Дейност 1:Организация и управление на проекта: В рамките на проектната дейност се предвижда да бъде сформиран екип за организация и управление на проекта.
Екипът по управление ще изпълнява функции по организационни и административни въпроси и ще улеснява цялостния работен процес по управление на проектния цикъл.
Членовете на екипа ще обсъждат начините за постигане на най-качествено изпълнение на заложените дейности и тяхната последователност.
Дейността цели, да се осигури успешно изпълнение на проекта и постигането на заложените проектни цели и резултати, да се оптимизира използването на проектните ресурси, да се постигне ефективна координация и комуникация с всички участници в проектния процес, да се осигури прозрачност в управлението на проекта, както и добра отчетност и контрол върху изпълнението.
Екипът на проекта ще се състои от трима членове:
– Ръководител на проекта;
– Координатор на проекта;
– Счетоводител на проекта;
|
18 745.80
|
17 847.31
|
Дейност 2: Публичност и визуализация на проекта: В рамките на проектната дейност се предвиждат серия от действия за повишаване информираността и публичността сред населението по отношение на предприетите мерки от страна на община Кюстендил за повишаване на енергийната ефективност на сградата на ОД на МВР - Кюстендил, както и на източника на финансиране в лицето на ОП Региони в растеж и ЕК.
Предвидените в проекта мерки ще са съобразени с правилата за информиране, комуникация и реклама, предвидени в чл.115 § 4 от Регламент 1303/2013 г. и в чл.3, чл.4, чл.5 и Приложение ІІ от Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014- 2020г.
По време на реализацията на проектните дейности ще бъдат осигурени следните материали и дейности:
Стартова пресконференция с осигурен кетъринг за 40 участника – 1 бр.;
Финална пресконференция с осигурен на кетъринг за 40 участника – 1 бр.;
Поставяне на временен билборд – 1 бр.;
Поставяне на обяснителна табела – 1 бр.;
Организиране на събитието "Първа копка" - Събитието ще е с осигурено озвучаване, кетъринг и снимков материал ;
Изготвяне на информационни брошури в различен формат –500 бр.;
Ще бъдат изготвени рекламни материали в това число:
– брандирана бизнес чанта за документи или лаптоп, с къса и дълга дръжка – 80 бр.
– тефтер-бележник с твърди корици и спирала Формат А5 , с твърди корици, – 500 бр.
– "рекламни чаши" материал: стъклен мат и ситопечат/сублимация – 250 бр.
|
9 372.90
|
5 448.00
|
Дейност 3: Изпълнение на инженеринг - проектиране; авторски надзор и изпълнение на дейности по СМР: В рамките на настоящата дейност се предвижда изготвяне на инвестиционен проект за подобряване енергийната ефективност, извършване на строително-монтажни работи и авторски надзор на сградата на ОД на МВР - Кюстендил.
Дейностите, които предстоят да се извършат съответстват на предписаните мерки в доклада за извършено обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията на чл. 169, ал. 1 (т. 1-5) и ал. 3 от ЗУТ, както и в доклада за извършено обследване за енергийната характеристика на сградата на ОД на МВР - Кюстендил. Тези дейности /Доклада за извършено обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията на чл. 169, ал. 1 (т. 1-5) и ал. 3 от ЗУТ, както и Доклад за извършено обследване за енергийната характеристика на сградата на ОД на МВР - Кюстендил/ са извършени от ОД на МВР - Кюстендил, като партньор с цел подготовка на проектното предложение и разходите за тях са допустими съгласно Насоките за кандидатстване по настоящата процедура и същите ще бъдат възстановени на ОД на МВР - Кюстендил след като бъдат верифицирани на бенефициента община Кюстендил.
Проектирането ще се извърши от екип от правоспособни проектанти съгласно нормативните изисквания на ЗУТ, Наредба 4 от 2001 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба. За база на инвестиционният проект ще послужи изготвеното техническо обследване, както и обследването за енергийна ефективност на сградата. Проектът ще бъде съгласуван с всички експлоатационни дружества, контролни органи и одобрени от главния архитект на община Кюстендил.
В обяснителната записка проектантите подробно ще опишат изходните данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни материали, както с и в съответствие с действащата нормативна уредба подробна количествено-стойностна сметка. В обхвата на доклада за обследване на енергийна ефективност и техническото обследване, неразделна част от проектното предложение се планират и дейности по СМР, което да доведе до подобряване на енергийните характеристики на сградата, което да доведе до ефективно и ефикасно протичане на работния процес. При извършване на СМР дейностите по проектното предложение се предвижда и извършване на авторски надзор. След изпълнението на строително-монтажните дейности се предвижда сградата да премине в най-малко енергиен клас С.
Основните мерки, които ще бъдат изпълнени по сградата са:
– изпълнение на енергоспестяващи мерки, които са предписани в обследването за енергийна ефективност;
–изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградата (съгласно Техническия паспорт на сградата);
– изпълнение на мерки предписани като задължителни мерки извън тези по конструктивно укрепване на сградата, които се явяват недопустим разход по ОПРР 2014-2020 и ще бъдат изпълнени със средства на бенефициента;
Тъй като към момента в сградата на ОД на МВР Кюстендил са налични мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба №4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания, по проектното предложение не се предвиждат такива разходи. Наличната инфраструктура ще бъда запазена при извършване на строително-монтажните работи.
По време на изпълнението на дейността общината ще извършва допълнителен инвеститорски контрол, чрез служители на Общинска администрация Кюстендил.
За изпълнение на тази дейност се предвижда срок от 15 месеца.
|
1 072 418.86
|
1 092 295.40
|
Дейност 4: Упражняване на строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти и въвеждане на обектите в експлоатация: Дейността включва изготвяне на доклад за съответствие по смисъла на член 143, ал.1 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на мерки осигуряващи енергийна ефективност.
Дейността е разделена в две отделни, но взаимосвързани дейности, съобразно специфичните изисквания на ДБФП и ЗУТ:
1. изготвяне на доклад за съотвествие на проектната документация със съществените изисквания към строежа
2. упражняване на строителен надзор по време на строителството
Дейностите по изпълнение на задълженията ще започнат след като работния проект е предаден на възложителя и ще продължат до приключване на строителството.
Тази дейност ще бъде извършена от фирмата, избрана в рамките на проекта и която ще се занимава с осъществяването и на строителен надзор в процеса на реализиране на СМР дейностите.
Изпълнителят ще бъде отговорен за:
- Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа само в присъствието на служители по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, като състави необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
- В тридневен срок от съставянето на Протокола за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво да завери Заповедната книга на строежа и да уведоми писмено в 7-дневен срок от заверката Общината, специализираните контролни органи и регионалната дирекция за национален строителен контрол (РДНСК);
- съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти;
- контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания;
- пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите;
- годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще изготви окончателен доклад до възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на възложителя и ще изготви и регистрира на технически паспорт на обекта съгласно чл. 176а от ЗУТ.
|
33 000.00
|
11 070.00
|
Дейност 5: Извършване на финансов одит на проекта: Правилата за управление на проекти, финансирани от Структурните фондове изискват осъществяване на независим финансов одит на финансовите отчети за всички проекти на стойност над 200 000 лв. Дейността по одитиране на направените разходи по проекта ще се извършва с оглед гарантиране на прозрачност, ефективност, целесъобразност и правомерност. Дейностите по одит се планира да бъдат извършени от регистриран одитор – член на института на експерт-счетоводителите или от фирма за одит, които извършват текущ контрол върху разходването на средства през целия период на изпълнение на дейностите.
Изпълнението на тази дейност ще бъде съобразено с:
• спазване на приложимите международни и национални счетоводни и одитни стандарти - Закон за независимия финансов одит, Закона за счетоводството, Международни одиторски стандарти, Приложимите счетоводни стандарти, Закон за обществените поръчки, Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, Постановление № 189 от 28 юли 2016 г. за определяне на национални правила за допустимост на разходите по програмите, съфинансирани от Европейските структурни и инвестиционни фондове, за програмния период 2014-2020 г., Документи и ръководства (указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др.) по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 и др.
Извършването на одита ще включва следните дейности:
• извършване на проверки на дейностите по проекта, в съответствие с принципите за добро финансово управление;
• извършване на проверки, удостоверяващи, че всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и национално законодателство относно допустимост на разходите по програмата;
• извършване на проверки на наличността и валидността на първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност;
• проверка за спазване на изискванията поддържане на адекватна одитна пътека;
• проверка и удостоверяване, че всички дейности са надлежно документирани и всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване;
• извършване на проверка на докладваните нередности;
• удостоверяване, че исканията за средства, подадени от община Кюстендил, са точни, пълни и във формат, изискван от УО на ОПРР;
• проверки за удостоверяване, че неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред;
• проверки на счетоводните системи и осчетоводявания;
• проверки за двойно финансиране;
• проверки за спазване на законодателството в областта на държавните помощи;
• проверки на мерките за информация и публичност. |
9 372.90
|
4 140.00
|