Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Paragon Software Ltd. was registered at the end of 2017 in Vidin and the sole owner of the company's capital is a woman at the age of 27 years. The main activity of the company is „web portals”.
Paragon Software Ltd.'s business falls into the definition of start-up entrepreneurs who define their product as new to a particular consumer sector, which is not offered by many other businesses Software.

The subject of this project proposal is the development of Matahom Studio Ltd. through the creation of a team of experts and the purchase of tangible assets and intangible assets, in order to develop and operate a vertical web portal with a financial focus and in particular information flow for the international exchange market.

The program product is intended for mass use and the Identified key users are  expected to be "traders", other individuals and legal entities interested in what is happening on the international financial markets.

A number of advertisers from different sectors will be attracted as a result of the progress of web portal visits. 

The described entrepreneurial activity falls within the priority sections of the ISIS thematic areas, namely in "Informatics and ICT" and in particular in "web, hybrid and „native“ applications, web based applications for creating and exploiting new services and products.

The main activities to be implemented are:
1) Entrepreneurship Market Implementation Activity by creation of a team of experts, hiring a workplace, developing  a web portal with a focus on the financial sector, preparing of market analysis, purchase of tangible assets and intangible assets;
2) Information and publicity of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на уеб портал с насоченост към финансовата сфера, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 1: Парагон Софтуер ЕООД е новосъздадена фирма, която има за цел да реализира на пазара предприемаческа идея - разработване и експлоатация на вертикален уеб портал с финансова насоченост и по-конкретно с информация за форекс пазар. Уеб порталът ще съдържа и ще се обновява с актуална информация относно финансовите пазари: новини, икономически календар, анализи (технически, фундаментален), търговски идеи, видеа, обучения, излъчвания на живо и др. Насочеността му е към всички, които се интересуват от този вид информация: физически и юридически лица. Достъпът до портала ще бъде безплатен и няма да има допълнителни условия за ползването на информацията. Дейността на настоящия проект попада в код на ик. дейност 63.12 „Web-портали“, съгласно определението на Евростат. След реализация на предприемаческата идея, компанията ще започне да продава място за реклама в web портала. Функционалността и съдържанието са описани подробно в т.11. Настоящата дейност включва: 1) Сформиране на екип от квалифициран персонал, необходим за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Екипът е основата на предприемаческата дейност. Именно от добре подбраните експерти зависи ефективността на реализацията на предприемаческата идея. За целта в екипа са включени: Предприемачът, който ще определи функционалността на уеб портала; Експерт „Съдържание и анализи“, който ще участва в определянето на съдържанието и поддържането на информацията, предоставена на уеб портала; Експерт „Сложни системи“ (обект на оценка), който ще разработи архитектурната основа на уеб портала; Оператор „База данни“ и Специалист „Тест на функционалността“. Разпределението на задълженията им е описано в раздел Екип. В рамките на изпълнение на проектните дейности, ще бъдат назначени на трудови договори следните експерти - 5 броя: – Експерт „Бизнес процеси“ (Предприемач) - на 4 ч. тр.дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Експерт „Сложни системи“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Експерт „Съдържание и анализи“ - на 8 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 2 600 лв./мес; Осиг. – 491,92 лв.; – Оператор „База данни“ - на 4 ч. тр. дог. за 18 м. (БТВ) = 1 300 лв./мес; Осиг. – 245,96 лв.; – Специалист „Тест на функционалността“ - на 4 ч. тр. дог. за 6 м. (БТВ) = 300 лв./мес; Осиг. – 56,76 лв. 2) Наемане на работно помещение в гр. Бяла Слатина – 18 мес. х 1 300 лв. без ДДС. Тъй като дружеството не разполага със собствено работно помещение, снабдено с необходимия брой работни места, предвидено е в рамките на проекта да бъде нает офис. В наетото помещение ще бъдат реализирани проектните дейности и ще бъдат доставени и инсталирани закупените активи, необходими за разработването и функционирането на уеб портала. Съпътстващите работния процес режийни разходи (ток, вода, отопление, телефон и интернет) са включени в общата стойност на разходите за наем на работното помещение. 3) Външни услуги за изготвяне на пазарни анализи (1бр. х 18 000 лв. без ДДС) С цел успешната комерсиализация на предприемаческата идея, е предвидено в рамките на проекта да бъде изготвен пазарен анализ, включващ анализ на размера и характера на пазара, проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти, анализ на тенденциите за развитие. Целта е да бъдат идентифицирани и анализирани всички ключови пазарни характеристики, които биха оказали влияние върху реализацията на настоящата предприемаческата идея. Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Парагон Софтуер ЕООД. Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 247 625.44 154 365.28
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея чрез сформиране на екип, наемане на работно помещение, разработване на уеб портал с насоченост към финансовата сфера, изготвяне на пазарен анализ, закупуване на ДНА и ДМА - Част 2: Настоящата дейност включва закупуване на ДМА и ДНА, необходимо за реализация на предприемаческата идея, предмет на настоящия проект. Чрез изпълнението й ще се осигури разработването на уеб портал, състоящ се от няколко модула (подробно описани в т.11). Закупуване на ДМА: – Сървърна конфигурация с три виртуални сървърни машини – 1 бр. – 27 000 лв. без ДДС За разработката и функционирането на уеб портала е необходимо закупуването на един физически сървър. Същият в последствие, ще бъде конфигуриран на 3 виртуални такива, всеки от които с определена функция: А. Database сървър, на който ще се записва цялата информация; Б. Мейл сървър за изпращане на нотификационни имейли на регистрираните потребители; В. Уеб сървър, на който ще се намира портала и всички услуги които той предлага. Подробната структура като функционалност е описана в т.11 2) Преносими компютри – 3 бр. Закупуването на компютрите е необходимо за обезпечаване на всички ключови дейности свързани с реализация на предприемаческата идея. Предвидено е трите преносими компютъра да бъдат използвани основно за дейностите по проектиране и разработване на уеб портала и тестване на отделните функционалности. Освен за осигуряване на основни дейности, свързани с работния процес единият компютър, ще бъде използван за презентиране на продукта (уеб портала) пред потенциални клиенти. Компютрите ще бъдат използвани както следва: - преносим компютър 1 - 1 бр. (1 бр. х 2 300 лв. без ДДС) - за програмиране и презентиране. - преносим компютър 2 - 2 бр. (2 бр. х 2 100 лв. без ДДС) - за програмиране. Закупуване на ДНА: 1) Лиценз за библиотека за транскодиране с неограничен брой конекции - 1 бр. (50 000 лв. без ДДС) Лицензът за неограничено паралелно транскодиране (възможност за едновременно транскодиране на повече от един входящ поток от данни) - осигурява извършването в реално време на транскодиране, трансрейтинг, смяна на контейнера на източника, смяна на формата на източника, филтриране, регулиране и синхронизация на аудио и видео потоците, вграждане на картина в картината и др. Неограниченият брой конекции ще позволява едновременна работа с неограничен брой продуктови среди на клиента. Изпълнението на настоящата основна дейност е задължително и необходимо условие за реализацията на предприемаческата идея на Парагон Софтуер ЕООД. Дружеството активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 0.00 83 500.00
Дейност за визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран на база поне 2 събрани оферти, съгласно указанията на УО. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела (1 бр.) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (4 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 540.00 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).