова LED такава, отговаряща на съответните изисквания; - премахване на стара подова настилка и изграждането на нова, ударозащитна такава; - обезопасяване на входа/изхода на помещението; - ремонт на съществуваща дограма и привеждането и в съответния вид и изисквания, както и възможност за отваряне и проветряване на помещението. Оборудване: За целите на дейността е предвидено осигуряването на специализирано детско оборудване, разделено за съответните възрастови групи (до 3 години и над 3 години). То е насочено в няколко аспекта, от една страна да осигурим подходящо за деца обзавеждане (гардеробчета, маси и столчета), обезопасяване на помещението с ударозащитна постелка, обезопасяване на стени и ръбове, ограничаване на достъпа до прозорци и врата, а от друга страна да осигурим и подходящи обучително-занимателни пособия, които да се използват по време на ежедневните занимания. Програмата на детския кът ще насърчава и стимулира провеждането и на различни образователно - занимателни дейности, не само забавления за децата. Целта е да се използва времето и за провеждането на занятия, които са с образователен характер в различни насоки. Предвиденото оборудване включва: - Обзавеждане за детски кът - стелажи, гардеробчета, бюра, детски маси и столчета, килими детски, пердета/ щори; - играчки - детски играчки за различни възрасти, топки, дъска за писане с маркери, детски пособия за рисуване-писане, пластелини, мозайки, пъзели, цветни листа, блокчета, водни бои с четки и чаши, тетрадки, детски коли и клатушки; - оборудване - климатици за отопление, телевизор, лаптоп, микрофон. За изпълнението на дейността на детския кът няма да бъдат събирани такси или друг вид приходи от родителите. 0.00 42 847.19
Подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, обучение и включване на безработни лица в субсидирана заетост при работодател за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца.: Дейността е насочена в три основни аспекта: 1. Подбор на кадри, които да бъдат назначени в детския център и да провеждат планираните занятия; 2. Обучение на кадрите за изпълнение на ангажиментите и работа с деца; 3. Заетост на кадрите в детския кът. Дейността ще започне с подбор на кадри, регистрирани в ДБТ, провеждане на интервюта и сключване на трудови договори с 6 лица на 8 часов работен ден. Необходимостта от 6 лица се обославя, от една страна от наличието на 41 деца, които от своя страна са разделени на две групи - деца до 3 год. и от 3 до 12 год., за които ще има различни занимания и отделен човек. От друга страна е необходимо и въвеждането на смени, тъй като е необходимо да работят с по-дълго работно време от това на общинската администрация - така ще има възможност да полагат почасови грижи в целия диапазон, когато служителите в администрацията са заети, включително и необходимото време за предвижване. Също така е необходимо да има възможност и за заместване при отпуска / боледуване на служителите без да поставя под необходимост от затваряне на детския кът или намаляване на персонала, което би довело до увеличаване на рискове за децата. Програмата на детския кът предвижда и образователно - занимателни занятия, включително /при желание на родителите/ и занятия на открито, като разходка до музей, еко пътека, площадка и др. За лицата, които не притежават компетенции и опит за полагане на грижи за деца е предвидено да преминат през обучение, обхващащо минимум посочените теми от Условията за кандидатстване на програмата. С лицата, които имат квалификация и/или са преминали през обучение за полагане на грижи за деца, ще бъдат сключени трудови договори на пълен работен ден за периода на проекта и в рамките на до 12 месеца, като в бюджета на проекта са заложени разходи за основно трудово възнаграждение и осигуровки за сметка на работодател. Възнаграждението е определено на база 6 лица за 12 месеца, както и осигуровки за сметка на работодател, като то не надвишава средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за последната година /по данни на НСИ/ - 15 347 лв. /1278 лв. на месец/, както и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгл. изискванията на КТ и КСО. Възнаграждението е определено на база - 6 лица по 12 месеца заетост от 1251,40 лв. брутно възнаграждение и всички видове осигуровки за сметка на работодател от 18,92% или по 1488,08 лв. на човек на месец, както и възнаграждение за основен и допълнителен платен годишен отпуск и други видове платени отпуски съгласно КТ и ЗДС; възнаграждение за извънреден труд; допълнителни трудови възнаграждения за продължителна работа. 0.00 107 117.97

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).