Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Medical center "BILEVA" LTD. is a company established in 2018 with the main economic activity falling within the scope of CEA Q 86.22. Activities of specialist doctors.

The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization of an entrepreneurial idea on the market falling within the sectors related to overcoming European and regional challenges, namely: Q 86.22. Activities of specialist doctors - Medical center for pre-hospital medical care for provision of health consultations, diagnostics and treatment of outpatients by doctors with recognized specialty, including  Obstetrics and Gynecology Cabinet and Pediatric cabinet.

The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and ecological effect and it will also correspond to the thematic area Industry for Healthy Life and Biotechnology, ICT and informatic and Mechatronics and Clean Technologies of the Innovation Strategy for Smart Specialization.

The project will be implemented by implementing the following set of activities:

Activity 1: Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market - within which will be:
- formed a team of qualified personnel, needed for the realization of the entrepreneurial idea;
- realized investments in FTA, creating the necessary technological prerequisites for the realization of the entrepreneurial idea;
- established website of the Candidate promoting the entrepreneurial idea and promoting its market realization;

Activity 2: Activity for  visualization of the project - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти – услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на Специфични цели 1, 2 и 3 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на трудов договор (ТД) на квалифициран персонал - 4 броя лица: Квалифицираният персонал, предвиден да бъде нает на трудов договор в рамките на проектната реализация, ще бъде отговорен и ще обезпечи цялостната дейност по реализация на предприемаческата идея - за предоставяне на услугите по доболнична медицинска помощ, обхващаща предоставянето на здравни консултации, диагностика и лечение на амбулаторни пациенти от лекари с призната специалност, включващ Акушеро-гинекологичен кабинет и педиатричен кабинет. Квалифицираният персонал ще работи с планирания за закупуване ДМА - ехограф, който е с приложение за целите на акушерството и гинекологията и педиатрията и е необходим за реализация на предприемаческата идея (ПИ) на пазара. В рамките на екипа,необходим за реализиране на ПИ, са включени: Предприемачът (На длъжност Лекар, специализант акушерство и гинекология) и 2 лица (Лекар, педиатрия (специалист) и Лекар, акушерство и гинекология), които предстои да бъдат наети на трудов договор в дружеството-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческата идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на предприемаческата идея и за обезпечаване на дейността на кабинетите, ще бъде наето още 1 лице на ТД в рамките на проектната реализация на длъжност Медицинска сестра. 2.Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за предоставяне на услугите, включени в обхвата на медицинския център, в рамките на проекта е предвидено закупуване на следното съвременно и високотехнологично оборудване: - Ехограф - 1 брой Ехографът ще създаде необходимите технологични предпоставки за точна диагностика и съответно - разглежда се като ключов фактор за високо качество на предоставяните услуги. Ехографът е с приложение както в областта на акушер-гинекологията, така и в педиатрията. Посредством него, в АГ, ще могат да бъдат извършвани както рутинни акушеро-гинекологични прегледи, така и високоспециализирани изследвания - фетална морфология в първи триместър на бременността, т.нар.ранен скрининг и фетална морфология във втори триместър; високоспециализирано ехо-кардиографско изследване на плода; изледване на млечни жлези. Ехографът ще предоставя възможност за триизмерна и четириизмерна визуализация - както за наблюдение на плода, така и за целите на ранна диагностика на туморни формации в акушер-гинекологията, което дава възможност за много по-точна диагноза и представа за локализацията и произхода на туморния процес. Дори при фоликули, планираният за закупуване ехограф ще дава възможност за автоматизирано измерване на големината на фоликулите. Той ще направи възможно откриване и измерване на: туморни формации, фоликуларни ендометриозни кистични формации, измерване на фоликули-фоликулометрия, ще служи също за целите на диагноза на ранна и напреднала бременност. Приложението на ехографа в педиатрията е свързано с изследване на ПОС педиатрията и ехокардиографско изследване на новородени деца в доболничната помощ, ехографско изследване на детски тазобедрени стави. 249 920.00 244 013.96
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти – услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: - наемане на квалифициран персонал - 4 броя експерти; - закупуване на ДМА; - външна услуга за създаване на Интернет страница на кандидата) - ЧАСТ 2: 3.Външна услуга за създаване на Интернет страница на Кандидата: С оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради обстоятелството, че целеви потребители на услугите на МЦ са както български, така и чуждестранни граждани, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език.Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат,описание на предоставяните услуги, данни за контакт, форма за запитвания, график на специалистите,възможност за онлайн проверка на резултати от изследвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение-с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви,както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание-във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. При предоставяне на външната услуга по създаване на Интернет страница на Кандидата ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 2 броя): Дейността води до постигане на специфична цел 4 и на общата проектна цел. В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на планирания за закупуване в рамките на проекта актив, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. - към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 60.00 57.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).