Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

"All Channels Communication" Ltd. started as a PR agency 17 years ago. Since 2008, the company has been aggressively expanding
its portfolio today includes 4 of the most dynamically developing agencies on the market - All Channels | PR, All Channels | Activation, All Channels | Advertising and All Channels | Interaction. The group has over 30 international and 50 national awards in PR, advertising, digital communications, business development and HR management.

All Channels Communication Ltd. (Sector M Professional Activities and Research) as an Employer and with the help of Operational Program Development of Human Resources BG05M9OP001-1.057 foresees the implementation of activities for providing "specific trainings" (Brainstorming techniques and stimulation of creativity. Psychology of Colors in marketing.) for a specific workflow.

One of our main goals is to support ambitious people by investing in their practical education and delivery
a real chance for career development. Our program includes a specially developed training program in the field of
marketing communications, which aims to increase the qualification of the team members, to gain practical knowledge in
communications.
Activities are foreseen to ensure the link between the necessary qualifications / skills and the requirements of the labor market, respectively. prerequisites for achieving a competitive knowledge-based and development-based economy.
1. Involve persons from the Target Groups in specific training for a specific work process.

Expected results:
1. Participants qualified on leaving the operation - 43 employees.

Indirect:
1. Increasing the adequacy of the skills of the representatives of the target groups, to the needs of the business, resulting in continuous employment and / or new and better jobs.
2. Support for lifelong learning (not important for improving the skills and competencies of the workforce).
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ВКЛЮЧВАНЕ НА ЛИЦА ОТ ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ В СПЕЦИФИЧНИ ОБУЧЕНИЯ ЗА КОНКРЕТЕН РАБОТЕН ПРОЦЕС: Основен проблем обуславящ неактивността на населението е липсата на работни места, подходящи за образователното и квалификационното равнище на лицата. Това предпоставя и стипмулира работодателите да развиват професионални умения на заетите лица чрез специфични обучения. Секторът, в който се развива Кандидатът е от приоритетните. Предвиденото специфично обучение съответства на установените нужди на работодателя и спецификата на конкретният работен процес и е с насоченост към бъдещата и настояща упражнявана професия. Дейността цели повишаване на професионалните умения на 43 лица от ЦГ, чрез успешно завършено "Специфично обучение" (Брейнсторминг техники и стимулиране на креативността. Психология на цветовете в маркетинга.) и получаване на Уверение/Удостоверение за придобити професионални умения. Предвиденото по проекта специализирано обучение е съобразено както с личните възможности на включените в целевата група лица, така и с потребностите на работодателя от квалифицирана работна сила, извършваща по-ефективно изпълнение на служебните си задължения. Специфичното обучение има пряка връзка със служебните задължения на включените в целевата група 43 лица на длъжност: Графичен дизайнер 21663008 Експерт, маркетинг 24316002 Експерт, реклама 24316003 Организатор, конференции и събития 33323001 Организатор, реклама 33393018 Служител, рекламна агенция 44193001 Специалист, маркетинг и реклама 33393005 Специалист, мултимедия 25136010 Специалист, предпечатна подготовка 21666004 Сценарист 26416007 Управител, бизнес услуги-12196002 Маркетинг мениджър/Директор маркетинг-12216004 Мениджър, ключови клиенти-24215025 Ръководител, направление-12195005 Експерт, връзки с обществеността-24326001 Всяка една длъжност задължително трябва да премине това обучение, за да могат да осъществяват своята обичайна трудова дейност качествено и в срок и надграждат професионалните си умения за осигуряване на по-добра и качествена заетост. Креативността при кандидатът е водещо и техниките за стимулиране са довели до забележителните резултати до момента. Предвиденото обучение отговаря на следните условия:  подготовката е пряко приложима към настоящата длъжност на работника;  осигурява квалификация, която в ограничена степен може да се използва в други предприятия. Тези умения са запазена марка на Ол ченълс, те могат частично да се приложат в други компании (което е проблем за "краденето" на кадри), но за да е пълноценно трябва да са преминали и доста други обучения, които не са част на настоящето проектно предложение (част от тях са описани в т. 11). Преминаването на това обучение развива умения у лицата, които успяват да приложат в професионалната си умения и ги изгражда като високи професионалисти. (пример е кариерното развитие на част от лицата на високи и ключови позиции в други компании използвайки уменията си (ПР на Кауфланд, ОББ, Инфинити, Политикс инвейшън - Австрия и редица други). Различни фази и подходи при креативна криза или при разработване на креактивна стратегия. Ескалатор на идеи. Подходи при различните клиенти и предразполагане за достигане на идея до различните типове възприатие. Умения за разпознаване и представяне на типове мислене “(Логично, Асоциативно, Латерално) Прилагане на - N.B. KISS принцип Прилагане на различни теории: Консервативна - 5 етапна;Модерна-5 фази;Проблем-решение-3 фази;Други теории за фазите на мисловния процес: Улавяне и насочване на Creative spirit Техники за стимулиране на креативостта(brainstorming)-Разрешаване на проблем;Асоциативен; Мини(Instant);Самостоятелна атака(Преспиване);Сляпа атака: Методът “Утопия” - Техника на взривяването/убийството: Методът “Анкета” - Техника на думата: •Метод на въпросите: Техника за “За” и “Против” Техника на противопоставянето: Техника на скритото Продължава в модул "Начин на изпълнение". 137 600.00 137 600.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).