Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal „Builders of their future” revealing plans for 12 new working places, which will be employed unemployed and inactive persons such as Casing worker, and Gypsum-Oiler. Employees are living in Sliven municipality registered in the Labour Bureau or inactive, and will constitute the target group of six unemployed and inactive persons over 54 years old and 6 inactive or long-term unemployed aged 30 to '54. For securing 12 jobs will be purchased formwork, scaffolding, concrete mixer, core drilling machine, other necessary equipment, safety supplies, personal protective equipment, work teams as required by HSCWA and health prevention.

Recruitments will undergo professional training profession "Builder" code 582 030 specialty "Shuttering" code 5820302, 300 hours (of second degree) - and profession "Builder" code 582 030 specialty "plaster and putty" 5820305, 300 hours (of second degree).

For quality implementation of the training and the requirements of the Law on Vocational Education and Training will be invited external contractor possessing the required license and experience.

The project proposal is for a period of 11 months performance, the unemployed will be employed under an employment contract for a period of nine months in strict compliance with the horizontal principles laid down in the Guidelines for grant aid "New Workplace 2015".

Candidate "Build Progress" Ltd. with main activity "Construction of residential and non-residential buildings" and among employers, playing a key role in job creation in the region of Sliven, where the data of the Employment Agency unemployment is among the most highest in the country.

The project envisages to keep working 6 of trained builders, for a period not less than 12 months and achieve sustainable 50% of new jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Създаване на организация за ресурсно обезпечаване, ефективно управление и успешна реализация на ПРОЕКТА. За изпълнението на ПРОЕКТА е предвидено формирането на управленски ЕКИП. При стартиране на ПРОЕКТА ще бъдат сключени граждански договори, в които ще се разпишат конкретните ангажименти и обхватът на управленската отговорност на всеки член от ЕКИПА. В екипа за управление на ПРОЕКТА ще бъдат включени: РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТА- 1 БР. КООРДИНАТОР НА ПРОЕКТА - 1 БР. ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК 1 БР. СЧЕТОВОДИТЕЛ - 1 БР. При провеждане на Въвеждаща среща ЕКИПЪТ за управление на ПРОЕКТА ще бъде определен от управителя "Прогрес Билд" ООД, при спазване изискванията за недопускане конфликт на интереси и създаване на стройна организация за ресурсно обезпечаване, ефективно управление и успешна реализация на ПРОЕКТА при стриктно спазване одобрения по бюджета размер за целия период на изпълнение на ДОГОВОРА. За по-качествено изпълнение на дейностите се изготвя месечен план за действие и се предвиждат минимум по две заседания месечно на ЕКИПА. Всички документи, необходими за управление и отчитане на дейностите по ПРОЕКТА, за защита на личните данни се изготвят и съхраняват в посочените от българското и европейско законодателство начини и срокове. Актуализират се и се съхраняват подредени и съхранени в специални шкафове, визуализирани с името на ПРОЕКТА и знамето на ЕС и на ЕСФ. Архивирането и съхраняването на финансовите документи се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и разпоредбите на чл.90 от Регламент (ЕО) №1083/2006. Отговорност за спазване на законодателството при изпълнение и управление на дейностите носят участниците в екипа за управление на ПРОЕКТА. По време на реализирането на ПРОЕКТА ще се осъществява непрекъснат мониторинг на всички дейности за спазване на сроковете и качеството по времето за изпълнението им. Резултатите от мониторинга ще се документират и прилагат към изготвените ежемесечни отчети за извършен вътрешен контрол и отчитат с доклад от Ръководителя на проекта. При констатирани пропуски или проблеми се предприемат необходимите спешни действия за отстраняването им. СРЕДСТВА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: I. ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯ ЕКИП: 11474,01 лв. 1. Ръководител на проекта - 11 месеца по 26 часа= 308 часа х 10,00 лв. на час плюс осигурителни вноски възложител 2. Координатор и организатор на проекта - 11 месеца по 30 часа= 330 часа х 8,00 лв. на час плюс осигурителни вноски възложител 3.Технически сътрудник - 11 месеца х 30 часа= 330 часа х 8,00 лв. на час плюс осигурителни вноски възложител 3. Счетоводител на проекта - 7 месеца на трудов договор с работно време 4 часа дневно плюс осигурителни вноски- възложител II. МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА УПРАВЛЕНИЕТО НА ПРОЕКТА:522,00 ЛВ. Класьор 20 бр. Папка PVC 100- бр. Хартия А 4 - 10 бр. Джоб А 4 - 3 бр. Тонер зареждане 4 бр. Дневник входящ/ изходящ 1 бр. Ножици 2 бр. Перфоратор 2 бр. Тел бод машина 2 бр. Тел бод 10 бр. Кламери 10 бр Разделители 10 бр. Тиксо 2 бр. Плик А4 40 бр. Химикалки 4 бр. Авт. молив 4 бр. СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 11996,01 ЛВ. Код по измерения 102 - 11996,01 ЛВ. 11 996.01 11 355.06
Подбор на целевата група. : Непосредствено след стартирането на Проекта ще бъде проведена среща с представители от Д"БТ"-Сливен, с които ще се уточнят параметрите заложени за подбор на целевата група. Ще бъде подадена заявка-образец за необходимостта от безработни и неактивни лица за целите на Проекта- 12 броя.. Ще бъде подготвена обява, която ще бъде разпространена и разлепена на информационните табла в Д"БТ"-Сливен и община Сливен, и на места където живеят предимно неактивни лица - лица, които не работят, не са регистрирани в бюрата по труда и не се обучават, както и в ромските квартали. Със съдействието на отговорните за ресора служители ще се извърши конкурентен подбор, на принципа на равни възможности и недопускане на дискриминация и равенство между половете, насочен към осигуряване на подходящи хора в трудоспособна възраст за работа в "Прогрес Билд" ООД. Подбраните 12 безработни и неактивни лица ще са от уязвимите групи -ниско квалифицирани или с по ниско образование лица, трудно реализиращи се на пазара на труда- БЕЗРАБОТНИ И НЕАКТИВНИ ЛИЦА НАД 54-ГОДИШНА ВЪЗРАСТ 6 ДУШИ и ДЪЛГОТРАЙНО БЕЗРАБОТНИ И НЕАКТИВНИ ЛИЦА ОТ 30 ДО 54 годи;на възраст - 6 ДУШИ. Ще бъдат наети лица живеещи в община Сливен, КЪДЕТО ПО ДАННИ НА АГЕНЦИЯТА ПО ЗАЕТОСТТА БЕЗРАБОТНИ СА НАД 9 000 души, регистрирани като безработни, повече от половината имат нисък или липсващ образователен ценз, 56% от клиентите на Бюрото поддържат регистрация повече от 12 месеца, а 81,2% са се регистрирали на трудовата борса повече от веднъж. По тази дейност конкретна сума не е заложена, защото ТОВА ЩЕ БЪДЕ ВПИСАНО В ЗАДЪЛЖЕНИЯТА НА на екипа на проекта. 0.00 0.00
Назначаване и изпълнение на трудова дейност.: 1.НАЗНАЧАВАНЕ НА ЛИЦАТА - Шест лица ще БЪДАТ НАЗНАЧЕНИ НА ДЛЪЖНОСТ "Кофражист " НКПД - 71142003 за срок от 9 месеца. КИД 41.20 МОД 540 ,00 лв. - Шест лица ще БЪДАТ НАЗНАЧЕНИ НА ДЛЪЖНОСТ "Гипсаджия, мазач" НКПД - 71232003 за срок от 9 месеца. КИД 41.20 МОД 540 ,00 лв. Лицата ще бъдат назначени на трудови договори със размер на месечна работна заплата 540,00 лв. Предвиждаме резерв от 50 лв. за увеличение на МОД от януари 2016 г. , както и за процент прослужено време , който не може да определим предварително. Целевата група ще е съставена от 6 бр. лица от 30 до 54 г. възраст и 6 бр. лица над 54 г. възраст. СТОЙНОСТ НА РАЗХОДИТЕ : 74 100,96 лв. 2. РАЗХОДИ ЗА ТРУДОВА МЕДИЦИНА. За назначаване на лицата ще бъдат оборудвани нови работни места . Ще има нужда от замервания и подготовка на документацията от служба по трудова медицина. Ще се сключи договор за срок от 9 месеца със служба по трудова медицина. СТОЙНОСТ НА РАЗХОДИТЕ :200 лв. ОБЩА СТОЙНОСТ : 74 300,96 ЛВ. По код по измерение 102 - 74 300,96 ЛВ 74 300.96 72 812.22
Обучение по професионална квалификация.: Провеждане на квалификационно обучение по професия „Помощник в строителството” код 582080, специалност „Основни и довършителни работи” код 5820801 , за 300 учебни часа (Първа квалификационна степен) 50 учебни дни по 6 часа на ден, като учебните часове са по 45 мин. Обучението ще се извърши от външен лицензиран изпълнител . Учебната програма трябва да отговаря на изискванията на НАПОО и МОН. Обучението е предвидено да се осъществи в периода от третия месец до края на проекта. Ще има изискване в учебната програма задължително да са включени часове за опазване на околната среда, за да се спази хоризонталния принцип на Процедурата. Курсистите ще бъдат разделени на две групи, като в учебния план за групата, назначена на длъжност „Кофражист” ще бъде заложен модул „Кофражи”, а за групата назначени на длъжност „Гипсаджия, мазач”, ще бъде заложен модул „Мазилки и шпакловки”. След приключване на обучението изпълнителят ще предаде необходимата документация, доказваща законността и качеството на проведеното обучение, придружена с доклад за извършена дейност. НЕОБХОДИМОСТ ОТ ОБУЧЕНИЕТО: Целевата група е съставена от ниско квалифициране безработни и неактивни лица ,както и дълготрайно безработни лица. За да получат специфични за длъжността знания и умения е необходимо да преминат професионално обучение. Професионалното обучение има и психологически подход при неактивните и дълготрайно безработни лица. Създава увереност и ги мотивира за работа като пълноценни граждани на нашето общество. ПРЕДВИДЕНОТО ОБУЧЕНИЕ ОТГОВАРЯ ИЗЦЯЛО НА НУЖДИТЕ НА РАБОТОДАТЕЛЯ И Е НЕОБХОДИМА КВАЛИФИКАЦИЯ ЗА НОВИТЕ РАБОТНИ МЕСТА. ОБУЧЕНИЕ ПО ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ : 1. Професия: „Помощник в строителството” код 582080 Специалност „Основни и довършителни работи” код 5820801 Рамкова програма: А (Първа квалификационна степен) Включен модул „Кофражи“ Хорариум: 300 учебни часа (90 часа теория, 210 часа практика) Продължителност на учебен час: 45 минути Продължителност: 50 дена х 6 учебни часа Брой на обучаваните лица: 6 Документ доказващ извършено обучение : Свидетелство за професионална квалификация обр. 3-54 на МОН Възможен период на обучение: от 3 до 11 месец. СРОКЪТ НА ОБУЧЕНИЕ ЗАВИСИ ОТ ЗАЕТОСТТА НА РАБОТНИЦИТЕ И ЩЕ БЪДЕ СЪГЛАСУВАН МЕЖДУ РАБОТОДАТЕЛЯ И ОБУЧАВАЩАТА ОРГАНИЗАЦИЯ С ОДОБРЕН ПЛАН-ГРАФИК, КОЙТО ЩЕ БЪДЕ ПРЕДСТАВЕН НА УО ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА КОНТРОЛ. 2. Професия: „Помощник в строителството” код 582080 Специалност „Основни и довършителни работи” код 5820801 Рамкова програма: А (Първа квалификационна степен) Включен модул „Мазилки и шпакловки“ Хорариум: 300 учебни часа (90 часа теория, 210 часа практика) Продължителност на учебен час: 45 минути Продължителност: 50 дена х 6 учебни часа Брой на обучаваните лица: 6 Документ доказващ извършено обучение : Свидетелство за професионална квалификация обр. 3-54 на МОН Възможен период на обучение: от 3 до 11 месец. СРОКЪТ НА ОБУЧЕНИЕ ЗАВИСИ ОТ ЗАЕТОСТТА НА РАБОТНИЦИТЕ И ЩЕ БЪДЕ СЪГЛАСУВАН МЕЖДУ РАБОТОДАТЕЛЯ И ОБУЧАВАЩАТА ОРГАНИЗАЦИЯ С ОДОБРЕН ПЛАН-ГРАФИК, КОЙТО ЩЕ БЪДЕ ПРЕДСТАВЕН НА УО ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА КОНТРОЛ. СТОЙНОСТ НА ОБУЧЕНИЕТО: 7 200,00 лв. Стойност на обучението на едно лице по Първа квалификационна степен е 600,00 лв. Код по измерения 102 - 7 200 лв. 7 200.00 7 200.00
Оборудване на работните места. Закупуване на работно облекло и лични предпазни средства.: По ПРОЕКТ "СТРОИТЕЛИ НА СВОЕТО БЪДЕЩЕ" це бъдат разкрити 12 нови работни места: - Шест лица ще се назначат по професия "Кофражист " НКПД - 71142003 - Шест лица ще се назначат по професия "Гипсаджия, мазач" НКПД - 71232003 За обзавеждане и оборудване на работните места е предвидено 27,7% от общата стойност на безвъзмездната финансова помощ. За обезпечаване на работата на наетите кофражисти- 6 бр., ще бъде закупен кофраж, необходим за основната трудова дейност. КОФРАЖ: 1. Трислойно платно 3000/2500/2000/1500/1000 х 500 х 27мм - 200м2 2. Корещо поцинкован профил с кука - 250 бр. 3. Трислойно платно за колони - 68м2. 4. Стеги за колони: от 15-45см. 200 бр. от 50-95см 72бр. от 0-45 см. 72бр. ОБЩО КОФРАЖ: 14 129,00 лв. За работата на наетите мазачи 6 бр. ще бъде закупено скеле, което е необходимо за извършване на трудовата дейност и без него не може да се осъществи. Скелето ще се ползва и от кофражистите при напарава на различни кофражи на колони, пояси и др. СКЕЛЕ: Фасадно Рамково Скеле 216.71м2 - с работна височина Н=8м , работна ширина В=0,90 м и работна дължина L=21.04м - ново/боя - 2 бр. талпи на работна площадка 1. Пета винтова бр 18 2. Основа за ФРС 900мм бр 9 3. Рамка за ФРС 900мм бр 36 4. Ферма за ФРС бр 40 5. Талпа метална перфорирана 2630/280мм бр 48 6. Стойка Н=1200мм бр 7 7. Полурамка бр 2 8. Щифт монтажен бр 83 9. Напречник укрепващ с кука ФРС L=1000mm бр 8 10. Стълба ФРС бр. 4 11. Талпа метална за стълбищна клетка с капак бр 4 12. ЖКПП жабка правоъгълна кована бр 8 ОБЩО СКЕЛЕ: 5 871,40 лв. ТЕХНИКА: 1. Електронен перфоратор 2 бр 2. Плоскостен вибромастар 1 бр. 3. Машина за почистване на кофраж- монофазна 1 бр. 4. Бетонобъркачка -190 л. 1 бр. 5. Машина за ядково пробиване 1 бр. 6. Електрически трион 2 бр. 7 Бъркалка за бетон 1 бр. 8. Къртач 1 бр. 9. Моторен трион 1 бр. ОБЩО ТЕХНИКА: 14 709,00 Предвидената техника е необходима за кофража. При направата на кофража има нужда от дървен материал, освен от метални кофражни платна, има нужда от инструменти и машини за пригаждане на кофража по точните чертежи, налага се къртене и пробиване, рязане и др. дейности. За таз цел са предвидени триони и къртач. За почистване на кофража е предвидена машина за почистване на кофраж. За полагане на замазки ,както и за мазане е предвиден вибро мастар и бетонобъркачка. Бетонобъркачката е с капацитет 190 л. така, че в нея ще се приготвят и различни смеси за мазане. При изграждането на скелето за захващането му и укрепване, също е необходимо да има пробивна техника и триони. Техниката, която е предвидена е съобразена с нуждите на разкритите 12 работни места. Предвидени са и лични предпазни средства и работно облекло, според изискванията по ЗЗБУТ и превенция на здравето на наетите работници. РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА: 1. Обувки с метално бомбе за работа в строителството 12 2. Предпазни очила 12 3. Работен комплект 12 4. Ръкавици 24 бр 5. Предпазни колани за работа на височини (скеле) 6 бр. ОБЩО 1938,00 ЛВ. ОБЩО ЗА ДЕЙНОСТТА 36 647,40 ЛВ. Код по измерения 102: 36 647,40 ЛВ. 36 647.40 29 190.52
Публичност и визуализация на Проекта.: Целите на дейността са да се информира широката общественост относно целите и заложените в проект „Строители на своето бъдеще” дейности, сроковете за изпълнението им и източниците на финансиране по схема BG05M9OO001-1.003 „Ново работно място 2015”, приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места. За популяризиране на Проект „„Строители на своето бъдеще” ще бъде изработена и поставена в офиса на фирмата - 1 бр. табела пълноцветна с размери 80/55 см. Табелата ще съдържат информация, която ще информира обществеността, относно схемата и източниците на финансиране. Два бр. табели ще бъдат поставени на строителни обекти на фирмата, на които ще работят наетите лица. Ще бъде изработен 1 бр. копринен флаг на стойка. Ще бъдат направени по 2 бр. информационни съобщения в печатни издания ,както и в ефирните медии, като първото ще бъде при стартиране на проекта за информиране на широката общественост за целите заложени в проекта, финансовата помощ и подкрепата на бизнеса в България, както и набирането на безработни и неактивни лица за участие. Ще бъдат изработени брошури, с логото на ЕС, ЕСФ и ОП "РЧР". На закупеното оборудване и обзавеждане ще се поръчат самозалепващи се стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд, с които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Всички материали, свързани с осигуряване на публичност ще бъдат изработени съгласно изискванията на Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП "РЧР" По дейността са предвидени следните разходи: 1. Табела 3 бр.х 100,00 лв.= 300,00 лв. 2.Информационни съобщения в средствата за масово осведомяване- печатни издания 2 бр х 300,00 лв.=600,00 лв. 2.Информационни съобщения в средствата за масово осведомяване- ефир- 2 бр х 430,00 лв.=860,00 лв. 3. Брошури 200 бр. х 2,00 лв.= 400,00 лв. 4. Изготвяне и разлепване на обяви за стартиране на дейността в Бюро по труда - Сливен, както и разпространяване в ромските квартали - 100,00 лв. 5. Флаг копринен двустранен със стойка 1 бр. х 80,00 лв. 6. Стикери 20 бр.х 3.00 лв.= 60,00 лв. СТОЙНОСТ НА ДЕЙНОСТТА : 2 400,00 лв Код по измерения 102 - 2 400,00 лв 2 400.00 2 315.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).