Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Software Holding Bulgaria Ltd. is registered in 2018 in order to develop an entrepreneurial idea: creating a web-based application for integrating a button for international phone calls into the HTML code of the websites. The implementation of the current idea will be executed by a competent team within 18 months. The main purpose of the application is to help the website owners to monetize their traffic of visitors by turning them into actual clients. The application itself will give the command and will be in the form of a symbol that will stay on the website of a given organization and will look like a telephone headset, which will remind the user that in case he needs help he will be able to immediately contact an operator and immediately receive an answer on the given subject of interest. This is a way to win clients, not allowing them to visit other websites and look for similar products. This will increase the vitality of local web businesses increasing their competitiveness on the international market. The implementation of the developed application will be mostly done amongst the countries of the Balkan Peninsula – Greece, Bulgaria, Romania. The activities on the project foresee the following: performing an activity for market implementation of an entrepreneurial idea (the activity will be performed by hiring qualified personnel – 4 people, buying DMA – 3 pieces, software, marketing plan and participation in an exhibition to present the entrepreneurial idea) and realization of an activity for visualizing the project. The expected results are: releasing the application on the market, creating sustainable workplaces; increasing the market realization of the company. Furthermore, an ecological effect will be achieved on a global scale by the realization of the entrepreneurial idea through using the internet trading, which will lead to lowering the impact on the environment via the usage of the virtual space by the final customers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 3 лица, както и чрез закупуване на ДМА – 4 бр., специализиран софтуер, участие в изложение, маркетингов план);: Дейността ще стартира с наемането на 3 лица квалифициран персонал, от които 2 лица обект на оценка и 1 лице, което не е обект на оценка. Длъжности: Ръководител инф. и комуникационни технологии-1 лице; Програмист софтуерни приложения–1 лице и оператор бази данни–1 лице. Екипът е квалифициран и пряко свързан с разработването на предприемаческата идея. Предприемачът Иванка Канева ще бъде ръководител инф. и комуникационни технологии–притежава образование и опит в областта на информационните технологии, работила е като програмист и успешно ще ръководи екипа за създаване на уеб базирано приложение за вграждане на бутон за безплатни интернационални телефонни разговори в HTML кода на уебсайтове. Даниел Христов е прогрламист софтуерни приложения. Притежава опит и образование в областта. Разработвал е подобни приложения и познава спецификата на програмирането и приложението на съвременни програмни продукти. За цялостното въвеждане и обединяване на информация ще се назначи и оператор бази данни, с подходящо образование и опит. Осъществяването на предприемаческата идея от екипа по проекта ще премине през следните етапи на работа: •Етап 1-Дефиниране на рамка, анализ, вид на приложението. Анализ на концептуалната рамка, проектиране на времеви график и задание за разработка. /1ви месец/ •Етап 2-Дизайн на компонентите на потребителския интерфейс и архитектура на бази данни тип MySQL релационна база данни; Настройка и инсталация на Linux среда за разработка. Инсталация на специализиран софтуер за връзка с телекомуникационните оператори Voice SDK, SMS SDK. /2ри - 3ти месец/ •Етап 3-Разработка на уеб базираното приложение за вграждане на бутон за безплатни интернационални телефонни разговори в HTML кода на уебсайтове. Разработката ще се извършва на подетапи:/4ти - 10ти месец/ 3.1–Разработка на Телефонен „Уиджет“ – т.е разработка на единствената визуална част, която изглежда като бутон 3.2–Разработка на „Уиджет“ за Съобщение като добавка към Телефонен „Уиджет“, на който може да се натисне и изпрати съобщение. 3.3–Разработка на Потребителки интерфейс, през който клиентът да може да извършва и настройва визуалния дизайн на „Уиджета“ 3.4–Разработка на Модул, през който клиентът да следи пълната история на разговорите, както и да прослушва записите. 3.5–Разработка на Административен интерфейс, който да дава възможност за следене на новорегистрираните потребители и настройка на техните акаунти 3.6–Разработка на модул Саморегистрация и Логин–който дава възможност на заинтересованите клиенти да се регистрират и да поставят приложението на сайта си. 3.7–Оркестация и Ре-Факторинг–това е етапът, в който вече изградените модули ще се свържат да работят заедно и синхронизират, •Етап 4-Тестване, изпитване. Корекции на грешки и бъгове. Използване на различни видове устройства и начини за докладване. /11ти-16ти месец/ •Етап 5-Окончателни настройки и конфигурация на приложението /17ти-18ти месец/ Ще се закупи ДМА – лаптоп – 4 броя и ДНА - специализиран софтуер за реализацията на предприемаческата идея. Обосновка за оборудването – За трите работни места е необходим по 1 лаптоп, като в същото време за да се представят възможностите на приложението пред клиенти е необходим още 1бр. Персоналните лаптопи за работните места е необходимо да се използват единствено и само в офиса с цел защита на софтуерната разработка. В тази връзка е необходим отделен лаптоп свързан с пряката реализация на предприемаческата идея. Специализираният софтуер е инструмент чрез който ще се започне работата по създването на приложението. Същият е тип Софтуерни Инструменти за Разработка на Приложения, наричано SDK. Предоставя възможност по програмен път да се извършват телефонни обожания и изпращат SMS-и до мобилни и стационарни телефонни мрежи в страната и чужбина чрез команден интерфейс през интернет. Състои се от две функционалности:Voice SDK–Възможност за програмно избиране на телефонни номера и SMS SDK- Възможност за програмно изпращане на Кратки Текстови Съобщения. 242 501.94 218 282.72
Дейност за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет и разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде направена публикация в печатно издание, които в едно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта свързани с предприемаческата идея ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Предприемача. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Предприемача. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на ОП Иновации и конкурентоспособност 2014-2020. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския съюз и се изпълнява по Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност 2014-2020, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от конкуренти на Софтуерен Холдинг България ЕООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Ще се публикува информация в интернет пространството. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъде направена публикация в печатно издание – 1 бр., което представлява изпитан метод за повишаване на информираността на участниците и обществеността, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикацията ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОПИК. 2 000.00 1 950.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).