Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Rural Development Programme

Planning region: All

Description

Implementation of this project aims to improve the working environment of employees in "IVEGEL'' LTD on workplace - town. Kostenec (17 persons Incl. 6 persons Over 54 years-of-age) by identifying their needs and problems and the implementation of measures solving them. To achieve the objectives set in the strategy of company development project will develop and implement an information system for managing human resources, tailored to the specific characteristics of the structure of the staff. With the implementation of project activities will invest in human capital through innovative measures to acquire working skills to support the extension of the working life of older employees. The project will also improve work and health status of the target group by improving the micro climate and working conditions in the enterprise. To increase motivation and overcome stress in project provides recreation and sports. The creation of social benefits is directed entirely towards satisfying the need of the target group to balance personal and professional life. Expected result of the implementation of the project activities is to improve the quality of jobs in the enterprise alongside addressing the needs of "IVEGEL" Ltd. to increase productivity of employees in the long term.
 Main activities of the project are:
1. Development, adaptation and implementation of human resources development systems in the enterprise
2. Implementation of enterprise organization software
3. Provision of collective protection equipment
4. Providing personal protective equipment (PPE) and  special workwear
5. Training workers and employees on specific health risks related to the individual workplace and the methods and means of limiting and preventing them
6. Providing social benefits to workers.
Expected result will be improving the quality of jobs in the enterprise alongside addressing the needs of "IVEGEL" Ltd. and general increasing of productivity of employees in the long term.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на средства за колективна защита: С цел подобряване на параметрите на работната среда, осигуряване на добри и безопасни условия на труд и предпазване на работниците и служителите от трудови злополуки в рамките на настоящия проект се предвиждат дейности за доставка и инсталиране на оборудване и изграждане на съоръжения. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на работните места и дадените предписания, съдържащи се в Програмата за намаляване, елиминиране и контрол на рисковете. Ще се извършат следните поддейности: 2.1.Доставка на светодиодни осветителни тела - т. 5. от Прогрмата - С цел да се подобри качествено осветеността като се замени луминисцентното осветление с LED с цел облекчаване зрителното натоварване и неблагобриятните ефекти на честота на трептене, причиняващи дискомфорт и бързо настъпваща умора. Луминисцентното осветление оказва неблагоприятни ефекти за общия психо-емоционален статус, споделяне на работещите за ефект на бързо настъпваща умора от луминисцентното осветление. С настоящата дейност ще се постигне редуциране на демотивиращите фактори и постигане на трайна заетост, удължаване на трудови живот; 2.2. С цел създаване на организация за подмяна на уредите за отопление на работните места, в които микролиматът не отговаря на установените норми - доставка на оборудване за климатизация - Климатични сплит системи както следва: - 3 броя - мин. BTU 12000. Необходими са за производствените и офис помещения, които не отговарят на условията. - т 4 от Програмата; 2.3. За намаляване/предотвратяване на въздушни течения в работните помещения и намаляване загубата на топлина, старата дървена дограма (вкл. вратата) се подменя с ПВЦ дограма с троен стъклопакет за постигане на блгоприятем микроклимат - 35 кв. м. - т. 4 от Програмата; Здравето и работоспособността на човек в много голяма степен зависят от чистотата и комфорта, които се осигуряват на работното място. Работните пространства/открити или закрити/ на работната площадка са с неблагоприятен микроклимат в сравнение с чистото пространство/в природата/, което е естественото за човека място за живот. Работниците и служителите дишат въздух, силно обогатен с прах, акари, бактерии и вируси, алергени, спори на плесени и мухъл, проникнали от канализацията газове и миризми и др. Пренасяни по въздуха плесени например са широко разпространени в затворени помещения. Следствие от неблагоприятния микроклимат - Излагането на плесени може да доведе до астма, възпаления на горните дихателни пътища, главоболие, грипоподобни симптоми, инфекции, алергични заболявания и възпаление на носа, гърлото, очите и кожата, намаляване на работоспособността, бърза умора, вредност за здравето, както и да допринесе за появата на синдром на болната сграда. Този нездравословен въздушен коктейл, който дишаме, прави живота непоносим за алергични хора (а те са над 12% от населението). Осигуряването на безвреден микроклимат на работните пространства е от особено значение за намаляване на вредностите, които човек приема на работното място. Поради тази причина и с цел превантивни действия за недопускане на тези рискове и максимално възможното за подобряване на микроклимата е необходимо да се закупят посочените активи за съществено подобряване на микроклимата на работните места. 2.4. Закупуване и монтаж на автоматична пожароизвестяваща инсталация в работните помещения - 1 бр. - т. 1 от Програмата. Инсталацията ще предотврати неблагоприятните последици от възникване на пожари върху инсталираната техника, заготовки и готова продукция; 2.5. За предотвратяване на гръбначни изкривявания по време на работните процеси. Опасността при работа извън ергономична зона води до физическо натоварване на гръбначния стълб в областта на раменете и кръста - микротравматизъм с натрупване и възникване на брахиален, торакален и лумбосакрален радикулити - Закупуване на ергономични столове - т. 2 Програмата. - ергономични столове за операторите при ръчно сортиране и контрольор - 7 бр. - ергономични офис столове - 5 бр. 33 440.00 32 938.00
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: Съгласно утвърдения от управителя на дружествоти Списък на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или специално работно облекло, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места и включена препоръка в Прогрмата за дейността по намаляване и/или елиминиране на риска на работните места се предвижда закупуване на специално работно облекло и ЛПС, което включва (по длъжности): 1. Управител - Яке тип „грейка“, Полугащеризон - зимен, обувки половинки с противохлъзгащо ходило - 1 комплект; 2. Монтьор - Яке тип „грейка“, Полугащеризон – зимен, Полугащеризон – летен, Куртка - лятна, Обувки половинки/ цели - удароустойчиви противохлъзгащо ходило, Диелектрични ръкавици, Диелектрично килимче, Защитни очила предпазни, Ръкавици кожа/ брезент, петпръстни - 1 комплект; 3. Шофьор - Яке тип „грейка“, Полугащеризон – зимен, Полугащеризон – летен, Куртка - лятна, Обувки половинки с противохлъзгащо ходило, Ръкавици - брезентови - 4 бр. комплекти; 4. Контрольор качество - Яке тип „грейка“, Полугащеризон – зимен, Полугащеризон - летен, Куртка/ лятна, Обувки половинки с противохлъзгащо ходило, Маска - медицинска, Ръкавици – латексови, медицински - 1 комплект; 5. Сортировач - Яке тип „грейка“, Полугащеризон – зимен, Полугащеризон - летен, Куртка/ лятна, Обувки половинки с противохлъзгащо ходило, Маска - медицинска, Ръкавици – латексови, медицински - 6 бр. комплекти Предвижда се това облекло и ЛПС да се предостави на работниците и служителите, които преимуществено работят при опасни условия. Максималният срок за износване на работното облекло съгласно Списъка е 2 сезона и то ще бъде използвано в рамките на дейностите и срока на настоящия проект. Нуждата от закупуване на ново предпазно облекло е обусловена от краткия срок, който имат тези дрехи за износване. Сега използваните от работниците такива ще изчерпят своя ресурс до момента на стартирне на проектните дейности. Работните облекла и лични предпазни средства ще бъдат доставени през първите два проектни месеца и ще бъдат раздадени на работниците и служителите, като ще се използват за осигуряване на безопасност и здраве при работа през целия срок на изпълнение на проектните дейности до срока за тяхното износване. 9 520.00 9 520.00
Oсигуряване на социални придобивки за работещите.: "ИВЕГЕЛ" ЕООД се стреми да подобри условията на труд на своите служители, посредством осигуряване на социални придобивки под формата на помещение за отдих и личен санитарен възел. Целевата група, която е засегната в настоящата дейност се отнася до всички служители във фирмата - т.е. 17 човека. Мерките, които ще се предприемат, с цел осигуряване на социални придобивки за работещите ще бъдат насочени и ще могат да бъдат използвани от всички работещи във фирмата, като се очкава при изпълнение на дейността да се подобрят трайно условията в дружеството. Към момента "ИВЕГЕЛ" ЕООД не разполага със собствени помещения, които да обособи като място за отдих на персонала, тъй като до момента фирмата е съсредоточила вниманието си основно за изграждане на производствената си база. Помещенията, разглеждани като социални придобивки в настоящата дейност, не са били приоритетни от гледна точка на закупуване на оборудване и активи. За целта, фирмата възнамерява да закупи "контейнер", който ще обособи като място за отдих и спорт, и ще оборудва с всичко необходимо. Придобития контейнер ще бъде оборудван като място за почивка и място за спорт - фитнес. Ще бъде доставен 1 контейнер 43 кв. м. и обзавеждане: - Климатик за осигуряване на благоприятен микроклимат в закупения контейнер-помещение за отдих и спорт - 1 бр. - Оборудване на кухня за приготвяне на храна на персонала - хладилник , микровълнова печка, кафе-машина ,печка с котлон, трапезна маса за 17 души , столове - 16 бр. ; - Кростренажор - 1 бр., велоаргометър - 1 бр., лост-1 бр., гири 5 бр., лежанка - 1 бр., шведска стена - 1 бр. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на работните места и дадените предписания, съдържащи се в Програмата за намаляване, елиминиране и контрол на рисковете на работните места (Програмата). 28 700.00 28 700.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).