Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

DiGi ERA Ltd is registered at the end of 2018 in Pleven and sole owner is a woman at the age of 60. The main activity iof the company is: developing program products.
The activity of DiGi ERA Ltd is in the definition of entrepreneurs in the initial phase, which define their product as new for a certain sector of users, which is not provided by many other representors of the business
Subject of the current project proposal is the development of DiGi ERA Ltd, by creating a team of experts and purchase of Long term and long term tangible and intangible assets with the aim of developing a Time delay system for linear television and multimedia content (software platform).
As a market niche with the biggest potential for realization of the entrepreneur’s idea in short term plan is defined the telecommunications sector. The main users of the software platform have been identified: TV and cable operators, who will be able to offer Shift TV, Catch UP TV and TV Archive, a combination of these services as well as others.
The described entrepreneurial activity falls within the priority areas of the ISIS thematic areas, namely in "Informatics and ICT" and in particular in "web, hybrid and" native "applications, web based applications for creating and exploiting new services and products.
The main activities will be:
1) Entrepreneurial Ideas Marketplace - Time delay system for linear television and multimedia content
2) Information and publicity of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея: Система зa времезакъснение на линейно телевизионно и мултимедийно съдържание: ДиДжи Ера ООД е новосъздадена фирма, която има за цел да реализира на пазара предприемаческа идея - разработване на универсална софтуерна платформа зa времезакъснение на линейно телевизионно и мултимедийно съдържание, която ще може да бъде внедрявана и свързвана със съществуващи системи за излъчване на клиентите. Функцията на платформата ще се изразява в: получаване на линейното излъчване на тв канал/и, запис под специален формат, индексиране, съхраняване за определен период и предоставяне при поискване от крайните абонати. Идентифицирани потенциални клиенти са телевизионни, кабелни оператори и други правоносители, които чрез използването му ще разширят възможностите за увеличаване на клиентската си база от абонати, които да имат достъп до предоставяните допълнителни услуги за своите абонати: превъртане, паузиране и архив на мултимедийно съдържание. Съгласно статистическата класификация на продуктите по дейности Евростат дейността на дружеството ще бъде предоставяне на 58.29.29 "Пакети друг приложен софтуер ". Политиката на фирмата ще включва предоставяне на лицензионни права за ползването на продукта на клиентите си. Настоящата дейност включва: 1) Сформиране на екип от квалифициран персонал Чрез изпълнение на настоящата дейност ще се осигури разработването на програмен продукт, състоящ се от няколко модула (подробно описани в т.11). За целта в екипа се включват: предприемача и експерт, подлежащ на оценка, които са експерт в ИТ технологиите и ще разработят архитектурната и функционална основа на приложението; програмист, оператор база данни и специалист по тестване на системата. Разпределението на задълженията им е описано в раздел Екип. След сключване на административния договор, ще бъдат назначени на трудови договор следните 5 бр. експерти: – Експерт "Бизнес процеси" - Предприемач - на 4 ч. тр.дог. за 2 мес. (БТВ) = 600 лв./мес; Осиг. - 113,52 лв.) – Експерт "Сложни системи" - подлежащ на оценка - на 4 ч. тр.дог. за 6 мес. (БТВ) = 600 лв./мес; Осиг. - 113,52 лв.) – Програмист - на 8 ч. тр.дог. за 12 мес. (БТВ = 1180 лв./мес; Осиг. - 223,26 лв.) – Оператор база данни - на 8 ч. тр.дог. за 12 мес. (БТВ = 1000 лв./мес; Осиг. - 189,20 лв.) – Специалист тест на функционалността - на 4 ч. тр.дог. за 6 мес. (БТВ = 600 лв./мес; Осиг. - 113,52 лв) 2) Закупуване на ДМА и ДНА: – Сървърни конфигурации – 2бр. Сървърна конфигурация тип 1 (1 бр. х 110 000 лв. без ДДС) ще е с голям дисков масив от NVME SSD носители. На тази конфигурация ще се извършва транскодирането и записването на видеопотоците в реално време. Сървърна конфигурация тип 2 (1 бр. х 41 000 лв. без ДДС) ще е със стандартно дисково пространство изградено от nvme ssd и ще извършва стрийминг и управление на системата като също ще хоства и административният панел. - Лиценз за неограничен брой профили на библиотека за транскодиране (едновременно възможни канали за транскодиране) - осигурява извършването в реално време на транскодиране, трансрейтинг, смяна на контейнера на източника, смяна на формата на източника, филтриране и др. - 1 бр. х 50 000 лв. без ДДС. Функционалността е описано подробно в т.11. Изпълнението на настоящата дейност е необходимо условие за изпълнение на всички предвидени дейности в настоящия проект, които ще доведат до постигане на поставената цел: създаване на екип от специалисти и закупуване на ДМА и ДНА, което ще доведе до реализиране на пазара на продукт, с висок потенциал за реализация. ДиДжи Ера ООД активно ще прилага принципа на равнопоставеност и недопускане на дискриминация във всяка една своя дейност. 242 098.75 218 345.74
Дейност по визуализация на проекта: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Осъществяването на дейността създава условия за мултипликационен ефект, както по отношение на възможността други компании да приложат същия модел, така и по отношение на продължаване на създадените добри практики при осъществяване на подобни дейности. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела (1 бр.) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (2 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Създаване на документи, свързани с изпълнението на проекта, с включена информация за източника на финансиране - в пълно съответствие с изискванията на Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. При изпълнението на дейността и целия проект кандидатът ще спази всички задължителни мерки за информация и комуникация и въведените единни стандарти при визуализацията, съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, изискванията, описани в Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 -2020 г. и Ръководството на бенефициента за изпълнение на договори по Оперативна програма “Конкурентоспособност и иновации”. 600.00 420.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).