Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги) - Част 1: ЦЕЛ:
Целта на дейността се припокрива изцяло с целите на проекта, тъй като е основна дейност в проектното предложение: ОСНОВНА ЦЕЛ на проекта е подсигуряване на финансова и материална база за стартиране и бизнес развитие на информационна агенция InfoHUB, която да се разрасне в регионален информационен хъб. В рамките на предвидената времева продължителност на проекта и осигуреното финансиране, InfoHUB цели да разработи една стабилна основа за по-нататъшното успешно развитие на бизнеса модела, както на регионално, така и на национално равнище.
ЕТАПИ:
Планът за развитие на компанията, подробно описан в секция 11, Описание на предприемаческата идея, предвижда следните етапи: 1./ Концепция; 2./ Ранен етап; 3./ Стартиране; 4./ Скалиране; 5./ Консолидиране.
Дейност 1 от проектното предложение застъпва следните етапи от цикъла на предприемаческата идея:
1. Ранен етап: от 1-ви до 10 -ти проектен месец;
2. Стартиране: от 10-ти до 14 проектен месец.
В рамките на тези два етапа са обособени и етапите от изпълнение на Дейността.
ОБОСНОВКА на разходите и необходимостта от закупуване на активите по проекта:
1. РАЗХОДИ ЗА ЗАПЛАТИ: За реализирне на стартегическите цели на InfoHUB е необходимо да се изгради мотивиран екип, който да е морално ангажиран и въвлечен в компанията от самия старт на нейната дейност.
2. РАЗХОДИ ЗА ДМА: Материално-техническата база е фундаментална част от подобен бизнес, имайки предвид динамичното развитие на технологиите и пряката необходимост от специализирано оборудване за реализиране на предприемаческата идея.
2.1.Квадрокоптер (Дрон) - появата и динамичното навлизане на дроновете на пазара, промени изцяло представите за заснемане, както за любителите, така и за професионалистите. Притежанието на този актив става задължително условие за успех на видеоматериалите на InfoHUB, а липсата му автоматично означава загуба на конкурентно предимство.
2.2. Предвидените за закупуване преносими компютри /1-ви вид/ се необходими за ежедневната работа на екипа на InfoHUB, те ще бъдат използвани от лицата на позиции РЕДАКТОР, РЕПОРТЕР 1, РЕПОРТЕР 2, ЖУРНАЛИСТ, КОПИРАЙТЪР.
2.3, 2.4 Компютрите от 2-ри вид и 3- ти вид са със значително по-високи технически характеристики, които ще бъдат необходими на лицата на длъжност ТЕХНИЧЕСКИ РЕДАКТОР/ГЛАВЕН РЕДАКТОР/ КОПИРАЙТЪР за изработката на графични материали, обработката и монтажа на видеа; обработката на звуков и снимков материал, админинистриране на интернет платформата. За тях са предназначени и мониторите, които са с висока резолюция и по-голям мащаб, за да бъде възможна качествена визуализация.
2.5 Цветното мултифункционално устройство е необходимо в ежедневната работа на екипа за висококачествено принтиране, сканиране и копиране на различни информационни материали.
3. РАЗХОДИ ЗА ДНМА: За нуждите на стартиращата компания ще бъде закупена база данни с изображения, които ще бъдат използвани в производството на новини и информационни статии и материали. В практиката се е наложило използването на готови изображения като удобен и изгоден вариант за създаване на съдържание и визуализация. Закупувайки еднократно изображенията, InfoHUB става собственик на правата за ползването им, което дава свобода за работа на екипа в един дългосрочен план.
2.6, 2.7, 2.8., 2.9, 2.10. За работата "на поле" на лицата на длъжност РЕПОРТЕР 1, РЕПОРТЕР 2, ЖУРНАЛИСТ, ТЕХНИЧЕСКИ РЕДАКТОР са необходими предвидените 2 комплекта фотоапарати и 4 видеокамери и прилежащото им оборудване за професионално заснемане.
4. НЕПРЕКИ РАЗХОДИ: Подсигуряването на средства за покриване на постоянните разходи за наем, ел.,вода, интернет е сред най-големите предизвикателства за стартиращия бизнес, поради небалансираните приходи в началото и трудното оперативно планиране. Ето защо, покриването им със средства по пркета ще осигури спокойствие и свобода на екипа за концентриране в развитие на идеята.
/Продължава в Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги) - Част 2 |
216 981.44
|
191 635.84
|
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги)- Част 2: /Продължава от Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти - стоки или услуги) - Част 1
5. РАЗХОДИ ЗА ВЪНШНИ УСЛУГИ: Маркетингът е високоспециализирана дейност, която се развива изключително динамично - включително ангажирайки съвременни тенхологии и разработки. Все по -голяма рядкост са предприемачи, които да разполагат с достатъчно добри маркетинг умения, за да реализират своята идея. Това води до наемане на външни експерти, които разполагат със задълбочени знания и опит в областта. Касаейки изключително конкурентния и структуриран сектор, в който ще оперира InfoHUB добрата маркетинг стратегия и позициониране на пазара са от критично значение за успеха на идеята, което налага необходимостта от консултация с изследователска агенция за по-точна оценка на пазара и вкуса на потребителите и изготвяне на маркетинг оценка и ценова политика на продуктите/услугите. Поради ангажираната висока експертиза на конултантите в този сегмент и задълбочената специализация, и липсата на голямо предлагане, цените за подобни услуги са традиционно високи.
6. РАЗХОДИ ЗА РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛ: Интернет порталът стои в центъра на реализацията на InfoHUB, тъй като той ще опосредства продажбите на абонаментните пакети като платформа за покупко/продажба на информационните материали. Порталът ще работи и като информационен сайт на компанията.
7. РАЗХОДИ ЗА УЧАСТИЕ В МЕРОПРИЯТИЯ:
Необходимост от участие в събития възниква по няколко причини: 1./Маркетинг и нетуъркинг: Необходимост от разширяване и утвърждаване на мрежата от контакти на екипа на проекта на местно и медународно равнище, от което пряко зависи пълноценното протичане на работата - създаване на контакти и канали за информация; и привличане на потенциални клиенти, позиционирайки InfoHUВ и продукта, който развиват в утвърдените журналистически кръгове в страната. 2./ Повишаване на информираността и квалификацията на определение теми. |
0.00
|
0.00
|
Дейност за визуализация на проекта: InfoHUB ще осигури в рамките на изпълнение на проекта, всички необходими дейности за визуализация и публичност на проектните дейсности в съответствие с Единен наръчник на бенифициента за правилата по информация и комуникация и в рамките на предвидения бюджет.
Като част от дейността ще бъде закупени 2 бр. табели и 54 бр. стикери.
Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014- 2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност 2014-2020 в неговата успешна реализация. Предвид факта, че проектът предвижда осъществяване на инвестиции в ДМА, на мястото на зпълнението му - на входа на офиса на кандидата, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 информационни табели - временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на "Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране , представени в български лева. На временната табела ще бъдат обозначени също и началната и крайната дата на изпълнението на проекта. За маркиране на закупените общо 27 бр. ДМА, на подходящо място на повърхността на всеки от тях, ще се бъдат поставени по два стикера - общо 54 бр. На всеки стикер ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, упоменато "Европейски съюз", наименованието Европейски фонд за регионално развитие, общото лого за програмния период 2014 - 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността, ще се посочва че се финансира от ОП Иновации и конкурентоспособност чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта, ще продължи общо 14 месеца и приключва с успешното реализиране на всички проектни дейности и финализирането на проекта |
2 000.00
|
685.50
|