Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The production of paper cups is an unoccupied niche on the market of our country. This is due to the almost complete lack of competitors, a large number of users, as well as year-round demand. In today's fast-paced world, many people prefer to take a coffee or other vending machine drink in disposable cups, and in most cases they are plastic. Our project proposal aims to change this by offering an alternative and much more environmentally friendly product, namely paper cups for hot, cold drinks and vending machines. This will help our beautiful nature to become cleaner.
The high quality of our products is of paramount importance to us, so we use in their production the best raw materials, materials and technologies in accordance with European and world standards and quality. The glasses and disposable packaging that we will offer will have a low coefficient of thermal conductivity and will maintain the temperature of the beverage (product) for a longer time. The packaging we will produce will be in line with the new eco-trends. Unlike plastic cups, which decompose in about 100-120 years, our disposable cups and packaging, made from 100% cellulose extruded cardboard, will decompose in nature completely in seven weeks without harming the environment. The investment proposal is new. The project envisages the purchase of new tangible fixed assets / 2 pieces /, with which to ensure the activity of the workshop for cups and packaging of the assignor. The subject of the investment proposal is the supply of modern and highly efficient equipment for the purpose of successful realization of the main subject of activity of the company. The project proposal will be implemented in the village of Gabare, municipality. Byala Slatina, region Vratsa, as the property in which the investment is planned to be made, is located in the urbanized territory of Gabare, p. k. 3265, common. Byala Slatina, region Vratsa, at the address: 6 Petar Nedyalkov Str.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН: Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат 5 броя процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта.За извършване на избора на изпълнител ще се проведе процедура за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00
Закупуване и доставка на 2 бр.активи /ДМА/ : В рамките на проекта ще бъдат закупени следното оборудване: - Високоскоростна машина за рязане и сгъване на ролки; - Автоматична машина за формиране на чаши. Доставките ще се извършат след проведени процедури по реда на ПМС № 160/01.07.2016г. за избор на доставчици. Избраните инвестиционни активи, предмет на настоящия проект, съответства в най-пълна степен на капацитета на предприятието. Изборът на доставчик ще бъде направен на база съотношението между цена, качествени характеристики и сервизиране на оборудването. Интензитетът на помощта по проекта е 75% от общите допустими разходи по проекта. 119 931.50 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).