Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

It is envisaged to build a network of home services for a minimum of 30 users who need hourly services, all settlements of the municipality. The proposal includes the following activities: recruitment and recruitment of services to address the effects of the coronavirus; delivery of food, food and necessities, incl. medicines, payment of household bills, requesting and receiving emergency administrative services (with consumer funds); provision of personal protective equipment and disinfectants to service providers.
The patronage care services are aimed at persons who fall into the following target groups: elderly people over 65 with limited or no self-care; people with disabilities and their families; adults at risk.
The patronage care activity will be carried out by recruited patronage staff on weekdays. Staff will be recruited on employment contracts and priority will be given to registered unemployed persons. The persons involved will be provided with personal protective equipment and disinfectants.
This provides better access to services for vulnerable persons, including people with disabilities or self-care who are most at risk of COVID-19.
The implementation of the project creates the conditions for providing vital products and medicines for the population in order to protect it.
Through the implementation of the project proposal, staff will be hired to provide services to help overcome the effects of the coronavirus and the opportunity to reduce unemployment will be realized.
As a result of the project implementation, the quality of life of the target groups will be improved by creating conditions and support for the effective exercise of their right to independent life and social inclusion, while respecting their rights, taking into account their capabilities and specific needs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса. : Създаване на организация по подбор и наемане на персонал за предоставянето на патронажна грижа - услуги, като: доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите). Услугите ще бъдат предоставени от наетият персонал в работни дни. Съгласно одобрена от кмета на общината процедура за подбор и наемане на лица предоставящи услугите по паронажната грижа, общината е обявила 7 свободни работни места на осем часов работен ден или 14 на четири часов работен ден. При промяна на бюджет за възнаграждения на помощниците се редуцират и щатните бройки. До приключване на проекта, при необходимост, ще бъдат обявени отново свободни работни места. Провеждане на подбор на подходящи лица, които да предоставят качествени услуги по патронажната грижа на база наличната информация от автобиографиите на кандидатите за работа, наличната база от данни за регистрираните безработни лица и заявената необходимост от лица на територията на общината, регистрирана от обявяването на извънредно положение. Подборът на кандидатите се извършва при условията на недопускане на дискриминация при спазване принципите на зачитани на човешките права. Наемането на одобрените кандидати става, чрез трудови договори на пълен или непълен работен ден, на длъжност "Патронажни помощници". Наетите лица са от всички населени места на общината, като по този начин се обхваща по-голям брой нуждаещи се от патронажна грижа. Патронажните помощници ще предоставят услуги на минимум 30 нуждаещи се /потребители/ на територията на цялата община. Етапите на изпълнение на тази дейност условно се разделят по следният начин: етап по подбор на патронажните помощници който се осъществява в първи месец от продължителността проекта; етапът по наемане на персонала стартира във вторият месец от продължителността на проекта. Подборът и наемането на патронажните помощници съответства на изискванията на българското трудово законодателство. Цели се избор и наемане на подходящи лица, за да бъдат предоставяни качествени и навременни услуги на нуждаещите се, осигурена заетост на регистрирани безработни и преодоляване последиците от коронавируса. 0.00 33 867.86
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги /със средства на потребителите/. : Предоставяне на патронажна грижа на минимум 30 лица от общината под формата на услуги включващи: доставка на храна, хранителни продукти, продукти от първа необходимост и лекарства; заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги. Закупуването на храна, хранителни продукти, продукти от първа необходимост и лекарства, както и заплащане на битови сметки ще се извършва със средства на потребителя. Заявяване и получаване на неотложни административни услуги, при необходимост от заплащане, ще се извършва със средства на потребителя. Предоставянето на услугата патронажна грижа ще се извършва от назначени патронажни помощници в работни дни, по предварително подадени заявки от потребителите и формирани графици. Потребителите са лица от следните целеви групи: възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; хора с увреждания и техните семейства; възрастни в риск. Под „Възрастен в риск” се приема: лице, което е в зависимост от грижа, поради увреждане, неподвижност или невъзможност за водене на независим и самостоятелен живот; в случай, че лицето или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19; самотен/ни родител/и с дете/ца до 12 г., които са в невъзможност да оставят децата си сами. С обявяването на извънредно положение във връзка с разпространението на COVID-19, община Алфатар обяви телефонни номера за приемане на заявки за закупуване и доставка на храни и лекарства от първа необходимост до домовете на болни, трудноподвижни и възрастни хора без близки, живеещи на територията на община Алфатар. Систематизира се начин на работа за подпомагане на нуждаещите се. Идентифицирана голяма нужда от предоставянето на такава грижа по домовете в контекста на създалата се извънредна епидемична ситуация в страната. Регистрираните заявки са от нуждаещи се от всички населени места в общината. Дейността се започва от вторият месец на продължителността на проекта и е обвързана с етапът по наемане на персонала от дейност "Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса" . Целта е да се осигури качествено услуги в домашна среда от помощниците на потребителите с оглед пълно и гъвкаво задоволяване на потребностите им, съгласно целите на проекта. Удовлетворяване на специфичните потребности на потребителите и превенция разпространението на COVID-19. 0.00 0.00
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите.: Поради естеството на работа и ангажиментите на патронажните помощници, които ще предоставят определени услуги на потребителите, ще бъдат закупени лични предпазни средства и дезинфектанти. За целият период на предоставяне на патронажната грижа помощниците ще бъдат обезпечени, с лични предпазни средства и дезинфектанти. Личните предпазни средства включват: предпазни маски за многократна употреба; ръкавици за еднократна употреба; дезинфекциращи препарати за ръце. Етапите на изпълнение на тази дейност условно се разделят по следният начин: етап по закупуване на предпазните средства и дезинфектантите се осъществява в първи месец от продължителността проекта; етапът по предоставяне на персонала стартира във вторият месец от продължителността на проекта и е обвързана с етапът по наемане на персонала от дейност "Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса". 0.00 3 509.71

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).