Определяне на целевите групи: В проекта ще бъдат включени 3 вида групи от основната целева група, както следва:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП;
3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност.
Към момента на кандидатстване, Община Мизия е изискала по официален ред от ДСП Оряхово списък с броя на лицата от основните целеви групи и по така предоставените данни, общият брой на лицата е около 266. Конкретният брой на лицата за всяка група е определен на база подадени заявления от кандидат потребители.
Предвижда се в проекта да се включат общо 80 лица от основната целева група - 30 лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП, 20 лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП и 30 лица и семейства, получаващи минимални пенсии.
Неполученият топъл обяд, ще бъде разпределян на допълнителна целева група, която включва конкретни представители от основната целева група, които са включени в резервен списък на чакащи.
Предвижда се в проекта да се включат общо 80 лица от основната целева група до 31.12.2016 г. и 305 лица от 01.01.2017 г. до 30.04.2020 г.- 200 лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от ППЗСП, 40 лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП и 65 лица и семейства, получаващи минимални пенсии. |
0.00
|
0.00
|
Закупуване на хранителни продукти Трапезария 1: Описание
изискванията на националното законодателство за прозрачен избор на доставчик, избран с процедура по реда на ЗОП.Раздаването на топъл обяд е започнало на 01.10.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г.. Раздаването се извършва само през работните дни, като общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 64 р.д. , на 80 лица до 31.12.2016 г. в Трапезария 1 от 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 115 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 116 лица х 501 р.д.;от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. -84 р.д. - 115 лица за разпределени по месеци, както следва:
Брой работни дни за 2016/ 2017 г. – 312 дни, разделени по месеци както следва:
Октомври 2016 – 21 работни дни;
Ноември 2016 – 22 работни дни;
Декември 2016 г. - 21 работни дни
Януари 2017 г. – 21 работни дни;
Февруари 2017 г. – 20 работни дни;
Март 2017 г. – 22 работни дни;
Април 2017 г. – 18 работни дни.
май 2017 г. – 20 работни дни;
юни 2017 г. – 22 работни дни;
юли 2017 г. – 21 работни дни;
август 2017 г. – 23 работни дни;
септември 2017 г. – 19 работни дни;
октомври 2017 г. – 22 работни дни;
ноември 2017 г. – 22 работни дни;
декември 2017г. - 18 работни дни
брой работни дни за 2018г. – 249 дни
брой работни дни за 2019г. – 249 дни
брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни
Общият брой потребители на услугата са 115 лица./Трапезария 1/
Общият брой на потребителите, на които ще се предоставя топъл обяд, е 80 лица до 31.12.2016 г. и 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 115 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 116 лица х 501 р.д., от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. -84 р.д. - 115 лица ,разпределени в следните групи, разпределени в следните групи:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 111 ;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП - 12 бр.;
3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност - 182 бр.
Доставките на хранителните продукти ще са по предварителни заявки. Общите изисквания към доставяните храни са:
1. Да са опаковани и етикирани на български език съгласно българското законодателство;
2. Да се придружават от документи доказващи произхода и безопасността /здравни документи/, както и първични финансови документи /стокова разписка, приемо-предавателни протоколи, фактури, товарителница и др./;
3. Документа за произход трябва да съдържа информация за вида, количеството и партидата на съответната фирма производител. Задължителна информация е и държавата производител;
4. При доставките могат да се прилагат и други документи на български език, доказващи качеството и безопасността на доставяните хранителни продукти;
5. Хранителните продукти да са в начален срок на годност;
Типовете хранителни продукти, необходими за приготвяне на топлия обяд включват: мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и яйчни продукти, хранителни мазнини, пресни и преработени плодове и зеленчуци, зърнени продукти, нишесте, захар и захарни продукти.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00157-2019-0007, и № на договори с избрани изпълнители - №1, №2, №3,№4,№5 и №6 от 29.08.2019г. /за 6 обособени позиции/.
Процедура по ЗОП. С Решение №11-321/29.07.2019г.г. на осн. Чл.112 ал.1 от ЗОП, община Мизия откри процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет доставка на хранителни продукти по шест обособени позиции " за нуждите на проект "Топъл обяд" на територията на община Мизия.Удостоверение за регистрация по чл.12 ЗХ № 06-850/29.09.2011 г.; № 06-489/11.10.2016 г.; № 06-490/11.10.2016 г.. |
265 012.14
|
265 012.14
|
Осигуряване на топъл обяд : В рамките на дейността ще се реализира 1 обществена трапезария до 31.12.2016 г. и от 01.01.2017 г. в 3 трапезарии на територията на община Мизия . Община Мизия разполага със собствена материална база за съхранение и приготвяне на храна, която се помещава в сградата на Домашен социален патронаж /ДСП/, гр.Мизия ул.."Петко Банков" № 7, сградата на ДГ "Незабравка", филиал с. Крушовица, ул. "Минко Костадинов" № 67 и сградата на ДГ "Незабравка, филиал с. Софрониево, ул. "Дафинка Черганска" № 2 . Помещенията, в които ще се приготвя топлия обяд отговарят на всички специфични хигиенни изисквания и необходими условия. Обектът, обособен като трапезария №1 - гр. Мизия и с. Липница, е обособена зона - кухня майка с кетъринг, находяща се в ДСП. Приготвената храна за потребителите от с. Липница ще се транспортира до село Липница с автомобил на ДСП, гр. Мизия. Храната предварително ще бъде поставена в еднократни купички и ще се раздава на специално обособен пункт за раздаване. Материалната база включва следното оборудване: 2 бр. Професионална електрическа печка с 4 обединени котлона-тип плоча; 2 бр. Професионална електрическа фурна 1 бр. Газов фритюрник с 1 вана- 1х13 л.;1 бр. Електрическа скара с размери 80/60 - 40 тръбна;1 бр.; островен аспиратор с ламелни регулируеми филтри;Вертикален фризер с общ капацитет 215 л.;2 бр.; Фризер тип ракла;2 бр. Хладилник с камера;12 бр. Контейнер с изолация /термоказан/ за пренасяне на храна;Персоналът, който ще бъде ангажиран по осигуряването на топлия обяд ще бъде от 4 човека
- готвач 1 бр..;- работник кухня - 1 бр.- домакин - 1 бр..;- домашен помощник - 1 бр..Обектът, обособен като трапезария № 2 е кухня на ДГ "Незабравка", филиал с. Крушовица, ул. "Минко Костадинов" № 67. Обектът разполага със складови помещения. Приготвената храна за потребителите от с. Войводово ще се транспортира до село Войводово с автомобил на ДСП, гр. Мизия. Храната предварително ще бъде поставена в еднократни купички и ще се раздава на специално обособен пункт за раздаване.
Материалната база включва следното оборудване:1 бр. Професионална електрическа печка с 6 обединени котлона. Професионална електрическа фурна ;1 бр. Електрическа скара 1 бр. Вертикален фризер с общ капацитет 215 л.;2 бр. Фризер тип ракла;2 бр. Хладилник с камера;1 бр. Двоен хладилникПерсоналът, който ще бъде ангажиран по осигуряването на топлия обяд ще бъде от 2 човека- готвач 1 бр..;- домакин - 1 бр..; Храната ще се предоставя на място в ДГ "Незабравка", филиал с. Крушовица, ул. "Минко Костадинов" № 67 и обособения пункт в с. Войводово на одобрените за потребители на услугата лица, след представяне на карта на ползвателя, полагане на подпис за заявяване и получаване на храната и собствени съдове за потребителите на с. Крушовица и еднократни купички за потребителите на с. Войводово, съобразени със санитарно-хигиенните норми. Обектът, обособен като трапезария № 3 е кухня на ДГ "Незабравка", филиал с. Софрониево, ул. "Дафинка Черганска" № 2, където ще се осъществява дейността по приготвяне на топлия обяд за потребителите на с. Софрониево Обектът разполага със складови помещения. Материалната база включва следното оборудване:1 бр. Професионална електрическа печка с 6 обединени котлона-тип плоча;2 бр. Храната ще се предоставя на място в ДГ "Незабравка", филиал с. Софрониево, ул. "Дафинка Черганска" № 2, на одобрените за потребители на услугата лица.
Обществена трапезария 1, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 06-850/29.09.2011 г., считано от 01.05.2017 г за период от 43 месеца в рамките на 752 работни дни
Обществена трапезария 2, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 06-489/11.10.2016 г., считано от 01.05.2017 г за период от 40 месеца в рамките на 752 работни дни Обществена трапезария 3, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № 06-490/11.10.2016 г., считано от 01.05.2017 г за период от 40 месеца в рамките на 752 работни дни. . |
31 652.85
|
30 158.34
|
Предоставяне на съпътстващи мерки : За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа по проект. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Мизия, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги, и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги, тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя.
|
31 652.85
|
29 433.97
|
Закупуване на хранителни продукти в Трапезария 2:
Дейността по закупуване на храните се извършват от Община Мизия, съгласно изискванията на националното законодателство за прозрачен избор на доставчик, избран с процедура по реда на ЗОП. Раздаването на топъл обяд в Трапезария 2 е започнало на 01.01.2017 г. и ще приключи на 31.12.2019 г.. Раздаването се извършва само през работните дни, като общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 749 - от 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 103 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 102 лица х 501 р.д.и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 102 л.х84 р.д. разпределени по месеци, както следва:
.Брой работни дни за 2017 г. – 248 дни, разделени по месеци както следва:
Януари 2017 г. – 21 работни дни;
Февруари 2017 г. – 20 работни дни;
Март 2017 г. – 22 работни дни;
Април 2017 г. – 18 работни дни.
май 2017 г. – 20 работни дни;
юни 2017 г. – 22 работни дни;
юли 2017 г. – 21 работни дни;
август 2017 г. – 23 работни дни;
септември 2017 г. – 19 работни дни;
октомври 2017 г. – 22 работни дни;
ноември 2017 г. – 22 работни дни;
декември 2017г. - 18 работни дни
брой работни дни за 2018г. – 249 дни
брой работни дни за 2019г. – 249 дни
брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни
Общият брой на потребителите, на които се предоставя топъл обяд в Трапезария 2, е от 01.01.2017 г. до 31.12.2017 г. - 103 лица х 248 р.д. и от 01.01.2018 г. до 31.12.2019 г. - 102 лица х 501 р.д.,и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 102 л.х84 р.д. разпределени в следните групи, разпределени в следните групи:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане ;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП ;
3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност .
Доставките на хранителните продукти ще са по предварителни заявки. Общите изисквания към доставяните храни са:
1. Да са опаковани и етикирани на български език съгласно българското законодателство;
2. Да се придружават от документи доказващи произхода и безопасността /здравни документи/, както и първични финансови документи /стокова разписка, приемо-предавателни протоколи, фактури, товарителница и др./;
3. Документа за произход трябва да съдържа информация за вида, количеството и партидата на съответната фирма производител. Задължителна информация е и държавата производител;
4. При доставките могат да се прилагат и други документи на български език, доказващи качеството и безопасността на доставяните хранителни продукти;
5. Хранителните продукти да са в начален срок на годност;
Типовете хранителни продукти, необходими за приготвяне на топлия обяд включват: мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и яйчни продукти, хранителни мазнини, пресни и преработени плодове и зеленчуци, зърнени продукти, нишесте, захар и захарни продукти.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00157-2019-0007, и № на договори с избрани изпълнители - №1, №2, №3,№4,№5 и №6 от 29.08.2019г. /за 6 обособени позиции/. |
202 165.25
|
203 537.15
|
Закупуване на хранителни продукти в Трапезария 3: Дейността по закупуване на храните се извършват от Община Мизия, съгласно изискванията на националното законодателство за прозрачен избор на доставчик, избран с процедура по реда на ЗОП. Раздаването на топъл обяд в Трапезария 3 е започнало на 01.01.2017 г. и ще приключи на 30.04.202020 г.. Раздаването се извършва само през работните дни, като общият брой дни, в които трапезарията ще предоставя топъл обяд е 833 , на 87 лица.Общият брой на потребителите, на които ще се предоставя топъл обяд, е от 01.01.2017 г. до 31.12.2019 г. - 87 лица х 749 р.д. и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 87 л.х84 р.д. разпределени по месеци както следва:
.Брой работни дни за 2017 г. – 248 дни, разделени по месеци както следва:
Януари 2017 г. – 21 работни дни;
Февруари 2017 г. – 20 работни дни;
Март 2017 г. – 22 работни дни;
Април 2017 г. – 18 работни дни.
май 2017 г. – 20 работни дни;
юни 2017 г. – 22 работни дни;
юли 2017 г. – 21 работни дни;
август 2017 г. – 23 работни дни;
септември 2017 г. – 19 работни дни;
октомври 2017 г. – 22 работни дни;
ноември 2017 г. – 22 работни дни;
декември 2017г. - 18 работни дни
брой работни дни за 2018г. – 249 дни
брой работни дни за 2019г. – 249 дни
брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни
Общият брой на потребителите, на които ще се предоставя топъл обяд, е от 01.01.2017 г. до 31.12.2019 г. - 87 лица х 749 р.д. и от 01.01.2020 г. до 30.04.2020 г. 87 л.х84 р.д., разпределени в следните групи, разпределени в следните групи:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл.9 от правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане ;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от ДСП ;
3. Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност .
Доставките на хранителните продукти ще са по предварителни заявки. Общите изисквания към доставяните храни са:
1. Да са опаковани и етикирани на български език съгласно българското законодателство;
2. Да се придружават от документи доказващи произхода и безопасността /здравни документи/, както и първични финансови документи /стокова разписка, приемо-предавателни протоколи, фактури, товарителница и др./;
3. Документа за произход трябва да съдържа информация за вида, количеството и партидата на съответната фирма производител. Задължителна информация е и държавата производител;
4. При доставките могат да се прилагат и други документи на български език, доказващи качеството и безопасността на доставяните хранителни продукти;
5. Хранителните продукти да са в начален срок на годност;
Типовете хранителни продукти, необходими за приготвяне на топлия обяд включват: мляко и млечни продукти, месо и месни продукти, риба и рибни продукти, яйца и яйчни продукти, хранителни мазнини, пресни и преработени плодове и зеленчуци, зърнени продукти, нишесте, захар и захарни продукти.
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00157-2019-0007, и № на договори с избрани изпълнители - №1, №2, №3,№4,№5 и №6 от 29.08.2019г. /за 6 обособени позиции/. |
165 879.57
|
165 879.57
|