Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal will make it possible to ensure the construction of a network of services in a home environment and will ensure the provision of integrated health and social services in homes for persons with disabilities and elderly people unable to provide for themselves. According to the indicative number of users determined for each municipality to be included in the project, a minimum of 107 people are expected to use the integrated social and health service.
The operation will be carried out by applying the already established model and uniform programs for the provision of hourly mobile integrated health and social services and staff training. The current project will improve the quality of life and access to social inclusion services, in response to complex needs , including health care for people with disabilities and people unable to care for themselves, in order to overcome the consequences of social exclusion. The main activities that will be carried out under the project are:
1. Provision of hourly mobile integrated health and social services at homes and psychological support for elderly people unable to care for themselves and persons with disabilities.
2. Delivery of food, foodstuffs and basic necessities, as well as providing transport to the personnel providing the services from/to the homes of the individuals. Paying household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services (with user funds) is also allowed.
3. Providing the persons from the target group with information regarding prevention and prophylaxis of health and socially significant diseases, including specialist consultations if necessary.
4. Providing supervision and training to employees providing hourly mobile integrated health and social services in a home environment.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: Дейността е насочена към предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, включително и в контекста на пандемия в която ще бъдат обхванати минимум 107 лица, представители на целевите групи: възрастни хора в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. Подкрепата се предвижда чрез следните дейности: 1.Предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги по домовете на хората и предоставяне на психологическа подкрепа. 2.Доставка на храна и хранителни продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, закупуване на лекарства, заявяване и получаване на административни услуги, битови услуги със средства на потребителите. 3.Предоставяне на лицата от целевите групи на информация относно профилактика и превенция на здравето и социално значими заболявания, вкл. консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. Предоставянето на интегрираните здравно-социални услуги ще стартира с извършването на индивидуални оценки на потребностите на кандидат-потребителите за удовлетворяване на конкретните им нужди. Те ще се извършат от социалните работници по проекта.Самите оценки ще включват психическо и физическо състояние на лицата, способностите им да се справят с ежедневните си потребности, социална активност и интереси, взаимоотношения с близки и приятели, битови условия на живот, рискове, безопасност и др.. С изготвянето на индивидуалните оценки според потребностите на всеки ще бъдат предложени съответните здравни, социални, психологически и др. услуги. Грижата в дома ще е вид мобилна услуга, която ще наблегне върху предоставянето на грижа в подкрепа на хората и в тяхната домашна среда. Услугите, които ще се предоставят на потребителите на база на техните индивидуални потребности ще се осъществят по график от две медицински сестри, социален работник, психолог и санитари. При необходимост ще се включат и други специалисти, в зависимост от нуждите на потребителите.Контрола върху спазването на графика ще се изпълнява от координатора и екипа по управление на проекта. Към екипа на управление на услугата ще бъде назначен и шофьор, които ще извършва превоз на специалистите от и до дома на потребителите.Превоза ще се осъществява с превозно средство придобито по проект "Патронажна грижа".Графикът на шофьора ще се изготвя и контролира от координатора. При подбора на специалистите, които ще бъдат наети на трудови и граждански договори ще се изготвят обява и покана с техническо задание, които ще се публикуват на сайта на общината, съобщения на видни места и местната телевизия "Часът на Нови пазар". Ще се съберат заявленията и в указан срок ще се изберат по документи допуснатите администратино кандидати. След сключването на договорите с лицата, преди стартирането на услугата ще се проведе въвеждащо обучение и ще се дадат указания за предоставянето на услугите на потребителите. Предвидено е въвеждащо и надграждащо обучение на наетия персонал , който не е преминал обучение по други проекти и програми. Дейността на персонала ще бъде подпомогната с извършването на индивидуални и групови супервизии от страна наетия психолог. В рамките на супервизията ще се обърне внимание на възможностите на служителите да предоставят качествени социални услуги и уменията им за оказване на подкрепа. Ще се коментират срещаните трудности при предоставянето на услугите и ще се предлагат начини за тяхното преодоляване.Ще се работи за изграждането на положителни навици и нагласи в поведението на назначените служители. 865 716.14 611 013.78

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).