Through the involvement of human and material resources, the Municipality of Tervel will organize a network of activities that will provide access to services for vulnerable persons, including people unable to self-serve and quarantined persons.Services will be provided on an hourly basis to the homes of vulnerable persons in order to be able to respect social exclusion as a basic method of preventing infection with COVID-19.Service users will be purchased with their personal funds or by means other than the project grant and delivered cooked food, food, necessities and medicines.Consumers will pay their household bills, request and receive urgent administrative services.The staff providing the services will be selected and hired within the project and transport, office supplies, disinfectants and personal protective equipment will be provided for its work.
The activities will be carried out by a oatronage unit established within the project. It will include one dispatcher and eleven service providers. The minimum number of persons to use the project services is fifty-five , but the number expected is higher. This is due to the peculiarities of the municipality-more than twenty settlements with no pharmacies and several villages with no grocery stores.At the same time, the population of people over 65 years old is about thirty percent of the total population of Tervel Municipality.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Подбор и наемане на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса : Дейността ще започне преди подписване на договора за безвъзмездна помощ за финансиране на проекта.Един диспечер и единанадесет доставчици на услуги ще бъдат набрани и подбрани чрез обява и набиране на заявления от желаещи да бъдат наети за работа в звеното за патронажна грижа.
0.00
0.00
Устройване и работа на звено за патронажна грижа за преодоляване на последиците от коронавируса: Ще се обособи диспечерски пункт с едно работно място- за диспечера от звеното за патронажна грижа .Ще се създадат правила за работа на звеното за патронажна грижа, ще се осъществява ежедневна логистика , ще се следи за ефективността и целесъобразността на работата на звеното и за нивото на удовлетвореност на потребителите.Ще се водят регистри, утвърдени от ръководителя на проекта, чрез които ще се създава база данни за потребителите на услугите и съответствието им с обхвата на целевите групи по проекта.Ще се осигуряват лични предпазни средства и дезинфектанти за всички наети лица в звеното за патронажна грижа.Ще бъдат обхванати най-малко 54 лица от целевата група по проекта.Очакваният брой потребители е значително по-голям, а обслужването на един потребител в населено място от Община Тервел, в сравнение с населено място от типа "голям град" е значително по-времеемко , което се дължи на следното: 1) в три от от селата в Община Тервел липсват магазини за хранителни стоки; 2) в четири села в Община Тервел има по един магазин, който предлага само пакетирани и трайни продукти и хляб; в нито едно от общо двадесет и две села в Община Тервел няма аптеки - аптеките, освен че са само две в цялата община , са разположени в общинския център Тервел.4) Офисите за заплащане на ползвана електроенергия, мобилни услуги и пр. се намират само в общинския център; 5) Офисите на банки също се намират само в общинския център. С оглед на изложените специфики на населените места в Община Тервел, които вероятно не са общоприети и валидни за територията на голяма част от общините в страната и не са взети предвид при формирането на обхват , в който разходите по проекта ще бъдат оценени като такива, съответстващи на понятията "ефективност" и "ефикасност", даваме описание на основните параметри на дейността, както следва:
Звеното ще работи с четири автомобила, които ще се ползват от всички единадесет доставчици на услуги. Три от автомобилите ще бъдат наети, а един ще бъде собственост на Община Тервел.Oтчитайки спецификата в работата на доставчиците на услуги за населените места в Община Тервел прогнозираме необходимост от автомобилен транспорт, съотнесена към брой обслужени потребители с много по-висока стойност, в сравнение с областни центрове и по-големи градове ,поради слабо развита мрежа от обществени услуги и големите по площ и с големи землища, но рядко населени села.
0.00
81 060.99
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN