Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

"Perfect invest 2007" LTD was founded in 2007 in Burgas. Its main statistical ecnomis code is 68.20 "Renting and operating own real estate". In the future, the company wants to develop in different direction - managing and servicing buildings.  It is envisaged that the company will take the overall operation and maintenance of two sites in Burgas.
With this project proposal "Perfect invest 2007" LTD is applying for hiring people, who will maintain the buildings. The people will be from the procedure's  target group - unemployed and inactive people for a period of 12 months. It is planned at least 50% of the new jobs to be kept for minimum 12 months after project's implementation - it will be provided conditions for creating sustainable work positions. The subsidized employment will motivate the employer to invest in the most valuable company resource - human capital, and on the other hand - will improve the new employees' life standard and will reduce the unemployment in Burgas and the region.
There are 5 specific categories target groups, which are characterized with difficult realization on the labor market. "Perfect invest 2007" LTD is planning minimum 50% of the new employees to be from 4 of them: unemployed people up to 29 years old, unemployed people over 54 years old, long-term unemployed and inactive people and unemployed people with low education.
The aforementioned project purposes will be achieved by the implementation of the following activities:
1. Project organization and management
2. Project information and publicity
3. Hiring unemployed and inactive people
4. Purchasing equipment, working clothes, personal protective equipment and stock, connected with the new positions
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Целта на дейността по организация и управление на настоящия проект е своевременно и целесъобразно организиране, управление и отчитане на проектните дейности и достигане на желаните резултати. Основните дейности по проекта са свързани с подготовката, организирането, контрола и правилното изпълнение на заложените в проектното предложение цели. Ефективното осъществяване на планираните процеси се основава на следните основни дейности: 1. Организация и управление на проекта 2. Информиране и публичност по проекта 3. Наемане на безработни и неактивни лица 4. Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места Горепосочената 1-ва дейност е от ключово значение за постигане желаните резултати от изпълнението на проекта. Дейността по организация и управление на проекта взаимодейства и има пряко влияние върху всички останали проектни дейности. Дейността включва сформиране на екип по организация и управление на проекта, който се състои от: 1. Ръководител 2. Координатор 3. Счетоводител Дейността включва изпълението на следните поддейности: 1. Сформиране на екип по организация и управление на проекта 2. Изготвяне на работен план и времеви график в съответствие със заложените проектни дейности, техния начален срок и продължителност 3. Разпределяне на задълженията между участниците в екипа на проекта и определяне на индивидуалните отговорности 4. Изготвяне и поддържане на пълно досие по проекта с цялата налична информация и документация 5. Изпълнение и управление на проектните дейности и текущо "сверяване" дали дейностите се изпълняват в срок 6. Текущ контрол на дейностите - дали тяхното реализиране води до достигане на заложените проектни цели 7. Междинно и финално отчитане на проекта 35 000.00 34 504.87
Информиране и публичност по проекта: Целта на дейността по информиране и публичност на проекта е: оповестяване обществеността за изпълнявания във "Перфект инвест 2007" ЕООД проект и постигане устойчивост на достигнатите с проекта резултати. Информирането и публичността по проекта включват: 1. Поставяне на информационни табели - по 1 бр. пред всеки от обектите На информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелата ще бъде изготвена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на съфинансиране, представени в български лева. 2. Поставяне на информационни стикери Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на закупеното оборудване, като няма да пречат на нормалната му експлоатация. Стикерите ще предоставят информация за изпълнявания проект и подкрепата за закупеното оборудване за разкриването на новите работни места. 3. Публикуване на прессъобщение Ще бъдат направени 2 броя публикации в национална/и медия/и, в които ще бъде посочено наименованието на проекта, името и кода на процедурата, оперативната програма, източника на финансиране, размера на проекта и на безвъзмездната финансова помощ, целите на проекта и основните дейности, които ще бъдат реализирани. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Избор на медия, в която ще бъде публикувана информация за проекта, след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ 2. Публикуване на 1-вото прессъобщение 3. Проучване на изпълнителите и доставчиците на информационните материали - табела и стикери 4. Избор на фирмата, която предлага най-добра ценова оферта 5. Поръчка на информационните артикули 6. Доставка и поставянето им 7. Публикуване на 2-рото прессъобщение 1 000.00 1 000.00
Наемане на безработни и неактивни лица: Целта на дейността по наемане на безработни и неактивни лица е осигуряване на заетост на 47 (четиридесет и седем) души във "Перфект инвест 2007" ЕООД. Отношенията между работодателя и лицата ще бъдат уредени според изискванията на българското трудово законодателство - ще бъдат сключени трудови договори, като тяхната продължителност ще бъде 12 месеца, каквато е и максималната продължителност на субсидираната заетост по процедурата. Новите служители ще бъдат назначени на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. Новите служители ще получават месечно възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността, на която са назначени. Съответните длъжности и свободните позиции за всяка от тях са следните: 1. Код длъжност 95100005 Пазач - 16 позиции 2. Код длъжност 61131002 Градинар - 6 позиции 3. Код длъжност 91120004 Чистач - 15 позиции 4. Код длъжност 93120008 Работник, поддръжка - 10 позиции Работодателят поема задължението да запази минимум 50% от новоразкритите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта. Дейността по наемане на безработни и неактивни лица включва последователното изпълнение на следните поддейности: 1. Набор и подбор Дейността по набиране и подбор на персонала е ключов момент в управлението на човешките ресурси. Чрез нея се избира най-удачният начин за привличане на кандидати за работа. Набирането и подборът са две съставни части на един и същ процес и са взаимно свързани помежду си. Набирането и подборът на нови работници и служители обхваща дейностите по привличане на подходящи кандидати за определена длъжност, преценяване на техните качества от гледна точка на изискванията за длъжността и организацията като цяло и вземане на решение на кого да се направи предложение за работа. След формирането на "банка" от потенциално допустими кандидати за заемане на свободните работни позиции, ръководителят на проекта, съвместно с управителя на дружеството ще "отсее" най-подходящите от тях и ще им отправи предложение за започване на работа. На хората ще бъде предоставена информация за изпълнявания във фирмата проект, срокът на трудовото правоотношение. Лицата също така ще бъдат уведомени за необходимите документи за започване на работа и съответния срок, в който трябва да ги представят. За набора и подбора на хората по настоящия проект е планирана продължителност от: 4 месеца. 2. Наемане Наемането на персонал по проект започва след предоставяне от лицата на необходимите документи за започване на работа и сключването на трудовите договори между тях и работодателя "Перфект инвест 2007" ЕООД. Срокът на трудовото им правоотношение е: 12 месеца. 3. Сключване на договор със служба по трудова медицина След сключването на трудовите договори между лицата и работодателя, ще бъде осигурено обслужване по трудова медицина на новоназначените служители за целия срок на трудовото им правоотношение с "Перфект инвест 2007" ЕООД. 253 173.96 221 274.73
Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места: Целта на дейността по закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар е създаване на нови работни места във "Перфект инвест 2007" ЕООД. Посредством изпълнението й, новонаетите по проект лица ще разполагат с необходимите активи, с които ще изпълняват безпрепятствено професионалните си задължения. Дейността включва закупуването на следните елементи: I. Инвентар за поддръжка на 2-та обекта 1. Машина за косене на трева 2. Мотокултиватор 3. Бензинов храсторез 4. Голям бензинов тример 5. Малък бензинов тример 6. Аератор 7. Моторна ножица жив плет 8. Листосъбирач 9. Моторна пръскачка 10. Свредел засаждане на растения 11. Почистващи пособия, включващи маркучи, макари, пръскачки 12. Градински инструменти, включващи колички и стълби 13. Работно и предпазно облекло II. Почистващо оборудване и инвентар за 2-та обекта 1. Водоструйка 2. Почистващо-подсушаваща машина 3. Професионална прахосмукачка 4. Инвентар, включващ почистващи и сервизни колички, кофи, ръчни почистващи инструменти, стълби. Етапите за изпълнението на дейността са следните: 1. Подготвяне план за външно възлагане според изискванията на ПМС 118/2014 (понеже стойността на планираното за закупуване оборудване надвишава 30 000 лв. без ДДС) 2. Уточняване техническите характеристики на артикулите и изготвяне на публична покана за избор на изпълнител 3. Публикуване на публичната покана за избор на изпълнител на интернет страницата на Единния информационен портал за структурните фондове на Европейския съюз 4. Събиране на оферти от кандидатите, проявили интерес към поканата 5. Избор на изпълнител за доставка на заявеното оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар 6. Сключване на договор с избраната фирма 7. Доставка на артикулите 8. Съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващото верифициране на направеното плащане 63 000.00 63 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).