Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Real Systems Ltd. is a Bulgarian company, which provides IT products and services in sphere of development of information systems and products for business processes' management and optimization. The Company offers a wide services’ portfolio: strategic development through IT implementation; IT-based business processes' management; Communication architecture and data transfer solutions; Development of IT solutions and products and other. Our services are delivered by highly qualified specialists with extensive experience. 
In view of development of the services’ portfolio offered by the company and as a respond of exclusively dynamic IT market – identified and targeted market niche in provision of energy audit software products – the company plans to develop in a partnership with The Technical University of Sofia an innovation - an Innovative Cloud-Based Multi-Zonal Professional Energy Audit Software. The targeted market niche is with exclusively potential for development, mostly in Bulgarian market, where currently there are not hardly any company offers alternative solutions – development of energy audit software, so the existing users use softwares offered by foreign company-developers. 
A marketing study, carried out by the company, has found that alternative energy audit software solutions offered on the global market do not offer full coverage of customer demand, combined with the comprehensive capabilities provided by implementing cloud services, as well as, they are not based on multi-zonal model and do not provide such a wide range of result indicators. Bringing together all, the software product developed under the project is defined as innovation and is grounded as such at world level.
Taking into account the nature of the product innovation developed under the project, the project is entirely focused on the ICT and information area of the Innovation Strategy for Smart Specialization, specifically the priority Big Data, Grid and Cloud Technologies.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 12 броя експерти, наем на 1 бр. безпилотен летателен апарат за 10 месеца и закупуване на материали и консумативи): Дейност 1: Извършване на изследвания, изпитвания и измервания, необходими за разработването на софтуерната продуктова иновация ще бъде обособена в следните технологично-изследователски етапи: Етап 1. Извършване на изпитвания и измервания в лабораторна среда (в ТУ-София) на основни категории материали и продукти (за външните ограждащи елементи и системите за осигуряване на микроклимата), влагани в строителството на сгради. Етап 2. Събиране на база данни и придобиване на нови знания за определени енергийни и функционални характеристики, които са променливи при различни режимни условия и влияят съществено върху енергийните характеристики на сградата. Етап 3. Извършване на изследвания за оптималното интегриране на събраната база данни от предходния етап 2 и имплементирането й в конструирания прототип на разработвания по проекта иновативен софтуер за енергиен одит. Етап 4. Оценка на резултатите от изследванията и изпитванията и представяне на заключения с помощта на различни техники и модели за създаване на иновативен облачно-базиран мултизонов професионален софтуер за енергиен одит, който реализира създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизен анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на показателите за енергиен одит. В процеса на изпълнение на така описаните четири етапа ще е необходимо ангажирането на експерти, участващи в специално създаден експертен екип за извършване на изследванията, изпитванията и измерванията, необходими за разработването на продуктовата иновация. В състава на специализирания експертен екип ще влязат следните експерти: - ИТ проектен мениджър – 1 бр/8 ч на ден/10 месеца (от 2-ри до 11-ти, вкл.); - Бизнес анализатор – 1 бр/8 ч на ден/10 месеца (от 2-ри до 11-ти, вкл.); - Системен архитект – 1 бр/8 ч на ден/10 месеца (от 2-ри до 11-ти, вкл.); - Разработчик – 5 бр/4 ч на ден/9 месеца (от 4-ти до 11-ти, вкл.); - Инженер по качество – 1 бр/4 ч на ден/4 месеца (от 8-ми до 11-ти, вкл.); - Системен администратор – 1 бр/4 ч на ден/4 месеца (от 8-ми до 11-ти, вкл.); - Изследовател научни изследвания (от ТУ) – 2 бр/4 ч на ден/10 месеца (от 2-ри до 11-ти, вкл.). Самите изследвания, изпитвания и измервания е планирано да се провеждат в рамките на 10 месеца, считано от 2-ри до 11-ти. За целите на изследванията, изпитванията и измерванията, свързани с разработката на иновацията, е необходимо наемането на 1 брой безпилотен летателен апарат заедно с лице-навигатор на този дрон за същия период от 10 месеца. Необходимостта е породена от липсата му както у кандидата, така и у партньора и същевременно неизменното му включване в процеса на планираните изследвания, изпитвания и измервания на терен. Допълнително, за процеса на изпълнение на Етап 1 ще е необходимо закупуването на материали и консумативи, изключително необходими за извършването на изпитвания и измервания в лабораторна среда (в ТУ). Отчитайки спецификата на планираните по проекта експерименти (изпитвания и измервания) и необходимостта да се правят изпитванията с няколко различни по вид материали и консумативи докато се стигне до търсения резултат, най-общо материалите и консумативите могат да бъдат групирани и съответно процедурата да бъде наименувана като: Доставка на материали от различни видове представителни продукти от основни категории материали за външни ограждащи елементи и на инертни газове, необходими за работа на средствата за измерване на топлофизичните характеристики, необходими за извършване на изпитвания и измервания в лабораторна среда. 268 644.44 288 239.39
Дейност 2: Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 12 броя експерти, възлагане на 1 брой научни изследвания и на 1 консултантска услуга, използвана изключително за разработването на продуктовата иновация): Дейност 2 предвижда създаването и тестването на прототип на ICB Mz-Pro Energy Audit Software в следните технологични етапи: Етап 1. Конструиране на прототип на иновативен облачно-базиран мултизонов професионален софтуер за енергиен одит – реализиране на създадения ефективен алгоритъм, основан на иновативна методика за прецизен анализ на входящите данни чрез специално разработени алгоритми за интерпретиране на релевантните данни и предоставяне на мулти-резултативен анализ с разширен обхват на показателите за енергиен одит: • изграждане на средите, необходими за нормалното функциониране на проекта (Среда на управление, Среда на разработка, Среда за проектиране) и подготовка на средите за експерименти и тестове; • прилагане на принципи, техники и процеси за разработване на практическото приложение – прототип: детайлно описание на изискванията и процесите за реализацията. Етап 2. Изграждане и експериментално тестване на прототип в среда със симулиран интерфейс и оценка на резултатите. Етап 3. Изграждане, тестване и демонстрация на прототипа в операционна среда /на терен/. Етап 4. Завършване на тестванията, валидиране достоверността на изходните данни и функционалностите на прототипа и документиране – отговаря на ниво на технологична готовност TRL8 (Завършена и сертифицирана система) съгласно препоръките на Европейската асоциация на изследователските и технологични организации (EARTO). В процеса на изпълнение на така описаните четири етапа ще е необходимо ангажирането на още 8 допълнителни експерта, които да се присъединят към вече създадения по дейност 1 екип. Състава на специализирания екип ще бъде от следните 12 експерта: - ИТ проектен мениджър – 1 бр/8 ч на ден; - Бизнес анализатор – 1 бр/8 ч на ден; - Системен архитект – 1 бр/8 ч на ден; - Разработчик – 5 бр/4 ч на ден; - Инженер по качество – 1 бр/4 ч на ден; - Системен администратор – 1 бр/4 ч на ден; Изброените експерти ще са ангажирани за 10 месеца (от 12-ти до 21-ви месец, вкл.). - Изследовател научни изследвания – 2 бр, ангажирани от ТУ-София за по 4 ч на ден всеки, като единият изследовател ще е ангажиран за 10 месеца (от 12-ти до 21-ви месец, вкл.), а другият изследовател ще е ангажиран за 11 месеца (от 12-ти до 22-ри месец, вкл.). Удължаването срока на ангажираност на един от двамата еквивалентни експерта е необходимо, поради последващи донастройки и отчитане на обратната връзка от направените валидирания в етап 4 от описания по-горе технологичен процес. Всички описани етапи по изпълнението на дейност 2 е планирано да се провеждат в рамките на 15 месеца, считано от 10-ти до 24-ти вкл. месеци от проекта. За целите на създаването и тестването на прототип на ICB Mz-Pro Energy Audit Software, е необходимо провеждането от външен изпълнител на 1 брой научни изследвания (Извършване на научни изследвания на енергийните характеристики на регенератори за оползотворяване топлината на отработен вентилационен въздух при различни температури и дебит на въздуха) и 1 консултантска услуга, използвана изключително за разработването на продуктовата иновация (Предоставяне на консултантски услуги за събиране на реална база данни чрез теренно проучване на енергопотреблението преди и след въвеждане на енерго-спестяващи мерки чрез извършване на обследване за енергийна ефективност на 12 сгради по категориите на националната класификация, по които да се направят заснемания). Необходимостта от двете услуги е породена от липсата на достатъчно капацитет и технически възможности както у кандидата, така и у партньора и същевременно неизменното им включване в процеса на планираните действие по създаването и тестването на прототипа на софтуерната продуктова иновация, разработвана по проекта. 357 055.56 317 777.72

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).