Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

This project proposal presents the intention of  "PRAIMSS KOMPANY" Ltd. to open two new job positions in the company. A staff of four new people will be hired on full-time contract there. The present company’s activity is Consultancy and public relations . (NKID 2008) The additional activities that would be developed with the new job positions would be in the Advertising and market research sector that is tightly related with the professional experience and competence of the owner- Svetlana Hristova- Galabova, who is a manager of the company.The project will be realized with the opening of two new job positions and hiring of two unemployed or economically inactive people from the project’s target groups. Analyzing the PR Consultancy market opportunities in Veliko Tarnovo we could summarize that the market is limited. The employer focuses on the "Unemployed young people aged up to 29 included" and "Long-term unemployed or economically inactive people" who can be the basis of the company team.The project will be realized with the implementation of the following key activities: opening of new job positions and hiring of people from the target groups; ensuring a training that is adequate to the positions they will hold. The other main activity, part of the project realization, is providing of equipment optimal for the activity of the newly created job positions. There are some additional activities related to the disclosure of these new job positions : providing insurance for the equipment bought according to the project, providing healthy and safe working conditions, as for this purpose, the employer will contract with a company specialized in occupational medicine.Regarding the implementation and reporting of the project, it will be counted on a team that will be responsible for the organization, management and reporting. Public will be informed about the contribution of HRD OP to the project by means of ensuring the openness and transparency of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: "ПРАЙМСС КЪМПАНИ" ООД е микро предприятие, с дейност в сектора: консултантска дейност по връзки с обществеността, а сега ще има възможност и да се разшири със съпътстващи дейности от сектор рекламна дейност и проучване на пазари. С настоящото проектно предложение си поставя конкретната цел да създаде нови, устойчиви две работни места - две от безработни младежи до 29 г. вкл. и две продължително безработни и неактивни лица на възраст между 30 и 54г., като едни от най-уязвимите групи на пазара на труда с помощта на средствата по Програмата. Длъжностите, за които се откриват новите работни места дават възможност на безработни и отдалечени от пазара на труда млади хора и неактивни и безработни лица на възраст между 30 и 54 години да получат работа и да се реализират в престижен сектор. В резултат на това, ще се намали безработицата в страната, в т.ч. и сред младежите. Очакванията на кандидата са да създаде устойчива заетост във фирмата на лицата за предвидения по Процедурата срок. Дейността включва осигуряване на заетост във фирмата на четири лица по трудово правоотношение, всички на пълен работен ден. Предвижда се да се разкрият две нови работни места, за които ще се наемат четири лица от целевите групи, както следва: едно работно място за две лица на длъжност "Рекламен агент" и едно работно място за две лица на длъжност "Графичен дизайнер, информационни технологии". С настоящото проектно предложение се кандидатства за създаване на две работни места - които ще бъдат индивидуално оборудвани по процедурата с код на интервенция 102 и за лица предоставяне на оборудване с машини, техника и обзавеждане с код на интервенция 103. За четирите лица, които се предвижда да бъдат назначени по процедурата, работодателят ще подсигури необходимото за тях оборудване и обзавеждане, като кандидатства за безвъзмездно финансиране по програмата. Изхождайки от изискванията по длъжностна характеристика, а именно: добри комуникационни умения и боравене в Интернет и социалните мрежи и незадължителен професионален опит и/или стаж за длъжността "Рекламен агент", последната е насочена към младите хора, които посредством нея ще натрупат професионален опит и ще създадат трудови навици. Позиция "Графичен дизайнер, информационни технологии" дава възможност за реализация и израстване в професията на продължително безработни и /или неактивни лица. Предвижда се новонаетите четири лица да работят в офиса на стационарни работни места. С настоящото проектно предложение се кандидатства за безвъзмездно финансиране за новооткритите по проекта две работни места - с четири новоназначени лица за срок от 12 месеца, в т.ч. за заплати и осигуровки, като размерът им ще съответства на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща, в обхвата на единични групи от професии. От втори клас по НКПД 2011 г. ще бъдат наети: две лица "Графичен дизайнер, Информационни технологии " (код21663008).. От трети клас по НКПД 2011г. ще бъдат наети две лица на длъжност "Рекламен агент " (код33393006). В изпълнение на изискванията на националното законодателство и контрол на условията на труд, в проекта се предвиждат и разходи за трудова медицина. При одобрение на проектното предложение, след сключване на договор за безвъзмездна помощ, през първите два месеца от реализацията на проекта, кандидатът ще търси персонал - четири лица от целевите групи, а ще ги наеме на трудов договор, считано от третия проектен месец по графика на изпълнение дейностите по проекта. 32 354.64 31 146.12
Предоставяне на обучение по част от професия по трета квалификационна степен на вече наети по проекта лица: Длъжността "Графичен дизайнер, информационни технологии" позволява наемане на лица със средно или висше образование. Тъй като това дава възможност за нея да кандидатстват и лица без знания за съответната област, по Дейност 2 работодателят си поставя за основна цел да включи наетите две лица в обучение по част от професия "Графичен дизайнер" по Специалност "Графичен дизайн" като така ще се предостави възможност лицата да придобият необходимите знания и умения, адекватни за длъжността и съответната професия. Двете лица, които ще заемат длъжността "Графичен дизайнер, информационни технологии" е необходимо да умеят: да използват на основно ниво чужд език и да работят безпроблемно с компютър, техника- машини и със специализирани софтуери CorelDRAW, Adobe Photoshop, Abobe Illustrator. Специализираните софтуерни пакети са за обработка на векторна и растерна графика, програмите създават и редактират векторни цифрови изображения с илюстративен характер, предназначени за печат, Уеб и други медии. След проведеното обучение по част от професия за съответната длъжност, двете новоназначени лица ще придобият специфичните за длъжността професионални умения като: създават и разработват графични концепции за дизайн на Web сайтове и графичен интерфейс; изграждат библиотека от оригинални художествени материали за ползване в Web и desktop приложения; изработват лога и икони; обработват дигитални изображения; предлагат творчески идеи и подпомагат тяхното реализиране и др. ще бъдат покрити с включването на лицата в курс по обучение за част от професия „Графичен дизайнер”, код 213070 по Специалност „Графичен дизайн”, код 2130701, посредством който ще усвоят трайни похвати и методи за работата си. Успешното завършване на курса ще осигури трета степен на професионална квалификация. В хода на изпълнението на проекта се предвижда тази дейност да се осъществи на десетия месец след наемането на лицата, като през този срок те да се запознаят с фирмата и фирмената среда, естеството на работа и екипа. Следователно намеренията за включването на лицата в обучението се предвижда да се осъществи на следващ етап - в десети проектен месец и да продължи до четиринадесети проектен месец включително, т.е. общо петт месеца. 2 250.00 2 250.00
Предоставяне на обучение на наетите лица по проекта по Ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" Ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност": Основната дейност на фирмата предполага две от новонаетите лица- Рекламен агент, които работят във фирмата да притежават ключови компетентности по: Общуване на чужди езици - Английски език, знания и умения по Дигитални компетентности. Основната цел по Дейност 3 е лицата наети във фирмата да бъдат обучени по компетентности, относими към съответната длъжност. Изхождайки от представителите на целевите групи, които ще се наемат по проекта, а именно младежи до 29 години вкл. се допуска, че те не притежават в необходимата степен уменията необходими за осъществяване на стопанската дейност на фирмата. Към дигиталната грамотност се отнася целия набор от специфични умения и компетентности, необходими за търсене на клиенти, откриване, систематизиране и обработка на информацията в електронна форма. В тази връзка кандидатът ще изисква от новонаетия персонал умения по презентиране на продуктите/услугите; комуникация и организация на работа с клиенти, добро познание на MS Office. Ето защо, в настоящия проект е предвидена дейност по обучение на двете наети лица на длъжност "Рекламен агент" по курс, включен в Дигиталната компетентност, а именно: "Компютърни презентации". Изборът на курс е съобразен с нуждата от конкретни познания и умения за длъжността, като по този начин се цели придобиване на компетентности от лицата, които да използват както в конкретната дейност, така и за тяхното професионално и лично развитие. 50% от новонаетия персонал ще бъде включен в обучения по тази компетентност. Лицата наети на длъжност "Рекламен агент" ще бъдат включени и в обучение по ключова компетентност 2 " Общуване на чужди езици" - Английски език. Тъй като служебните задължения на новоназначените лица ще са свързани с комуникация, презентиране на продуктите и услугите на компанията , както и набиране на клиенти (местни и чуждестранни лица) е необходимо те да владеят западен език. В хода на изпълнението на проекта се предвижда тази дейност да се осъществи след наемането на лицата, като продължителността да е от пет месеца- стартира през десети проектен месец до четиринадесетия месец. 1 900.00 1 900.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаване на новите работни места: Основната цел на Дейност 4 е да се оборудват и обзавеждат новооткритите две работни места на новоназначените четири лица и е свързана с необходимостта от позициониране на работно място във връзка с конкретно извършваната дейност от всяко новонаето лице. Характерът на основната дейност на екипа определя и оптималните и минимално изискуеми условия на работа, с които трябва да бъде съобразено работното място. В зависимост от работата на новонаетия персонал по длъжности, който ще работи в компанията ще бъде необходимо и закупуването на ДНА- две операционни системи Microsoft Windows и един специализиран софтуер Corel Draw. Той е софтуерен пакет за обработка на векторна и растерна графика.Програмата създава и редактира векторни цифрови изображения с илюстративен характер, предназначени за печат, Уеб и други медии. CorelDRAW е обектно-ориентирана програма, защото всичко, което създава, разпознава и обработва, са обекти. Тя е векторна и обектно-рисуваща, защото инструментите за рисуване създават обекти, дефинирани с векторна и илюстрационна математика, поради което е особено подходяща за създаване на художествени, учебни и технически илюстрации. Предвиденият специализиран софтуер е: за работно място "Графичен дизайнер, информационни технологии" е софтуер за обработка на изображения, вграждане на текст и художествено оформление. Оборудването, за което фирмата кандидатства по тази дейност, свързано с изискванията на всяко едно новооткрито работно място е : 1/ за едно работно място- "Рекламен агент", код 103, но използвано от две новоназначени лица: една машина за дигателен и широкоспектърен офсетов печат ; една автоматична машина за рязане, подвързване, ламиниране и гравиране; офис столове; конфигурация бюра-които ще се ползват от четирите лица - две от група 102 и две от група 103 и са разделени пропорционално (50%/50%) в бюджета; секция- етажерка за поставяне на папки, консумативи и готови материали, които ще се ползват от четирите лица - по две лица от 102 и 103 група и са разделени пропорционално (50%/50%) в бюджета; кроячна маса за оформяне на рекламни материали- плакати, фолия, дипляни, каталози, календари, също ще се ползва от двете групи 102 и 103 (разхода е разпределен за група 103); Всичко на стойност за код 103 - 11 074,21лв. с ДДС (в т.ч.1 845,70 лв. ДДС); 2/ за едно работно място- "Графичен дизайнер, информационни технологии", код 102, но използвано от две новоназначени лица: два броя настолни компютърни конфигурации; две операционни системи Microsoft Windows; един специализиран софтуер Corel Draw за обработка на изображения, дизайн на текст и художествено оформление; секция- етажерка за поставяне на папки, консумативи и готови материали, които ще се ползват от двете лица от 102 и двете лица от 103 група и са разделени пропорционално (50%/50%) в бюджета; конфигурация бюра - които ще се ползват от четирите лица- по две лица от групи 102 и 103 и са разделени пропорционално (50%/50%) в бюджета; офис столове; кроячна маса за оформяне на рекламни материали- фолия, плакати, флаери, каталози, брошури, дипляни, календари също ще се ползва от двете групи 102 и 103. Всичко на стойност за код 102- 5 472,70 лв. с ДДС ( в т.ч 912,12 лв.ДДС); В бюджета в раздел II.РАЗХОДИ ЗА УСЛУГИ са предвидени разходи за оборудване и обзавеждане на работните места от код 102 и 103 в общ размер на 16 546,91 лв. с ДДС отговаряща на сумата разписана в бюджета. Разходите за оборудване са обосновани за стойности с ДДС, за които се кандидатства, тъй като кандидатът не е регистриран по ЗДДС. Дейност 4 се предвижда да стартира през първия проектен месец и да приключи до четиринадесетия месец. 16 546.91 16 546.91
Организация и управление на проекта: Поради натовареността и ангажиментите на кандидата и въпреки опита му в успешното управление и реализация на други проекти по Европейски програми ще предложи екип за организация и управление на проекта, състоящ се от ръководител и счетоводител. Кандидатът ще посочи ръководителят на проекта и счетоводителя. Предвижда се ръководителят на проекта чрез своите знания и професионални умения да допринесе за успешното управление и отчитане на проекта. Функциите и задачите на членовете на екипа са ясно разграничени като: - за ръководител на проекта ще бъде избрано лице, което има необходимите знания, умения и опит в управлението на проекти; ще организира, ръководи, координира и контролира цялостното изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ, като ще следи за целесъобразното, законосъобразното, административното, техническото и финансовото изпълнение на проекта; ще поддържа ефективна комуникация с бенефициента и Управляващия орган с оглед целесъобразното и законосъобразно изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ; ще наблюдава, контролира и координира изпълнението на договорите, сключени в изпълнение на договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП); ще обсъжда и предлага на бенефициента необходимите мерки за преодоляване на възникнали или зараждащи се проблеми в процеса на изпълнение на проекта; ще изготвя доклади и ще ги предоставя за одобрение на бенефициента и др. Ръководителят на проекта ръководи изпълнението на проектните дейности, съгласно проектното предложение, като осъществява връзки между отделните нива на управление и взема съответните управленски решения. Следи и контролира качеството и количеството на извършените дейности. Оформя и следи за подготвянето на отчетите до Управляващия орган, финансовите институции и дава указания за изготвянето им. Носи отговорност за финансовите потоци, паричните средства и разпределнието им по пера според дейностите, заложени в проекта. Организира подготовката и изпълнението на съответните процедури по изпълнение на дейностите заложени в проектното предложение. -за счетоводителя - функции касаещи осчетоводяване, изготвяне на финансови отчети, справки, декларации и др. документи по повод стопанската дейност на фирмата на кандидата, счетоводителя ще бъде натоварен с отговорности, свързани с конкретното текущо осчетоводяване и последващо отчитане на операциите, свързано с изпълнението на конкретните дейности по проекта, така също и с увеличения числен състав на предприятието по повод новоразкритите работни места в съответствие с методологиите по настоящата процедура. Ето защо се налага, в екипа по управление на проекта да бъде включено възнаграждение и за счетоводител, чиито функции ще бъдат конкретно определени и насочени към управлението и отчитането на проекта. В хода на изпълнението на проекта се предвижда Дейността по управлението на проекта да се осъществи през целия етап от сключването на договор за безвъзмездна финансова помощ през изпълнението на проекта до окончателното му отчитане, като ще се разпишат по колко часа месечно ще работят членовете на екипа. Планирането и отчитането на разходите за възнаграждение на екипа, свързан с администрирането на проекта е събразено с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020г. и национално законодателство. 5 728.96 5 728.96
Разходи за трудова медицина: С използването на услугите по трудова медицина ще се осигури компетентен и професионален здравен съвет и подсигури най-високи стандарти на здраве и безопасност на новооткритите две работни места, които могат да бъдат постигнати и поддържани. Във връзка с увеличението на числения състав на персонала и в съответствие с националното законодателство, за новоназначените във фирмата четири лица е необходимо за 12 месечния срок, предвиден за наемане на лица от целевите групи по процедурата да се направи оценка на риска на работното място и всички останали дейности, свързани с трудовата медицина и безопасни условия на труд. В настоящото проектно предложение се кандидатства за безвъзмездно финансиране на тази дейност в общ размер на 170 лв., за всички четири новонаети лица, като сумата е разделена пропорционално между група 102 и 103. В изпълнение на трудовото законодателство работодателят ще поддържа ежегодно предписанията и след отчитането на проекта. 170.00 170.00
Осигуряване на публичност: Настоящата дейност цели информиране на широката общественост за помощта, която предоставя Оперативна програма "Развитие на човешките ресурс"и 2014-2020 г. във връзка с реализацията на проекта по настоящото предложение и в изпълнение на целите на стратегията на ЕС в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване и включването на целевите групи в трудова заетост. За целта ще се използват всички информационни, комуникационни и печатни материали/ брошури, флайери, стикери, листовки, информационни бюлетини, сертификати от проведени обучения/ относно предоставената финансова помощ ще съдържат логото на ЕС и ОП РЧР, наименованието на проекта. Ще се организират регулярни представяния и обществени обсъждания на постигнатите резултати при реализирането на проекта с цел отчитане на мнението на всички заинтересовани лица/страни- като приоритет са целевите групи и популяризиране на проекта. Ще се публикува информация за проекта в местните медии. Ще се изготвят рекламни материали: дипляни, плакати, банери, популяризиращи проекта.Ще се организира официална церемония за стартирането и закриването на проекта която ще бъде отразена в местните медии. На церемонията ще бъдат поканени представители на всички заинтересовани лица/ страни. Посредством информационна табела ще се популяризира проекта. Обяснителната табела ще се вижда и ще е със необходимите размери според изискванията, за улеснение на обществеността, като индикация за успешен проект. Изработените стикери ще се поставят на оборудването закупено с помощта на средствата по Програмата. В хода на изпълнението на проекта се предвижда тази дейност да се осъществи от четвъртия до четиринадесетия месец. 70.00 70.00
Разходи за застраховки: Предвижда се застраховане на цялото финансирано по Процедурата оборудване. Според застраховка "Всички рискове на имущество" се застраховат собствени, наети, предоставени на отговорно пазене или ползвани на друго основание от застрахования недвижими и/или движими имущества, които в своята съвкупност обслужват дейността на застрахования, в това число: • производствени, административни или битови сгради и складови помещения • машини, съоръжения и оборудване • електронно-компютърна техника и автоматика /без преносими компютри, мобилни телефони и друга нестационарна техника/ • стопански инвентар • други дълготрайни материални активи /ДМА/ • ведомствени транспортни средства за вътрешно обслужване на застрахованите обекти /без МПС с държавен контролен номер, плавателни съдове и въздухоплавателни средства/ • материали, продукция, стоки и незавършено производство. В хода на изпълнението на проекта се предвижда тази дейност да се осъществи от седмия до четиринадесетия месец. 139.11 139.11

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).