Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project aims to provide more effective, efficient, and quality care to persons from the most vulnerable groups of the population by increasing and strengthening the administrative capacity of employees from the Municipality of Kotel. The project includes preparation activities for securing the powers of the Kotel municipality under the SSL, The law on persons with disabilities, and Personal assistance law, and the creation of a front office with three separate workplaces - ongoing repair of stairs and a platform in front of a room located in the Kotel Municipality building, providing an accessible environment for people with disabilities, purchase of equipment/technique and furnishing of the front office. It is planned to hire 2 persons full-time for the position of "Service Coordinator" and 1 person part-time 2 hours/day with the functions of "Head of the front-office team", fulfilling the duties and responsibilities of the municipalities under the LPD/PAL, as well as under the SSL in the part related to referral by municipalities for the use of social services. In order to increase the administrative capacity of employees of the Municipality of Kotel, training will be held for the three newly appointed persons in the front office, two more persons from the municipality - the Director of the Directorate "Social and Humanitarian Activities" and ch. specialist in "Culture and social activities" in the same directorate and three managers of social services in the community. The training will be aimed at increasing the skills and competencies for working with persons from vulnerable groups, "front-office clients", and the legal basis for social services provided by the municipality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Община Котел ще наеме на трудов договор за срок от 17 месеца 2 лица на пълно работно време на длъжност ''Координатор на услугата'' код по НКПД 13433003. Трудовите договори ще бъдат сключени по реда на КТ. Лицата ще работят в новосъздадения фронт-офис и ще изпълняват функции и задължения необходими за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Ролята и отговорностите, които новоназначените 2-ма служители ще изпълняват са следните: 1. Работа с лица, нуждаещи се от социални услуги и подкрепа ( "клиенти" на фронт-офиса), в т.ч.: - информиране на лицата относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване; - информиране на лицата относно условията за заплащане и пълно и частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социални услуги; - извършване на предварителна оценка на потребностите от социални услуги; - съдействие и консултиране на лицата за избор на подходящи за тях социални услуги. - предварителната оценка на потребностите от социални услуги съдържа предложение за подходящите социални услуги, които лицето има право да ползва, и избраните от него социални услуги. - насочването за ползване на социални услуги съгласно правилника за прилагането на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП 2. Работа с документи: - прием на заявления/ декларации - изготвяне и поддържане на регистър - изготвяне и поддържане на индивидуални досиета С цел осигуряване на качествено предоставяне на услугите на фронт-офиса и извършване на мониторинг и контрол, Община Котел ще назначи свой служител на непълно работно време като експерт "Ръководител екип" на фронт-офис за 17 месеца. Ръководител екип на фронт-офиса ще има допълнително вменени функции и задължения : - организира, контролира и оценява работата на служителите във фронт-офиса; - комуникира с доставчиците на социални услуги, които участват в изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ, ЗЛП; - провежда разяснително-информационна дейност за предоставяните социални услуги от Община Котел; - поддържа актуална информация за всички видове соц. услуги , предоставяни на територията на общината. - периодично изготвя доклади и анализ на потребностите от социални услуги с цел бъдещото им планиране от Община Котел. 51 015.00 38 532.72
Дейности по обезпечаване на отговорностите на общините по изпълнение на задълженията по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Поддейност 1: Подготовка за обезпечаване правомощията на общините по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП и създаване на работни места (фронт-офиси). Община Котел разполага с подходящо помещение за фронт-офис, в което ще работят трите новоназаначени лица. Помещението се намира на Първи етаж в административната сграда на Община Котел, находяща се на ул. "Алеко Богороди" № 1, която има осигурена достъпна среда за хора с увреждания. В следствие на амортизация и износване с годините, стълбите и площадката, която осигурява достъпна среда за хора с увреждания, пред входа на сградата на Общината, където ще се намира фронт-офиса, са с големи неравности и увреждане на целостта на замазката. Поради тези обстоятелства, които възпрепятстват достъпа на хора с увреждания до фронт-офиса, се налага текущ ремонт на стълбището и площадката с обща площ 12 кв.м. Община Котел вече разполага със закупен гранитогрес за направата на ремонта и предвижда текущия ремонт да вклюва дейности по почистване, направа на изравнителна замазка с вкл. материали и поставяне на гранитогрес с вкл. материали (лепило). За обособяването на работни места във фронт-офиса се предвижда закупуването на 2 бр. стационарни компютри с 2 бр. монитора, 2 бр. комплекти мишка и клавиатура. 3 бр. метален шкаф за документи, 2 бр. бюра, 2 бр. офис столове, 6 посетителски стола, 1 бр. офис маса. Поддейност 2: С цел повишаване на административния капацитет на служители на Община Котел ще бъдат проведени обучения на трите новоназначени лица във фронт-офиса, още две лица служители на Община Котел- Директорът на дирекция „Социални и хуманитарни дейности“ и гл. специалист „Култура и социални дейности в същата дирекция и трима управители на социални услуги в общността. Обученията ще бъдат насочени към повишаване уменията и компетенциите за работа с лица от уязвимите групи, "клиенти на фронт-офиса" , нормативна база за социалните услуги предоставяни от общината свързани със ЗСУ, в частта свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги, ЗХУ и ЗЛП. Необходимостта от обучения се налага от идентифицирани нужди за подобряване знанията по нормативната база, както и уменията за качествено предоставяне на нейните услуги. В тази връзка ще бъдат проведени 3 обучения на 8 лица както следва: - Обучение на тема : Правомощия по преодоставяне на интегрирана подкрепа; - Обучение на тема : Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи; - Обучение на тема : Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективност на екипите в организацията; Форма на обучениета: дистанционна/присъствена. Поддейност 3: Провеждане на разяснително-информациона капмпания В изпълнение на дейността, персоналът на услугата ще проведе разяснителна кампания, относно възможностите за получаване на лична помощ, социални и интегрирани здравно-социални услуги, както и ще се информира местно население за възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Целта на разяснителната кампания също така е да се постигне висока степен на информираност и разбиране сред населението, относно дейността/функцията на фронт-офиса и възможностите, които предлага. Ръководителят на услугата ще разработи дизайн и съдържание на информационна дипляна, която ще бъде отпечатана в изпълнение на дейността. Освен в град Котел, дипляни ще бъдат предоставени за раздаване и на кметовете на населениете места в Община Котел. Така разяснителната кампания ще обхване малксимално голям брой заинтересовани лица. Община Котел ще осигури телефон за връзка със служителите във фронт-офиса, като номерът ще бъде упоменат в информационната дипляна. Това ще даде възможност гражданите да получават информация за услугите и по телефона. Периодично ще се представя информация и на официалната интернет страница на общината. 20 406.00 15 413.08

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).