Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

A major problem to which this project application is directed is deepening demographic crisis, which has an increasing impact on the number of students on the territory of Pordim municipality. The modernization of the educational infrastructure is expected to increase the number of students who choose to study at the Secondary School "St. St. Kiril and Metodiy" at the expense of education in the bigger settlements in the neighbourhood of Pordim. The specific complex needs of the students at Secondary School "St. St. Cyril and Methodiy" are related to the poor state of the material and technical base. Improving the educational infrastructure at the Secondary School "St. St. Cyril and Methodius "will contribute to the renovation and modernization of the study rooms, to the implementation of quality education, which is also interested in the business sector.
The investment proposal includes reconstruction, repair, equipment and furnishing of "St. St. Kiril and Metodiy" High School in UPI I, district 1B according to the plan of Pordim, with the address: 11 Ivan Bojinov Str., Pordim, Pordim Municipality. The following construction and assembly works are foreseen:
- Repair and renovation of sanitary facilities;
- Equipment and furnishing of study rooms, halls and administrative premises;
- Repairs and replacement of lighting fixtures;
- Repair of electrical installations and electrical panels;
- Making a playground in the courtyard with audience seats;
- Making alley lighting
- Repair and replacement of plumbing installations;
- Ensure an accessible environment for disadvantaged people.
The project also provides for accompanying activities such as exercising author supervision, construction supervision and project management. The main objective of the present project is to achieve a balanced territorial development through a comprehensive improvement of the state of the educational infrastructure on the territory of Pordim Municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Балансирана координация и мениджмънт; - Изготвяне на план за мониторинг; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство (ЗОП); - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на регулярни срещи на екипа за управление . Община Пордим ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, надзора върху екипа за управление на проекта, докладване на Държавен фонд "Земеделие" за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. Екипът за управление на проекта ще приложи утвърден подход за управление от своята практика, който ще бъде доразвиван и усъвършенстван в процеса на изпълнение на всяка конкретна дейност. Организацията за изпълнението на проекта, взема под внимание специфичните изисквания по настоящата процедура, с цел осигуряване на ефективни резултати в оптимален времеви план за изпълнение на проекта. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще бъде съставен от експерти, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: - Ръководител на проекта; - Координатор на проекта; - Експерт тръжни процедури; Екипът за управление на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите в проекта като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящия проект управление. Екипът за управление на проекта ще съблюдава за спазването и изпълнението на всички изисквания за информация и публичност на проекта, във връзка с правилата на Програма за развитие на селските райони 2014-2020 г. и Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. 8 000.00 8 000.00
Обновяване на образователната инфраструктура в гр. Пордим чрез реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно общообразователно училище "Свети Свети Кирил и Методий": Инвестиционния проект предвижда реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Свети Свети Кирил и Методий“, в УПИ I, квартал 1Б по плана на гр. Пордим, с административен адрес: ул. „Иван Божинов“ № 11, град Пордим, Община Пордим. Предвиждат се следните строително-монтажни работи: - Ремонт и реновиране на санитарни възли; - Оборудване и обзавеждане на учебни кабинети, зали и административни помещения; - Ремонт и подмяна на осветителни тела; - Ремонт на електрически инсталации и електрически табла; - Направа на спортно игрище в дворното пространство със зрителски места; - Направа на алейно осветление - Ремонт и подмяна на ВиК инсталации; - Осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение; - Оборудване и обзавеждане на Вертикална планировка. СУ „Св.Св.Кирил и Методий „ гр.Пордим представлява УПИ I, стр.кв. 1Б с площ 15 035 м2 , масивна едноетажна училищна сграда, строена 1927г. (блок А) със ЗП = 737м2, нова училищна сграда със сглобяема стомано-бетонова конструкция ( блок Б, Г, Д, Е и Ж ), съгл.акт за общинска собственост. Общата застроена площ на постройките в училищният комплекс е 8 747,11 кв.м. Проектът предлага подмяна на същ.санитарни помещения на 1, 2, 3 етажи в блок Г, съгл. проекта по част ВиК., нови инсталации, в проекта по част ЕЛ, ново оборудване на два кабинета, съгл. част Архитектурна, обновяване ,реконструкция и ремонт на външните спортни площадки, предвиждащ направата на пътека за бягане, игрище за баскетбол, игрище за волейбол, както и на площадки за монтиране на тенис на маса и фитнес на открито. Строителните дейности включват: - За горепосочените спортни съоръжения се предвижда изпълняването на 10 см бетонова настилка, армирана със заварени мрежи, върху 20см възглавница от трамбован трошен камък; - Монтаж на оборудването за спортните съоръжения върху новопроектираните бетонови настилки, който ще се осъществи посредством анкерни болтове, съгласно предписанията на производителите. С оглед на съществуващата денивелация на терена между двете нови игрища (за баскетбол и волейбол) се предвижда изграждането на стоманобетонова подпорна стена с височина от 1.00м до 1.20м. и широчина 30 см. 831 624.20 745 110.82
Упражняване на Строителен надзор по смисъла на ЗУТ: Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строителните работи в рамките на Дейност 2 от проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ . Дейността има за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Пордим. 16 000.00 13 400.00
Упражняване на авторски надзор: В рамките на дейността ще се извършат услуги, свързани с упражняване на авторски надзор по време на строителството за инвестиционен проект за реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Свети Свети Кирил и Методий“, в УПИ I, квартал 1Б по плана на гр. Пордим. Целта на дейността е осигуряване на ефективен и качествен авторски надзор, съгласно изискванията на чл. 162. от ЗУТ, с оглед успешното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите на интервенция. Упражняването на авторски надзор на проекта гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на устройствените, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. Авторският надзор е задължителна част от процеса на реализация на проекта. Авторският надзор представлява проследяване на целия процес на реализация, на качеството на изпълнение, координация между различните професионалисти, изпълнители, доставчици, технически лица и работници, следене за спазване на договорените срокове и бюджети. Изпълнителят на авторски надзор е длъжен да: - Упражнява авторски надзор при строителството на отделните обекти в рамките на инвестиционен проект, изпълнявайки функциите на Проектант (като един от участниците в процеса на строителството) съгласно чл. 160 от ЗУТ от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обекта; - Вписва констатации, забележки със Заповеди от упражнявания авторски надзор в Заповедната книга на обекта; - Присъства при съставянето и подписването на задължителните протоколи и актове по време на строителството съобразно Наредба №3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Съдейства при изготвяне и съгласува екзекутивна документация и работни проекти и детайли, в съответствие с чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - Съгласува промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; - Участва в работни срещи и взема участие в приемателни комисии; - Извършва консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на СМР на съответния обект, дава предписания при обстоятелства, които водят до допустими по Закона за устройство на територията изменения на проекта; - Уведомява своевременно Възложителя за всякакви промени в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; - Планува и осигурява ежеседмично присъствие на своите специалисти до окончателно приключване на строителните работи, като този график се координира със Строителя и Изпълнителя на строителния надзор; - Проследява заедно със Строителя и Строителния надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - Посещава всички съоръжения и инсталации при всеки дефект или повреда, които ще изискват намесата на Строителя за тяхното отстраняване чрез даване на решение от него; - Съгласува в качеството си на Проектант екзекутивната документация изготвена от Строителя за приключването на обекта. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Пордим. 5 000.00 5 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).