Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The "A warm meal in Gurkovo Municipality" project is aimed at improving the well-being of the most needy groups of citizens from Gurkovo Municipality, who are unable to provide themselves with healthy, varied and nutritious hot food alone or with the help of their relatives.
In the current project, a total of 240 people from the municipality of Gurkovo, until 30.09.2025, will receive a free hot lunch on working days of the week, which will provide them with assistance to meet their basic life needs, and improve their quality of life and will assist them in overcoming social exclusion.
Accompanying measures are provided for the project to support the social inclusion of individuals - opportunities to use other social and administrative services, as well as individual counseling in connection with their problems that arose during the implementation of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Приготвяне на топъл обяд : Дейността ще се реализира от 01.10.2022 г. до 30.09.2025 г., общо 755 работни дни. Топлият обяд ще се приготвя чрез избран изпълнител по реда на ЗОП. В централизираната електронна система на Агенцията за обществени поръчки процедурата за избор на изпълнител е с №00694-2022-0004, която вече е приключила. Избраният изпълнител е "БУЛГАРПЛАСТИК" ЕООД. Срокът на договора с избрания изпълнител по обществена поръчка с предмет :„Приготвяне на топъл обяд - кетъринг по предварителна заявка на Община Гурково, във връзка с изпълнение на Програма за храни и основно материално подпомагане BG05FPR003-1.001 – „Топъл обяд” е предвиден 36 месеца , като договорът е със срок от 24.11.2022г. до 30.09.2025 г. Като за срокът от 01.10.2022 г до 23.11.2022 г. вкл. е действащ Договор №Д-78/ 09.12.2019 г. към, който има сключено Допълнително споразумение между община Гурково и „БУЛГАРПЛАСТИК” ЕООД /изпълнител/ с ЕИК 123618619, който разполага с обект за търговия на дребно с храни/на заведение за обществено хранене. За обекта е издадено удостоверение за регистрация по чл. 12 от ЗХ и е вписан в Регистъра на обектите за търговия на дребно с храни/заведение за обществено хранене . Удостоверението е с рег. № 242600215 от ОБДХ - Ст. Загора. Кухнята се помещава на адрес: гр. Гурково, обл. Стара Загора, ул. „Прохода” №35. Изпълнителят е оборудван с всички необходими уреди и техника, които са одобрени от ХЕИ - 4 бр. ел. фурни, 4 бр. ел. скари, 8 бр. газови котлони, 2 бр. фритюрници, 2 бр. фурни, 2 бр. хладилници за съхранение на месо и месни продукти, 1бр. за мляко и млечни продукти, 4 бр. хладилни витрини, 3 бр. фризери, метални термосъдове – 50 бр., 49 литрови тенджери - 4 бр., конвектомат , тави за конвектомат - 15 бр. и др. Изпълнителят разполага със следния квалифициран персонал, за осъществаване на поръчката: 1 бр. главен готвач, 1 бр. готвач, 2 бр. пом. готвач и 1 бр. опаковчик храна. Персоналът работи по програма ХАСЕП, изготвена от оторизирана фирма и одобрена от ХЕИ. 579 840.00 190 243.20
Предоставяне на топъл обяд: Осигоряването на топъл обяд за избраните потребители ще се реализира по предварително изготвени седмични менюта и ще включва супа основно ястие и хляб и поне веднъж седмично десерт. В менюто ще се включват 6 групи храни: Зърнени храни и картофи; Зеленчуци и плодове; Мляко и млечни продукти; Месо, риба, яйца и бобови храни; Добавени мазнини; Захар и захарни продукти, сладкарски изделия. Община Гурково предвижда да раздава обяд на потребителите в два пункта за раздаване на храна: "Клуб на пенсионера" - гр. Гурково, ул. „Първи май” №1; "Клуб на пенсионера" - с. Паничерево, ул. "Шипка" №21. Храната ще се раздава от определени за тази дейност лица, съгласно Заповед на кмета на община Гурково. Лицата, които ще бъдат ангажирани с раздаването на храната са 6 на брой за трите населени места в общината - гр. Гурково, с. Паничерево и с. Конаре. Доставката на обяда за потребители със затруднения в предвижването и самообслужването от гр. Гурково и с. Паничерево, както и на потребителите от с. Конаре ще се извършва чрез МПС, което е регистрирано в БАБХ на основание чл. 246, ал, 4 от ЗВД и чл. 6 от Регламент (ЕО) 852/2004г. 40 588.80 13 317.02
Реализиране на съпътстващи мерки : Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд ще бъдат следните: - индивидуални консултации на потребителите на услугата, с цел да получат подкрепа според всеки конкретен случай, - закупуване на лекарства и хранителни продукти със средства на потребителя; - плащане на битови сметки; - извършване на административни услуги; - подпомагане достъпа до здравни услуги; - съдействие при самообслужване и др. 40 588.80 13 317.02
Определяне на целевите групи: Целевите групи по проекта ще бъдат определени, съгласно описаните в Изискванията за кандидатстване на процедурата за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“ целеви групи : 1. Лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи,не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си. 2. Лица - обект на социално подпомагане, вкл. и от кръга на лицата по чл. 4, ал.1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа. 3. Лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ. 4. Лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане. 5. Скитащи и бездомни лица. 6. Лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците За идентифицирането на нуждаещите се лица ще се използват всички възможни начини - чрез информация от доставчици на социални услуги и институции, чрез сигнали на граждани, чрез информация от кметовете и кметските наместници по населени места, чрез информация от РЗИ Стара Загора. За всички лица, подали заявление за участие в проекта, ще бъде направена преценка от служители на Дирекция “Социално подпомагане“ - гр. Гурково за това дали отговарят на допустимите целеви групи. Информацията ще бъде предоставена чрез изготвен поименен списък на лицата, подали заявление - декларация за участие в проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).