Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at improving the working environmen in " Evroconsult - Tsvetan Tsonev" LTD, by providing good and safe working conditions as well as efficient and flexible forms of work organization and human resource management. Activities encompass 24 persons from the target group and includes creating and implementing a system for managing human resources and implementation of social benefits associated with recreation in the workplace and nutrition.The project provides for the purchase of specialized software for human resources management, residential containers intended for rest and containers for food. 
The project provides activities for project management, publicity and visualization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на първата дейност е - коректно и законосъобразно управление и изпълнение на проекта, спазване на времевата рамка, отлична финансова и техническа отчетност. Дейност 1 включва цялостно управление на дейностите по проекта, наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта, финансова и техническа отчетност, координация между членовете на екипа. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, ще се следи работата на изпълнителите и спазването на договореностите с тях, ще се прави оценка на резултатите и ще се изготвят необходимите технически и финансови отчети. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност. Дейността ще се изпълнява от екип за изпълнение на проекта – 1 бр.Ръководител, 1 бр. Координатор и Счетоводител Разходи за организация и управление са съгласно чл. 9, ал. 2, т. 1 от ПМС №119 от 20.05.2014 г. в размер до 10 на сто от общите допустими разходи по проекта. 16 000.00 10 000.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в ЕТ "Евроконсулт - Цветан Цонев": Системата за управление на човешките ресурси включва всички функции, свързани с управлението на тези ресурси, взаимодействията между тях, отношенията със средата, начините на организация на труда за постигане на целите на фирмата и приложимия инструментариум от подходи, принципи, методи и техники. Фирмата развива дейност в сферата на общественото хранене, като управлява и координира дейността на 6 обекта за бързи закуски. Необходимостта от въвеждане на система за управление на човешките ресурси е свързана със специфичните условия за работа във фирмата: . работното време е гъвкаво ( работи се на смени и по индивидуален график за всяко едно от наетите лица) . Работата изисква максимална концентрация и е свързана както с техническата подготовка на продуктите, така и с комуникация с клиенти, рабата с финансови средства и т.н. Елементите в системата за управление на човешките ресурси са: · Анализ на длъжностите – включва системно изследване на съдържанието, отговорностите и взаимовръзките на длъжностите и на изискванията към техните изпълнители. · Проектиране на длъжностите – обхваща дейността по определяне на съдържанието, функциите и взаимовръзките между длъжностите, при което се вземат предвид както технологичните и икономическите изисквания на работата, така и индивидуалните нужди на изпълнителите. · Планиране на ЧР – дейност по определянето на потребностите от ЧР и по формулирането на подходящи действия за тяхното задоволяване, така че да се постигнат целите на фирмата. · Подбор на персонала – обхваща привличането и оценяването на кандидати за работа, въз основа на което се избира най-подходящият от тях с оглед изискванията на длъжността и на организацията и се осъществява процедурата по неговото назначаване. · Обучение и развитие на персонала – обхваща дейностите по усъвършенстване на знанията и уменията на заетите с цел да се повиши равнището на тяхното трудово представяне и по предоставяне на възможности за развитие на кариерата. · Оценяване на персонала – включва характеризиране на равнището на трудовото представяне на заетите спрямо поставените стандарти и формулиране на насоки за подобряване на това равнище. · Заплащането на труда – дейността по определяне на адекватни и справедливи трудови възнаграждения. . Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд включва подобряването на условията на труда и опазването на здравето и работоспособността на заетите. · Усъвършенстване на трудовите отношения – дейност по поддържане на трудовия мир във фирмата и формиране на благоприятни отношения между управляващи и управлявани. . Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; . Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години) 100 000.00 125 997.18
Осигуряване на социални придобивки за работещите в ЕТ "Евроконсулт - Цветан Цонев" .: Фирмата стопанисва 5 обекта за продажба на хранителни стоки . Работещите в обектите са изложени на не особено благоприятни условия ( горещина , повишена влажност и т.н.). Служителите работят на смени понякога и с удължено работно време. Във времето за почивка искаме да създадем условия за почивка на заетите лица с цел по бързо и ефективно възстановяване на трудовите възможности. За целта искаме да изградим кътове за отдих в обектите включващ кафе машина,диспенсър за вода и столове за отдих и изграждане на един кът за отдих на открито, с възможност за отдих и почивка след работно време и почивните дни, разположен в място използвано за складова база от фирмата, което е подходяшо за тази цел. В този кът за отдих желаем да разположим преместваеми съоражения които дават възможност за почивка, приготвяне на храна и развлечения, гарантиращи активен отдих и почивка на заетите лица във фирмата. 60 000.00 0.00
Визуализация и публичност: Дейността цели осигуряване на благоприятна, добронамерена информационна среда за широка обществена подкрепа и информиране на целевите групи и заинтересованите страни. При стартирането на проекта ще се проведе пресконференция. Ще бъдат изработени плакати и брошури , които ще бъдат разпространени на територията на изпълнение на проекта.Ще бъдат направени 8 публикации в местната преса. Ще бъдат изработени 2 банера, които ще присъстват на всички публични мероприятия предвидени в проекта. На обектите изградени в резултат на изпълнението на проекта ще бъде поставена обозначителни табели. Резултатите от изпълнението на проекта ще бъдат разпространение чрез издаването на информационен лист. Тази дейност включва реализацията на: - Провеждане на начална пресконференция - Изработване и отпечатване на информационни брошури с информация за проекта, целите, дейностите и резултатите; - Изработване на информационна табела за визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма и ЕС. - обозначителни табели на обектите включени в проекта - Публикации за напредъка на проекта - изработване на информационни стикери Дейностите за информация и публичност са задължителни според Насоките с оглед осигуряване на широка информираност за проекта и финансиращите органи. Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 3 000.00 3 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).