Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

This project proposal includes interventions for renovation and energy efficiency of 3 residential buildings in the town of Razlog. All buildings are eligible according to criteria of the program, based on that Municipality of Razlog has signed contracts with the all Association of owners.The project proposal includes activities constructive restoration / reinforcement of the building, implementation of energy efficiency measures, energy audits and technical audits of the buildings have been performed in advance.
The implementation of the project will contribute to the reduction of final energy consumption and indirectly - to reduce greenhouse gas emissions in small towns - supporting centers of the polycentric system according to the National Concept for Spatial Development. Direct beneficiaries of the project are the people who live and work in the buildings. The energy measures that will be implemented will have an additional effect - ensuring cost-effective operation of the 3 residential buildings, which will allow them to sustainably continue their management and maintenance.
The realization of the project will support Municipality of Razlog in its policy of improving the living standards and living conditions of the local people.The objectives of this project meet the objectives set out in an Integrated Urban Recovery and Development Plan of Razlog.he project proposal is in line with the objectives of Priority Axis 2 " Support for Energy Efficiency in support centers in peripheral areas" of the Operational Programme "Regions in Growth" 2014-2020 and the Thematic Objective 4 "Support for the transition to a low-carbon economy in all sectors", under the Regulation 1303/2013.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление: 1. Управлението е присъща дейност за всеки проект и съществено условие за успешното му изпълнение. Основна цел на тази дейност е да се гарантира ефективното и качествено осъществяване на проекта. В рамките на настоящия проект бенефициентът Община Разлог е сформирал екип за управление и изпълнение на дейностите по проекта. Всеки един от членовете на екипа е с доказан опит и капацитет, които да обезпечат координираното, коректно и в пълен обхват изпълнение на планираните дейности, съобразно характера и обема на дейностите по проекта. Екипът за управление на проекта е съставен изцяло от служители на община Разлог и включва: 1. Ръководител на проекта; 2. Счетоводител; 3. Координатор; Издадена е Заповед № РД-15-357/14.04.2020 г. на Кмета на Община Разлог за определяне на състава на екипа, както и техните задължения и отговорности, описани подробно в раздел "Екип" на настоящото проектно предложение. Всеки от членовете на екипа отговаря на изискванията за заемане на съответната позиция и ще изпълнява посочените му задължения в Раздел 9 Екип от настоящия формуляр. Екипът носи отговорност за изпълнение на дейностите по проекта и бюджета: ще организира подготовка и провеждането на тръжни документации и тръжни процедури по реда на ЗОП; ще осигурява съдействие на изпълнителите с предоставяне на информация, необходима за изпълнението на съответния договор; ще изготвя доклади за напредъка по проекта; ще изготвя кореспонденция с Управляващия орган и съответните институции с цел постигане резултатите по проекта; ще изготвя и подава искания за плащания; ще участва активно в публичността на проекта и неговото представяне пред широката общественост. С цел постигане на резултатите по проекта екипът ще вземе участие в обученията организирани от Управляващия орган на ОПРР 2014-2020 г. 12 682.94 0.00
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител: Дейността по подготовка и извършване на тържни процедури за избор на изпълнители е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност за обектите на интервенция по настоящото проектно предложение да бъдат подготвени необходимите тръжни процедури и след това да бъдат възложени Договор за строителство, Договор за строителен надзор, Договор за авторски надзор, Договор за информация и комуникация. 0.00 0.00
СМР : Дейността е основната дейност, чието изпълнение ще доведе до постигане на целите на проекта, съгласно посоченото по-горе. Дейността включва извършване на строително-монтажни работи на многофамилни жилищни сгради в съответствие с одобрените работи проекти и изискванията на чл. 163 и чл. 163а от ЗУТ. Община Разлог има предварително сключени Договори на обща стойност 51 870,68 лева, както следва: - Договор № 013/09.01.2020г. за обследване за енергийна ефективност, изготвяне на нов сертификат за енергийни характеристики на сградите, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на стойност 17 290.23 лева. - Договор № 013/09.01.2020г. за обследване за установяване на техническите характеристики на сградите, съставяне на технически паспорт на сградите на стойност 17 290.23 лева. - Договор № 096А/02.03.2020г. за изготвяне на инвестиционен проект във фаза "работен проект" и последващо упражняване на авторски надзор на обща стойност 17290.22 лева; 1 155 945.47 1 060 441.06
Строителен надзор : Дейността предвижда сключване на договор за строителен надзор с лицензиран консултант за упражняване на независим строителен надзор по време на строително-ремонтните дейности на обектите на интервенция по проекта. Целта е да се гарантира качествено изпълнение на строително-ремонтните дейности. За всеки един от обектите на интервенция по настоящото проектно предложение е предвидено: 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) на обектите. Обхватът на дейностите по осъществяване на строителен надзор по време на строителството е съгласно чл. 168, ал. 1 и 3 от ЗУТ, включително координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. Строителният надзор след приключване на СМР изготвя окончателни доклади и технически паспорти за обектите. 14 330.88 4 772.40
Въвеждане на обекта в експлоатация: Дейността е свързана с извършването на разходи за набавянето на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, разходи за комисии дължими на съответните компетентни органи за въвеждане на обектите в експлоатация. 3 000.00 0.00
Информация и комуникация (разходи за публичност): Мерките по информация и комуникация са задължителни при осъществяване на проектите и трябва да се реализират при спазване на изискванията съгласно условията на Оперативна програма “Региони в растеж 2014-2020 г.", договора за безвъзмездна финансова помощ и Насоките за осъществяване на мерките за информация и комуникация, изготвени от Управляващия орган. Мерките посочени по-долу са важни и необходими, за да се гарантира максимална публичност и прозрачност на проекта. По този начин ще се създаде широка обществена подкрепа за реализацията на дейностите и гарантиране на устойчивостта на резултатите на проекта. С оглед осигуряване публичността и визуализация на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, е предвидено в проектното предложение да се проведат: 1. Билборд - 1 брой 2. Постоянна обяснителна табела - 3 броя (по една табела за всяка сграда, обект на интервенция). 3. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта. 4. Публично събитие - Пресконференция/конференция по повод приключването на проекта. 5. Официална церемония за ефективния старт на проекта - "Първа копка" - 1 брой 6. Официална церемония за откриване на обекта - 1 брой 7. Платени публикации в местни/регионални/национални печатни медии - 2 броя. 8. Промоционални материали - 200 броя химикалки. 9. Промоционални материали - 200 броя флаш-памет /USB, минимум 8GB. 10. Печатни информационни материали - 200 броя дипляни. 11. Банер - 1 брой 12. Плакати - 20 броя Предвидените дейности са съобразени с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.” По време на осъществяването на проекта Община Разлог ще информира обществеността за получената финансова подкрепа, като включва на уеб-сайта (www.razlog.bg) подробна информация за проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС. 11 820.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).