Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal provides for reconstruction, repair, equipment and furnishing of the St. Kliment Ohridski High School in Simeonovgrad. The subject of this project is the St. Kliment Ohridski Secondary School in Simeonovgrad. The building is located in the 61st floor, UPI I for school, transformer station and «Banner of Peace». The building of the St. Kliment Ohridski University of Sofia is L-shaped and consists of five parts - an old part (old corpus) built in 1966, and new parts - built before 1996, with usable basements. The old hull is located parallel to Hristo Botev Street, and the new ones are developed perpendicularly. The main entrance is located to the north, from "Hristo Botev" Str. The project proposal is a TA project for introducing energy efficiency measures for the reconstruction and reconstruction of the building without disturbing its construction.
For the normal functioning of the building and the activities for which it has been designed, the parts have been developed: Architecture, Civil Engineering, Geodesy, Electricity, HVAC, EE, Water Supply and Sewerage, Water Supply and Sewerage, Water Supply and Sewerage..
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
„Ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Свети Климент Охридски”, гр. Симеоновград”: СУ „Свети Климент Охридски“ е Г образна масивна постройка, състояща се от няколко тела: -Стара част, построена през 1966г., представляваща триетажна масивна училищна сграда, със застроена площ по документ за собственост 877 кв.м., -Нова част, построена през 1996г., и включваща: триетажна масивна училищна сграда със застроена площ 453 кв.м. по документ за собственост, едноетажна масивна сграда – столова, с площ от 497 кв.м., по документ за собственост, двуетажна масивна сграда – топла връзка, със застроена площ от 110 кв.м., по документ за собственост и физкултурен салон с площ от 333 кв.м., по документ за собственост. Училищните корпуси са четири етажни, съответно на -4.10 м./-3.90 м., ±0,00; +3,60; +7,20; с монолитна стоманобетонова конструкция. Покривът на старата част е скатен с външно отводняване, а на новата част е плосък с вътрешно отводняване. В старата част и физкултурния салон, след инвестиционен проект за основен ремонт през 2004 г. е сменена външната фасадна дограма, положена е фасадна изолация и е ремонтиран покрива. АРХИТЕКТУРНО-ФУНКЦИОНАЛНО РЕШЕНИЕ: Проектното предложение представлява ТП проект за въвеждане на мерки за енергийна ефективност за преустройство и реконструкция на сградата, без да се нарушава нейната конструкция. Предвидени са следните топлоизолации: • 5 см EPS с λlt;0,035W/mK и с клас по реакция на огън Е (външните зидове) • 10 см минерална вата с λlt;0,038W/mK и с клас по реакция на огън А2 (покриви) • 5 см XPS, с λlt;0,035W/mK и с клас по реакция на огън Е (цокъл) • Отворите по фасадните стени да се обръщат с 2 см топлоизолационен продукт XPS, с λlt;0,035 W/mK, клас по реакция на огън C и шпакловка с мрежа. При изпълнението на всички мерки изпълнителят е задължен да използва материали и системи, които притежават необходимите сертификати за качество и гаранция, в съответствие на действащите норми и стандарти. За нормалното функциониране на сградата и дейностите, за които е предвидена са разработени проектите по Конструкции, проектни части по Геодезия, Електро, ОВиК, ЕЕ, ВиК, ПБ, ПБЗ и ПУСО . Инвестиционният проект да е с обхват и съдържание, съгласно Наредба № 4 за обема и съдържанието на инвестиционните проекти от 2001 г. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания на МРРБ. 911 275.81 880 787.35
Проектирани и осъществяване на авторски и строителен надзор: Изготвянето на инвестиционния проект е осъществено преди подаване на проектното предложение. Разходите за него са допустиви съгласно т.14.4 от Условията за кандидастване. Авторският надзор ще бъде възложен на проектанта, изработил работния инвестиционен проект на обект, в съотвтетствие с разпоредбите на от ЗОП. Консултантът, осъществяващ строителния надзор ще извършва мониторинг на строителните дейности по отношение на линейния график, прави предписания за оптимизиране на изпълнението и изготвя доклади, които се подлагат на съвместни обсъждания между страните в строителния процес. Ще води работните срещи и ще съставя протоколи от тях, които ще се подписват от всички страни, участвали в тях. 36 000.00 12 500.00
Организация, информация, управление и отчетност : Дейността включва избор на изпълнител на консултантски услуги за изпълнение на проекта, управление на проекта, отчитане на дейностите по проекта и предоставяне на информация и публичност за проекта, съгласно РЕГЛАМЕНТ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ (ЕС) № 808/2014 НА КОМИСИЯТА от 17 юли 2014 година за определяне на правила за прилагането на Регламент (ЕС) № 1305/2013 на Европейския парламент и на Съвета относно подпомагане на развитието на селските райони от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Консултантските услуги за подготовка на проектното предложение са осъществени преди подаване му. Консултантът е избран по реда на ЗОП. Разходите за него са допустими съгласно т.14.4 от Условията за кандидатстване. След проведен избор по реда на ЗОП на консултант за управление на проекта ще се изготви график за изпълнението на проекта, ще се разпише начина на комуникация с Община Котел в качеството й на бенефициент по договора. 18 000.00 18 100.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).