Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 763 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

With the realization of this project aims to create jobs for the unemployed and inactive persons by providing opportunities for their professional development and improve their skills. In this sense, this project focuses entirely on improving access to employment and quality jobs through a combination of activities to integrate unemployed and inactive job seekers. With the implementation of project activities will invest in human capital through adequate measures to create new jobs with long-term sustainability. Implementation of the project provides for increased economic activity, adaptability of the labor market and permanent employment for 17 unemployed and inactive persons who will be employed. Creating new "green"jobs "IKAR PROJECT" LTD  is directed entirely to the needs of the target group related to the need to create opportunities for their professional realization and exercise their right to work. With the implementation of the project activities will also provide an appropriate working environment necessary for successful performance of professional duties of Payroll project the target group, the purchase of equipment, office furniture and transport vehicles. In the company's vision for development stipulates the introduction of European standards in terms of staff, following the EU strategy for smart, sustainable and inclusive growth and the implementation of specific requirements in this sector. Main result of the activities of the project will provide access to employment for selected participants from the target group in line with addressing the needs of "IKAR PROJECT" LTD for equipment to create new jobs in the medium term.
The main activities of the project are: 1. SELECTION OF PARTICIPANTS; 2. EQUIPMENT AND FURNITURE JOBS; 3. EMPLOYMENT; 4. PREVIEW; 5. INTERNAL CONTROL AND MANAGMENT
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ПОДБОР НА УЧАСТНИЦИ : Провеждане на процедура за подбор на 17бр. участника от целевата група отговарящи на условията, които да бъдат включени в дейностите на проектното предложение. Целевата група по проекта са безработни и неактивни лица. Дейността ще се изпълнява изцяло в област на интервенция 102 "Достъп до заетост за търсещите работа и неактивните лица, включително трайно безработни и лица, отдалечени от пазара на труда, а също и чрез местните инициативи за заетост, и подкрепа за мобилността на работната сила", като 100% от подбраните участници от целевата група ще са от следните приоритетни специфични категории: - Продължително безработни и неактивни лица и/или - Безработни лица на възраст над 54 г. 0.00 0.00
ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ НА НОВИ РАБОТНИ МЕСТА: С изпълнението на настоящата дейност се предвижда да се закупи и достави модерно оборудване от най- висок клас на енергийна ефективност за 17бр. нови "зелени" работни места за подбраните участници от целевата група по проекта, с оглед изпълнение на техните професионални задължения. За целта се предвижда да се закупи следното оборудване: 1. Акумулаторен ударен винтоверт - 2бр. 2. Акумулаторен строителен винтоверт- 2бр. 3. Акумулаторен перфоратор -2бр, 4. Патронник с дълбочинен ограничител -2бр. 5. Гедоре к-т 1/2" - (54 части) -2бр. 6. Ръчна шлифовачка с дълга дръжка -1бр. 7. Къртач- 1бр., 8. Перфоратор (8-45) -1бр. 9. Перфоратор (2-28 ) -2бр., 10. Ъглошлайф (17-125) -2бр. 11. Ъглошлайф (22-230) -2бр. 12. Заваръчна машина комплектт -1бр. 13. Машина за рязане на облицоващи плочи- 1бр. 14. Саблен трион -1бр. 15. Лазерна ролетка -1бр. 16. Инструменти комплект- 1бр. 17. Детектор за кабели - 1бр. 18. Амперклещи с мултицет 1бр. 19. Фреза за канали 1бр. 20. Перфоратор (3-28)- 1бр. 21. Ударна бормашина (19-2) -1бр. 22. Инструменти изолирани ( за ел. техници) комплект в куфар - 1бр. 23. Генератор бензинов монофазен- 1бр. 24. Компресор бутален- 1бр. 25. Пистолет за горещ въздух- 1бр. 26. Комплект инструменти (за ВИК) (49 части) в метален куфар- 1бр. 27. Заваръчен комплект за PVC тръби (16-63) комплект в куфар със стяга и стойка - 1бр. 28. Лек автомобил - 1бр. Дружеството от своя страна ще осигури всички необходими текущи консумативи свързани с работните места, както и задължителното по ЗБУТ работно облекло и лични предпазни средства за новоразкритите работни места. Дейността е заложена за изпълнение успоредно със дейност 1. "ПОДБОР НА УЧАСТНИЦИ " и е със същият краен срок, с цел от момента на постъпване на работа, избраните лица от целевата група да бъдат ресурсно обезпечени с нужното оборудване за изпълнение на служебните си задължения. 56 670.00 56 420.67
ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗАЕТОСТ: Дейността предвижда осигуряване на 12 месечна заетост на 17бр. участници от целевата група, разпределени в две мобилни работни групи (бригади), описани по-долу, както следва: Всяка мобилна работна група (бригада) ще включва: • 1бр. строителен техник, който да координира и контролира работния процес; • 1бр. специалист В и К; • 1бр. специалист ел. част; • 1бр. специалист по полагане на стенни облицовки и подови настилки от теракот, фаянс или камък; • 1бр. шпакловчик, който може да полага и различни видове мазилки; • 2бр. специалисти по гипсокартон; • 1бр. бояджия; Единствено специалистът по отопление и вентилация ще бъде пренасочван според потребността от тази дейност в състава на всяка от дете работни групи. 144 217.00 142 267.77
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ: Мерки за информираност, публичност и визуализация на проекта. Чрез тях ще бъде популяризиран настоящия проект и приноса на Общността за неговото изпълнение, ще бъдат информирани клиентите и партньорите на фирмата, както и широката общественст. Повишената обществена осведоменост ще доведе до интерес и сред други работодатели, при които е възможно осъществяването на някой от дейностите заложени в проектното предложение, и постигане на устойчива връзка между мотивация на работната сила и потребности на работодателите от частния сектор. 1 550.00 2 960.00
ВЪТРЕШЕН КОНТРОЛ И УПРАВЛЕНИЕ: Сформиране на екип на проекта, състоящ се от Ръководител, Счетоводител, Координатор, с основни задачи: - Непрекъснат вътрешен контрол на дейностите по проекта и финансовото отчитане. - Отстраняване на възникнали проблеми по време на изпълнението. - Осъществяване на добра и постоянна комуникация между кандидата и ДО, УО, МЗ и ДБТ. - Прозрачност при взимането на решения и тяхното прилагане. - Създаване на модел за доби практики. Вътрешният контрол и управление ще се осъществяват от ръководителя на проекта, според описаните му задължения. Той ще бъде назначен на граждански договор за 13 месеца с обща заетост 546 часа, със часова ставка 8 лв./час - общо за проекта 4368 лв. Останалите позиции в екипа ще бъдат обект на възлагане по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. - прогнозна стойност 13 000лв. - избор без провеждане на процедура - събиране на оферти. Избраният изпълнител следва да координира проекта като: ще изготвя и архивира протоколи от проведени оперативни срещи на екипа. В тях ще се отразяват: всички обсъждани въпроси; взетите решения; евентуалните пречки и проблеми, които възникват в процеса на обучение; всички мониторингови посещения и срещи от страна на ДО, УО, МЗ и ДБТ, както и всички препоръки и насоки дадени от тях. Ще поддържа и „Книга за мнения и препоръки” достъпна за лицата от целевата група, както и архив по проекта. В допълнение следва да изготвя и документацията за провеждане на процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС 118. Избраният изпълнител следва да осчетоводява проекта, като: ще води подробен финансов отчет на изразходваните по проекта средства, за да се следи аналитично движението им. За всяка извършена услуга, ще се изисква разходно-оправдателен документ, приемно-предавателен протокол и/или договор, а при извършена доставка на оборудване и гаранционна карта. По отношение на назначените служители, ще изготвя ведомости за заплати, изчислява и плаща задължителни осигурителни вноски, подава справки и декларации към НОИ и НАП. Цялата документация ще бъде събирана и класифицирана и ще бъде на разположение в офиса при поискване за проверка. Направените разходи по проекта ще се отчитат съгласно изискванията на българското законодателство и правилата на Структурните фондове. 17 368.00 17 368.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).