Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на експерти и квалифициран персонал – 9 човека, придобиване на ДМА - 18бр. и наемане на помещение за развойна дейност – 1 бр.): За изпълнението на дейността е необходимо наемането на помещение в гр.Плевен, за работа по проекта.Предвиден е наем за период от 11месецах1200лв=13200лв без ДДС
В дейността ще бъдат включени наетите по проекта:
Експерти:
1.Пламен Ангелов-Ръководител информационни и комуникационни технологии и системи за управление
2.Христо Христов-Ръководител, информационни и комуникационни технологии
3.Янислав Желев-Експерт, проектиране и програмиране
4.Георги Кирoв-Инженер, телекомуникация(радио)
Квалифициран персонал-ще бъде избран след подбор:
5.Инженер, контролно-измервателни прибори и апаратура-1човек
6.Инженер електроник-1човек
7.Инженер, електронни инструменти и прибори-1човек
8.Инженер, телекомуникация (сигнали и системи)-1човек
9.Техник промишлена електроника-1човек
За изпълнението на дейността е необходимо закупуването на ДМА:
1.Специализиран мултимер-4бр, използвани от Ангелов и квалифициран персонал 5,6 и 8.Служи за измерване на ефективните стойности на измерваните величини при тестване и изпитване.
2.Осцилоскоп-2бр, използвани от Ангелов и Инженер, телекомуникация (сигнали и системи). Необходими за провеждане на специализирани измервания чрез визуализация и запис на сигналите по време и обработка на получените резултати (един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите).
3.Специализиран източник на регулируемо захранващо напрежение-2бр, използвани от квалифициран персонал 5 и 8. Необходими за захранване на лабораторните установки по време на приложните научни изследвания (един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите). Необходимото изходно напрежение на уреда осигурява захранване на всички електронни системи за провеждане на научни изследвания.
4.Специализиран измервателен генератор-2бр, използвани от квалифициран персонал 6 и 7. Необходими за генериране на тестови сигнали към лабораторните установки по време на приложните научни изследвания. Изходните параметри осигуряват стабилните входни сигнали за провеждане на специализираните технически измервания и изследвания за всички дейности на проекта (един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите).
5.Мобилна станция-1бр ще се използва от всички членове на екипа за: провеждане на всички предварителни проучвания, тестване на софтуера за разработките, запис на данните от всички специализирани измервания.
6.Соларна система с монокристални панели и свързващи проводници-1бр,използвана за генериране на захранването от алтернативният източник. Системата ще генерира данни осигурени от Инженер, телекомуникация(сигнали и системи) и използвани за целите на приложните научни изследвания и тестване на прототипите.
7.Монофазен инвертор-2бр, използвани от всички членове на екипа. Необходими за управление на соларната система и за провеждане на специализирани измервания и приложни научни изследвания. Един от уредите ще участва и по време на създаване на прототипите.
8.Метео станция-1бр, ще генерира данни, за техническото осигуряване. Те ще бъдат използвани за диференциално сравнение на метеорологичната обстановка по време на приложните научни изследвания за създаване на софтуерна разработка.
9.Логер-2бр за управление и обработка на данни. Необходими за осигуряване на данни от соларната система по време на приложните научни изследвания.
10.Принтер за директен печат-1бр необходим като специализиран товар по време на провеждане на специализираните приложни изследвания и тестване на прототипите.
Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи:
1.Подписване на трудови договори с експертите(1месец)
2.Подбор на квалифициран персонал и сключване на договори(1месец)
3.Избор и наемане на помещение(1месец)
4.Избор на изпълнител за доставка на ДМА, сключване на договори и доставка (1-2месец)
5.Извършване на приложни научни изследвания,тествания,изпитвания и измервания(от 1-11месец).Етапите са подробно разписани в т.11.Христо Христов ще вземе участие само в етап Анализ на потребностите за хардуер и софтуер(от 1-3месец) |
259 261.00
|
228 355.19
|
Създаване и тестване на прототипи (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на експерти и квалифициран персонал - 6 човека, придобиване на ДМА - 18 бр. и наем на помещение за създаване и тестване на прототипи - 1 бр.): В изпълнението на дейността ще бъдат ангажирани:
Експерти:
1. Пламен Ангелов - Ръководител информационни и комуникационни технологии и системи за управление
2. Янислав Желев - Експерт, проектиране и програмиране
Квалифициран персонал, работил и по дейност 1:
3. Инженер, електронни инструменти и прибори - 1човек
4. Инженер електроник - 1 човек
5. Инженер, телекомуникация (сигнали и системи) - 1човек
6. Техник промишлена електроника - 1 човек
Помещението наето за извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт в гр. Плевен ще бъде използвано и за създаването и тестването на прототипи за периода от 12 до 18 проектен месец (7 месеца х 1200 лв. = 8400лв. без ДДС).
Една част от ДМА оборудването закупено за изпълнение на Дейност 1 "Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания" ще бъде използвано и в тази дейност което ще допринесе за цялостното създаване и тестване на 3 прототипа:
1. Специализиран мултимер - 1бр.
2. Осцилоскоп - 1бр.
3. Специализиран източник на регулируемо захранващо напрежение - 1бр.
4. Специализиран измервателен генератор - 1 бр.
5. Соларна система с монокристални панели и свързващи проводници - 1бр.
6. Монофазен инвертор - 1бр.
7. Метео станция - 1бр.
8. Логер - 1бр.
9. Принтер за директен печат - 1бр.
Поради високата техническа сложност на системата трябва да се изпълнят много технически дейности които са свързани с изработване на различен хардуер, неговата съвместимост е сериозно техническо предизвикателство - особено за изцяло нов продукт, което налага и създаването на 3 отделни прототипа.
Включените експерти и квалифициран персонал, наема на помещение и закупуването на ДМА са пряко необходими за създаването и тестването на прототипи на продукта, като етапите през които ще се премине са (от 12 до 18 месец):
- Разработване на подробна структурна схема на електронната система
- Създаване на електронни схеми на иновацията (за всеки от електронните модули)
- Подбор на участващите електронни компоненти според техническите им параметри
- Разработка на печатните модули за всяка приложна електронна схема
- Провеждане на тестове върху прототипите
- Създаване на пилотни прототипни серии на изделието
- Създаване на система за контрол на консумацията
- Тестване на системата за контрол на консумацията
- Прототипиране на фърмуер и софтуер осигуряващ работата на макета
- Имплементиране на фърмуер за макета
- Тестване на разработения фърмуер
- Отстраняване на бъгове от разработения фърмуер
- Програмна доработка на фърмуера
- Дизайн на потребителски интерфейс на софтуерно приложение
- Имплементиране на софтуерно приложение
- Представяне на няколко версии на софтуерно приложение
- Тестване на работоспособността на версиите на софтуерно приложение
- Отстраняване на бъгове от версиите на софтуерно приложение
- Моделиране и 3D отпечатани са кутии за макетите
В поле стойност са описани единствено разходите за възнаграждения за експертите и квалифицирания персонал и наема на помещение за периода на изпълнение на дейността. Разходите за ДМА са изцяло заложени в Дейност 1 Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт. |
85 330.00
|
67 709.79
|
Изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработвания иновативен продукт (Дейността ще бъде изпълнена чрез външно възлагане): След изпълнение на Дейност 1 и 2 ще бъде предоставен междинен отчет за свършена работа и след неговото одобрение от страна на УО (заложения от нас срок за одобрение е 3 месеца) фирмата ще пристъпи към изпълнение на следващите дейности.
Като част от дейността ще бъде предоставена външна услуга по изработване на икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработвания иновативен продукт– 1 бр. х 18000лв. = 18000лв.
Посредством заплащане и получаване на горе цитираната външна услуга ще бъде изготвен Доклад за икономическа оценка, финансова оценка и техническа оценка на разработвания иновативен продукт - 1 бр.,с обхват анализ на пазарните нужди, анализ на икономическата среда, SWOT анализ, икономически анализ и ценова стратегия, финансова оценка и финансов модел за продажби.
Етапи за изпълнение на дейността:
1. Избор на изпълнител (от 22 месец до 22 месец)
2. Сключване на договор (от 22 месец до 22 месец)
3. Предоставяне на външната услуга и подписване на приемо-предавателен протокол (от 22 месец до 24 месец)
|
18 000.00
|
17 500.00
|
Изработване на пазарен анализ и проучване и Маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт - 1 бр. (Дейността ще се изпълнява чрез външно възлагане): След изпълнение на Дейност 1 и 2 ще бъде предоставен междинен отчет за свършена работа и след неговото одобрение от страна на УО (заложения от нас срок за одобрение е 3 месеца) фирмата ще пристъпи към изпълнение на следващите дейности.
Като част от дейността ще бъде предоставена външна услуга по Изработване на пазарен анализ и проучване и маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт - 1 бр. х 25000лв.=25000лв.
Посредством заплащане и получаване на горе цитираната външната услуга ще бъде изготвен Доклад за пазарен анализ и проучване и маркетингов план за пазарна реализация на иновативния продукт - 1 бр., с обхват маркетингово/пазарно/ проучване, маркетинг стратегии за въвеждане на продукта на пазара, план за пазарна реализация.
Етапи за изпълнение на дейността:
1. Избор на изпълнител (от 22 месец до 22 месец)
2. Сключване на договор (от 22 месец до 22 месец)
3. Предоставяне на външната услуга и подписване на приемо-предавателен протокол (от 22 месец до 24 месец) |
25 000.00
|
24 400.00
|
Организиране на промоционални събития в България, свързани с популяризиране на иновативния продукт (Дейността ще бъде изпълнена чрез наем на зала - 4 бр.): След изпълнение на Дейност 1 и 2 ще бъде предоставен междинен отчет за свършена работа и след неговото одобрение от страна на УО (заложения от нас срок за одобрение е 3 месеца) фирмата ще пристъпи към изпълнение на следващите дейности.
Като част от дейността ще бъдат организирани промоционални събития в 4 града в България (София, Варна, Бургас и Плевен), свързани с популяризиране на иновативния продукт. За целта фирмата ще наеме помещения във всеки град (4 бр. х 1000 лева = 4000лева) и ще покани представители на бизнеса и всички заинтересовани страни за да ги запознае с иновативната разработка.
Етапи за изпълнение на дейността:
1. Наем на помещение (от 23 до 24 месец)
2. Провеждане на промоционални събития в София, Варна, Бургас и Плевен (от 23 до 24 месец) |
4 000.00
|
939.99
|
Визуализация на проект (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на плакат – 2бр. и стикери – 18 бр.): Основната цел на дейността е информиране на ползвателите и обществеността за получената безвъзмездна помощ. Дейността ще бъде осъществена в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и приложимото към момента на изпълнение на дейността законодателство.
Като част от изпълнението на дейността ще бъдат закупени 2бр. плакат за Плевен и Бургас (2 бр. х 300 лв. = 600лв.) и 18 бр. стикери (18 бр. х 10 лв. =180лв.) за новозакупеното оборудване. Плакатът ще бъде с размери минимум формат А3 и ще включва информация за името на проекта и главната му цел, емблемата на Европейския съюз (в съответствие с графичните стандарти), логото на финансиращия фонд - Европейския фонд за регионално развитие, названието/абревиатурата - Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, логото на оперативната програма и всички останали задължителни елементи съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и действащото законодателство. На закупеното оборудване ще бъдат поставени стикери при доставката му, които ще съдържат необходимата визуализация съгласно Наръчника. В документите, свързани с изпълнението на дейността, ще бъде посочена информация относно оперативна програма, която предоставя подкрепата - Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. В трудовите договори на новоназначените служители, сключени по проекта, ще бъде описан номера на договора за БФП и информация, че проекта се финансира по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”.
Етапи за изпълнение на дейността:
1. Избор на изпълнител (1 месец)
2. Доставка на визуализационните материали и подписване на приемо-предавателен протокол (1 месец)
3. Поддържане на визуализационните материали и изпълнение на изискванията за публичност и визуализация (от 1 до 24 месец) |
780.00
|
780.00
|