Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 557 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal presents the start-up company Real and Magic Ltd. as a developing company in the field of audio-visual production and distribution of interactive television service for children from 0 to 6 years.
The purpose of the project proposal is to create a set of documents through the access to business marketing services for new products that will contribute to the successful launch and initial strengthening of the media and marketing activities.

The experts involved will share experience and knowledge in order to set the main goals of this marketing strategy:

* selection, development and implementation of the marketing strategy;
* proper positioning and enforcement of the children's TV market. channels in Bulgaria and abroad;
* consumer Attitude Survey;
* defining attractive and adequate content, important because of the specifics of the audience the television is aimed at.
* developing and implementing a marketing plan;
* strategies and tactics for successful communication with consumers when launching a TV;
* distribution of funds from the marketing budget by types of activities;

Activities include: analysis of current audio-visual content, surveys and interviews with the target groups, and drawing up guidelines for the decoration. Successful communication strategies and tactics will give you an idea of ​​how to properly capture the initial interest of potential users.
Activities include: building a brand image, communication techniques and techniques, building an advertising strategy for launch, and more.

The next steps to help strengthen the business is the vision for the development of the service.
Short-term and long-term setting of adequate goals, setting out possible future development scenarios, etc.
The measures envisaged for each of the activities are aimed at facilitating the flow of bilateral information in order to maximize the impact of the consultations.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност I. Разходи за маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието.: Осигуряване на достъп до квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации с времетраене от 322 астрономически часа. Специфични цели: Специфична цел - 1. Осигуряване на достъп до високо квалифицирани специалисти в областта на маркетинга и провеждане на специализирани консултации. Специфична цел - 2. Разработване на пазарни анализи, проучвания, потребителски анкети, фокус групи и маркетингов план за успешна пазарна реализация на услугата. Избор, разработване и реализация на маркетинговата стратегия; Правилно позициониране и налагане на пазара на детски тв. канали в България; Популяризиране на новата медия и увеличаване на разпознаваемостта сред аудиторията в България и чужбина; Проучване на нагласите на потребителите; Стратегия за поетапно увеличаване на пазарния дял на тв; Стратегия за създаване на атрактивно съдържание на телевизионното програмиране; Определяне адекватно съдържание по възрастови групи, 0-6г; Разработване и внедряване на маркетингов план; Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането на тв./потребителска удовлетвореност; Разпределение на средствата от бюджета по видове дейности; Определяне атрактивно и адекватно съдържание на телевизионното програмиране - анализ на средата - анализ на целите - планиране и определяне на целите - анализ на конкурентите - анализ на комуникацията на конкурентите - определяне на целевите групи Стратегии и тактики за успешна комуникация с потребителите при лансирането на телевизията Разработване на рекламна стратегия - сайт - мобилно приложение - социални мрежи - лого - екранно име - слоган Последващи стъпки, които да помогнат укрепването на дейността Медийна стратегия - медии и канали на комуникация - международно участие /борси за продажба на аудиовизуално съдържание/ - участие в национални и международни медийни фестивали и фестивали за анимационно кино Финансова стратегия - съставяне на времеви график - съставяне на бюджет Етап 1 Анализ и изследване на сектора * Задълбочено опознаване на спецификите и особеностите при детските тв. медии * Ситуационен анализ * Анализ на пазарния сегмент, в който се намира медията * Анализ на конкуренцията Анализ на потребителите * Определяне на целевите групи за бизнеса * Изготвяне на профил на аудиторията (мотивация, интереси, демография) * Изследване на поведението на аудиторията Вътрешен анализ, определяне на дългосрочни и краткосрочни цели * SWOT анализ * Преглед на визуалната идентичност на марката * Определяне на дългосрочни и краткосрочни стратегически цели и подцели Съставяне на цялостна стратегия, базирана на резултати от предварителния анализ и ориентирана към зададените цели * Изготвяне на препоръки и констатации на база направените анализи * Дефиниране на конкурентните предимства на тв канала * Подбор и обосновка на канали за комуникация с аудиторията * Консолидиране на цялостната маркетинг стратегия * Формулиране на обществено значима кауза, която медията да подкрепя и афишира Етап 2 Маркетинг планиране * Съставяне на едногодишен маркетингов план, обединяващ различните активности * Съставяне на пет годишен маркетингов план, обединяващ различните активности * Изготвяне на отделни планове на комуникацията в одобрените комуникационни канали (собствени и външни) * Изготвяне на бюджет * Въвеждане на стратегията * Обосновка и очаквани резултати от плануваните дейности * Оценка на възвръщаемост на инвестицията (ROI) Дейността ще бъде извършена на следните етапи: 1. Външна за фирмата: Провеждане на маркетингови консултации и водене на детайлни записки. 2. Вътрешна за фирмата: Изготвяне на пазарни анализи, проучвания, потребителски анкети и маркетингов план за пазарна реализация на услугата възможни след проведените консултации. 4 991.00 4 991.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).