Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Lovech is part of the municipalities with disturbed atmospheric air quality in the period 2017-2021 (not meeting the requirements of the European Union for the levels of fine dust particles), falling within the scope of the following regions for the assessment and management of atmospheric air quality (ROUKAV). Often the concentration of FDP is above the permissible for periods of about 150 days a year. The reasons for the pollution with FPC are complex, and two of them are the aging car fleet in Bulgaria and the lack of an established trolley bus network.
Intercity mobility between the city of Lovech and the city of Troyan is carried out by a private carrier and does not meet the latest requirements for a carbon-neutral Europe.
The target groups of the project are:
1. Residents and guests of Lovech Municipality;
2. Residents and guests of Troyan Municipality.
The specific objectives of the project proposal are:
- Improving the system for public urban and intercity transport, through the purchase of electric buses that meet the new European challenges for zero harmful emissions;
- Introduction of low-floor vehicles suitable for people with disabilities;
- Preparation for future electrification of urban and intercity transport in the Municipality of Lovech and Municipality of Troyan.
The project envisages the following activities:
1. Delivery of 3 pcs. electric buses;
2. Delivery and CMR for construction of 3 pcs. charging stations for electric buses;
3. Preparation of a new general plan for traffic organization of the Municipality of Lovech;
4. Preparation of a new general plan for traffic organization of Troyan Municipality;
5. Construction of footpaths in the city of Lovech.
The expected results are a permanent change in the thinking of the people of the two municipalities with a horizon for the introduction of green mobility in all spheres of the local economy.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Администриране на проекта (Организация и управление и дейностите по информация и публичност) : Дейността ще бъде изпълнена чрез Вариант 1 от Насоките за кандидатстване: "ИЗЦЯЛО ВЪНШНО ВЪЗЛАГАНЕ". В допълнение ще бъде създаден и вътрешен екип по проекта, който ще следи пряко дейността на изпълнителя. Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Балансирана координация и мениджмънт; - Изготвяне на план за мониторинг; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на тръжна документация и провеждане на тръжни процедури, съгласно приложимото законодателство (ЗОП); - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на регулярни срещи на екипа за управление . Община Ловеч ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, надзора върху екипа за управление на проекта, докладване на МРРБ за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление и контрола на бюджета, подготовката на заявки за верифициране на извършените разходи и др. Екипът за управление на проекта ще приложи утвърден подход за управление от своята практика, който ще бъде доразвиван и усъвършенстван в процеса на изпълнение на всяка конкретна дейност. Организацията за изпълнението на проекта, взема под внимание специфичните изисквания по настоящата процедура, с цел осигуряване на ефективни резултати в оптимален времеви план за изпълнение на проекта. За изпълнението на настоящият проект, кандидатът предвижда изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще бъде съставен от експерти, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: - Ръководител на проекта; - Счетоводител проект; - Експерт "Информация и комуникация" Екипът за управление на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите в проекта като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящия проект управление. Екипът за управление на проекта ще съблюдава за спазването и изпълнението на всички изисквания за информация и публичност на проекта, във връзка с правилата за прилагане на ПВУ в България. Проектните партньори ще изпълняват всички мерки за информация, комуникация и публичност, съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост. При всички мерки за информация, комуникация и публичност ще се указва произходът на финансиране чрез поставяне на: Емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики с упоменаването „финансирано от Европейския съюз – NextGenerationEU“. Ще бъдат проведени две публични събития в процеса на изпълнение на проекта. Ще бъде изготвена и поставена постоянна обяснителна табела по проекта - 2 бр.. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще се посочват финансовата подкрепа от ЕС. Община Ловеч и Община Троян ще включат на уеб страниците си кратко описание на проекта, неговите цели и резултати и финансовата подкрепа от ЕС. В терена на зарядните станции ще бъде поставен временен билборд с големи размери. 69 000.00 0.00
Доставка на 3 бр. електробуса и монтиране на 3 бр. зарядни станции: Дейността предвижда доставка на 3 броя електробуси (Два за градско движение и един за междуградско). Със следните характеристики: 1. Габарити: - Дължина: от 9000mm (±1000мм) - Ширина: до 2 500 mm без да се включват външните огледала за обратно виждане; 2. Брой места (без водача): - Минимум 27 бр. седящи. за междуградско движение и минимум 18 бр. седящи за градско движение. 3. Двигател/и: - Електрически, без нужда от обслужване за периода на експлоатация; - Сумарна максимална нетна мощност: минимум 95 kW; 4. Тягова батерия: - Капацитет – разчетен да осигури минимум 250 км. пробег с 1 зареждане ; Дейността предвижда доставка, монтаж и извършване на маломащабно СМР на 3 броя зарядни станции със следните характеристики: 1. Минимална мощност 80 kW, осигуряваща заряд на тягова батерия на един автобус от ниво на заряд SOCw до ниво на максимален заряд SOCm за максимум 5 часа (съгласно методиката на E-SORT или друга еквивалентна). 2. Входно напрежение 400 V AC при температура на околната среда от -35° до +45° С и мощност, не по-голяма от 100 kVA; 3. Работещи в напълно автоматичен режим, с оборудване за отчет, контрол и самодиагностика, с възможности за комуникация и пренос на данни, галванично изолирани и обезопасени. 4 270 969.07 0.00
Изготвяне на нов ГПОД на Община Ловеч: Дейността предвижда иИзготвяне на нов ГПОД за нуждите на Община Ловеч. Генералният план за организация на движението се разработва в две фази: 1. Предварителен проект; 2. Окончателен проект. Точният обхват на населените места в общината и зоните ще се извърши след анализ към момента на обявяване на обществената поръчка, в случай на реалиазция на ПИИ. Като минимум новият ГПОД ще обхваща град Ловеч, но ще се включат и други населени места от общината с оглед предстоящото изграждане на АМ "Хемус". Новият ГПОД, задължитено трябва да направи предвиждания за бъдеща електрификация на градския и междуградския транспорт в общината, маршрути, зарядни станции и др. Освен това, бъдещият изпълнител ще трябва да разработи проектни решения със съответните схеми за: - Класификация на уличната мрежа и обекти, които влияят върху организацията на движение - Картограма на транспортното натоварване и пропусквателната способност на главната улична мрежа - Товарно движение /трасета, ограничения по време, тонаж, габарит, маршрути и по зони/; - Маршрути на превозните средства за превоз на пътници - масов обществен пътнически транспорт /МОПТ/, /трасета, линии, достъпност до спирките на МОПТ/; - Посочност и предимства за движение; - Режим на паркиране, спиране /синя зона/, ограничаване на скороста и изпреварване; - Забрана за движение на определени видове ППС; - Пешеходни и велосипедни улици, алеи и зони /пешеходни трасета, пешеходни зони, пешеходни пътеки, подлези и пасарелки за пешеходци/; - Скорост на движение-режими; - Сигнализация с пътни знаци и актуализация пътеуказателна сигнализация, свързана с направления, посоки, обекти и др. за по-бърза ориентация в града - обобщен план за знаковото стопанство. Хоризонтална маркировка; - Светофарни уредби; - Места по уличната мрежа с концентрация на ПТП; - Мероприятия произтичащи от ГПОД. Целта на дейността е на база задълбочено проучване, преброяване и анализ на достигнатите показатели на движението и на пътните условия, да се предложат ефективни решения и мероприятия, които да осигурят с минимални капиталовложения оптимален режим на движение и максимална безопасност на участъците в него: - Подобрение на условията за безопасност на движението и намаляване на пътния травматизъм по уличната мрежа, съгласно обхвата на заданието; - Подобрение на уличния трафик и намаляване на задръжките на автомобилите в кръстовищата по пътната и улична мрежа; - Подобрение на екологичните условия, вследствие намаляването на шума и газовите емисии от автомобилите; - Подобрение функционирането на МОПТ (масовия обществен пътнически транспорт) и повишаване ритмичността и гарантираноста на услугата за ползващите градския и междуградския транспорт в гр. Габрово; - Oсигуряването на наблюдения, анализи и изготвяне на предложения за внедряване на съвременни системи за наблюдаване, контрол и управление на движението и паркирането; - Kанализиране на движението по предназначение и цели; - Oсигуряването на допълнителни паркоместа. Новият ГПОД ще бъде изготвен пр испазване на актуалната към момента на обявяване на обществената поръчка нормативна уредба. 96 000.00 0.00
Изготвяне на нов ГПОД на Община Троян: Дейността предвижда иИзготвяне на нов ГПОД за нуждите на Община Троян. Генералният план за организация на движението се разработва в две фази: 1. Предварителен проект; 2. Окончателен проект. Точният обхват на населените места в общината и зоните ще се извърши след анализ към момента на обявяване на обществената поръчка, в случай на реалиазция на ПИИ. Като минимум новият ГПОД ще обхваща град Троян, но ще се включат и други населени места от общината с оглед предстоящото изграждане на АМ "Хемус". Новият ГПОД, задължитено трябва да направи предвиждания за бъдеща електрификация на градския и междуградския транспорт в общината, маршрути, зарядни станции и др. Освен това, бъдещият изпълнител ще трябва да разработи проектни решения със съответните схеми за: - Класификация на уличната мрежа и обекти, които влияят върху организацията на движение - Картограма на транспортното натоварване и пропусквателната способност на главната улична мрежа - Товарно движение /трасета, ограничения по време, тонаж, габарит, маршрути и по зони/; - Маршрути на превозните средства за превоз на пътници - масов обществен пътнически транспорт /МОПТ/, /трасета, линии, достъпност до спирките на МОПТ/; - Посочност и предимства за движение; - Режим на паркиране, спиране /синя зона/, ограничаване на скороста и изпреварване; - Забрана за движение на определени видове ППС; - Пешеходни и велосипедни улици, алеи и зони /пешеходни трасета, пешеходни зони, пешеходни пътеки, подлези и пасарелки за пешеходци/; - Скорост на движение-режими; - Сигнализация с пътни знаци и актуализация пътеуказателна сигнализация, свързана с направления, посоки, обекти и др. за по-бърза ориентация в града - обобщен план за знаковото стопанство. Хоризонтална маркировка; - Светофарни уредби; - Места по уличната мрежа с концентрация на ПТП; - Мероприятия произтичащи от ГПОД. Целта на дейността е на база задълбочено проучване, преброяване и анализ на достигнатите показатели на движението и на пътните условия, да се предложат ефективни решения и мероприятия, които да осигурят с минимални капиталовложения оптимален режим на движение и максимална безопасност на участъците в него: - Подобрение на условията за безопасност на движението и намаляване на пътния травматизъм по уличната мрежа, съгласно обхвата на заданието; - Подобрение на уличния трафик и намаляване на задръжките на автомобилите в кръстовищата по пътната и улична мрежа; - Подобрение на екологичните условия, вследствие намаляването на шума и газовите емисии от автомобилите; - Подобрение функционирането на МОПТ (масовия обществен пътнически транспорт) и повишаване ритмичността и гарантираноста на услугата за ползващите градския и междуградския транспорт в гр. Габрово; - Oсигуряването на наблюдения, анализи и изготвяне на предложения за внедряване на съвременни системи за наблюдаване, контрол и управление на движението и паркирането; - Kанализиране на движението по предназначение и цели; - Oсигуряването на допълнителни паркоместа. Новият ГПОД ще бъде изготвен пр испазване на актуалната към момента на обявяване на обществената поръчка нормативна уредба. 84 000.00 0.00
Упражняване на авторски надзор по смисъла на ЗУТ на обект "3 броя зарядни станции" и обект "Пешеходни пътеки": В рамките на дейността ще се извършат услуги, свързани с упражняване на авторски надзор по време на строителството за инвестиционен проект за извършване на маломащабни СМР. Целта на дейността е осигуряване на ефективен и качествен авторски надзор, съгласно изискванията на чл. 162. от ЗУТ, с оглед успешното изпълнение на строително-монтажните работи на обектите на интервенция. Упражняването на авторски надзор на проекта гарантира точното изпълнение на проекта, съблюдаване на устройствените, технологични, стилистични и строителни правила и норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обектите в експлоатация. Авторският надзор е задължителна част от процеса на реализация на проекта. Авторският надзор представлява проследяване на целия процес на реализация, на качеството на изпълнение, координация между различните професионалисти, изпълнители, доставчици, технически лица и работници, следене за спазване на договорените срокове и бюджети. Изпълнителят на авторски надзор е длъжен да: - Упражнява авторски надзор при строителството нв рамките на инвестиционен проект, изпълнявайки функциите на Проектант (като един от участниците в процеса на строителството) съгласно чл.160 от ЗУТ от откриването на строителната площадка до издаването на разрешение за ползване на обектите; - Вписва констатации, забележки със Заповеди от упражнявания авторски надзор в Заповедната книга на обектите; - Присъства при съставянето и подписването на задължителните протоколи и актове по време на строителството съобразно Наредба №3/ 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - Съдейства при изготвяне и съгласува екзекутивна документация и работни проекти и детайли, в съответствие с чл. 175, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ; - Съгласува промени (в случай на необходимост) в проектната документация по искане на Възложителя или по предложение на лицето, упражняващо независим строителен надзор; - Участва в работни срещи и взема участие в приемателни комисии; - Извършва консултации за решаване на проблеми, възникнали в процеса на СМР на съответния обект, дава предписания при обстоятелства, които водят до допустими по Закона за устройство на територията изменения на проекта; - Уведомява своевременно Възложителя за всякакви промени в изпълнението на одобрените проекти, при замяна на материали или възникнали допълнителни работи/дейности по време на строителството, които водят до промяна на приетите КСС; - Планува и осигурява ежеседмично присъствие на своите специалисти до окончателно приключване на строителните работи, като този график се координира със Строителя и Изпълнителя на строителния надзор; - Проследява заедно със Строителя и Строителния надзор за спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; - Посещава всички съоръжения и инсталации при всеки дефект или повреда, които ще изискват намесата на Строителя за тяхното отстраняване чрез даване на решение от него; - Съгласува в качеството си на Проектант екзекутивната документация изготвена от Строителя за приключването на обекта. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строителните дейности и запазване интересите на Община Ловеч. 5 601.31 0.00
Извършване на строителен надзор на обект "3 броя зарядни станции" и обект "Пешеходни пътеки": Дейността е в пряка връзка с изпълнението на строително-монтажните работи в рамките на проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител/и, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно ЗУТ . Дейността има за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Съгласно Закона за устройство на територията е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР. Дейността е от изключително важно значение за постигане на резултатите на проекта, тъй като гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и запазване интересите на Община Ловеч. При упражняване на строителен надзор изпълнителят носи отговорност за дейностите и задълженията му като участник в инвестиционния процес, регламентирани в чл. 166 и чл. 168 от ЗУТ, както и за тези произтичащи от чл. 178 от ЗУТ. Строителният надзор се изпълнява в задължителния обхват съобразно изискванията на ЗУТ, изискванията на Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в България. 9 335.52 0.00
Извършване на СМР за реализиране на инфраструктурни мерки за безопасна градска мобилност, насочени към уязвимите участници в движението – пешеходците в гр. Ловеч.: Дейността предвижда изграждане на пешеходни пътеки на местата с повишен риск от ПТП между МПС и пешеходцни в гр. Ловеч: - бул. "Мизия", намира се в Северна промишлена зона на гр. Ловеч - ул. "Васил Левски" при парк "Стратеш" в гр. Ловеч - ул. "Княз Имеретински" в "Център" в гр. Ловеч - ул. "Търговска" в "Център" в гр. Ловеч Пешеходните пътеки ще отговарят на всички изисквания на законовите и подзаконовите нормативни актове, действащи към момента на въвеждането им в експлоатация. 146 910.44 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).