Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 141 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

One of the decisive factors for the success of a company is it`s human potential. The shortage of competence and motivation often jeopardizes or even completely compromised  most good ideas and moreover causing staff turnover. Albeit with some specificity, the same problem applies to the structures of state and municipal administration - quality of the public services critically depends on the competence of personnel.
Particular attention in this context should be given to new employees. Since the early days, they are confronted with unfamiliar legislation, job instructions and a set written and unwritten rules. Entering the work takes time, even with the support of more senior colleague (mentor) is associated with stress and often leads to rapid evacuation.
The project proposal is aimed at this issue, the approach to it is a modern and betting on modern technology in education, training and retraining of staff.
Innovation and the timeliness of the proposal is high, given to the importance of the issue of competence and appropriate personnel actions and the resulting need for training events, whose organization and conducting time-consuming and strength of highly qualified associates who might otherwise be used more efficiently .
The creation of this innovative product with an educational character will increase innovation and competitiveness of the Applicant which will improve its presence in the market.  The company aims at occupying leadership positions in the market of learning tools and at successful competition with the other companies in the market, addressing its customers needs to the utmost extent. This makes it necessary that the project should be implemented and that the innovative software product"e-mentor"should be elaborated 
to support the public administration and private sector employees.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни изследвания, тествания, изпитвания и измервания за разработването на продуктовата иновация, договор с ключов експерт по проекта, извършване подготовка на техническо задание за разработването на компютърно прложение, валидиране на системната готовност на кандидата. (дейността ще бъде изпълнена от Кандидата, чрез наемане на квалифициран персонал - 1 бр. експерт): Реализацията на настоящия проект ще изисква на първо място сформиране на иновационен екип от един експерт и съдружниците на фирмата кандидат, който ще бъде отговорен за цялостния процес по разработване, тестване и изпитване на иновацията и създаване на прототип на иновативния продукт. Този екип ще се състои от: - Експерт - Бизнес консултант информационни технологии - ключов експерт по проекта; - Експерт - Управление на иновации и инвестиции /стопанско управление / - съдружник; - Експерт - Консултант инвестиционно и иновационно проектиране - съдружник; Предложените експерти разполагат с подходящо образование и дългогодишен опит в разработването на иновации от подобен вид и мащаб. Задачата на Бизнес консултанта по информационни технологии е съобразена с неговата компетенция, съобразно тясната му специалност по отношение приложението на новия продукт и участието му в сходни проекти през годините. Неговите задължения ще са свързани с подготовката на техническото задание за разработка на компютърно приложение, което ще бъде имплементирано в дейноста на кандидата, за да може той да разработи и валидира продуктовата иновация. Също така ще извършва проверка и удостоверяване на доставения актив със заложените функционалности в тръжната документация, тествания и изпитвания на иновацията. Дейността включва извършване на приложни изследвания, тествания, изпитания и измервания, нужни за създаване на прототип на иновацията. Дейността ще бъде изпълнена от ключовия експерт по проекта и съдружниците. Тяхна отговорност е да се определи цялостната функционалност на бъдещата система. Основаната цел е да се постигне удовлетворяване на всички изисквания и спецификации, както и утвърждаване на системните модули и техните функционалности. Експертите ще извършат цялостно асемблиране и функционално интегриране на иновацията като ще извършат следните дейности: - съгласуваност, за да се гарантира съвместимост на приложението с различни други системи и платформи - ще се направи серия от автоматизирани функционални или регресионни изпитвания; - съответствие - ще бъдат удостоверени характеристиките на изпълнение, за да е сигурно, че ще е налична преносимост, оперативна съвместимост и/или съответствие, определено от даден стандарт; - функционалност - валидиране на неговите спецификации и правилното реализиране на всички свои задължителни функции. Това включва валидиране на характеристиките една по една, като се използва широк обхват от нормални и грешни входящи данни. - производителност- експертите ще направят симулация на множество нормални, пикови и извънредни условия за работа на прототипа. Ключовият експерт ще бъде нает на 4 ч. работен ден. Аналитичен специалист с брутно трудово възнаграждение по трудов договор - 1275.66 лв. месечно; Осигуровки работодател - 227.06 лв. месечно. За период от 12 месеца: Трудово възнаграждение - 15307,92 лв.; Осигуровки от работодател - 2724,72 лв. , или общо за периода - 18032.64 лв. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сключване на трудов договор (1-ви месец) 2. Дейност на ключовия експерт и съдружниците по разработваната иновация - извършване на приложни изследвания, тествания, изпитвания и измервания (1-ви до 12-ти месец вкл.) 18 032.64 17 588.21
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии - Проектиране, изработка, тестване и имплементиране на компютърно приложение "е-Ментор", (дейността ще бъде изпълнена от кандидата и доставчика на ДНА / избор разработчик на компютърно приложение/, като екипът в проекта ще валидира и тества прототипа): В рамките на дейността ще бъде избран разработчик на компютърно приложение , на чиято база БРАВО ПРОДЖЕКТС ООД ще създаде прототип на продуктовата иновация. Дейността предвижда разработване компютърно приложение, включващо всички необходими функционалностти за извършване на приложни тествания, изпитвания и създаване на прототип на разработваната иновация. Иновативния продукт ще представлява софтуерно приложение с образователен характер за служители във фирмена или организационна структура. Практическата насаченост ще е както за самостоятелно ползване, така и за интегриране в публични организации или предприятия от частен характер. Основната цел на приложението е да осигурява единно и удобно място, достъпно с предефинирани права, съобразени с длъжност, позиция, йерархия, на което да е предоставена възможност за информиране по всички въпроси, формални и неформални, касаещи длъжността, задължително и желано обучение, избор от варианти за кариерно развитие на новопостъпващи и/или настоящи служители. Сред основните функционалности на доставения софтуер ще са: - дефиниране на права за достъп и сигурност на данните в приложението - управление на групите потребители според тяхната роля и достъп до различните функционалности на системата (приложението); - работа с работни документи в единна среда - възможност за зареждане на документи за информиране и обучения, като достъпа до самите документи е лимитиран според правата на отделния потребител; - търсене и отчет в различни фирмени/организационни данни – йерархична структура и персонал; отдели и връзки между тях; - генериране на отчети и справки за проследяване и контрол на процеса; - справки и достъп до нормативната уредба , регулираща дейността на организацията; - интерактивен съветник за кариерно израстване в организацията; - възможност за задаване на въпроси и получаване на отгвори в единна информационна среда на организацията; - възможност за търсене по признак и категория, достъп до полезни "външни" документи и информация; На този етап от проекта ще се разработи прототип на ключови функционалности на системата, с цел илюстриране на практически изготвените функционални спецификации като се даде възможност на иновационния екип и потребителите да ги оценят и в случай на необходимост, да се внесат корекции в тях на достатъчно ранен етап. Целта да се направи прототип е Кандидата да бъде сигурен, че той въплъщава всички нужни детайли, описани в концепцията(методологията), че работи безопасно и устойчиво при нормална употреба и че може да бъде въведен на пазара. Разработката на прототипа е от изключителна важност за продуктовата иновация, тъй като ще даде реална представа за продуктовата издържаност на"Е-ментор". Прототипът ще се използва от тестови потребители преди пускането на крайния продукт в продажба. Тъй като се базира на технологичните промени или подобрения, създаването на прототипа ще се извърши с помощта на ключовия експерт по проекта. В рамките на този Етап ще бъде извършено тестване и пълно изпитване на прототипа. Целта е да се определи цялостната функционалност на иновацията при удовлетворяване на всички изисквания и спецификации, както и утвърждаване дали системата изпълнява своята планирана цел в предназначената среда. На етап на разработване и тестване на прототипа ще се осъществи реализацията на цялата функционалност на иновативния продукт, заложена във функционалните спецификации и демонстрирана с работещ прототип. В края на дейността ще бъдат извършени отново финални тестове и изпитвания, които ще гарантират безпроблемната експлоатация на разработения иновативен продукт. В хода на изпълнение на дейността ще бъдат ползвани подходящо оформени документи с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички отчети, свързани с проектната дейност също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация. 416 000.00 415 800.00
Визуализация на ДБФП: Основната цел на тези дейности е да популяризира приноса на Европейския фонд и Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност”. Тези дейности ще популяризират резултатите от проекта и ще осигурят прозрачност на неговото изпълнение. Дейност “Визуализация на ДБФП” ще допринесе за разпространение резултатите от проекта и ще насърчи използването на интегрирания подход като по този начин ще мултиплицира резултатите от проекта. След одобрение на проекта, при започване на основните дейности и в края на периода на изпълнение ще бъдат публикувани съобщения на интернет страницата на компанията. Към дейностите по информиране и публичност се предвижда също изготвяне на информационна табела с информация за проекта, която ще бъде поставена в офиса на фирмата, и до която ще имат достъп всички клиенти на фирмата, както и визуализационни елементи на иновативния продукт. 300.00 60.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).