Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal envisages the appointment of three new employees to the position of "Social Activities Officer" in order to provide support to employees engaged in the implementation of their powers under the Personal Assistance Act (PAA), the Persons with Disabilities Act (PDA) and The Social Services Act (SSA) in the part related to the referral by the municipalities for the use of social services for the provision of more effective, efficient and quality care to the persons from the most vulnerable population groups of the municipality of Isperih. Guaranteeing equal access to social services meeting the individual needs of individuals, as well as the right of each person to support for living in a home environment and in the community and promoting an integrated approach in providing support to individuals.
The municipality of Isperih does not have the necessary capacity to direct the social services "Personal assistance" and "Assistant support" under the Social Services Act and the Personal Assistance Act, which affects the quality provision of services. In this regard, the project will organize trainings and supervision of the personnel necessary to fulfill the obligations and responsibilities of the municipalities under the PAA/PDA, as well as under the SSA in the part related to the referral by the municipalities for the use of social services.
The following will be included in the trainings and supervisions: 3 new employees in the position of "Social activities employee" and 16 employees of the Isperih municipality, who participate in the implementation of their powers under the SSA, PDA and ZLP.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане, обучение и супервизия на персонала, за изпълнение на ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Основната цел на дейността е подкрепа реформирането на системата на социалните услуги и улесняването на прехода към новите механизми на местно ниво, чрез развитие и укрепване на общинския капацитет. Подкрепата се състои в наемане на нови служители,провеждане на обучение и супервизия на персонал за качествено предоставяне на услугите Закона за лична помощ (ЗЛП), Закона за хората с увреждания (ЗХУ) и Закона за социалните услуги (ЗСУ) в частта,свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Подбор на персонал - нови служители, ангажирани с политиките в социалната сфера. 2. Сключване на трудови договори с избраните лица. Разписване на задълженията и отговорностите в длъжностна характеристика. 3. Изпълнение на дейностите по проекта. 4. Подкрепа за изпълнение на задълженията по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. 5. Провеждане на обучения и супервизии. По Закона за социалните услуги, общината отговаря за спазване на стандартите за качество на социалните услуги на територията на общината, които се финансират със средства от държавния и общинския бюджет и осъществяват контрол и мониторинг на тези услуги. Служители на общината и служители на центровете за социални услуги на територията на общината извършват консултиране и информиране във връзка с насочването за ползване на социални услуги. Задълженията и отговорностите на община Исперих по социалната услуга „Асистентска подкрепа“ и механизма за лична помощ, съгл. ЗЛП са поети от служители,които са ангажирани и с други дейности и изпитват сериозни затруднения при реализиране на двете социални услуги. Това налага назначаването на допълнителен персонал по проекта за по-плавно и безпроблемно въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ. На трудов договор за 20 месеца, ще бъдат назначени трима служители на длъжност "Сътрудник социални дейности". През първия месец ще се извърши подбор на новите специалисти. Предвижда се да се подготвят и разпространят обяви на територията на община Исперих,вкл. публикуване на информация за кандидатстване на официалната интернет страница на общината. Екипът за организация и управление на проекта ще разработи критериите за подбор. Възнагражденията на назначените лицата по проекта ще се формира при спазване на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027. За повишаване на общинския капацитет ще бъдат организирани и проведени обучения и супервизии на новите служители и на служителите, които участват в изпълнението на правомощията по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУв частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Планираните обучения на служителите ще бъдат свързани с изпълнението на правомощията им по по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Темите, които се включват в обученията ще се определят спрямо идентифицираните нужди. На обучението ще се очертаят основните права, задължения и отговорности на всеки служител,участващ в дейността.С цел оказване на организационно-методическа подкрепа на персонала, се предвижда провеждането на супервизии. Дейностите по обучения и супервизии ще бъдат възложени на външен изпълнител.Предвижда се в тях да вземат участие общо 19 служители, от които трима назначени по проекта и 16 настоящи служители, а именно: 1.Заместник-кмет с ресор "Социална политика" 2.Директор на Дирекция „Хуманитарни науки“ 3.Мл. експерт “Социална политика” 4.Старши специалист „Социални дейности“ 5.Младши експерт „Човешки ресурси“ 6.Управител на КСУДС „Лудогорие“ Исперих 7.Зам. управител на КСУДС „Лудогорие“ Исперих 8.Психолог - резидентни услуги 9.Психолог/екипен ръководител ЦОП 10.Социален работник/ екипен ръководител ЦРДУ 11.Социален работник/екипен ръководител ДЦДМУ 12.Социален работник/екипен ръководител ПЖ 13.Социален работник екипен ръководител ЦНСТДБУ-1 14.Социален работник/екипен ръководител ЦНСТДБУ-2 15.Управител на ЦНСТДМУ 16.Управител на ДЦПЛТМУ 116 566.00 14 088.47

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).