With this project the candidate plans to develop a newly established company – DIFAR Ltd. in the priority sector of the National Strategy for Promoting Small and Medium Enterprises 2014-2020 - "J59. Production of films, television programs, sound and music recording".
The core of the entrepreneurial idea is:
- Production of films;
- Production of commercials and promotional videos;
- Production of TV programs;
- Musical production / performance of musical projects;
- Animation film production / animation film projects.
In order for the entrepreneurial idea to be implemented, the following activities will be completed:
- Market realization of the entrepreneurial idea;
- Visualization of DIFAR’s project;
The expected results from the support received under the procedure will be the following:
1. A team of qualified personnel will be formed;
2. Renting of a company office in the city of Vratsa;
3. Purchase of the necessary equipment for the realization of the entrepreneurial idea;
4. DIFAR Ltd. will develop and implement in its daily activity the software: "Platform for management of film, music and TV productions";
5. Develop an economic evaluation and a marketing plan for market realization of the envisioned creative projects and productions;
6. Fulfill actions necessary to ensure publicity and visualization of the project;
With the realization of the proposed project, a positive effect will be achieved in regard with the sustainability of the newly established company, in addition job stability will be ensured by the employment of 3 people and financial growth achieved;
- "DIFAR" Ltd. will achieve total net sales income for three consecutive years after the completion of the project which is more than 50% of the requested grant amount and,
- Weighted Average EBITDA of 17.76%
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез: наемане на 4 лица - квалифициран персонал; закупуване на ДМА: 1 брой камера и 3 броя обективи; разработване на ДНА/ софтуер "Платформа за видео, музикални и анимационни проекти"; наемане на работно помещение; изработване на: икономическа оценка и маркетингови планове за пазарната реализация на продуктите).: С цел реализиране на пазара на произвежданата продукция, като част от дейността ще бъдат/ бъде:
- наети 4 лица/квалифициран персонал;
- закупени ДМА: 1 бр. камера и 3 бр. обективи;
- разработен софтуер "Платформа за менажиране на филмови, музикални и телевизионни продукции";
- наето работно помещение в гр.Враца;
- изработени икономическа оценка и маркетингов план.
ОБОСНОВКА НА ЗАЛОЖЕНИТЕ РАЗХОДИ.
I. НАЕМАНЕ НА КВАЛИФИЦИРАН ПЕРСОНАЛ.
За да бъде успешно реализирана предприемаческата идея е необходимо да бъде сформиран екип от квалифициран персонал, който да притежава необходимото образувание и професионален опит. С цел завършване на цялостния производствения цикъл на произвежданата продукция от дружеството е предвидено екипът отговорен за осъществяването на предприемаческата идея да бъде съставен от 4 експерта назначени на следните взаимнодопълващи се длъжности: продуцент, режисьор, звукорежисьор и художник.
II. ЗАКУПУВАНЕ НА ДМА: 1 бр. дигитална камера и 3 бр. обективи (с фокусна дължина 24мм,50мм и 85мм)
С новата снимачна техника ДИФАР ООД ще има капацитет да изпълнява по-голям брой поръчки на своите клиенти, вследствие на висока производителност за реализация на единица медиен продукт. С предвиденото по проекта технологично дигитално, HD оборудване, заснемащо и обработващо във видео стандарта “5 К” (формат с висока резолюция на картината, който е утвърден в световното медийно пространство), дружеството ще предлага най-съвременното качеството на произвежданата продукция на пазара.
Новата техника:
- позволява съкращаване на сроковете за подготовка за снимки, възможност за заснемане на неограничено количество материал без прекъсване, възможност за реална проверка и монтаж на готовия материал на самата площадка
- дава възможност за творчески контрол върху кадрите, благодарение на многобройните си настройки и три обектива с различна фокусна дължина. Всеки един от предвидените активи е от изключителна важност за оптимизиране на основните етапи от технологичния процес по създаване на медийния продукт - заснемането, обработката и контрола. Затварянето на производствения цикъл вътре в предприятието е задължително за да имаме оптимизиран производствения процес.
Чрез закупуването на ДМА, дружеството ще има възможност да предлага на своите клинти продукция: със съвременни характеристики, висока добавена стойност и качеството.Възможността да бъде наемана техника не е опция заради скъпата цена на подобен вид оборудване.
III. РАЗРАБОТВАНЕ НА СОФТУЕР "Платформа за менажиране на филмови, музикални и телевизионни продукции".
Разработеният софтуер ще спомага за мултикултурното развитие на бранша и ще улеснява сложните процеси на управление на проектите като спомага за поетапното изпълнение на проектите и минимизира риска от забавяне. Софтуерът ще създаде предпоставки дружеството да се превърне в сериозен конкурент и на най-утвърдените компании в бранша.
IV. НАЕМАНЕ НА РАБОТНО ПОМЕЩЕНИЕ в гр. Враца.
За успешното изпълнение на проекта е необходимо да бъде наето работно помещение, в което експертният екип да изпълнява професионалните си задължения/ отговорности, да съхранява и оперира със закуното оборудване по проекта.
V. ИЗРАБОТВАНЕ НА ИКОНОМИЧЕСКА ОЦЕНКА И МАРКЕТИНГОВ ПЛАН.
Целта на заложения разход "Разработване на икономическа оценка" е дружеството да получи/ да разполага с ценна информация по отношение на:
1. Пазара - възможностите за реализация на произвежданата продукция.
2. Приходни и разходни парични потоци.
3. Икономически рискове.
Целта на заложения разход "Разработване на маркетингов план" е именно маркетирането/налагането на предприемаческата идея. В резултат от разработения маркетингов план, дружеството ще притежава:
- Анализ на размера и характера на пазара;
- Проучване и идентифициране на потенциалните потребители, клиенти и конкуренти;
- Анализ на тенденциите за развитие, рекламна политика и т.н.
247 827.96
244 263.70
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой табела и 4 броя стикери).: Дейност "Визуализация на проекта" ще бъде изпълнена с оглед спазване правилата и процедурите за изпълнение на проекти, финансирани по ОПИК и осигуряване на публичност и широка обществена информираност за получената финансова подкрепа от ЕС чрез ЕФРР и бюджета на Република България.
Целта на дейността е да бъде популяризиран приносът на ЕС по отношение на насърчаването на предприемачеството на "ДИФАР" ООД, посредством изпълнение на следните мерки:
- поставяне на информационна табела на място на изпълнение на проекта, работното помещение в гр. Враца и
- поставяне на информационни стикери на закупените по проекта ДМА: 1 брой камера и 3 броя обективи.
"ДИФАР" ООД ще изпълни дейността в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 год.
Период на изпълнение: от 2-ри до 17-ти проектен месец.
Необходим бюджет: 1 020.00 лв. без ДДС, от които:
1 брой табела х 900.00 лв. без ДДС и
4 броя информационни стикери х 30.00 лв. без ДДС = 120 лв. без ДДС
Изпълнението на дейността е отговорност на "ДИФАР" ООД.
В рамките на проекта дейността ще бъде изпълнена посредством прилагане на различни похвати и методи, чрез които ще се постигнат желаните резултати.
На всеки етап от реализацията на дейността екипът отговорен за управление на проекта ще прилага методи за:
- Планиране/ формиране на график за изпълнение на всяка от задачите, включени в дейността, определяне на срокове, необходими ресурси и отговорни за изпълнението лица;
- Наблюдение и съгласуване/ провеждане на работни срещи, мониторинг и контрол, преглед на изготвени проекти за визуализация на информационните материали, обсъждане и съгласуване на задачите, сроковете за изпълнение и пр.
- Договаряне - дейността ще бъде възложена на външен изпълнител и изпълнението й ще протече при спазване на ПМС 160 - избор без провеждане на процедура (по указание на УО) на база на събрани поне 2 съпоставими оферти и съставен протокол за направения избор и указанията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и при съобразяване със спецификите на настоящия проект.
- Докладване - изготвяне на периодични и извънредни доклади/отчети във връзка с изпълнението - техническо и финансово на дейността.
- Отчетност и архивиране - приемане на система за водене на писмена комуникация и архивиране на документацията, с цел създаване на одитна пътека и съхранение на информацията.
- Информационни и комуникационни методи - приемане и утвърждаване на правила и процедури за комуникация между страните по проекта, непрекъсната координация между "ДИФАР" ООД и избрания изпълнител.
Технически параметри: всички предвидени информационни материали трябва да съдържат информацията съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
За времетраенето на проекта във всички документи, съставяни във връзка с изпълнението му, ще бъде посочвана информация за финансиращата оперативна програма - ОПИК и подкрепата на ЕФРР.
1 020.00
950.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN