Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

With this project the municipality Momchilgrad will be implemented social service " Public room " which will provide free hot meals to needy people. The project is part of a purposeful social policy of Momchilgrad municipality in support of people living in material deprivation and at risk of social exclusion.Momchilgrad municipality after a competition held by the Social Assistance Act will outsource the management and provision of services of a licensed dostavchik. Acts on buying food , preparing hot lunch will be done by an external supplier. Will make an information campaign to familiarize citizens with the objectives of the project, service , activities , expected effect on the target group and results. Will organize the collection of applications from candidates belonging to one of the target groups.By the Mayor will form a committee that will develop a procedure for selection and will determine those who will use daily social service . In a list will be provided daily free hot lunch , including soup , main dish and bread. Thus daily 70 persons who live in material deprivation will provide support .In parallel with the provision of social service " Public room " Momchilgrad Municipality will also provide accompanying measures in terms of consultation of representatives of the target groups konsultant. The act will include specific actions as follows:counseling, information on possible administrative services provided by different institutions and promote access to them - support working with relatives of vulnerable people, providing a secure environment, informing the Directorate "Social Assistance" and other institutions in occurred risks, helping to ensure aids assistance on what other social services provided in the municipality can be used, for certain administrative services and support access to health and educational institutions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да се идентифицират лицата, изпаднали в неблагоприятно социално положение. Община Момчилград предвижда предоставянето на топъл обяд на най-нуждаещи се лица от гр. Момчилград, които влизат в състава на посочените в Наредба № РД-07-1 от 04.04.2016г. на МТСП основни и допълнителни целеви групи. От м. август 2016г. до 30.04.2017г. услугата се предоставя на 70 потребители, от 01.05.2017г. на 280 лица, от 01.03.2018г. на 620 потребители, и от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. на 460 потребители. Създадена е организация за информиране на всички заинтересовани лица и институции за социална услуга "Обществена трапезария". Изготвена е Заповед № РД-19-434/08.08.2016г., на Кмета на общината,в която е включен и представител на Дирекция "Социално подпомагане". Изиска се информация от Дирекция "Социално подпомагане" (списък на лицата на месечно социално подпомагане през м. юли 2016г. и актуализиран през декември 2017г., информация за лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии). В регистъра на ДСП - Момчилград няма регистрирани скитащи и бездомни деца и лица. От Дирекция "Социално подпомагане" - Момчилград редовно ще се изисква информация за скитащи и бездомни лица,които да бъдат включвани приоритетно в услугата. Дирекция "Социално подпомагане" - Момчилград поддържа Регистър за тази целева група. За реализиране на дейността в издирването на скитащи и бездомни ще се търси и съдействие на кметовете на населените места към общината, както и информация от Центъра за социални услуги - Момчилград, където се води регистър на потребителите на социалните услуги ЛА, СА, ДП. Информация ще се черпи и по време на реализиране на съпътстващите мерки по проекта и попълнените анкетни карти. Поставена е обява за подаване на заявления на информационното табло на общината, информационното табло на ДСП-Момчилград и на мястото, където ще се предоставя услугата. Същата информация е публикувана и в сайта на община Момчилград.В обявата са определени сроковете и лицата, които имат право да кандидатстват за получаване на безплатен топъл обяд. При определяне на целевите групи ще се съблюдава прозрачност като за целта списъка с одобрените лица за получаване на храна ще бъде поставен пред общинска администрация и на таблото на изпълнителя на видно място. Всички одобрени ще бъдат уведомени с писма. Ще е наличен списък с резервни лица за раздаване на неполучен обяд. Приемът на заявления ще е постоянен. При определяне на лицата от целевите групи ще се предприемат мерки свързани с недопускането на всякаква дискриминация на основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация, политически или други. В рамките на изпълнение на дейността, общината гарантира зачитане достойнството на най-нуждаещите се лица. При установяване на лица със затруднено придвижване, топлият обяд ще се доставя до домовете им. За целта ще се ангажират служителите на Домашния социален патронаж към общината за работните дни, а през почивните - доставчика на съответната трапезария. Ще извършва и проверка за двойно финансиране. Към момента на територията на община Момчилград не се предоставя подобна или идентична социална услуга и не съществуват предпоставки за двойно финансиране. Въпреки това екипът на проекта ще прави проверка за двойно финансиране по списъка на одобрените преди включването им в услугата, преди включването на нов потребител и при подаване на отчети.Ежемесечно ще извършва мониторинг на предоставяната услуга. Община Момчилград ще осъществява взаимодействие с Дирекция "Социално подпомагане" - гр. Момчилград с цел да се отговори по най ефективен и адекватен начин на различните потребности на най-нуждаещите се лица и с цел по добро достигане до тях. Предоставянето на услугата в Трапезария -1"Момчилград" стартира от 17.08.2016г., а останалите 4 Трапезарии от 07.08.2017г. 0.00 0.00
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария - 1"Момчилград": Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд ще се извършва от доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария", притежаващ лиценз. Община Момчилград проведе конкурс за възлагане изпълнението и управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" . Конкурсът се проведе на основание чл.18 и чл.18"а" от Закона за социално подпомагане и чл.37, ал.2 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане и съгласно Заповед на кмета на община Момчилград № РД-19-366/13.06.2016г. На 10.08.2016г. се сключи договор със спечелилият кандидат ЕТ "Сезер - 91-Осман Юсуф". Начало на услугата е 17.08.2016г. Услугата до 30.04.2017г. се предоставя на 70 потребители всеки календарен ден. От 01.05.2017г. до 31.05.2017г. се предоставя топъл обяд на 100 потребители. От 01.06.2017г. до 28.02.2018г. на 120 потребители, и от 01.03.2018г. до 29.02.2020г. на 160 потребители . До 31.12.2019г. услугата топъл обяд ще се предоставя в календарни дни - общият брой календарни дни е 1232 дни, разпределени по месеци както следва: 2016 година - 5 месеца - 137 календарни дни, 2017г. - 12 месеца - 365 календарни дни; 2018г. - 12 месеца -365 календарни дни 2019г. - 12 месеца - 365 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. топъл обяд ще се предоставя в работни дни, както следва: 2020г. - 2 месеца - 42 работни дни. Общата продължителност на проекта е 43 месеца. За периода 17.08.2016г. до 30.04.2017г. - размерът на един храноден е 2.30 лв. и включва супа, основно ястие и хляб. - възлиза на 41 374,48 лв. За периода от 01.05.2017г. до 31.05.2017г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб.- за 100 потребители – за 31 календарни дни – възлиза на 7 750,00лв. За периода от 01.06.2017г. до 28.02.2018г. – за 120 потребители за 273 календарни дни*2,50 единица продукт – топъл обяд – възлиза на 81 900,00лв. За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. – за 160 потребители за 671 календарни дни*2,50лв. единица продукт – топъл обяд – възлиза на 268 400,00лв. За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - за 160 потребители за 42 работни дни *2,50 единица продукт - топъл обяд - възлиза на 16 800,00лв. Общата стойност на дейността след 01.05.2017г. възлиза на 374 850,00лв. - Общият разход за целия период на Договора , за хранителни продукти за Трапезария - 1 е в размер на 416 224,48лв.. за целия период на договора. /41 374,48лв.+374 850,00лв./ 416 224.48 416 283.84
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 2 - „Груево” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-62 от 02.08.2017г. с ЕТ „БЕР-НА 68 – Шенер Хасан“ с адрес: с. Груево, ул. „Четвърта“№35. Обществена Трапезария 2 - с. Груево, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-00130/22.06.2012г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни, както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 70 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 70 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. Общият брой календарни дни е 877 дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни; 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни; 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 2 "Груево" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 117 425,00лв. - /70 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 7 350,00лв. - /70 потребители*2,50лв.*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 145 375,00лв - /20 600,00лв.+117 425,00лв.+7 350,00лв../ за 877 календарни дни и 42 работни дни. 145 375.00 146 729.07
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 3 - „Звездел” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-63 от 02.08.2017г. с ЕООД „СЕВ-МАР“. с адрес на кухнята: с. Звездел, общ Кърджали. ОУ"Н.Й.Вапцаров". Услугата се предоставя в Обществена Трапезария 3 - с. Звездел, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-00195/10.02.2016г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни както следва: От 07.08.2017г. до 31.12.2019г. на 40 потребители за период от 29 месеца общо за 877 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. на 40 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 3 "Звездел" е 31 месеца , общо 877 календарни и 42 работни дни. За периода от 07.08.2017г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 87 700,00лв. - /40 потребители *2,50лв.* 877 календарни дни/ За периода 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 4 200,00лв. - /40 потребители*2,50*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 91 900,00лв - /87 700,00лв.+4 200,00лв../ за 877 календарни дни и 42 работни дни. 91 900.00 93 112.75
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 4 - „Равен” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-61 от 02.08.2017г. с ЕТ „Здравец-2-Росица Чивилиева“ с адрес: с. Горно Кирково, ул. „Лале“№3. Услугата ще се предоставя в Обществена трапезария 4 - с. Равен, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-1-00157/11.03.2013г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни, както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 100 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 64 потребители за период от 2 месеца общо 42 работни дни; Общият брой календарни дни е 877 дни и 42 работни дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни. Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 4 "Равен" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 167 750,00лв. - /100 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 6 720,00лв./64 потребители*2,50лв. *42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 195 070,00лв. - /20 600,00лв.+167 750,00лв.+6 720,00лв./ за 877 календарни дни и 42 работни дни. 195 070.00 195 070.00
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 5 - „Нановица” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-61 от 02.08.2017г. с ЕТ „Здравец-2-Росица Чивилиева“ с адрес: с. Горно Кирково, ул. „Лале“№3. Услугата ще се предоставя в Обществена трапезария 5 с. Нановица, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-1-00157/11.03.2013г. считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 250 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 126 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. Общият брой календарни дни е 877 дни и 42 работни дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 5 "Нановица" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 419 375,00лв. - /250 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 13 230,00лв. - /126 потребители*2,50лв.*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 453 205,00лв. - /20 600,00лв.+419 375,00лв.+13 230,00лв./ за 877 календарни дни. и 42 работни дни. 453 205.00 453 205.00
Осигуряване на топъл обяд: Община Момичлград има сключени договори за предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария", след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от Закона за социално подпомагане и чл.37, ал.2 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане с 4 доставчика на социлна услуга. Фирмите притежават необходимите удостоверения съгласно изискванията на чл.12, ал.2, ал.9 и ал.10 от Закона за храните, условия и капацитет на материалната база за предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария", както и осигуряване на топъл обяд ежедневно в календарни дни на 620 лица до 31.12.2019г. и на 460 лица от 01.01.2020г. до 29.02.2020г., попадащи в една от целевите групи на проекта. Обектите разполагат със зала за хранене, кухни и персонал който ще е ангажиран с приготвянето на топлия обяд. Част от потребителите могат да се хранят в разкритите трапезарии, да получават храната и за тези които е невъзможно да си я получават ще им бъде предоставена в дома им. Топъл обяд ще се получава ежедневно срещу подпис от лицата получили храна.За изпълнение на дейността са допустими 5% от средствата за разходи на храна - за административни разходи и разходи за транспорт и съхранение - 65 088,73лв 65 088.72 63 737.70
Предоставяне на съпътстващи мерки.: Община Момчилград паралелно с предоставянето на услугата "Обществена трапезария" ще извършва съпътстващи мерки, изразяващи се в консултиране на представители от целевите групи. Дейността ще включва конкретни дейности както следва: консултиране, информиране за възможни административни услуги, предоставяни от различни институции и подпомагане достъпа до тях - подкрепа, работа с близки на уязвимите лица, осигуряване на защитена среда, информиране на Дирекция "Социално подпомагане" и други институции при настъпили рискове, съдействие за осигуряване на помощни средства, съдействие за това какви други социални услуги предоставяни на територията на Общината могат да бъдат ползвани, ползване на административни услуги и подпомагане достъпа до здравни и образователни институции. Община Момчилград ще сключи договор с лице, служител на общината с опит в социалната сфера. за консултациите ще се изготвят заявки и на база тези заявки ще се извършвате консултации на лицата от целевите групи и техните семейства, както и съдействие пред институции при необходимост. Съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно за целия срок на проекта - 43 месеца. От 17.08. 2016г. до 29.02.2020г. консултанта ще предоставя съпътстващи мерки на нуждаещите се лица, включени в проекта. За дейността ще се отчита ежемесечно с отчетен доклад и формуляри от проведените консултации. Консултациите ще се реализират в Обществените трапезарии и в сградата на общината, определено със Заповед на кмета. Допустим разход за дейност "Съпътстващи мерки" - са 5% от общата стойност на закупените хранителни продукти – 65 088,72лв. 64 947.91 63 737.70

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).