Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 106 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Poor infrastructure deteriorates the quality of services for the local population, leading to migration, especially for the young and active rural population
The investment project includes activities related to the reconstruction and improvement of Vocational High School of Agriculture "Prof. Ivan Ivanov "in the town of Dolni Dabnik, namely: building water supply, sanitation, heating and ventilation installation, electrical and lighting installation, complete renovation of the plaster, etc. The building is monolithic two-storey with a basement and a superstructure - third floor
The realization of the investment project aims at improving the conditions for training and recreation of the students.
Access to good education in a modern and well-educated school environment is the basis on which each municipality, aiming at the upsurge, development and retention of the young population, must set foot in order to create prerequisites for future development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на строително-монтажни работи по проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: С изпълнението на тази дейност ще се ремонтира сградата на Професионална гимназия по селско стопанство "Проф. Иван Иванов", в гр. Долни Дъбник, с което ще се подобрят условията за обучение и отдих. Селските райони трябва да се превърнат в привлекателни за живот места, в противен случай, въпреки запазената околна среда и екологичните аргументи, жителите им ще продължат да се преселват в градовете. 870 813.50 675 190.70
Извършване на строителен надзор на обект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: В изпълнение на тази дейност ще бъде упражняван строителния надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за оценяване на съответствието на конкретния проект и за упражняване на строителен надзор. Екипът ще отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Изпълнител по тази дейност ще бъде определен след провеждане на процедура, съгласно изискванията на ЗОП. 16 400.00 11 000.00
Извършване на авторски надзор на обект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: В изпълнение на тази дейност ще бъде упражняван авторски надзор върху строежите чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите за оценяване на съответствието на конкретния проект. Определен е Изпълнител по тази дейност след проведени на процедура, съгласно изискванията на ЗОП. 4 750.00 28 500.00
Извършване на консултантски дейности по управление изпълнението и отчитането на проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на сградата на Професионална гимназия по селско стопанство „Проф. Иван Иванов“ в гр. Долни Дъбник“: По повод на извършване на тази дейност ще бъде избран консултант за предоставяне на консултантската услуга. По време на изпълнението на проекта, ще се изпълняват дейностите по управление, отчитане по време на изпълнението на проекта. Дейността ще включва, но няма да се ограничава с комуникация с управляващ орган, със строител, със строителен надзор и всички други участници в проекта. Консултантът ще бъде избран съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки. В рамките на тази дейност ще се обезпечи цялостното управление на проекта. За целта ще се сформира висококвалифициран екип, притежаващ необходимата експертиза и опит за изпълнение и управление на инфраструктурни проекти. Екипът по проекта ще включва най-малко следните експерти: Ръководител на проекта; Координатор на проекта; Счетоводител на проекта; Експерт "Юрист" и Експерт "СМР/Строителен инженер". Екипът по изпълнение на проекта ще бъде сформиран непосредствено след подписване на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и фактическото му стартиране, както и след сключване на договор с избрания изпълнител. Екипът по проекта ще осъществява регулярни оперативни срещи с оглед планиране изпълнението на заложените дейности, проследяване напредъка по проекта, навременно идентифициране и успешно преодоляване на рискове, свързани с постигане на целите и заложените резултати. Екипът ръководи, организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта и отговаря за постигане на заложените цели, за целесъобразното изразходване на средствата по проекта. Осъществява текущ мониторинг, изготвя, поддържа и съхранява необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на договарящия орган, изготвя и представя междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта и предоставя информация на договарящия орган, контролира провеждането на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта. Дейността цели установяването на система за добро управление на проекта, сформирането на екип от експерти, гарантиращ успешното и своевременно изпълнение на проектните дейности, междинни дейности, гарантиращи на успешната му реализация и постигане на заложените цели. В основата на управлението на проекта залягат следните задачи: последователност на изпълнение на проектните дейности; проследяване на изпълнението на дейностите; обмен на данни и информация, относно изпълнението на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между всички страни, които имат участие в реализирането му; управление на потенциалните рискове пред изпълнението на всяка конкретна дейност от предмета и начините за тяхното предотвратяване или преодоляването; вътрешен мониторинг по проектното изпълнение. Етапите на дейността включват разпределяне на конкретните задачи и отговорности; разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта; провеждане на текущ мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му; избор на изпълнител за разработване на тръжни документации и контролиране изпълнението им; изготвянето на междинни финансови отчети и финален финансов отчет след приключване на дейностите по проекта; правилното попълване и поддържане на досието на проекта. Изпълнението на дейността се основава на принципа „Добро управление на програми и проекти“, а целта е обезпечаване гладкото изпълнение на проекта. 8 200.00 13 077.14

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).