Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The project proposal aims the implementation of energy efficiency measures in one municipal building and four multifamily residential buildings in the town of Mezdra. The main measures prescribed from the energy efficiency audits of the buildings and the certificates are:
1) Administrative building of market in town of Mezdra - 1: Replacement of the existing joinery with PVC joinery  with a five-chamber profile and double glazing; 2: Thermal insulation of external walls; 3: Thermal insulation of roof
2) Multi-family residential building in Mezdra, 2 Hristo Botev str. - 1: Thermal insulation of external walls; 2: Replacement of amortized joinery; 3: Thermal insulation of the roof; 4: Replacement of stairway lighting
3) Multi-family residential building in Mezdra, Dunav str. 3 and 5: 1 Replacement of facade window frames with new; 2: Laying heat insulation from EPS over the outer walls; 3: Thermal insulation of the roof; 4: Thermal Insulation of floor and 5: Installations.
4) Multi-family residential building in Mezdra, 43 Hristo Botev str. - 1: Thermal isolation of external walls; 2: Replacement of the amortized PVC window frames with five-chamber profile and double glazing; 3: Thermal insulation of the roof; 4: Replacement of stairway lighting.
5 Multi-family residential building in Mezdra, Serdika 7 str. - 1: Thermal insulation of external walls; 2 Thermal insulation of a roof; 3. Replacement of joinery; 4. Changing the fuel base.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Управление на проекта: С оглед ефективното и качествено изпълнение на настоящия проект и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване, осигуряване на информация и публичност и оценка, ще бъде обособен екип за управление на проекта. Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като кандидатът се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. За осъществяването на дейността и отчитането на напредъка по проекта ще бъдат приложени следните механизми за вътрешна оценка и контрол: 1. Предвиждане и своевременно дефиниране на възможните рискове в процеса на изпълнение на дейностите; 2. Вътрешната координация на бенефициента, координацията и администрирането на задачите, разработването на индивидуален времеви график за изпълнение на проекта, архивиране на документацията; 3. Проследяване законосъобразността и целесъобразността на разходването на средствата, изготвяне на подробни финансови справки и обработка на първични счетоводни документи; 4. Изготвяне на регулярни отчети за напредъка по изпълнение на дейностите по проекта, вътрешен мониторинг и контрол. Функционирането на екипа ще гарантира устойчивото и качествено изпълнение на проекта, организацията и провеждането на процедури за избор на изпълнители, докладването и отчитането на дейностите по проекта, осъществяването на мониторинг и контрол, финансово управление на проекта и документооборота. 19 604.13 15 307.66
Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Изготвяне на документации за провеждане на процедури за избор на изпълнители по планираните за външно възлагане дейности по проекта - Изпълнение на СМР на сградите, обект на интервенция по проекта. - Упражняване на строителен надзор върху строително-монтажни работи, предвидени по проекта - Провеждане на мерки по публичност и информираност за проекта Обявяване и провеждане на процедурите, сключване на договори за изпълнение. 0.00 0.00
Изпълнение на СМР на сградите, обект на интервенция по проекта: Проектното предложение предвижда СМР за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в следните сгради: 1)Административна сграда на пазар град Мездра - обществена административна сграда и сграда със санитарни възли, изградени на фуга, към общинския пазар на гр. Мездра. Предвидени са следните мерки: Мярка за енергоспестяване 1: Подмяна на съществуващата дограма с PVC дограма с петкамерен профил и двоен стъклопакет; Мярка за енергоспестяване 2: Топлинно изолиране на външни стени; Мярка за енергоспестяване З: Топлинно изолиране на покрив и Допълнителни дейности по обекта 2) МЖС гр. Мездра, ул. Христо Ботев 2 - Обектът е жилищен блок с 1 секция с 1 самостоятелен вход на 7 жилищни етажа и полувкопан сутерен, разположен на адрес : гр. Мездра, обл. Враца, ул. „Христо Ботев” № 2. Сградата е построена през периода 1967г.- 1970г., като разрешение за строеж не е предоставено. Основни ремонти на сградата до момента не са извършвани, а само частични козметични. Предвидени са следните мерки: Мярка В1: Топлинно изолиране на външни стени; Мярка В2: Подмяна на амортизирана дограма; Мярка за енергоспестяване ВЗ: Топлинно изолиране на покрив и МяркаС1: Подмяна на стълбищно осветление 3) МЖС гр. Мездра, ул. Дунав Nº3 и 5: осем етажна сграда /1 ет. Гаражи, 5 ет. Жилища, 1 ет. Тавани и мазета/, състояща се от две секции, разположени без дилатационна фуга. Двете секции нямат функционални връзки помежду си. В сградата има два входа, разпределени както следва: Входове А – Дунав N5 – в първа секция и Входове Б – Дунав N3 – във втора секция; Блокът е построен през 1976 г. съгласно Строително разрешение N363 и N364.Типът на носещата конструкция е монолитна масивна скелето-гредова. Предвидени са следните мерки: Мярка В1: Подмяна на фасадна дограма на обекта с нова; Мярка В2: Полагане на топлоизолация от EPS по външните стени; Мярка ВЗ: Топлинно изолиране на покрив; Мярка В4: Топлинно изолиране на под и Мярка 5: Инсталации. 4) МЖС гр. Мездра, ул. ''Христо Ботев'' № 43- жилищен блок с 1 секция на 9 жилищни етажа и сутерен, разположен на адрес: гр. Мездра, обл. Враца, ул. „Христо Ботев” № 43.Сградата е построена през периода 1965 г. На първи етаж са разположени магазини. Те нямат връзка със жилищния вход. Достъп до тях е от към улица. Главния вход на сградата е разположен от изток, водещ през фоайе-коридор към етажната площадка на кота+0,00. Тук са разположени стълбище, асансьор и един апартамент. Светлата височина на етажа е 3,25, а за магазини, подът на които е на кота -0,45, тя е 3,70м.Сградата има и втори вход-изход обособен при стълбището от северната страна на сградата.Сутеренът на сграда е на кота -3,10. Тук са разположени мазета на живущите в блока, водомерен възел на сградата. От втори до девети етаж са разположени жилища. Разпределението на апартаментите е типово и се повтаря на всеки етаж. Общо за етажа са обособени четири двустайни апартамента. Светлата височина на етажа е 2,60м. От последния етаж посредством метална стълба е осигурен достъп до машинното помещение и до покрива на сградата. Предвидени са следните мерки: Мярка за енергоспестяване 1: Топлинно изолиране на външни стени; Мярка за енергоспестяване 2: Подмяна на амортизираната дограма с PVC дограма с петкамерен профил и двоен стъклопакет; Мярка за енергоспестяване З: Топлинно изолиране на покрив; Мярка за енергоспестяване 4: Подмяна на стълбищно осветление и Допълнителни дейности по обекта. 5) МЖС гр. Мездра, Сердика 7 Сградата е построена 1971 год. и е изпълнена с монолитна скелетно-гредова стомано-бетонова конструкция. Покрива е четирискатен с дървена конструкция и външно отводняване с улуци. Предвидени мерки: 1. Топлоизолация на външни стени; 2 Топлоизолация на покрив; 3. Подмяна на дограма; 4. Смяна на горивна база. 948 744.20 907 986.61
Упражняване на авторски надзор: Авторският надзор се изпълнява с цел гарантиране на точното изпълнение на проекта, съблюдаване на техническите и конструктивните правила и норми. Проектантите, изготвили проектите на обекта, ще осъществяват контрол над изпълнението на строително монтажните работи чрез периодични посещения на работните площадки, за да наблюдават и при необходимост да коригират работата на строителната бригада. При необходимост се изготвят екзекутивни чертежи, дават се предписания в заповедната книга за строежа и други. Авторският надзор приключва с въвеждане в експлоатация на обекта. 0.00 0.00
Упражняване на строителен надзор : Упражняването на строителен надзор е съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията и Наредба 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. За обекта на интервенция трябва да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. С оглед получаването на доброто и качествено изпълнение на дейностите по СМР и в предвидените обем и срокове е необходимо за обекта да се упражнява строителен надзор. С оглед гарантиране на ефективно и ефикасно изпълнение, както и постигане на очакваните резултати, упражняването на строителен надзор на обекта на интервенция ще бъде възложена за изпълнение от лицензирана организация. Съгласно действащите нормативни уредби в Република България лицето, упражняващо строителен надзор, ще е отговорно за изпълнението на следните дейности: - Откриване на строителна площадка при влязло в сила разрешение за строеж; - Спазване изискванията по Закона за устройство на територията за хода на протичане на строителството на обекта на интервенция; - Контрол на изпълнението на дейностите по СМР, съгласно одобрения работен проект по всички части; - Контрол по спазването на условията за безопасност на труда, опазване на околната среда по време на извършване на СМР; - Контрол на качеството и количеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; годност на обекта за въвеждане в експлоатация. Лицето, упражняващо строителен надзор, ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително - монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, ще изготви окончателен доклад до Възложителя и актуализиран Технически паспорт. 28 462.34 7 113.00
Въвеждане на обектите в експлоатация: След приключване на СМР, лицето упражняващо строителен надзор ще изготви окончателен доклад до Възложителя, в който се описват резултатите от извършените дейности и съответствието им с изискванията на съответните стандарти, и годността на обектите за въвеждане в експлоатация.Въз основа на изготвените от строителния надзор окончателни доклади, Гл. архитект на общината издава Удостоверение за въвеждане в експлоатация 0.00 0.00
Информация и публичност: В рамките на проектната дейност се предвижда се извършат редица от мерки за повишаване информираността на населението, като се разяснят целта на проекта, ползата му за обществеността и подкрепата на Европейския съюз и фондовете за осъществяването му. Целта на дейността е: Осигуряване на максимално информационно покритие в Община Мездра и извън нея за конкретните предстоящи дейности по проекта; Осигуряване на информация и публичност за финансовия принос на ЕС чрез ЕФРР. Във връзка и изпълнението на проекта се предвидени следните мерки за информация и комуникация: 1. Начална и финална пресконференции: за всяка пресконференция ще се ангажира зала в сградата на Община Мездра или друга подходяща сграда в центъра на град Мездра, за минимум 20 души, да се осигури присъствието на поне 2 представители на медии; ще се изготви списък с присъстващите , както и настолни табели с имената на водещите участници в събитието; ще се изготвят покани, включващи място, дата, час, програма, контактно лице. Съдържанието, и визията на поканите, както и датите и часовете за насрочване на пресконференциите ще се съгласуват с Възложителя или упълномощено от него лице; пресконференциите ще бъдат заснети с цифров фотоапарат.2. Публикации в местно издание - 2 бр., които да информират обхванатите целеви групи за хода на проекта; информацията за публикаците се предоставя от Възложителя; вариантите за печат се одобряват от възложителя или упълномощено от него лице; публикацията ще съдържат всички реквизити на ОПРР 2014-2020 за осигуряване на публичност. 3. Постоянна информационна табела – 5 бр. - ще се изработи дизайн на 5 броя постоянни табели на български език, ще съдържа наименованието на проекта, общия бюджет, стойността на помощта от ЕС чрез съответния фонд и съфинансирането от държавния бюджет; постоянните табели ще са с цветове: 4+0, от PVC минимум 7 mm; с хидроизолационно покритие, размери 60 х 40 см, едностранен печат; информацията за табелата се предоставя от Възложителя; предпечатните варианти се одобряват от Възложителя или упълномощено от него лице; табелите ще съдържа всички реквизити на ОПРР 2014-2020 за осигуряване на публичност, включително текст и лога; табелите ще се монтират пред сградите на интервенция. 4. Информационни брошури - ще се направи дизайн, предпечатна подготовка и печат на брошури в тираж – 150 броя на български език; формат А4 с две гънки, 150 гр. хром/мат, цветност 4+4; информацията за брошурите се предоставя от Възложителя; дизайна се одобрява от Възложителя или упълномощено от него лице; брошурите ще съдържат всички реквизити на програмата за осигуряване на публичност, включително текст и лога. 5. Съобщение за уеб-сайта на общината - ще се подготви текстово съобщение, съдържащо информация за проектното предложение- цели, целеви групи, очаквани резултати, източници на финансиране; информацията се одобрява от Възложителя или упълномощено от него лице; ще се съдържат всички реквизити на ОПРР 2014-2020 за осигуряване на публичност, включително текст и лога. 6. Билборд: ще се изработи дизайн на 1 бр. билборд на български език; ще се съдържа наименованието на проекта, общия бюджет, стойността на помощта от ЕС чрез съответния фонд и съфинансирането от държавния бюджет; задължително ще бъде отбелязан приносът на ЕС и на държавния бюджет и изискуемата текстова и визуална информация; размер 4 х 3 м; информацията за билборда се предоставя от Възложителя; предпечатните варианти се одобряват от Възложителя или упълномощено от него лице; билборда ще съдържа всички реквизити на ОПРР 2014-2020 за осигуряване на публичност, включително текст и лога. 7. Официална церемония „Първа копка“: изработване на сценарий за церемонията; изготвяне и одобрение от Възложителя на списък на поканените гости и официални лица; изготвяне, одобрение от Възложителя и изпращане на покани за участие в официална церемония „Първа копка“; обезпечаване воденето на събитието; осигуряване на кетъринг на мястото на събитието; изготвяне на снимков материал. 3 000.00 3 360.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).