The project is aimed at increasing the efficiency and quality of the provided administrative services in the system of social assistance and child protection, creating a safe environment, protecting citizens' data, as well as improving access to services for persons with various disabilities, renovating part of the building stock and minimizing the cost of maintenance and management of territorial structures of the Social Assistance Agency.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1 „Извършване на ремонтни дейности, осигуряващи енергийна ефективност, осигуряване на достъпна среда и подмяна на отоплителни уреди“: В рамките на дейност 1 ще бъде реновиран част от сградния фонд, който ползват на териториалните поделения на АСП, чрез извършване на ремонтни дейности, замяна на отоплителните уреди с енергоефективни и закупуване на устройства за изкачване на стълби за подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, обект на интервенция. Оперативно дейността ще бъде реализиран като три отделни поддейности.
5 858 597.97
6 400 000.58
Дейност 2 „Изграждане на резервен център за данни в инфраструктура на Агенция за социално подпомагане и внедряване на Система за централизирано управление на информацията, предоставяна от АСП и териториалните поделения“: Изграждане на резервен център за данни в инфраструктура на Агенция за социално подпомагане е необходимо и с оглед планираната електронизация на услугите и интегрираното обслужване на гражданите чрез създадените в страната 76 Центъра за заетост и социално подпомагане. В средносрочен план се предвижда информационните системи на Агенцията по заетостта и Агенцията за социално подпомагане да бъдат в готовност за извършване чрез разработен и внедрен специализиран интеграционен модул на обмен на информация в реално време.
Съгласно изискванията на Наредбата за минималните изисквания за мрежова и информационна сигурност е необходимо в Агенция за социално подпомагане да се осигурят подходящи мерки за резервиране на компоненти на инфраструктурата, както следва:
1. резервиране на системи;
2. резервиране на устройства;
3. балансиране на натоварването на критични устройства или системи;
4. резервиране на центрове за данни.
За осигуряване на тези мерки ще се предприемат мерки за изграждане на резервен център за данни в инфраструктура на Агенция за социално подпомагане.
3 552 561.60
389 532.00
Дейност 3 Организация и управление: Реализирането на проекта ще бъде сериозно предизвикателство пред Агенция за социално подпомагане, въпреки натрупания значителен опит и създадения административен капацитет през първия и втория програмни периоди от членството на Република България в ЕС. Поради големия му обем, ще се създаде екип от експерти извън щата на АСП, притежаващи необходимите знания и умения в сферата на строителството, информационните технологии, финанси, обществени поръчки и др. Екипът ще изготвя цялата документация по предвидените обществени поръчки и ще поддпомага упълномощените по реда на ЗОП възложители при възлагането и изпълнението им, както в ЦУ, така и във всяка от 28-те РДСП. Разходите за заплати и задължителни осигурителни плащания ще бъдат за сметка на проекта. Ще се осигурят и изградят необходимите комуникационни канали между всички участници в проекта, ще се организират периодични работни срещи. За проследяване напредъка в изпълнението на проекта в отделните обекти на интервенция ще се изготвят и разглеждат периодични отчети. Цялата изготвяна по проекта документация ще бъде класирана и съхранявана в нарочно създадено и поддържано от екипът в ЦУ на АСП финансово и техническо досие на проекта. С реализирането на дейността ще се осигури качествено, точно и сигурно управление, гарантиращо целесъобразното и законосъобразно разходване на европейските средства.
С цел повишаване на качеството на административното обслужване, осигуряване на достъпност и спазване на стандартите на административното обслужване, определени в Наредбата за административно обслужване, администрацията следва да постави табели на сградите, използвани от Агенция за социално подпомагане - указателни табели за местонахождението на Центъра за административно обслужване във всяко едно териториално звено, в което се осъществява административно обслужване и на Центровете за административно обслужване.
376 446.38
333 181.39
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN