The main objective of the project proposal is to create employment opportunities and improve the quality of life on the territory of LAG Galabovo - Opan by promoting entrepreneurship.
A specific aim of the project is to increase the competitiveness of GEORGIEV AUTO EOOD by investing in car service equipment and car washes.
This goal will be achieved through the implementation of one of its main activities - the supply of auto service equipment and car washes. As a result of the activity the following will be purchased:
• Automatic rubber dismantling machine - 4 pcs.
• Electronic balance machine - 1 pc.
• Post for external car washing - 3 pcs.
An accompanying activity will be implemented - project management, which will consist of administering the project activities.
As a result of the investment activities, a new job will be created for a representative of a minority group.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Доставка на оборудване за автосервиз и автомивка: Непрекъснато увеличаващият се брой на автомобилите в България доведе до все по-голямото търсене на автосервизни услуги и автомивки. Все повече хора се нуждаят от бързо и качествено сервизно обслужване. ИТ услугите също се насочват към този сектор, като в оборудването се влагат все повече информационни технологии, а използването на софтуерни решения за управление на сервиза или клиентопотока се ппевръща в неизменна част на мениджмънта.
ГЕОРГИЕВ АУТО ЕООД вече има изпълнен един проект с европейско финансиране, благодарение на който е осигурена голяма част от оборудването на автосервиза. За разширяването на дейността му обаче е необходимо да се инвестира в ново оборудване, което да повиши производителността и да се увеличи клиентопотока, като това ще спомогне за повишаване на конкурентоспособността на фирмата сред подобните й в региона.
За целта, в рамките на проекта ще бъдат доставени 8 машини:
- Автоматична гумодемонтажна машина - 4 бр.
- Електронна баланс машина - 1 бр.
- Пост за външно измиване на автомобили - 3 бр.
Системите за измиване на самообслужване се отличават с редица предимства:
- висока надеждност базирана на множество иновативни решения;
- широк спектър от програми , които позволяват цялостно и качествено измиване на автомобила;
- максимално лесно и удобно обслужване;
- интернет свързаност;
- мониторинг, управление и статистика на работните процеси;
- ниски разходи за консумативи и бърза възвръщаемост на инвестицията;
- качествени механични и електронни компоненти, произведени от световни марки в областта;
- напълно безконтакто измиване на автомобила, благодарение на мощните препарати.
Гумодемонтажните машини се характеризират с ергономичен дизайн, възможност за точна и интензивна работа, монтиране и демонтиране на големи размери нископрофилни гуми, система за захващане на джантата към машината без използването на допълнителни адаптери за гуми от 12" до 30" и много други предимства.
Електронната баланс машина разполага с програми за минимизиране и оптимизиране на дебаланса, измерваща техника за гарантирана точност, намалено време на измерване, кратък работен цикъл, което допринася за съкращаване времето за предоставяне на услугата.
Всички активи ще бъдат доставени и инсталирани в автосервиза, който се намира на комуникативно място (адрес Гълъбово, бул. Република 1-1), заемащ площ от 126 кв.м. и автомивка с площ от 94 кв.м., разположени на парцел от 761 кв.м.
В рамките на проекта ще бъде назначено едно лице на трудов договор на длъжност 9122.0001-Мияч, превозни средства (ръчно), подбрано измежду регистрираните в Бюрото по труда в Гълъбово представители на малцинствата.
Бюджетът за дейността е съставен при спазване на изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвидените разходи са оптимални и са съобразени с дейността, и могат да гарантират своевременно, количествено и качествено изпълнение, което да доведе до постигане на очакваните резултати и поставените цели.
Фирмата не е регистрирана по ЗДДС и разходът за ДДС е допустим.
92 520.00
92 520.00
Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта: Дейността е спомагателна и тя съпътства изпълнението на основната дейност през целия поректен период.
Основна цел на управлението на проекта е ефективно и ефикасно планиране, изпълнение и контрол при реализацията на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели на проекта в частност, и на програмата като цяло. За целта е избрана организация за управление, след проведен избор по критерий „най-ниска цена“ измежду три подадени оферти. Сключен е договор да консултантски услуги със СНЦ „Тракийско устойчиво развитие“, с. Коларово за разработване на бизнес план, изпълнение и отчитане на дейностите по проекта.
Проектът ще се управлява от ръководител - управителя на ГЕОРГИЕВ АУТО ЕООД, с активното съдействие на представител на организацията, който ежемесечно ще следи хода на проектната реализация, ще планира следващи стъпки, ще анализира съвместно с ръководителя възникнали проблеми и ще търси начини за тяхното преодоляване.
Консултантските услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта се състоят в:
1) предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи.
2) комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи.
3) консултиране на кандидата относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие”.
4) контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта – изготвяне на план за действие, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта.
5) дейности за отчитане на проекта – изготвяне на документите необходими за отчитане на проекта пред ДФ”Земеделие”.
6) други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението.
7) осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерeсовани страни, в рамките на проекта.
8) подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта.
9) съдействие при верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите.
10) контрол върху провеждането на мерките за информация и публичност.
11) администриране и докладване на нередности.
12) мониторинг върху изпълнението на проекта, вкл. докладване на констатирани нередности и пропуски в документацията по проекта.
13) подготовка на искания за финансиране на разходи за ДДС към заявки за плащания.
14) подготовка и съдействие при подаване заявки за плащания, вкл. заявка за окончателно плащане по проекта.
15) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на документи за банков кредит.
16) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на искане за модификация на договора.
4 500.00
4 500.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN