Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

"Ray mebel group" LTD was founded in 2009 in Burgas. The company's activities are: manufacture, supply, installation and design of standard and custom furniture for home and office; complete repairs form A to Z. The company carries out orders, both for individuals and for different companies and hotels. "Ray mebel group" LTD offers its clients all kinds of furniture from chipboard, MDF, from natural wood - beech, oak, maple, ash, walnut and many other - kitchen furniture, desks, beds, wardrobes, mattresses and all necessary appliances and tools of all types.
With this project proposal "Ray mebel group" LTD applies for opening 6 new jobs, due to the increasing volume of company's work. The project proposal's purposes are:
1. Opening 6 new jobs - this purpose contributes to achieving higher employment (reducing the unemployment)
2. Securing the work of the new employees, by purchasing the required equipment and working clothes
3. Keeping at least 50% of the new jobs for minimum 12 months after project's implementation
4. Increasing the average staff number, which will contribute for the faster and better performing of the client's orders
The aforementioned purposes will be achieved by the implementation of the following activities:
1. Hiring 6 people from the procedure's target group - unemployed and inactive people for a period of 12 months
2. Purchasing equipment and working clothes, required for the new jobs
3. Project organization and management activities
4. Project information and publicity activities
In order to contribute to the objectives of Operational programme "Human resources development", at least 50% of the newly hired people in "Ray mebel group" LTD will be from the procedure's prior specific categories.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и неактивни лица за 12 месеца: Дейността има за цел създаване на заетост на представители на целевата група по процедурата - безработни и неактивни лица, чрез наемането им на работа в "Рей мебел груп" ЕООД. Дейността включва разходи: - за трудови възнаграждения в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност за 12 месеца - за всички дължими осигурителни вноски за сметка на работодателя за 12 месеца - за осигуряване на безопасни условия чрез сключване на договор със служба по трудова медицина за 12 месеца Лицата ще бъдат наети на трудово правоотношение, в съответствие с изискванията на българското законодателство. Позициите, на които ще бъдат назначени лицата попадат в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011. Етапите за изпъление на дейността са: 1. Набор и подбор на персонала - Същността на набирането на кандидати за свободни работни места в дадено предприятие е привличането на подходящи кадри за съответната длъжност, преценяване качествата им според изискванията за заемането на длъжността и изискванията на работодателя и стигане до решение към кои кандидати да се насочи фирмата. Набирането на персонал ще премине през следните етапи: - определяне на конкретни изисквания към кандидатите - публикуване на обяви за работа, съдържащи конкретните изисквания към кандидатите с цел привличане на подходящи кадри за съответните длъжности - разглеждане документите на кандидатствалите за конкретната длъжност и предварителното им пресяване - оценяване качествата на одобрените по документи кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат вакантните позиции Набирането и подбора на персонала са две взаимносвързани последователни дейности - при приключване на набора, започва подбора. Подборът има за цел да осигури на "Рей мебел груп" ЕООД най-подходящото лице за съответното работно място. Подборът на персонала ще премине през следните етапи: - свързване с допустимите кандидати и уговаряне на среща за провеждане на интервю за работа - фактическо провеждане на интервютата с явилите се кандидати - оценяване на кандидатите на база представянето им и отсяване на одобрените кандидати - вземане на решение на кои лица да се предложат свободните работни позиции За набор и подбор на персонала са предвидени 2 месеца, след което започва сключването на трудовите договори и влизането им в сила. 2. Наемане на персонала: - лицата са уведомени за изискуемите документи за започване на работа и срока за представянето им - представяне на документите и сключване на трудовите договори между лицата и работодателя - влизане в сила на трудовите договори, изготвени съгласно българското законодателство, с продължителност 12 месеца - сключване на договор със служба по трудова медицина за всички новонаети лица по проект за периода на трудовото им правоотношение с работодателя - 12 месеца 33 578.64 36 280.95
Закупуване на оборудване и работно облекло за новоразкритите работни места: Закупуването на оборудването и работното облекло, свързани със създаването на новите работни места, ще премине през следните етапи: 1. Проучване на предлаганите на пазара артикули 2. Анализ на офертите на различните изпълнители за различните артикули 3. Избор на най-добрата оферта за всяка от позициите и даване на заявка за доставянето й 4. Доставка на заявените за закупуване активи 5. Извършване на плащане и съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващата им верификация от УО Дейността по закупуване на оборудване и работно облекло включва следните артикули: 1. Работно облекло 2. Акумулаторен ръчен циркуляр 3. Прахосмукачка 4. Акумулаторен потъващ циркуляр 5. Акумулаторно електрическо ренде 6. Акумулаторен ъглошлайф 7. Оберфреза 8. Акумулаторен ударен винтоверт 9. Ударна бормашина 10. Пендула 16 500.00 15 996.00
Дейности за организация и управление на проекта: За изпълнението на настоящото проектно предложение ще се сформира екип, състоящ се от ръководител и счетоводител. Екипът ще осъществи набора, подбора и наемането на персонала, ще извърши дейността по намиране на доставчик за оборудването, ще изпълни дейностите по информиране и публичност по проекта. Задълженията на екипа по проекта включват: 1. Да следи дали изпълнението на дейностите по проекта следват заложения времеви график 2. Да следи дали предвидените дейности и тяхното изпълнение следва постигане на заложените цели по проекта 3. Да извършва при необходимост корекции, съгласно изискванията по процедурата и Ръководството на бенефициента за изпъление на проекти по "Ново работно място 2015", с цел оптимално достигане на заложените резултати от изпълнението на проекта 4. Да събира и организира цялата проектна документация, както и да я съхранява в досието на проекта 5. Да контролира разходването на бюджета 6. Да изготвя съответно междинните и окончателния отчети по проекта и исканията за плащане 5 500.00 5 392.00
Дейности за информиране и публичност: Целта на дейностите по информиране и публичност е оповестяване на положителния и дългосрочен резултат от изпълнението на проекта. Широката общественост ще бъде осведомена за финансовия принос на Европейския съюз за реализацията на проекта. Дейността ще бъде изпълнена чрез: 1. Поставяне на информационна табела - Табелата ще бъде изработена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Тя ще е основен източник на информация за обществеността и ще бъде поставена на видно място пред производствената база на дружеството, в подходящ размер, за да е леснозабележима и достъпна. 2. Поставяне на информационни стикери върху закупеното по проект оборудване - На стикерите ще се съдържа информация, че оборудването е закупено със средства на ЕС по процедура "Ново работно място 2015". Стикерите имат за цел информиране настоящите и бъдещите служители на "Рей мебел груп" ЕООД кое оборудване е закупено по проекта. Те ще бъдат изработени в подходящ размер и поставени на съобразено място на повърхността на актива, с което ще се гарантира безпроблемното му използване. При изпълнението на дейностите по информиране и публичност ще бъдат спазени изискванията на Единния наръчник на бенефициента по визуализация 2014-2020. 3. Публикуване на прессъобщение - Ще бъде направена публикация в национална медия с информация относно изпълнявания от "Рей мебел груп" ЕООД проект - наименование на оперативната програма, код и наименование на процедурата, наименование на проекта, стойност и продължителност на проекта, източник на финансиране и процент на финансирането, цели и основни дейности. 700.00 700.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).