Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The present project proposal is aimed at increasing the professional qualification and the acquiring of key competencies of the employees in the company "ALEMIK" Ltd, Lom.

This is fully in line with the priorities set by the HRD Program 2014-2020, namely:
Improving equal access to lifelong learning opportunities for all age groups in formal, non-formal and unofficial learning, updating and modernizing knowledge, skills and competences of the workforce, and promoting flexible learning processes, including through career guidance and validation of the acquired competencies.

In Alemik Ltd., Lom are working a total of 22 employees.

In order to increase their educational level and key competencies the following trainings are envisaged:
1. Training of 8 people for the profession "Office Manager" code 346010, specialty "Business Administration" code 3460101, third DPQ.
2. Training of 14 people for the profession "Worker in the food industry" code 541050, specialty "Food industry" code 5410501, first DPQ
3. Training of 8 people for KC2 - Communication in foreign languages, English language training on three levels for 300 hours.
4. Training of 14 people for KC4 - Digital Competence, topic: Computer training for beginners.

Purpose of the project:
Training to increase the professional qualification and increase the ability of the employees in Alemik Ltd to meet the rapid changes in the labor market.

Activities and measures to achieve the objectives:
1. Training for acquiring professional qualification.
2. Training for acquiring key competencies.
3. Organization and management.
4. Information and publicity.

Planned results:
1. Increasing the adequacy of the skills of the employees according to the actual needs of the company.
2. Increasing labor productivity of workers.
3. Creating conditions for sustainable employment and career development.
4. Find better quality jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Обучение за придобиване на професионална квалификация: Цел на дейността: Целта на дейността е да бъдат обучени общо 22 броя лица за придобиване на професионална квалификация, заети във фирма "АЛЕМИК" ЕООД гр. Лом. Дейността включва следните направления: 1. Обучение на 8 бр. лица по професия "Офис мениджър" код 346010, специалност "Бизнес администрация" код 3460101, трета СПК. 2. Обучение на 14 бр. лица по професия "Работник в хранително-вкусовата промишленост" код 541050, Специалност "Хранително-вкусова промишленост" код 5410501, първа СПК. Описание на дейността: Описание на обучението по т.1 Обучение на една група с 8 бр. лица. Обучението по професия "Офис мениджър" код 346010, специалност "Бизнес администрация" код 3460101, трета СПК е общо 960 уч.ч., от които 480 уч.ч. теория и 480 уч.ч. практика. Продължителност на учебен час е 45 мин., форма на обучение - дневна, за учебен ден 8 часа. Предвиждат се още 2 часа за държавен изпит по теория на професията и 6 часа държавен изпит по практика на професията. Цялото обучение ще бъде проведено в рамките на 120 дни плюс 2 дни за провеждане на държавните изпити. Бюджетът на това обучение е: 8 бр. лица х 1800,00 лв./лице = 14400,00 лв. Описание на обучението по т.2 Обучение на една група с 14 бр. лица. Обучението по професия "Работник в хранително-вкусовата промишленост" код 541050, специалност "Хранително-вкусова промишленост" код 5410501 , I СПК е с общ брой часове 300 уч.ч., от които 90 уч.ч. теория и 210 уч.ч. практика. Продължителността на учебните часове в дневна форма на обучение е 45 минути/час. Продължителност на учебния ден е 8 учебни часа. Предвиждат се още 2 часа за държавен изпит по теория на професията и 6 часа държавен изпит по практика на професията. Цялото обучение ще бъде проведено в рамките на 38 дни плюс 2 дни за провеждане на държавните изпити. Бюджет на обучението: 14 бр. лица х 600 лв/ лице = 8400,00 лв. Документ, доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация. Обучението ще бъде извършено от ЦПО с активна лицензия, издадена от НАПОО. Етапите на дейността са: Първи етап: Провеждане на процедура за избор на изпълнител на обученията. Втори етап: Подготовка на обучението, сключване на договор с обучителна организация. Трети етап: Уточняване на параметрите на обучението и подготовка на помещения, материали и консумативи. Четвърти етап: Провеждане на теоретичното и практическото обучение. Пети етап: Провеждане на държавните изпити по теория и практика на професията и връчване на Свидетелства за професионална квалификация. Обосновка за необходимостта от заложеното обучение: Към момента фирмата развива основната си дейност в сферата на производството на месни продукти. Във фирмата работят 22 бр. лица. Заемани длъжности: управител - 1 бр., счетоводител - 1 бр., шофьор тов. автомобил - 3 бр., техн. сътрудник - 2 бр., адм. персонал - 4 бр., работници в производството - 11 бр. Предвиденото обучение изцяло отговаря както на дейността на фирмата, така и на работата, която изпълняват работниците. Обучението по професия "Офис мениджър" се налага с цел оформянето на фирмената документация, деловата кореспонденция и фирмения мениджмънт. Фирмата изпитва остра нужда от допълнителна квалификация на част от работещите, които ще се заемат и с тези дейности, за да няма "слаби звена" в цялостната организация на процеса на работа. Обучението на осем лица по професия "Офис мениджър" е нужно, за да се извършват по-качествено и компетентно административните дейности на фирмата. Останалите лица - 14 бр., които работят в производството на месни продукти ще бъдат обучени по професия "Работник в хранително-вкусовата промишленост". Това обучение е необходимо с цел повишаване на знанията и уменията на хората, повишаване на качеството на работа. Натрупаните по време на обученията знания и умения и натрупаният професионален опит ще доведат до повишаване конкурентоспособността на крайните бенефициенти и ще имат трайно въздействие върху професионалната им реализация. 22 800.00 22 800.00
Обучение за придобиване на ключови компетентности: Цел на дейността: Целта на дейността е да бъдат обучени общо 22 броя лица, заети във фирма "АЛЕМИК" ЕООД за придобиване на ключови компетентности. Описание на дейността: Дейността включва две направления: 1. Обучение по КК4 - Дигитална компетентност на 14 бр. лица, тема: Компютърно обучение за начинаещи - 45 уч.ч. Продължителност на обучението - 6 дни Форма на обучение - дневна. Брой часове на ден - 8 уч.ч. Бюджет на обучението: 14 лица х 250 лв/лице = 3500,00 лв. В това обучение ще бъдат включени лицата, които ще придобият първа СПК и са със средно и по-ниско образование. 2. Обучение по КК2 - Общуване на чужди езици на 8 бр. лица, обучение по английски език на три нива за 300 часа. Бюджет на обучението: 8 бр. лица х 700,00 лв. = 5600,00 лв. Продължителност на обучението - 38 дни Форма на обучение - дневна. Брой часове на ден - 8 уч.ч. В това обучение ще бъдат включени всички лица, които ще придобият трета СПК и са със средно и по-високо образование. Документът, доказващ завършеното образование след успешното приключване на обучението е Сертификат. Обосновка за нуждите от обучението: Основа за една съвременна организация са високообразованите и добре подготвени човешки ресурси, способни да реагират адекватно на динамично променящата се бизнес среда. Освен професионалната квалификация, друга важна част от стратегията на фирмата за постигане на устойчива работна среда и растеж са ключовите компетенции на персонала. Ключовите компетенции са съвкупност от знанията, уменията, нагласите и поведението на работниците и служителите за постигане на желаните резултати и нива на представяне в дадена професионална роля. Тези умения помагат за контактите на лицата, за по-широките им умения, за по- големите възможности, които им дава тази компетентност. Всеки работник, независимо от работата, която работи, трябва да може да се справя с основни компютърни задачи, да има начални компютърни умения, за да изпълнява по-качествено работата си, в която все по-голям дял заемат автоматизираните и компютъризираните операции. Проектът има за цел да предостави възможност на заетите в организацията за подобряване и повишаване на уменията, разширяване на полето за професионална реализация и устойчиви доходи, чрез път на учене през целия живот. Обученията по ключови компетентности осигуряват свързаност между личната, социалната и професионалната изява на човек. Ползите за работниците и служителите от обученията по Ключови компетентности са: - По лесна реализацията на пазара на труда; - Съдействат за успешната мобилност в рамките на европейската общност; - Улесняват адаптацията към динамично променящия се свят; - Осигуряват успешна изява и социално благополучие на хората, чрез повишаване на качеството на живот; - Намаляват риска от социално изключване. Етапите на дейността са: Първи етап: Подготовка на обучението - сключване на договор с обучителна организация, която притежава лиценз за съответното обучение. Втори етап: Уточняване на параметрите на обучението и подготовка на помещения, материали и консумативи. Трети етап: Провеждане на обучението. Четвърти етап: Провеждане на заключителни изпити и връчване на Сертификати. Обща сума на обучението: 9100,00 лв. 9 100.00 9 100.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).