„Ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Свети Климент Охридски”, гр. Симеоновград”: СУ „Свети Климент Охридски“ е Г образна масивна постройка, състояща се от няколко тела:
-Стара част, построена през 1966г., представляваща триетажна масивна училищна сграда, със застроена площ по документ за собственост 877 кв.м.,
-Нова част, построена през 1996г., и включваща: триетажна масивна училищна сграда със застроена площ 453 кв.м. по документ за собственост, едноетажна масивна сграда – столова, с площ от 497 кв.м., по документ за собственост, двуетажна масивна сграда – топла връзка, със застроена площ от 110 кв.м., по документ за собственост и физкултурен салон с площ от 333 кв.м., по документ за собственост.
Училищните корпуси са четири етажни, съответно на -4.10 м./-3.90 м., ±0,00; +3,60; +7,20; с монолитна стоманобетонова конструкция. Покривът на старата част е скатен с външно отводняване, а на новата част е плосък с вътрешно отводняване. В старата част и физкултурния салон, след инвестиционен проект за основен ремонт през 2004 г. е сменена външната фасадна дограма, положена е фасадна изолация и е ремонтиран покрива.
АРХИТЕКТУРНО-ФУНКЦИОНАЛНО РЕШЕНИЕ:
Проектното предложение представлява ТП проект за въвеждане на мерки за енергийна ефективност за преустройство и реконструкция на сградата, без да се нарушава нейната конструкция.
Предвидени са следните топлоизолации:
• 5 см EPS с λlt;0,035W/mK и с клас по реакция на огън Е (външните зидове)
• 10 см минерална вата с λlt;0,038W/mK и с клас по реакция на огън А2 (покриви)
• 5 см XPS, с λlt;0,035W/mK и с клас по реакция на огън Е (цокъл)
• Отворите по фасадните стени да се обръщат с 2 см топлоизолационен продукт XPS, с λlt;0,035 W/mK, клас по реакция на огън C и шпакловка с мрежа.
При изпълнението на всички мерки изпълнителят е задължен да използва материали и системи, които притежават необходимите сертификати за качество и гаранция, в съответствие на действащите норми и стандарти.
За нормалното функциониране на сградата и дейностите, за които е предвидена са разработени проектите по Конструкции, проектни части по Геодезия, Електро, ОВиК, ЕЕ, ВиК, ПБ, ПБЗ и ПУСО .
Инвестиционният проект да е с обхват и съдържание, съгласно Наредба № 4 за обема и съдържанието на инвестиционните проекти от 2001 г. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания на МРРБ. |
911 275.81
|
880 787.35
|
Проектирани и осъществяване на авторски и строителен надзор: Изготвянето на инвестиционния проект е осъществено преди подаване на проектното предложение. Разходите за него са допустиви съгласно т.14.4 от Условията за кандидастване. Авторският надзор ще бъде възложен на проектанта, изработил работния инвестиционен проект на обект, в съотвтетствие с разпоредбите на от ЗОП.
Консултантът, осъществяващ строителния надзор ще извършва мониторинг на строителните дейности по отношение на линейния график, прави предписания за оптимизиране на изпълнението и изготвя доклади, които се подлагат на съвместни обсъждания между страните в строителния процес. Ще води работните срещи и ще съставя протоколи от тях, които ще се подписват от всички страни, участвали в тях. |
36 000.00
|
12 500.00
|
Организация, информация, управление и отчетност : Дейността включва избор на изпълнител на консултантски услуги за изпълнение на проекта, управление на проекта, отчитане на дейностите по проекта и предоставяне на информация и публичност за проекта, съгласно РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 808/2014 НА КОМИСИЯТА от 17 юли 2014 година за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1305/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно подпомагане на развитието на селските райони от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020.
Консултантските услуги за подготовка на проектното предложение са осъществени преди подаване му. Консултантът е избран по реда на ЗОП. Разходите за него са допустими съгласно т.14.4 от Условията за кандидатстване.
След проведен избор по реда на ЗОП на консултант за управление на проекта ще се изготви график за изпълнението на проекта, ще се разпише начина на комуникация с Община Котел в качеството й на бенефициент по договора. |
18 000.00
|
18 100.00
|