Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The current project is applying for support for the development of innovative product - a smart system for priority allocation of alternative electricity to own consumer. The system will be developed by a startup company "SOLVENTER" Ltd.
The development of the innovation will provide new competitive advantages and increase the added value of domestic products, according to Objective 1 ISIS. The development innovative product is in accordance with the priority area "clean technologies with a focus on transport and energy (storage, saving and efficient distribution of energy, electric vehicles and eco-mobility, hydrogen-based models and technologies, waste technologies, technologies and methods for inclusion of waste materials from production in other industries), in the thematic field of Mechatronics and clean technologies”of ISIS and is in line with regional specialization of Northwest and Southeast planning where the main part of the project will be implemented.
Aim of the project is to develop an innovative product with potential for implementing in the economy. As a result of the project is expected to enhance the innovative capacity and competitiveness of "SOLVENTER" LTD.
The main activities aimed at achieving the project goal are conducting applied research, testing, testing and measurement, creation and testing of prototypes, development of economic, financial and technical evaluation, development of production technologies, development of market analysis, marketing plan and promotional events in Bulgaria.
The project meets the objectives of the Operational Programme and the specific objective and results of the Investment Priority 1.1 "Technological development and innovation" of Priority Axis 1 of OPIC. In the implementation of the project activities will ensure compliance with horizontal policies for sustainable development and non-discrimination.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на експерти и квалифициран персонал – 9 човека, придобиване на ДМА - 18бр. и наемане на помещение за развойна дейност – 1 бр.): За изпълнението на дейността е необходимо наемането на помещение в гр.Плевен, за работа по проекта.Предвиден е наем за период от 11месецах1200лв=13200лв без ДДС В дейността ще бъдат включени наетите по проекта: Експерти: 1.Пламен Ангелов-Ръководител информационни и комуникационни технологии и системи за управление 2.Христо Христов-Ръководител, информационни и комуникационни технологии 3.Янислав Желев-Експерт, проектиране и програмиране 4.Георги Кирoв-Инженер, телекомуникация(радио) Квалифициран персонал-ще бъде избран след подбор: 5.Инженер, контролно-измервателни прибори и апаратура-1човек 6.Инженер електроник-1човек 7.Инженер, електронни инструменти и прибори-1човек 8.Инженер, телекомуникация (сигнали и системи)-1човек 9.Техник промишлена електроника-1човек За изпълнението на дейността е необходимо закупуването на ДМА: 1.Специализиран мултимер-4бр, използвани от Ангелов и квалифициран персонал 5,6 и 8.Служи за измерване на ефективните стойности на измерваните величини при тестване и изпитване. 2.Осцилоскоп-2бр, използвани от Ангелов и Инженер, телекомуникация (сигнали и системи). Необходими за провеждане на специализирани измервания чрез визуализация и запис на сигналите по време и обработка на получените резултати (един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите). 3.Специализиран източник на регулируемо захранващо напрежение-2бр, използвани от квалифициран персонал 5 и 8. Необходими за захранване на лабораторните установки по време на приложните научни изследвания (един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите). Необходимото изходно напрежение на уреда осигурява захранване на всички електронни системи за провеждане на научни изследвания. 4.Специализиран измервателен генератор-2бр, използвани от квалифициран персонал 6 и 7. Необходими за генериране на тестови сигнали към лабораторните установки по време на приложните научни изследвания. Изходните параметри осигуряват стабилните входни сигнали за провеждане на специализираните технически измервания и изследвания за всички дейности на проекта (един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите). 5.Мобилна станция-1бр ще се използва от всички членове на екипа за: провеждане на всички предварителни проучвания, тестване на софтуера за разработките, запис на данните от всички специализирани измервания. 6.Соларна система с монокристални панели и свързващи проводници-1бр,използвана за генериране на захранването от алтернативният източник. Системата ще генерира данни осигурени от Инженер, телекомуникация(сигнали и системи) и използвани за целите на приложните научни изследвания и тестване на прототипите. 7.Монофазен инвертор-2бр, използвани от всички членове на екипа. Необходими за управление на соларната система и за провеждане на специализирани измервания и приложни научни изследвания. Един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите. 8.Метео станция-1бр, ще генерира данни, за техническото осигуряване. Те ще бъдат използвани за диференциално сравнение на метеорологичната обстановка по време на приложните научни изследвания за създаване на софтуерна разработка. 9.Логер-2бр за управление и обработка на данни. Необходими за осигуряване на данни от соларната система по време на приложните научни изследвания. 10.Принтер за директен печат-1бр необходим като специализиран товар по време на провеждане на специализираните приложни изследвания и тестване на прототипите. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1.Подписване на трудови договори с експертите(1месец) 2.Подбор на квалифициран персонал и сключване на договори(1месец) 3.Избор и наемане на помещение(1месец) 4.Избор на изпълнител за доставка на ДМА, сключване на договори и доставка (1-2месец) 5.Извършване на приложни научни изследвания,тествания,изпитвания и измервания(от 1-11месец).Етапите са подробно разписани в т.11.Христо Христов ще вземе участие само в етап Анализ на потребностите за хардуер и софтуер(от 1-3месец) 259 261.00 228 355.19
Създаване и тестване на прототипи (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на експерти и квалифициран персонал - 6 човека, придобиване на ДМА - 18 бр. и наем на помещение за създаване и тестване на прототипи - 1 бр.): В изпълнението на дейността ще бъдат ангажирани: Експерти: 1. Пламен Ангелов - Ръководител информационни и комуникационни технологии и системи за управление 2. Янислав Желев - Експерт, проектиране и програмиране Квалифициран персонал, работил и по дейност 1: 3. Инженер, електронни инструменти и прибори - 1човек 4. Инженер електроник - 1 човек 5. Инженер, телекомуникация (сигнали и системи) - 1човек 6. Техник промишлена електроника - 1 човек Помещението наето за извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт в гр. Плевен ще бъде използвано и за създаването и тестването на прототипи за периода от 12 до 18 проектен месец (7 месеца х 1200 лв. = 8400лв. без ДДС). Една част от ДМА оборудването закупено за изпълнение на Дейност 1 "Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания" ще бъде използвано и в тази дейност което ще допринесе за цялостното създаване и тестване на 3 прототипа: 1. Специализиран мултимер - 1бр. 2. Осцилоскоп - 1бр. 3. Специализиран източник на регулируемо захранващо напрежение - 1бр. 4. Специализиран измервателен генератор - 1 бр. 5. Соларна система с монокристални панели и свързващи проводници - 1бр. 6. Монофазен инвертор - 1бр. 7. Метео станция - 1бр. 8. Логер - 1бр. 9. Принтер за директен печат - 1бр. Поради високата техническа сложност на системата трябва да се изпълнят много технически дейности които са свързани с изработване на различен хардуер, неговата съвместимост е сериозно техническо предизвикателство - особено за изцяло нов продукт, което налага и създаването на 3 отделни прототипа. Включените експерти и квалифициран персонал, наема на помещение и закупуването на ДМА са пряко необходими за създаването и тестването на прототипи на продукта, като етапите през които ще се премине са (от 12 до 18 месец): - Разработване на подробна структурна схема на електронната система - Създаване на електронни схеми на иновацията (за всеки от електронните модули) - Подбор на участващите електронни компоненти според техническите им параметри - Разработка на печатните модули за всяка приложна електронна схема - Провеждане на тестове върху прототипите - Създаване на пилотни прототипни серии на изделието - Създаване на система за контрол на консумацията - Тестване на системата за контрол на консумацията - Прототипиране на фърмуер и софтуер осигуряващ работата на макета - Имплементиране на фърмуер за макета - Тестване на разработения фърмуер - Отстраняване на бъгове от разработения фърмуер - Програмна доработка на фърмуера - Дизайн на потребителски интерфейс на софтуерно приложение - Имплементиране на софтуерно приложение - Представяне на няколко версии на софтуерно приложение - Тестване на работоспособността на версиите на софтуерно приложение - Отстраняване на бъгове от версиите на софтуерно приложение - Моделиране и 3D отпечатани са кутии за макетите В поле стойност са описани единствено разходите за възнаграждения за експертите и квалифицирания персонал и наема на помещение за периода на изпълнение на дейността. Разходите за ДМА са изцяло заложени в Дейност 1 Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт. 85 330.00 67 709.79
Изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработвания иновативен продукт (Дейността ще бъде изпълнена чрез външно възлагане): След изпълнение на Дейност 1 и 2 ще бъде предоставен междинен отчет за свършена работа и след неговото одобрение от страна на УО (заложения от нас срок за одобрение е 3 месеца) фирмата ще пристъпи към изпълнение на следващите дейности. Като част от дейността ще бъде предоставена външна услуга по изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработвания иновативен продукт– 1 бр. х 18000лв. = 18000лв. Посредством заплащане и получаване на горе цитираната външна услуга ще бъде изготвен Доклад за икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработвания иновативен продукт - 1 бр.,с обхват анализ на пазарните нужди, анализ на икономическата среда, SWOT анализ, икономически анализ и ценова стратегия, финансова оценка и финансов модел за продажби. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 22 месец до 22 месец) 2. Сключване на договор (от 22 месец до 22 месец) 3. Предоставяне на външната услуга и подписване на приемо-предавателен протокол (от 22 месец до 24 месец) 18 000.00 17 500.00
Изработване на пазарен анализ и проучване и Маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт - 1 бр. (Дейността ще се изпълнява чрез външно възлагане): След изпълнение на Дейност 1 и 2 ще бъде предоставен междинен отчет за свършена работа и след неговото одобрение от страна на УО (заложения от нас срок за одобрение е 3 месеца) фирмата ще пристъпи към изпълнение на следващите дейности. Като част от дейността ще бъде предоставена външна услуга по Изработване на пазарен анализ и проучване и маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт - 1 бр. х 25000лв.=25000лв. Посредством заплащане и получаване на горе цитираната външната услуга ще бъде изготвен Доклад за пазарен анализ и проучване и маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт - 1 бр., с обхват маркетингово/пазарно/ проучване, маркетинг стратегии за въвеждане на продукта на пазара, план за пазарна реализация. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 22 месец до 22 месец) 2. Сключване на договор (от 22 месец до 22 месец) 3. Предоставяне на външната услуга и подписване на приемо-предавателен протокол (от 22 месец до 24 месец) 25 000.00 24 400.00
Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт (Дейността ще бъде изпълнена чрез наем на зала - 4 бр.): След изпълнение на Дейност 1 и 2 ще бъде предоставен междинен отчет за свършена работа и след неговото одобрение от страна на УО (заложения от нас срок за одобрение е 3 месеца) фирмата ще пристъпи към изпълнение на следващите дейности. Като част от дейността ще бъдат организирани промоционални събития в 4 града в България (София, Варна, Бургас и Плевен), свързани с популяризиране на иновативния продукт. За целта фирмата ще наеме помещения във всеки град (4 бр. х 1000 лева = 4000лева) и ще покани представители на бизнеса и всички заинтересовани страни за да ги запознае с иновативната разработка. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Наем на помещение (от 23 до 24 месец) 2. Провеждане на промоционални събития в София, Варна, Бургас и Плевен (от 23 до 24 месец) 4 000.00 939.99
Визуализация на проект (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на плакат – 2бр. и стикери – 18 бр.): Основната цел на дейността е информиране на ползвателите и обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство. Като част от изпълнението на дейността ще бъдат закупени 2бр. плакат за Плевен и Бургас (2 бр. х 300 лв. = 600лв.) и 18 бр. стикери (18 бр. х 10 лв. =180лв.) за новозакупеното оборудване. Плакатът ще бъде с размери минимум формат А3 и ще включва информация за името на проекта и главната му цел, емблемата на Европейския съюз (в съответствие с графичните стандарти), логото на финансиращия фонд - Европейския фонд за регионално развитие, названието/абревиатурата - Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, логото на оперативната програма и всички останали задължителни елементи съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и действащото законодателство. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери при доставката му, които ще съдържат необходимата визуализация съгласно Наръчника. В документите, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация относно оперативна програма, която предоставя подкрепата - Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. В трудовите договори на новоназначените служители, сключени по проекта, ще бъде описан номера на договора за БФП и информация, че проекта се финансира по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (1 месец) 2. Доставка на визуализационните материали и подписване на приемо-предавателен протокол (1 месец) 3. Поддържане на визуализационните материали и изпълнение на изискванията за публичност и визуализация (от 1 до 24 месец) 780.00 780.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).