Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The current business project is created for further development and improvement of the parameters of an existing small business - car service for repair of cars and vans, mainly oriented in the field of car painting, car tinsmithing and basic installation operations.
The services offered by Ralchev-Sin EOOD will satisfy the needs of the owners - individuals and legal entities - of cars and vans, mainly second-hand. With the growing number of newly registered cars in the country, mainly new imports, all owners will need fast and quality service, as well as warranty after repair.
The main advantage of RALCHEV-SON EOOD is the fact that the company employs the owner, who has many years of experience in the field of management, car repair services, as well as established professional contacts with companies in the same field.
In the market and in the branch in which RALCHEV-SON EOOD operates, the company is trying to impose a standard for this type of business, which should be
detach from its typically craft context by applying new approaches and innovation. This is another advantage over competitors who work mainly in the "gray" and "semi-gray" economy and are targeted by the administrative and revenue authorities and can quickly leave the business.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН : Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00
Закупуване и доставка на 4 бр.активи/ДМА/: В рамките на проекта ще бъде закупено следното оборудване: - Бояджийска камера /с включени допълнителни опции/; - Бутален компресор; - Двуколонен подемник с долна синхронизация; - Полуавтомат за заваряване с електродна тел в защитна газова среда. Избраните инвестиционни активи, предмет на настоящия проект, съответства в най-пълна степен на капацитета на предприятието. Изборът на доставчик ще бъде направен на база съотношението между цена, качествени характеристики и сервизиране на оборудването. Интензитетът на помощта по проекта е 75% от общите допустими разходи по проекта. 58 200.00 58 200.00
Изпълнение и отчитане на проекта: Изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, което включва окомплектоване на документи и подготовка на заявки за авансово и окончателно плащане, препоръки относно оформянето съдържанието на различни документи, свързани с изпълнението на проекта, предварителна проверка на фактури и разходооправдателни документи в изпълнение на проекта, както и документи за отчитане, изготвяне на искания за анекси към сключения договор, изготвяне на обосновки и друга информация, свързана с отчитане дейностите по проекта, работа с модула за управление на проекти и отчитане – ИСУН 2020. 2 900.00 2 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).