Управление на проекта: Дейността има за цел да осигури успешното изпълнение на проекта в съответствие със заложените цели и индикатори, планово протичане на дейностите и спазване на сроковете, контрол на разходите и прозрачност на процедурите. Дейността ще се изпълнява в съответствие с условията на Административния договор за безвъзмездна помощ и съгласно указанията, разписани в „Ръководство за бенефициенти по изпълнение на договори по процедура BG05M9OP001-1.008 „Добри и безопасни условия на труд" по ОП РЧР.
В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от:
Ръководител:
1. Отговаря за управлението и цялостното изпълнение на проекта.
2. Осъществява мониторинг и контрол на проекта.
3. Контролира качеството на доставките и строително-монтажните работи.
4. Контролира законосъобразността и целесъобразното изразходване на средствата по бюджета.
5. Наблюдава и контролира спазването на план-графика за изпълнение на дейностите.
6. Контролира воденето на документацията.
7. Отговаря за публичността на проекта.
8. Изготвя техническите доклади за проекта и ги представя пред УО.
Координатор:
1. Подготвя тръжната документация и я предоставя за съгласуване с УО.
2. Отговаря за провеждане на тръжните процедури.
3. Сътрудничи на Ръководителя при изпълнение на дейностите по проекта.
4. Извършва административно обслужване на проекта и архивиране на документацията.
5. Подготвя информационни материали за публичност на проекта.
6. Изготвя документи, справки и изпълнява административни задачи.
7. Отговаря за кореспонденцията с УО.
Координатор СМР:
1. Следи за изпълнение на договорите с изпълнителите на СМР.
2. Взема организационни и технически решения за извършването на СМР.
3. Следи за качеството на изпълнение на СМР.
4. Отговаря за воденето и архивирането на техническата документация.
5. Информира Ръководителя на проекта за възникнали трудности и помага за навременното им решаване.
Счетоводител:
1.Отговаря за законосъобразното и целесъобразното изразходване на средствата по бюджета на проекта.
2.Изготвя договори, ведомости, финансови доклади, справки и други документи.
3.Обработва всички първични счетоводни документи.
4.Подготвя и извършва всички видове плащания.
5. Изготвя финансовите доклади на проекта.
В рамките на тази дейност ще бъдат извършвани още: планиране, счетоводство и финансов мениджмънт, въвеждане на система за вътрешен мониторинг и контрол, управление на доставките и тръжните процедури по ЗУСЕСИФ и ПМС №160, отчетност, комуникация със заинтересованите страни и други. Веднага след подписване на договора с УО, екипът по изпълнението ще предприеме следните стъпки:
• Сключване на договори с членовете на екипа по проекта;
• Изготвяне на Оперативен план с фиксирани срокове за реализация на дейностите;
• Изготвяне на график и провеждане на редовни срещи на екипа на проекта по организацията и логистиката на изпълнението на дейностите, за установяване на механизмите на работа и координация на изпълнението.
• Провеждане на приложимите по ЗУСЕСИФ и ПМС №160 процедури за избор на изпълнители.
Дейност 1 се реализира текущо в рамките на целия проект и включва изготвянето на финални финансов и технически доклад.
Разходите за изпълнение на тази дейност включват възнаграждения за членовете на екипа по проекта на база часова ставка, както следва:
Ръководител - 1240 часа по 10,00 лв.
Координатор - 1101 часа по 8,00 лв.
Координатор СМР - 500 часа по 8,00 лв.
Счетоводител - 732 часа по 6,00 лв.
Общо: 29600 лв. |
29 600.00
|
29 600.00
|
Информация и публичност на проекта: Дейността е дефинирана в съответствие с разпоредбите на Регламент (ЕС) №1303 от 2013 г. на Европейския парламент и на Съвета за определяне на общо приложими разпоредби на Европейските структурни фондове и ще бъде изпълнявана при стриктно съблюдаване на правилата, разписани в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014–2020 г.“ Тя има за цел популяризиране на целите, дейностите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта и информиране на обществеността за възможностите на европейските структурни фондове за подкрепа на работодателите в процесите за подобряване на работната среда в предприятията, чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд и въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността и ресурсната ефективност и опазване на околната среда.
Разбирането на екипа на проекта е, че в процеса на неговото изпълнение трябва да се провокира достатъчно медиен интерес и да се поддържа постоянна публична осведоменост за неговото развитие и целева ефективност. Изпълнението на дейността ще започне през месец 1-ви с подготовка на информация за целите, дейностите, очакваните резултати и отпуснатата безвъзмездна помощ от ЕСФ чрез ОП РЧР. Още със стартиране и по време на цялата продължителност на проекта са предвидени редица дейности, свързани с популяризиране и разпространение на информация за етапите от неговото изпълнение. Те са насочени към провокиране на широк обществен интерес и поддържане на непрекъсната осведоменост за развитието и целевата ефективност на дейностите и ще бъдат постигнати чрез:
- Публикации в началото и края на проекта в регионални и национални медии (вкл. електронни) за оповестяване на целите и представяне резултатите на проекта - 4 бр. прубликации.
- изготвяне на бланки за писма и факсове, образци за представяне на доклади с логото на ЕС и инициалите на програмен период 2014-2020.
- окачване на информационни табели на видно място в административната сграда на "Илинден" и в помещенията, реновирани по проекта - 4 бр.;
- изработване на 38 броя стикери да обозначаване на закупеното по проекта оборудване.
Дейността ще се осъществи чрез следните стъпки:
- Подготовка на документация и избор на изпълнител за отпечатване на информационни материали и публикации, в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС №118 за избор на изпълнител.
- Отпечатване и разпространение на информационни материали и публикации.
|
2 900.00
|
2 569.61
|
Разработване и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси в "Илинден" ЕООД (съгласно дейност 1 от Условия за кандидатстване): Основна цел на дейността е да се оптимизира управлението и развитието на ЧР и включва всички 223-ма служители на „Илинден” ЕООД. Дейността има за цел да осигури оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси чрез внедряване на система, осигуряваща гъвкави форми на заетост с акцент върху съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на служителите и удължаване трудовия живот на работещите на възраст над 54 г. (109 лица, 49% от заетите), въвеждане на иновативни модели и системи за обучение и кариерно развитие, подобряване организация на труда с цел повишаване производителността и опазване на околната среда, въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешките ресурси - планиране, подбор и наемане, оптимизация на вътрешната комуникация и координация в работата между различни звена в предприятието. Необходимостта от създаване на система за развитие на човешките ресурси е в съответствие със Стратегическите цели за развитие на дружеството и Краткосрочната програма за развитие, като се основава на нуждите от организационни промени за развитие на персонала, отговарящи на потребностите на служителите и амбициите на мениджмънта.
Предложената методология има за цел да подобри работната среда в предприятието, чрез осигуряването на ефективни форми на организация на труда и управлението на ЧР, което от своя страна ще подобри качеството на работните места и ще повиши производителността на труда.
Разработената система ще обхване всички 223 служители и ще обединява следните модули:
1. Анализ на текущото състояние и въвеждане на иновативни модели за организация на труда и управление на ЧР в предприятието, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда: Оценката на състоянието и проектирането на организацията на трудовата дейност в „Илинден” ще допринесе за създаване на условия за по-рационално използване на трудовите и материалните ресурси, повишаване на ефективността на служителите и производителността на труда, както и набелязване на необходимите мерки за подобряване условията на труд.
2. Правила за планиране и подбор на ЧР: Целта е да се подпомогне осъществяването на мисията на управлението на ЧР чрез откриване, развиване и запазване на най-подходящите хора за работа в полза на бизнес интереса и издигане престижа на предприятието.
3. Правила за провеждане на въвеждащо и поддържащо обучение и кариерно развитие: Ключов елемент за прилагането на ефективна и модерна политика за управление и развитие на ЧР е създаването на правила за постоянно развитие на професионалните умения и квалификацията на служителите чрез обучения. Процесът на модернизиране на дейността изисква целенасочени усилия за създаване на условия за прилагане на предвиденото професионално развитие и формиране на нова бизнес култура, ориентирана към нуждите на пазара, които могат да бъдат постигнати чрез проектирането и провеждането на обучения и кариерно развитие на служителите.
4. Правила за въвеждане на гъвкави форми на заетост, в т.ч. удължаване на трудовата активност на работниците над 54 г., младите хора, заети в обучение или отглеждащи деца до 6 г. възраст и трудоустроени лица: Предвижда се оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място, менторство, работа по график и др.) и практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот. Промените ще позволят ефективно да се използва ценния потенциал на възрастните работещи. Друга цел е да се задоволят потребностите на младите хора, които са в образование, младите майки и хората с увреждания като им се предостави възможност да запазят своята заетост.
5. Разработване на система за усъвършенстване на трудовите отношения и оптимизация на вътрешната комуникация и координация в работата между звената в компанията.
6.Препоръки за внедряване на Системата: приемане от ръководните органи и включване във вътрешни документи, изготвяне на правилници и др. |
29 480.00
|
29 480.00
|
Осигуряване на средства за колективна защита, чрез модернизация и реконструкция на съществуващи обекти и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд (съгласно дейност 3.1 от Условия за кандидатстване): Основна цел на тази дейност е да се осигури колективна защита на работещите в производството в "Илинден" чрез ремонт и реконструкция на системи за пречистване на въздуха (аспираторицаонни системи) в 3 производствени помещения - Заваръчен цех, Термичен цех и Газорезна и да се модернизира настилката в цех "Основно производство", като се обработи с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла. Дейността е в съответствие с предписанията (т.8 и т.13) на „Програма за изпълнение на планираните мерки за контрол на риска в "Илинден" ЕООД" и ще допринесе за осигуряването на безопасни и здравословни условия на труд и подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите в предприятието.
Поддейност 1: Ремонт и реконструкция на аспирационни системи: Аспирационните системи в 3-те помещения са изградени още при построяването на завода 1968 г. Към днешна дата те са в изключително лошо техническо състояние и не осигуряват необходимата защита от от прах, токсични и други вредни вещества. Чрез модернизация на трите аспирационни системи ще се осигури чист въздух в работните помещения като по този начин се гарантира по-висока степен на защита на безопасността и здравето на работещите в тях (общо 12 бр. служители). Реконструкцията на аспирационните системи включва подмяна на въздуховоди, смукателни вентилатори и решетки. Подменените елементи на системите ще осигурят тяхната ефективна работа и ще доведат до икономии на ресурси (електричество) при функционирането им. Прекият ефект от тази поддейност се изразява в подобряване условията на микроклимата в помещенията чрез ефективно и надеждно пречистване на замърсения от прахови частици, миризми, пушеци и вредни вещества въздух и осигуряване на безопасни работни места. Дейността е пряко насочена към опазването на околната среда, допринася за зелен растеж и интегрира изискванията за опазване на околната среда, ресурсната ефективност, смекчаването на изменението на климата и адаптацията към него, чрез мерки за намаляване на вредните вещества, отделяни в атмосферата от промишленото производство. С помощта на аспираторите, замърсеният въздух ще бъде филтриран и чак тогава изведен от помещенията.
Разходи: 17243 лв.
Поддейност 2: Подобряване качеството на повърхността на подовата настилката в цех "Основно производство" чрез ремонт и обработване с бои, предотвратяващи наслагване на замърсявания и масла. Настилката е с площ от 500 кв. м и е полагана още с построяването на завода през 1968 г. Предвид спецификата на машините, които се използват в производството и натоварването, на което е подложена, настилката е изронена и деформирана на много места. С годините по нея са се наслоили препарати и масла, които я правят хлъзгава и носеща рискове от падане и трудови злополуки. С цел подобряване качеството на работната среда и намаляване на рисковете за здравето на работещите (около 150 работници в този цех), се предвижда реконструиране на настилката чрез механично отнемане на горния слой до необходимата дълбочина и изкърпване, полагане на слой от шлайфан бетон и обработване с епоксиден грунд и кварцов пясък, позволяващ постигането на висока устойчивост на хлъзгане, обезпрашаване и полагане на специални бои, издържащи на натоварване и предотвратяващи наслояването на замърсявания и масла.
Новата настилка ще бъде устойчива на удар и не просмуква масла и други замърсители, намалява наличието на прах. Тя ще гарантира по-висока степен на защита от травми поради подхлъзване и падане и ще доведе до предотвратяване на трудовите злополуки. Чрез нейната реконструкция ще се сигурят безопасни и здравословни условия на труд и ще се постигне подобряване на производствената среда и здравния статус на работниците и служителите.
Разходи: 17657 лв. |
34 900.00
|
31 453.36
|
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло за работещите в "Илинден" (съгласно дейност 3.2 от Условия за кандидатстване): Дейността има за цел е да се подобряват условията на труд и здравето на работещите в "Илинден". Въвеждането в употреба на ново работно облекло и ЛПС ще допринесе за минимизиране на риска от неблагоприятните въздействия на работната среда - шум, прах, вибрации, йонизиращи и нейонизиращи лъчения, химически - работа и досег с химически продукти и вещества и др. Чрез осигуряването на нови, висококачествени и по-модерни ЛПС и специално работно облекло ще се осигури по-висока степен на защита от трудови злополуки и намаляване професионалните заболявания на работниците. Това ще допринесе за повишаване мотивацията и удовлетвореността им от работата и ще повиши значително тяхната производителност.
Носенето на предпазни дрехи или специално облекло и ЛПС като елемент от работната среда и като предпоставка за осигуряване на БЗР, е една от най-важните превантивни мерки при наличие на рискове. Самата работна среда във фирмата включва в достатъчна степен рискови фактори, които налагат носене на предпазни средства или екипировка. Директното въздействие на рисковите фактори – особено на физическите фактори на средата, може да се елиминира в определена степен от предпазните средства - специалното работно облекло и ЛПС. Изискванията към тях, които законодателството по здраве и безопасност поставя, са да осигуряват защита от рисковете, без да увреждат здравето, да отговарят на условията на съответното работно място, да са съобразени с ергономичните изисквания и здравословното състояние на работещите. "Илинден" редовно осигурява работно облекло на работещите, които са изложени на различни увреждащи здравето рискове, а всяка година се актуализира списъка на длъжностите и лицата, които трябва да използват работно облекло и ЛПС при работа, съгласно оценката на риска и променящите се производствени условия. Носенето на предпазни и специални работни дрехи, както и ЛПС е задължително за работниците в производството и подлежи на контрол и санкции от работодателя.
Проверката на броя и състоянието на наличното в предприятието специално работно облекло и ЛПС показва необходимост от цялостната им подмяна. Използваните в момента работно облекло и ЛПС са морално остарели и не притежават необходимата изолираща способност, механична и химическа устойчивост, тъй като са изработени от по-старо поколение тъкани и материали и не защитават в достатъчна степен работещите от вредни въздействия на работната среда. Наличието на токсични химични вещества и боравенето с оборудване, криещо рискове от травми, предполага осигуряването на съвременно работно облекло и ЛПС с ефективна защита и удобни за употреба, каквито са планирани за закупуване в тази дейност.
Като се има предвид утвърдения списък на специалното работно облекло и ЛПС, се предвижда закупуването на следните видове:
РЪКОВОДИТЕЛ НА ОТДЕЛ СНАБДЯВАНЕ – 1 бр., ТРАСИРОВЧИК – 1 бр., ОПЕРАТОР-НАСТРОЙЧИК – 1 бр., ЕЛЕКТРОМОНТЬОР – 5 бр., КРАНИСТ – 3 бр.: Яке зимно, Панталон зимен, Тениска пике, Панталон летен за защита на цялото тяло от студ, прах; Обувки със стоманено бомбе, ходило-каучук, масло-киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично за защита от пробождане, удар, студ, прах (падане на детайли в/у долните крайници)
АГЕНТ ЕКСПЕДИЦИЯ – 2 бр., РЪКОВОДИТЕЛ НА ОТДЕЛ ТЪРГОВСКИ – 1 бр., МЕХАНИК – 6 бр., ЕЛЕКТРОМОНТЬОР поддръжка – 2 бр., СТРУГАР – 16 бр., ПРОБИВЧИК – 5 бр., : Яке зимно, Панталон зимен, Тениска пике, Панталон летен за защита на цялото тяло от студ, порязване, прах; Ръкавици с пет пръста срещу претриващо въздействие от инстументи и материали
ДЪРВОДЕЛЕЦ – 1 бр.: Обезопасяващи облекла от две части и гащеризон (зимни) и Обезопасяващи облекла от две части и гащеризон (летни), Тениска с обло деколте за защита на тялото от студ, прах; Обувки със стоманено бомбе, ходило-каучук, масло-киселинно устойчиво, противохлъзгащо, антистатично за защита от пробождане, удар, студ, прах (падане на детайли в/у долните крайници); Ръкавици с пет пръста срещу претриващо въздействие
(следва в Начин на изпълнение) |
36 864.00
|
36 842.00
|
Обучение на 223 служители от "Илинден" относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване (съгласно дейност 3.4 от Условия за кандидатстване): Дейността има за цел да осигури поддържане и допълване на знанията на работещите в „Илинден“ по безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място и не се припокрива със задължителния въвеждащ инструктаж за безопасност на труда, съгласно чл. 26 (2) 1 „а” и „б” от ЗЗБУТ. Обучението цели повишаване на мотивацията за безопасен труд и културата за превенция на рисковете на работното място и ще бъде съобразено с характера на изпълняваната работа, конкретните условия на работното място и съществуващия професионален риск. Обучението ще гарантира, че работниците са обучени как правилно да изпълняват задачите си и да използват професионалното оборудване и консумативи, с цел да избегнат опасностите и рисковете, на които са изложени в ежедневната си работа.
Обучението ще включва следните модули:
1. Правила за безопасна работа за защита от опасности и рискове, в зависимост от спецификата на извършваната дейност на индивидуалното работно място - физическата среда, технологичните фактори, неправилният дизайн на работната среда и трудовите дейности биха могли да имат неблагоприятно влияние върху здравето на работниците и водят до здравословни проблеми, нервно напрежение и стрес. Затова е важно да се познават добре всички специфични рискове, които крие конкретното работно място.
2. Правила за безопасна работа при боравене с оборудване и производствени машини. Работниците на „Илинден“ използват разнообразно оборудване, включително режещи, пробиващи, заваръчни, с въртящи се дискове и др. Опасностите, свързани с най-често използваното оборудване, са прекомерно протягане, репетативни движения, прилагане на голяма сила, вибрации, шум, висока температура, удар от електрически ток и др. В рамките на обучението ще се предостави информация на работниците относно приспособяване на оборудването с цел да се удовлетворят индивидуалните нужди при работа с него и да се избегнат споменатите рискове.
3. Правила за безопасност при работа с химически препарати и контакт с химически продукти, пари и изпарения и др. В ежедневната си работа работниците са изложени на въздействието на химически препарати за обработка на металите, които крият рискове за здравето. Обучението ще обогати познанията на работещите относно вредата от контакта с химикали, правилно боравене с химикали (количества, смесване и др.), внимание върху поставените етикети за обозначаване на опасностите, специфични предпазни мерки в зависимост от вида на препаратите – течни, прахообразни, изпарения и т.н.
4. Опазване на околната среда. Предвид спецификата на работа и вида на използваните суровини за производство е важно да се повиши културата на работещите по отношение на ресурсната ефективност като фактор за опазване на околната среда.
Обучението ще обхване всички служители на компанията:
* Обучение на мениджърския и административния състав (42 бр. служители, разделени на 2 групи) за прилагане на правилата за безопасност и здраве при работа на индивидуалното работно място и неговата роля в контрола по прилагането на правилата;
* Обучение на работниците (181 бр., разделени на 9 групи), пряко ангажирани с производствената дейност, с цел подобрява културата на здравословен и безопасен труд в предприятието. |
13 235.00
|
13 235.00
|
Социални придобивки за работещите в "Илинден" чрез оборудване на столова и осигуряване на стаи за почивка и хранене съобразно рационалните норми и специфичните условия на труд (съгласно дейност 4 от Условия за кандидатстване): Дейността включва:1. Оборудване на кухненски блок към ведомствения стол на ф-мата. 2. Извършване на текущ ремонт и оборудване на кът за разливане на храна и място за хранене в стая за почивка към цех "Инструментален" - разливно 31,71 кв.м; помещение за почивка и хранене 19,99 кв.м.3. Адаптиране на свободно помещение в Централна сграда на предприятието в стая за почивка чрез извършване на текущ ремонт и оборудване на място за хранене - 44,84 кв. м.4. Оборудване на кът за почивка на открито към стая за почивка по т. 3.Всички помещения са собствени.Тъй като инвестициите на "Илинден" са насочени към закупуване на производствено оборудване с цел модернизация и разширяване на производствения капацитет, изброените помещенията не са реновирани повече от 10 години, а помещението в Централна сграда е неизползваемо поради лошото му състояние. В рамките на дейността ще бъдат извършени основни СМР за подобряване на материалната среда и експлоатационното състояние на 2стаи за почивка: подмяна на дограма, полагане на подови настилки ламинат/теракот, гипсова шпакловка, боядисване с латекс, подмяна на осветителни тела и контакти.Обща стойност СМР: 24300 лв.Оборудването в кухненския блок към стола на предприятието е технически и морално остаряло и енергоемко. Чрез закупуването на ново и модерно кухненско оборудване, ще се осигури по-голям комфорт на работниците, защото храната ще бъде по-здравословна и ще се приготвя и сервира по-бързо, като се спестява от времето на столуващите и така те ще имат възможност да почиват по-дълго в рамките на регламентираното време. Новото оборудване ще бъде от висок енергиен клас, което е гаранция за по-висока ресурсна ефективност като резултат от икономии на електроенергия.За работниците, чиято месторабота е отдалечена от ведомствения стол (Цех "Инструментален - 500 м), се предвижда осигуряването на топла храна и сервирането и в специално оборудвана с кът за разливане на храна (разливно) и хранене, стая за почивка към цех "Инструментален". Служителите, които не се хранят в стола, ще могат да почиват и да се хранят с донесена от вкъщи храна в стаята за почивка към Централна сграда. Те ще имат възможност и за пълноценен отдих в обособения с пейки кът за почивка към стаята. Всичко това ще доведе до подобряване на условията на труд в предприятието чрез предоставяне на възможностите за пълноценно хранене и почивка на служителите, което е фактор за повишаване на тяхната удовлетвореност, по-висока мотивация за работа и по-висока производителност. И в двете стаи за почивка и хранене ще бъдат монтирани климатици, с които ще се подобри микроклимата в помещенията, което е фактор за подобряване на условията на труд и здравния статус на работниците.Дейността предвижда доставка и монтаж на:КУХНЕНСКО ОБОРУДВАНЕ СТОЛОВА: Миялна чинии, Смукателно-нагнетателен чадър 1 бр,въздуховод 1бр, вентилатори 2 бр,Месомелачка, Шкаф хладилен нискотемпературен 1 бр, Шкаф хладилен среднотемпературен 3 бр, Картофобелачка, Зелнчукорезачка, Хладилна витрина, Печка 6 котлона, Фритюрник едногнезден, Миксер, Тестомесачка, Електрическо ренде, Сито електрическо, Плоча за печене 1/2 гладка, 1/2 оребрена, Електропарен казан, Аксесоари за кухня,готвене и сервиране, мивки с 2 корита 2бр, Мивка-еднокоритна 1бр, Работна маса с дължина в мм от 1300 до 1400 3 бр,Работна маса с дължина в мм от 1000 до 1100-7 бр, Работна маса с дължина в мм от 800 до 900 3бр, Работна маса с дължина в мм от 1500 до 1600 3бр, Стелажи 3бр, Климатици 2 бр, Бойлери 2бр, Отделител за мазнина 1 бр.СТАЯ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА в Централна сграда: Маси - 4 бр., Столове - 16 бр., Микровълнова фурна, Хладилник, Диспенсер, Шкафове 1 к-т, Тостер, Диспенсер за сапун, Проточен бойлер за кухня, Климатик, Аксесоари.ЗЕЛЕНА ПЛОЩ КЪМ НЕЯ: пейки - 4 бр.СТАЯ ЗА ХРАНЕНЕ И ПОЧИВКА В ЦЕХ "ИНСТРУМЕНТАЛЕН": Маси 5 бр., Столове 20 бр., Хладилна витрина, Маса инокс-разливно, Шкаф хладилен среднотемпературен, Климатик.Общо разходи за оборудване: 125110 лв. Общо разходи за дейността: 149410 лв. |
149 410.00
|
124 051.85
|