Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

The technical assistance project includes the provision of financial resources for:
Activity 1 - Organization and conducting of trainings for improvement of the qualifications of the Agency`s employees working on projects under OPTTI 2014 - 2020 including specialized training on Public procurement act; information and publicity / presentation and communicative skills; financial performance and completion of projects under operational programs; development, management, monitoring and reporting
on the implementation of projects, programs financed by ESIF, as well as Auto CAD training.
Activity 2 - Improvement of the necessary equipment including purchase of new computer configurations and peripheral equipment, server configurations, communication and other electronic equipment and consumables for the Agency's staff.
Activity 3 - Optimization of the existing website/development of an online system for publishing information related to the agency`s functions/operation, improvement of the visualization of data provided on the website for the use of stakeholders (shipowners, etc.).
Activity 4 - Project management, including supporting the preparation of the operational program for the period 2014 -2020 and developing the beneficiaries` Procedures Manual for implementation of projects under OPTTI 2014 -2020.

The costs required for providing financial resources in order to implement the activities are eligible and comply with Decree № 119 / 20.05.2014 laying down rules for eligibility of expenditure under the operational programs financed by the ERDF, ESF, Cohesion Fund of the EU and the provisions of Regulation №1303 / 2013 Regulation № 1304/2013, the Regulation № 966/2012, and the national legislation applicable for the financial framework 2014-2020.
The project will be implemented in the period 01.04.2016 - 31.03.2018, or total of 24 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 - Организиране и провеждане на обучения : Основните процеси, съпътстващи подготовката, управлението , изпълнението и отчитането на проектите, финансирани със средства от Европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ) са рационално използване на интелектуалния капацитет и управлението на знанията. Те изискват непрестанно задълбочаване и осъвременяване на знанията и уменията на служителите, съобразено с най-новите достижения на съответната област на приложение. Дейността включва: 1 Анализ на специфичните нужди на служителите от обучения; 2 Подготовка, организиране и провеждане на специализирани обучения на служителите на Агенцията; 3 Оценка на резултатите. В обхвата на проекта се предвижда провеждане на обучения на тема: 1. Закон за обществените поръчки и Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки. Обучението ще се проведе в две части - теоретична част и решаване на казуси, и коментиране на практика по закона - 20 служителя; 2. Финансово управление, отчитане и приключване на проекти - 10 служителя; 3. Разработване, управление, мониторинг и отчет на проекти по програми съфинансирани от ЕСИФ - 10 служителя.; 4. Auto CAD civil 3D за работа с Lidar - в две части - теоретично обучение и практически занятия с реални данни на Агенцията - 7 служителя; 5. Информация и публичност/презентационни и комуникативни умения - 6 служителя. Общ брой обучени: 27 служителя* *Част от служителите на агенцията ще преминат повече от едно обучение, поради което общия брой преминати обучения е по-голям. Целева група по дейността са служителите на ИАППД, които са ангажирани с подготовката, наблюдението, управлението, изпълнението и контрола на проекти, финансирани по ОПТТИ. 34 166.67 29 553.00
Дейност 2 - Подобряване на материално-техническата база: Дейностите по планиране, изпълнение, управление и отчитане на проекти изискват използването на голям обем информация, както и съвременни информационни и комуникационни системи и приложения. В голяма част използваното в ИАППД към момента компютърно и периферно оборудване е остаряло морално и технически. В тази връзка е направен анализ на състоянието му и е изготвено предложение за обновяването му. Дейността предвижда подобряване на материално-техническата база на Агенцията чрез покупка и доставка на ново компютърно и периферно оборудване, сървърни конфигурации и друго електронно оборудване, консумативи. (Освен техническото оборудване е предвидено закупуването и доставката на канцеларски материали и консумативи, необходими за изпълнението на проекта). Списък на необходимото оборудване за функциониране на дирекциите на ИАППД, както следва: 1. Монитори – 11 бр.; 2. Компютри- 11 бр.; 3. UPS - 11 бр.; 4. HDD 1 – 4 бр.; 5. HDD 2 – 8 бр.; 6. Лаптопи – 2 бр.; 7. Принтер цветен 3 в 1 – 1 бр.; 8. Принтер чернобял 3 в 1 – 1 бр. Материалите и консумативите, които са предвидени да бъдат доставени в рамките на проекта, са както следва: 1. тонер - 1 бр.; 2. копирна хартия - 5 бр.; 3. индекси - 5 бр.; 4. папки класьор - 10 бр.; 5. папки найлонови - 20 бр. 26 700.00 35 200.00
Дейност 3 - Оптимизиране и надграждане на съществуващ сайт: Във връзка с изпълнението на проектите по ОПТ и ОПТТИ, както и (след постъпили сигнали от крайни потребители) по отношение недобрата визия, структура и функционалност на уебсайта на Агенцията, се породи необходимостта от обновяването му. Предвижда се изработване на обновена онлайн платформа за публикуване на информация, свързана с дейността на Агенцията, в това число: подобряване на графичния дизайн и визуализация на данните от хидроложки, хидрографни и метеорологични измервания (включително и от новия хидрографен кораб) и навигационни данни, с възможности за по-удобно и лесно намиране и ползване на информацията от крайните потребители. Оптимизираният уеб-сайт ще разшири типологията и обема на предоставяната информация. Данните, събирани от автоматичните хидрометрични и метеорологични станции, резултатите от измерванията на хидрографския кораб, използвайки геодезичната GPS-мрежа - компоненти, финансирани от ОПТ с проект „Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по р. Дунав” и проект „Подобряване на системите за навигация и топохидрографните измервания по р. Дунав-фаза 2“ по ОПТТИ, са основни данни, които след обработка ще се публикуват на уеб-сайта. Освен това ще се публикува информация от системата за мониторинг на плаващи навигационни знаци и фарове. По този начин ще се гарантира актуална информация за състоянието на корабоплавателния път, във вид достъпен за всички заинтересовани потребители. Новата онлайн платформа ще допринесе за осигуряване на публичност и информираност по проекти, изпълнени по ОПТ и ОПТТИ, както и ще повиши оперативно-организационната функционалност по отношение на мониторинга на проектите. Реализацията на тази дейност директно кореспондира със специфична цел 3 в частта на проекта, свързана с предоставяне на информация. 28 333.33 19 500.00
Дейност 4 - Управление на проекта: Издадена е Заповед № РД-11-73/08.08.2016 г. на изпълнителния директор на Агенцията, с която е сформиран екипът по проекта, който ще извършва подготовка на формуляра за кандидатстване, както и управление и изпълнение на проекта, в това число и изготвяне на Процедурен наръчник на бенeфициента за изпълнение на проекти по ОПТТИ 2014 -2020. Такава дейност е допустима в рамките на техническата помощ, съгласно Насоки за кандидатстване по ОПТТИ 2014 -2020 г, версия 2.0. 10 560.61 4 792.95

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).